@Tjackaquote:Op maandag 24 februari 2020 17:00 schreef Zipportal het volgende:
@:Tjacka OP updaten. Er is genoeg gebeurd.
gr gr

Ik wacht op advies @Zipportalquote:Op maandag 24 februari 2020 17:00 schreef Zipportal het volgende:
@:Tjacka OP updaten. Er is veel genoeg gebeurd.
gr gr

ANNOUNCE een update.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even wat experts bij:
@:lenny_leonard
@:caland
@:de_kraam
@:coco.

Graag iets over Babel erin.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even wat experts bij:
@:lenny_leonard
@:caland
@:de_kraam
@:coco.
Heb je nog een gifje van zijn actie in Getafe?twitter:bartf twitterde op maandag 24-02-2020 om 11:47:42Een overzicht van alle passes van Ryan Babel naar de spitsen Klaas Jan Huntelaar (ruim 2 uur samen op het veld) en Lassina Traoré (3 uur) in de Eredivisie en Europa League. https://t.co/aySfA0FvtE reageer retweet

Niet gemaakt. Misschien in het topic te vinden?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag iets over Babel erin.Heb je nog een gifje van zijn actie in Getafe?twitter:bartf twitterde op maandag 24-02-2020 om 11:47:42Een overzicht van alle passes van Ryan Babel naar de spitsen Klaas Jan Huntelaar (ruim 2 uur samen op het veld) en Lassina Traoré (3 uur) in de Eredivisie en Europa League. https://t.co/aySfA0FvtE reageer retweet

Ik speel hem door naar @3rr0rquote:Op maandag 24 februari 2020 17:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet gemaakt. Misschien in het topic te vinden?

quote:Op maandag 24 februari 2020 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik speel hem door naar @:3rr0r

Fijn dat de VBL mods altijd voor ons klaar staan.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:31 schreef Tjacka het volgende:
Oke jongens jullie kunnen morgen een grote update verwachten!

quote:

Het PSV Parodie Topic is dit topic op alle fronten voorbij. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:31 schreef Tjacka het volgende:
Oke jongens jullie kunnen morgen een grote update verwachten!

Is sky op anoniemquote:Op maandag 24 februari 2020 18:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fijn dat de VBL mods altijd voor ons klaar staan.
@:ggmm
@:klummie
@:drizzt
@:skysheriff

Had die tweet inderdaad gezien vandaag. Eigenlijk echt gênant. Reden genoeg toch om die man niet meer op te stellen?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag iets over Babel erin.Heb je nog een gifje van zijn actie in Getafe?twitter:bartf twitterde op maandag 24-02-2020 om 11:47:42Een overzicht van alle passes van Ryan Babel naar de spitsen Klaas Jan Huntelaar (ruim 2 uur samen op het veld) en Lassina Traoré (3 uur) in de Eredivisie en Europa League. https://t.co/aySfA0FvtE reageer retweet

Gewoon een verzameling verloren wedstrijden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:30 schreef Tjacka het volgende:
De nieuwe update is uit!
@:zipportal @:caland @:wereldgozer @:doublepain @:ggmm @:onlogisch @:fargo @:3rr0r @:lenny_leonard

misschien moeten we @skysherrif om een goede update vragenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een verzameling verloren wedstrijden.
Ik had er wat meer van verwacht!

Wat een harde diss naar zo'n oud mod.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
misschien moeten we @:skysherrif om een goede update vragen
misschien gaat dat wel net zo'n groot succes worden als het award topic!

Wanneer opent FLUquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:30 schreef Tjacka het volgende:
De nieuwe update is uit!
@:zipportal @:caland @:wereldgozer @:doublepain @:ggmm @:onlogisch @:fargo @:3rr0r @:lenny_leonard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |