abonnement Unibet Coolblue
pi_184436790
O+ Welkom in het Nintendo Switch-topic op FOK! O+

Wat is Nintendo Switch?
Nintendo Switch is de nieuwste console van Nintendo en de opvolger van WiiU. De basis van Switch is een tablet-achtig apparaat (6,2 inch scherm, 720p) die je thuis in een docking station zet maar net zo gemakkelijk mee neemt op reis. In de preview trailer wordt het hele concept in iets meer dan drie minuten uitgelegd en beter kunnen wij het ook niet uitleggen.

Tof! Wanneer kan ik ermee spelen?
Sinds 3 maart 2017 is de Switch, die regiovrij is, wereldwijd te koop. In Nederland ligt de prijs op zo'n 329 euro en voor dat geld krijg je de Switch, twee Joycon-controllers, een Joycon Grip, een docking station (met adapter) en een HDMI-kabel. Er wordt geen game meegeleverd tenzij het een speciale bundel betreft (de prijs ligt dan uiteraard wat hoger).

Welke games zijn er nu zoal de moeite waard?
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Super Mario Odyssey
Xenoblade Chronicles 2
Mario + Rabbids: Kingdom Battle
Mario Kart 8 Deluxe
Splatoon 2
Nintendo Labo
Shovel Knight
Hollow Knight
Octopath Traveler
Pokémon Let’s Go! Eevee/Pikachu
Super Smash Bros. Ultimate

Eerstvolgende grote release
New Super Mario Bros. U Deluxe - 11-1-2019

Lijst met User Id-s
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Forum Admin woensdag 16 januari 2019 @ 15:27:38 #2
35723 crew  GGMM
pi_184436803
Ja, waar blijft die Direct nou? :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184439975
Wanneer!?
pi_184451658
Ik wil een switch halen met 4-5 games erbij. Wat zijn echt aanraders?

En is het beter om de folders/aanbiedingen voor volgense week af te wachten? Misschien dat de Switch nog goedkoper word dan ¤319 ?
  Redactie Games donderdag 17 januari 2019 @ 11:22:51 #5
181272 crew  Noppie2000
pi_184451699
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 11:20 schreef Faerlina91 het volgende:
Ik wil een switch halen met 4-5 games erbij. Wat zijn echt aanraders?
Even de OP copypasten:

quote:
Welke games zijn er nu zoal de moeite waard?
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Super Mario Odyssey
Xenoblade Chronicles 2
Mario + Rabbids: Kingdom Battle
Mario Kart 8 Deluxe
Splatoon 2
Nintendo Labo
Shovel Knight
Hollow Knight
Octopath Traveler
Pokémon Let’s Go! Eevee/Pikachu
Super Smash Bros. Ultimate
pi_184452279
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 11:20 schreef Faerlina91 het volgende:
Ik wil een switch halen met 4-5 games erbij. Wat zijn echt aanraders?

En is het beter om de folders/aanbiedingen voor volgense week af te wachten? Misschien dat de Switch nog goedkoper word dan ¤319 ?
Waarom meteen 4-5 games als ik vragen mag? Die speel je niet allemaal tegelijk denk ik? Als je per game of 2 gaat kan de 5e game tegen die tijd dat je flauw bent van game 1-2 al stukken goedkoper zijn B-)
pi_184452359
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:07 schreef CrushNdie het volgende:

[..]

Waarom meteen 4-5 games als ik vragen mag? Die speel je niet allemaal tegelijk denk ik? Als je per game of 2 gaat kan de 5e game tegen die tijd dat je flauw bent van game 1-2 al stukken goedkoper zijn B-)
dan twijfel ik wel tussen de volgende games: New super mario deluxe U, mario kart 8, mario oddyssey, Super smash bros U.

Deze wil ik sowieso
pi_184452411
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:12 schreef Faerlina91 het volgende:

[..]

dan twijfel ik wel tussen de volgende games: New super mario deluxe U, mario kart 8, mario oddyssey, Super smash bros U.

Deze wil ik sowieso
Die worden nooit goedkoper dan 40 euro en zijn tijdloos. Koop ze gerust wanneer je wil.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184452631
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die worden nooit goedkoper dan 40 euro en zijn tijdloos. Koop ze gerust wanneer je wil.
Dat ja. Afhankelijk van hoe je ze koopt, kan het interessant zijn om ze niet op hetzelfde moment te kopen. Als een digitale versie ook goed is, kan je namelijk je golden coins als korting gebruiken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184454750
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:12 schreef Faerlina91 het volgende:

[..]

dan twijfel ik wel tussen de volgende games: New super mario deluxe U, mario kart 8, mario oddyssey, Super smash bros U.

Deze wil ik sowieso
koop oddysey en kart om te beginnen
pi_184455620

Aanrader om écht even voor te gaan zitten
pi_184455766
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:12 schreef Faerlina91 het volgende:

[..]

dan twijfel ik wel tussen de volgende games: New super mario deluxe U, mario kart 8, mario oddyssey, Super smash bros U.

Deze wil ik sowieso
Ik zou zeker Zelda BOTW aanraden. Zelf vond ik de oude spellen niet leuk. Maar deze is wel heel goed. Zou er in elk geval even een trailer van bekijken als ik jou was.

In elk geval de solo game voor de Switch voor mij denk ik
pi_184462116
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:12 schreef Faerlina91 het volgende:

[..]

dan twijfel ik wel tussen de volgende games: New super mario deluxe U, mario kart 8, mario oddyssey, Super smash bros U.

Deze wil ik sowieso
Mario Kart 8 heb ik nog wel liggen, ook nog in de seal ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 17 januari 2019 @ 21:18:19 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184462367
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:08 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik zou zeker Zelda BOTW aanraden. Zelf vond ik de oude spellen niet leuk. Maar deze is wel heel goed. Zou er in elk geval even een trailer van bekijken als ik jou was.

In elk geval de solo game voor de Switch voor mij denk ik
Het is altijd een goed excuus om de beste trailer ooit weer te tonen.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184463310
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games donderdag 17 januari 2019 @ 22:05:57 #16
181272 crew  Noppie2000
pi_184463497
quote:
Switch Presentation was veel meer hype, maar dit was een zeer goede introducerende trailer :Y

2017 blijft toch wel de beste ooit. Die trailer verkocht miljoenen Switches, daar twijfel ik niet aan :+
pi_184463634
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:05 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Switch Presentation was veel meer hype, maar dit was een zeer goede introducerende trailer :Y

2017 blijft toch wel de beste ooit. Die trailer verkocht miljoenen Switches, daar twijfel ik niet aan :+
Klopt, hoewel ik meer respect heb dat dit spel voor de Wii U is ontwikkeld en wat ze uit de hardware wisten te halen (tentijde van deze trailer).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_184467753
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:08 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik zou zeker Zelda BOTW aanraden. Zelf vond ik de oude spellen niet leuk. Maar deze is wel heel goed. Zou er in elk geval even een trailer van bekijken als ik jou was.

In elk geval de solo game voor de Switch voor mij denk ik
Hij is leuk, nu bijna alle 120 temples gedaan. Nog een zooitje memories (maar dan wel met het geluid uit want wat heeft Zelda een irritante k*tstem) nog wat gear upgraden en dan ff Ganon in elkaar rossen voor de vorm.
Geen idee hoeveel uur er al in zitten
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184467839
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 07:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hij is leuk, nu bijna alle 120 temples gedaan. Nog een zooitje memories (maar dan wel met het geluid uit want wat heeft Zelda een irritante k*tstem) nog wat gear upgraden en dan ff Ganon in elkaar rossen voor de vorm.
Geen idee hoeveel uur er al in zitten
Zelda met Japanse voice over is wel te doen.
pi_184467874
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 08:07 schreef Qunix het volgende:

[..]

Zelda met Japanse voice over is wel te doen.
Ja dat trekt m'n vriendin niet zo. Die Engelse stemmen zijn echt tenenkrommend slecht, het scheelt dat Link niets zegt anders was dat ook verneukt. Niet dat het verhaal zo boeiend is, maar nu zet ik elke keer met die memories of die cutscenes het geluid uit als er een vrouw in beeld komt want die moeten blijkbaar klinken als een muis aan de helium.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 18 januari 2019 @ 08:11:25 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184467890
Nou, zo erg is het toch niet? :D Ik heb me er in ieder geval niet aan geërgerd.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184467935
Die visprinses en Zelda zelf zijn echt de meeste zeikerige pieperige kutstemmetjes die ze maar konden vinden :D
De enige van die 4 helden die te pruimen is is die rotstrol of hoe dat ding ook heet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 18 januari 2019 @ 08:19:05 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184467963
Visprinses, rotstrol. Jij bent echt goed met namen _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184467997
Neuh helemaal niet, maar ik heb ook echt 0,0 band met die karakters en dat helpt ook niet mee.
Ik vind het speltechnisch allemaal leuk, maar qua verhaal boeit heel het spel me echt niet. Links als protagonist heeft 0,0 persoonlijkheid en Ganon is evil-for-evil's-sake en is totaal niet boeiend als bad-guy. Het rondklauteren, de wereld verkennen (en alle toffe locaties) en die shrine-puzzles vind ik helemaal top maar voor de rest is het echt de sufste 'Open World/RPG-light' die ik ooit heb gespeeld denk ik.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 18 januari 2019 @ 08:31:13 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184468043
Dat hoor/lees ik vaker inderdaad, terwijl ikzelf het verhaal, de personages en de setting echt heel tof vond. Het is veel subtieler dan veel andere games waar je lange cutscenes hebt maar naar mijn mening minimaal net zo impactvol. Juist doordat het zo subtiel verwerkt zit in de wereld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184468209
Subtiel is dat je het beetje verhaal wat er in zit uit random boekjes moet halen? :P

Ik heb de eerste Zelda's meegekeken op de (S)NES en ken de Cartoon, heb Wind Waker een stuk gespeeld op de Gamecube met m'n toenmalige vriendin maar geen van allen konden ze me echt boeien. BotW is de eerste Zelda die ik daadwerkelijk ga uitspelen dus qua game(play) doet het ook echt wel wat goed maar het komt over alsof ze een prachtige wereld hebben gebouwd en vervolgens zijn vergeten om er een goed verhaal omheen te zetten.
Als je hier zonder nostalgie en binding met de characters in gaat blijft er voor mijn gevoel niet veel over. Het overkoepelende verhaal kan er dan heel subtiel in zitten, de dingen die dan wel expliciet verteld worden zijn de fetch-quests op elke locatie om de titan vrij te spelen (die dan wel weer ERG tof zijn).
Vraag me overigens wel af; als je het hele spel geen f*ck hebt gedaan met die paarden die er rond lopen, hoe gaat het dan bij het eindgevecht?
Ik doe alles te voet, fast-travel of gebruik die kite om van A naar B te komen en die paarden negeer ik compleet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184468448
Kan niet wachten op die Yoshi Game...love it.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 09:09:02 #28
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184468493
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 08:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Subtiel is dat je het beetje verhaal wat er in zit uit random boekjes moet halen? :P

Ik heb de eerste Zelda's meegekeken op de (S)NES en ken de Cartoon, heb Wind Waker een stuk gespeeld op de Gamecube met m'n toenmalige vriendin maar geen van allen konden ze me echt boeien. BotW is de eerste Zelda die ik daadwerkelijk ga uitspelen dus qua game(play) doet het ook echt wel wat goed maar het komt over alsof ze een prachtige wereld hebben gebouwd en vervolgens zijn vergeten om er een goed verhaal omheen te zetten.
Als je hier zonder nostalgie en binding met de characters in gaat blijft er voor mijn gevoel niet veel over. Het overkoepelende verhaal kan er dan heel subtiel in zitten, de dingen die dan wel expliciet verteld worden zijn de fetch-quests op elke locatie om de titan vrij te spelen (die dan wel weer ERG tof zijn).
Vraag me overigens wel af; als je het hele spel geen f*ck hebt gedaan met die paarden die er rond lopen, hoe gaat het dan bij het eindgevecht?
Ik doe alles te voet, fast-travel of gebruik die kite om van A naar B te komen en die paarden negeer ik compleet.
Ik deed hetzelfde, paarden niet gebruikt. Bij eindbaas is dat even wennen maar zo heel moeilijk is dat ook weer niet. Het komt vooral aan op je pijl en boog.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184468523
quote:
19s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik deed hetzelfde, paarden niet gebruikt. Bij eindbaas is dat even wennen maar zo heel moeilijk is dat ook weer niet. Het komt vooral aan op je pijl en boog.
Ja dat zag ik, maar vroeg me vooral af of er ineens een paard stond voor dat gedeelte :)
Het zag er niet veel anders uit dan wat je al bij die Titans hebt gedaan maar dat wordt dus rennen.

Daarna eens kijken wat de volgende game wordt :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 18 januari 2019 @ 09:14:57 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184468581
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 09:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja dat zag ik, maar vroeg me vooral af of er ineens een paard stond voor dat gedeelte :)
Het zag er niet veel anders uit dan wat je al bij die Titans hebt gedaan maar dat wordt dus rennen.

Daarna eens kijken wat de volgende game wordt :)
Ja, die is er ineens. Je start ook in hyrule castle natuurlijk en daar kom je niet met paard op de juiste locatie.

Althans, dat kan vast wel als je wil maar standaard niet :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184468606
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, die is er ineens. Je start ook in hyrule castle natuurlijk en daar kom je niet met paard op de juiste locatie.

Althans, dat kan vast wel als je wil maar standaard niet :+
Ik ben er vanaf de achterkant ingevlogen gisteren en kreeg een cutscene en ben toen het kasteel even ingesneaked voor wat gear :)
Toen gequit en stond ik aan de voorkant in het dorp en stond ik ff raar te kijken :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184469687
Switch gekicht met:

Diablo, oddyssey, mario kart 8, mario deluxe u, smash bros.

Ik twijfel nog tussen Zelda BotW of een pro controller
pi_184469727
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 10:33 schreef Faerlina91 het volgende:

Ik twijfel nog tussen Zelda BotW of een pro controller
Beiden doen, ik vond botw met de joycons een stuk vervelender spelen iig.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Eindredactie Games vrijdag 18 januari 2019 @ 10:46:29 #34
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_184469922

Ook naar Switch *O*
Die fatalities van Baraka en Skarlet, holy fuck
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Forum Admin vrijdag 18 januari 2019 @ 10:50:04 #35
35723 crew  GGMM
pi_184470003
Mortal Kombat vind ik typisch zo'n game voor 14-jarigen die die fatalities super stoer vinden en hun hand voor hun mond houden en roepen 'ohhh wat grof!".

Ik heb er echt niks mee.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Eindredactie Games vrijdag 18 januari 2019 @ 10:59:33 #36
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_184470186
Wel herkenbaar, al ben ik ben iets ouder en zeg ik meestal "Jeetje mineetje wat een bombarie!"
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_184470193
Ik kan er wel om gniffelen. Maar de gameplay is niets voor mij, dus meh. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Forum Admin vrijdag 18 januari 2019 @ 11:22:11 #38
35723 crew  GGMM
pi_184470583
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 10:59 schreef 2dope het volgende:
Wel herkenbaar, al ben ik ben iets ouder en zeg ik meestal "Jeetje mineetje wat een bombarie!"
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184471638
Heb je om online te kunnen spelen Nintendo Online nodig of geeft dat alleen extra functies zoals NES games spelen en cloud opslag ?
pi_184471825
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 12:13 schreef Faerlina91 het volgende:
Heb je om online te kunnen spelen Nintendo Online nodig of geeft dat alleen extra functies zoals NES games spelen en cloud opslag ?
ja heb je nodig helaas.
pi_184472159
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 12:22 schreef Tailless het volgende:

[..]

ja heb je nodig helaas.
;( Bedankt!
  vrijdag 18 januari 2019 @ 12:59:46 #42
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_184472459
Iemand hier die eigenlijk verder iets gehoord heeft over pikmin 4? De informatie daarover is inmiddels al dermate verjaard dat het meer een gerucht dan een een announcement dat de game nog uitkomt... wtb pikmin 4 :(
pi_184472582
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 12:59 schreef DjUntzUntz het volgende:
Iemand hier die eigenlijk verder iets gehoord heeft over pikmin 4? De informatie daarover is inmiddels al dermate verjaard dat het meer een gerucht dan een een announcement dat de game nog uitkomt... wtb pikmin 4 :(
Er is geen informatie op de "ja, pikmin 4 is in ontwikkeling" na :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 18 januari 2019 @ 13:34:15 #44
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_184472983
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 13:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Er is geen informatie op de "ja, pikmin 4 is in ontwikkeling" na :)
nee he? ik kan d'r ook verder niks over vinden als ik google.. QQ ik dacht: misschien jullie wat gehoord of gezien
pi_184473460
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 13:34 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

nee he? ik kan d'r ook verder niks over vinden als ik google.. QQ ik dacht: misschien jullie wat gehoord of gezien
Dat is het enige officiele wat nintendo heeft medegedeeld.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_184474947
Ik ga Zelda ook eens opstarten. Nog tips? of dingen die je echt eerst moet doen?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 18 januari 2019 @ 15:31:26 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184474963
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 15:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga Zelda ook eens opstarten. Nog tips? of dingen die je echt eerst moet doen?
Nee, gewoon een beetje rondlopen en dingen doen. Komt vanzelf goed.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin vrijdag 18 januari 2019 @ 16:01:48 #48
35723 crew  GGMM
pi_184475496
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 15:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga Zelda ook eens opstarten. Nog tips? of dingen die je echt eerst moet doen?
Op het begin kan je een gouden uil vinden, die moet je echt zoeken. Let wel op dat je niet eerst met iemand praat, anders is hij weggevlogen.

En je moet echt goed zoeken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 17:50:37 #49
481998 K21
Cappuccino
pi_184477082
Ik heb er al meer dan 80 uur op zitten in Zelda en ben nog niet eens op de helft, denk ik. :P

Tropical Freeze ook gehaald. Poh, genieten weer. Voelde me weer acht jaar oud. :D
pi_184483548
Is die nieuwe mario wat?
  vrijdag 18 januari 2019 @ 23:08:33 #51
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184483583
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 23:06 schreef ChilllayD het volgende:
Is die nieuwe mario wat?
Odyssey? Jazeker. Topgame met een zéér uitgebreide moveset voor Mario. Daardoor misschien wel de beste freeroam 3D Mario.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184483755
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, gewoon een beetje rondlopen en dingen doen. Komt vanzelf goed.
Nou ik kan van dat Plateau af. Maar die guardians zijn echt kut :D!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_184483831
Welke game is het leukst?

Donkey Kong tropical freeze
Legend of Zelda breath of the wild
  Forum Admin vrijdag 18 januari 2019 @ 23:30:12 #54
35723 crew  GGMM
pi_184483950
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 23:23 schreef Faerlina91 het volgende:
Welke game is het leukst?

Donkey Kong tropical freeze
Legend of Zelda breath of the wild
Donkey Kong
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184483951
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 23:23 schreef Faerlina91 het volgende:
Welke game is het leukst?

Donkey Kong tropical freeze
Legend of Zelda breath of the wild
Waar heb je meer zin in, een 2d sidescroller of een open world adventure game? De games zijn allebei god-tier in hun eigen genre.
pi_184485681
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Odyssey? Jazeker. Topgame met een zéér uitgebreide moveset voor Mario. Daardoor misschien wel de beste freeroam 3D Mario.
I know ;)
Ik bedoelde New Super Mario Bros. U Deluxe
  zaterdag 19 januari 2019 @ 06:24:45 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184487016
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nou ik kan van dat Plateau af. Maar die guardians zijn echt kut :D!
Vijanden die te sterk zijn, is de game die je zegt dat je eigenlijk nog niet die kant op moet.

Met een schild en goeie timing kun je overigens hun laser terugkaatsen. Dan zijn ze een fluitje van een cent ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 19 januari 2019 @ 06:26:30 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184487018
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 01:16 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

I know ;)
Ik bedoelde New Super Mario Bros. U Deluxe
Ah, dat is de beste 2D Mario sinds Yoshi's Island. Maar niet de moeite als je m al gespeeld hebt op WiiU en minder goed dan Donkey Kong Tropical Freeze.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184487496
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 06:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vijanden die te sterk zijn, is de game die je zegt dat je eigenlijk nog niet die kant op moet.

Met een schild en goeie timing kun je overigens hun laser terugkaatsen. Dan zijn ze een fluitje van een cent ;)
Volgens mij moet je er heen, was bij de bom tempel
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 19 januari 2019 @ 10:07:38 #60
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184488193
zb_yuhudaddy twitterde op maandag 14-01-2019 om 10:07:11 寝起きまた格好つけに来た 盾切り替えで達成#BreathoftheWild #NintendoSwitch https://t.co/H19BPCjf1p reageer retweet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 19 januari 2019 @ 10:14:31 #61
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_184488257
Wat is Nintendo direct?
pi_184488298
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 10:14 schreef GayGuy het volgende:
Wat is Nintendo direct?
Om de zoveel tijd geeft Nintendo een presentatie waarin de nieuweste games aan de orde komen. Nieuwe aankondigingen, nieuwe gameplay van nog niet verschenen games, dat soort dingen. Die is te volgen op YouTube en heet Nintendo Direct. Er is dus geen fysieke persconferentie ergens, maar is direct gericht naar de gamers.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 19 januari 2019 @ 10:17:45 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184488304
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 10:14 schreef GayGuy het volgende:
Wat is Nintendo direct?
Een korte presentatie waarin Nintendo nieuwe games/trailers laat zien.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 19 januari 2019 @ 10:19:51 #64
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_184488333
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 10:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

Om de zoveel tijd geeft Nintendo een presentatie waarin de nieuweste games aan de orde komen. Nieuwe aankondigingen, nieuwe gameplay van nog niet verschenen games, dat soort dingen. Die is te volgen op YouTube en heet Nintendo Direct. Er is dus geen fysieke persconferentie ergens, maar is direct gericht naar de gamers.
Klinkt wel tof😊
pi_184494384
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_184495103
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 06:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ah, dat is de beste 2D Mario sinds Yoshi's Island. Maar niet de moeite als je m al gespeeld hebt op WiiU en minder goed dan Donkey Kong Tropical Freeze.
Die heb ik nooit gehad of gespeeld. Het lijkt me ook wel heel leuk maar dat vind ik bij veel spelletjes en dan wordt het echt een hele dure hobby hahaha.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 17:53:16 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184495444
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 17:36 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Die heb ik nooit gehad of gespeeld. Het lijkt me ook wel heel leuk maar dat vind ik bij veel spelletjes en dan wordt het echt een hele dure hobby hahaha.
Gewoon pinnen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184508943
Ondertussen heb ik al aardig wat games

Mk8
Splatoon 2
Legend of of zelda botw
Mario oddyssey
Smash bros
Super mario deluxe U
Diablo
Donkey kong TF

Is een Pro Controller echt nodig of kan ik prima spelen met de joycon GRIP en de pro controller kopen als die in de aanbieding is ? De goedkoopste die ik kan krijgen is ¤60 via duitse amazon site
pi_184509192
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:27 schreef Faerlina91 het volgende:
Ondertussen heb ik al aardig wat games

Mk8
Splatoon 2
Legend of of zelda botw
Mario oddyssey
Smash bros
Super mario deluxe U
Diablo
Donkey kong TF

Is een Pro Controller echt nodig of kan ik prima spelen met de joycon GRIP en de pro controller kopen als die in de aanbieding is ? De goedkoopste die ik kan krijgen is ¤60 via duitse amazon site
Pro controller is wel een must imo.
pi_184509364
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:27 schreef Faerlina91 het volgende:
Ondertussen heb ik al aardig wat games

Mk8
Splatoon 2
Legend of of zelda botw
Mario oddyssey
Smash bros
Super mario deluxe U
Diablo
Donkey kong TF

Is een Pro Controller echt nodig of kan ik prima spelen met de joycon GRIP en de pro controller kopen als die in de aanbieding is ? De goedkoopste die ik kan krijgen is ¤60 via duitse amazon site
Niet nodig. Maar speelt echt veel fijner. Denk wel dat je veel beter ermee speelt ook.

1 zou ik er zeker aanschaffen als ik jou was (heb er zelf 4 xD)
pi_184513061
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:27 schreef Faerlina91 het volgende:
Ondertussen heb ik al aardig wat games

Mk8
Splatoon 2
Legend of of zelda botw
Mario oddyssey
Smash bros
Super mario deluxe U
Diablo
Donkey kong TF

Is een Pro Controller echt nodig of kan ik prima spelen met de joycon GRIP en de pro controller kopen als die in de aanbieding is ? De goedkoopste die ik kan krijgen is ¤60 via duitse amazon site
Pro Controller is wel fijn ja!

Maar goed, kijk anders naar deze :

https://www.powera.com/pr(...)product_platform=141
met draad zijn ze rond de 40, draadloos hebben ze ook maar dat is prijs bijna hetzelfde als de Pro Controller

Hori heeft ook nog een controller, en die is rond de 25 ofzo (draad) en draadloos is rond de 40
http://stores.horiusa.com/horipad-for-nintendo-switch/

8BitDo heeft ook controllers die je voor de switch kan gebruiken (ze hebben ook een adapter om overige controllers te gebruiken)
http://www.8bitdo.com/#Products


Als je al een hoop controllers hebt van andere consoles kan je ook nog voor de Magic-NS gaan en zo je eigen controllers gebruiken ^O^
http://www.mayflash.com/Products/NINTENDOWiiU/MAGIC-NS.html

Succes
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 20 januari 2019 @ 18:11:38 #73
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184515807
Cosmic Star Heroine uitgespeeld. In totaal iets meer dan 10 uur over gedaan. Leuke indie rpg met flink wat inspiratie uit Chrono Trigger. Het is uiteraard geen GOTY materiaal maar mocht je een keer een paar uur over hebben en een nieuwe old skool RPG willen spelen, dan is dit een aanrader.

7,5
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184517446
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_184521807
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gewoon pinnen.
Done :) kon het niet laten. As usual :P
  zondag 20 januari 2019 @ 22:17:57 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184521923
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:12 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Done :) kon het niet laten. As usual :P
Nice. Nu alles gewoon lekker spelen en even niets nieuws kopen. Er komt toch pas in maart pas weer iets boeiends uit voor Switch.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184525969
Heeft iemand ervaringen met die single joycon sideways grips?

Ik zoek een setje grips waar mensen goede ervaringen mee hebben.

Zoiets bijvoorbeeld:

https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
pi_184530449
Welke game is nou echt een dikke aanrader?

Games die ik al heb:

Donkey Kong tropical freeze
Mario kart 8
Super mario deluxe U
Diablo3
Splatoon2
Mario oddyssey
Zelda BOTW
Super smash
pi_184530566
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 13:03 schreef Faerlina91 het volgende:
Welke game is nou echt een dikke aanrader?

Games die ik al heb:

Donkey Kong tropical freeze
Mario kart 8
Super mario deluxe U
Diablo3
Splatoon2
Mario oddyssey
Zelda BOTW
Super smash
Mario Party
  maandag 21 januari 2019 @ 13:18:45 #80
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184530701
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 13:03 schreef Faerlina91 het volgende:
Welke game is nou echt een dikke aanrader?

Games die ik al heb:

Donkey Kong tropical freeze
Mario kart 8
Super mario deluxe U
Diablo3
Splatoon2
Mario oddyssey
Zelda BOTW
Super smash
Hollow Knight
Xenoblade 2
Mario + Rabbids
Octopath Traveler
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184530913
Oke, de tijd vliegt dus tijdens BOTW _O_
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_184530984
Voor de BOTW spelers hier; veranderd er significant iets in de wereld als ik Ganon heb verslagen? Heb alle 120 shrines nu gehad, ben nog die memories aan het zoeken voor de vorm maar probeer dat eindgevecht nog ff uit te stellen omdat het dan voor mij echt klaar is (en m'n vriendin vind het te leuk om mee te zoeken naar collectables). Als het verslaan van Ganon iets vrijspeelt dan ga ik daar eens werk van maken en anders laat ik het nog even hangen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Forum Admin maandag 21 januari 2019 @ 13:34:18 #83
35723 crew  GGMM
pi_184531005
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 13:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor de BOTW spelers hier; veranderd er significant iets in de wereld als ik Ganon heb verslagen? Heb alle 120 shrines nu gehad, ben nog die memories aan het zoeken voor de vorm maar probeer dat eindgevecht nog ff uit te stellen omdat het dan voor mij echt klaar is (en m'n vriendin vind het te leuk om mee te zoeken naar collectables). Als het verslaan van Ganon iets vrijspeelt dan ga ik daar eens werk van maken en anders laat ik het nog even hangen :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184531033
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 13:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 21 januari 2019 @ 13:38:14 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184531092
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 13:35 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184532637
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 13:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dlc's kopen. Zeker de 2e geeft goede content en een nieuwe eindbaas.
pi_184532757
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 15:00 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dlc's kopen. Zeker de 2e geeft goede content en een nieuwe eindbaas.
Heb reddit nog doorgelezen over die DLC's maar tot de conclusie gekomen dat ze voor mij het geld niet waard zijn.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184538530
Is super Mario party het geld waard of kan ik beter een game kopen als Skyrim of Octopath traveler of Xenoblade chronicles 2?
  maandag 21 januari 2019 @ 19:43:35 #89
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184538596
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:41 schreef Faerlina91 het volgende:
Is super Mario party het geld waard of kan ik beter een game kopen als Skyrim of Octopath traveler of Xenoblade chronicles 2?
Dat ligt volledig aan het aantal spelers. Als je veel in je eentje speelt haal je een RPG, als je veel met vrienden of je partner speelt haal je Mario Party.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184546780
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:41 schreef Faerlina91 het volgende:
Is super Mario party het geld waard of kan ik beter een game kopen als Skyrim of Octopath traveler of Xenoblade chronicles 2?
Skyrim heb ik wel te koop voor ¤25,- 3x gebruikt.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 08:16:04 #91
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_184546816
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:41 schreef Faerlina91 het volgende:
Is super Mario party het geld waard of kan ik beter een game kopen als Skyrim of Octopath traveler of Xenoblade chronicles 2?
Mario party is echt alleen (dikke) lol met het gezin of vrienden.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_184551201
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 10:50 schreef GGMM het volgende:
Mortal Kombat vind ik typisch zo'n game voor 14-jarigen die die fatalities super stoer vinden en hun hand voor hun mond houden en roepen 'ohhh wat grof!".

Ik heb er echt niks mee.
MkX had echt een goede engine hoor. Veel versies hadden matige gameplay, maar die was echt top.
  Redactie Games dinsdag 22 januari 2019 @ 15:01:53 #93
181272 crew  Noppie2000
pi_184553456
NintendoEurope twitterde op dinsdag 22-01-2019 om 15:00:16 Tomorrow at 15:00 CET, watch a new #IndieHighlights video showcasing some of the indie games arriving on #NintendoSwitch in 2019!Visit Indie Highlights hub: https://t.co/vVLS2N7xqq https://t.co/UqlinyulzG reageer retweet
Daar is je Direct :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184553563
Wargroove en my time at portia please
  Redactie Games dinsdag 22 januari 2019 @ 15:09:08 #95
181272 crew  Noppie2000
pi_184553605
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:07 schreef Gutanoth het volgende:
Wargroove en my time at portia please
Die scenario editor ziet er zoveel beter uit dan ik had durven hopen. Die schoot mijn hype weer in volle gang. Shadow drop plx O+
pi_184553712
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:01 schreef Noppie2000 het volgende:
NintendoEurope twitterde op dinsdag 22-01-2019 om 15:00:16 Tomorrow at 15:00 CET, watch a new #IndieHighlights video showcasing some of the indie games arriving on #NintendoSwitch in 2019!Visit Indie Highlights hub: https://t.co/vVLS2N7xqq https://t.co/UqlinyulzG reageer retweet
Daar is je Direct :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wargroove is direct beschikbaar na de Direct denk ik.

WargrooveGame twitterde op dinsdag 15-01-2019 om 19:00:18 @Ulanborg @ShlocLtd VERY soon. More details even SOONER! (soon). reageer retweet
  Redactie Games dinsdag 22 januari 2019 @ 15:31:30 #97
181272 crew  Noppie2000
pi_184554042
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:15 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Wargroove is direct beschikbaar na de Direct denk ik.

WargrooveGame twitterde op dinsdag 15-01-2019 om 19:00:18 @Ulanborg @ShlocLtd VERY soon. More details even SOONER! (soon). reageer retweet
Ik hoop het. Sowieso horen we wel een release date, dat is al iets.
  Forum Admin dinsdag 22 januari 2019 @ 16:05:28 #98
35723 crew  GGMM
pi_184554717
Wat is er zo leuk aan Wargroove
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184554737
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:05 schreef GGMM het volgende:
Wat is er zo leuk aan Wargroove
Het is Advanced wars in een fantasy setting.
  Forum Admin dinsdag 22 januari 2019 @ 16:06:48 #100
35723 crew  GGMM
pi_184554741
Op Gamexplain wel een video van de leveleditor gezien (waarin hij overigens benoemde dat de boel was gecrasht en hij steeds uit een menu gegooid werd vanwege een bug) maar als ik niet weet wat er leuk aan is wat heb ik dan aan een leveleditor.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:06 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Het is Advanced wars in een fantasy setting.
Ah, oke.

(nooit gespeeld)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 16:18:11 #101
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184554909
Wargroove hype _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184555119
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wargroove hype _O_
Maar ik ben nog niet klaar met Zelda :’(
pi_184555643
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:01 schreef Noppie2000 het volgende:
NintendoEurope twitterde op dinsdag 22-01-2019 om 15:00:16 Tomorrow at 15:00 CET, watch a new #IndieHighlights video showcasing some of the indie games arriving on #NintendoSwitch in 2019!Visit Indie Highlights hub: https://t.co/vVLS2N7xqq https://t.co/UqlinyulzG reageer retweet
Daar is je Direct :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik doe het er maar mee :)
pi_184559047
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 13:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor de BOTW spelers hier; veranderd er significant iets in de wereld als ik Ganon heb verslagen? Heb alle 120 shrines nu gehad, ben nog die memories aan het zoeken voor de vorm maar probeer dat eindgevecht nog ff uit te stellen omdat het dan voor mij echt klaar is (en m'n vriendin vind het te leuk om mee te zoeken naar collectables). Als het verslaan van Ganon iets vrijspeelt dan ga ik daar eens werk van maken en anders laat ik het nog even hangen :)
Damn, ik heb er denk nu 12 gevonden en 3 kan ik gewoon niet halen vanwege een guardian ;(

Heb nu alles gedaan in de 2 begin dorpjes, dus mag nu aan 1 van de 4 beginnen denk ik?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 22 januari 2019 @ 20:04:08 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184559085
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 20:02 schreef Nick-GizMo het volgende:


Heb nu alles gedaan in de 2 begin dorpjes, dus mag nu aan 1 van de 4 beginnen denk ik?
Wat jij wil. Niets hoeft. Alleen Gabon verslaan is zo'n beetje verplicht.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184559774
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat jij wil. Niets hoeft. Alleen Gabon verslaan is zo'n beetje verplicht.
Ah oke, dacht dat die ook verplicht waren joh :)

Ga eerst nog wel ff verder met shrines en torens unlocken :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_184559942
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat jij wil. Niets hoeft. Alleen Gabon verslaan is zo'n beetje verplicht.
Ik voel daar de minste drang toe eigenlijk. Die rare wolk staat wel mooi in de verte :p
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 22 januari 2019 @ 22:09:08 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184562028
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 20:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik voel daar de minste drang toe eigenlijk. Die rare wolk staat wel mooi in de verte :p
Na ongeveer 100 shrines, 4 dungeons, Master Sword en vele uren spelen vond ik het op een gegeven moment wel een mooi moment om aan te vallen. Hyrule Castle is ook echt een vette dungeon met sublieme soundtrack. Bombastisch. Heroïsch. Een perfect slot na een geweldige game.

Vervolgens nog een keer of drie terug gegaan. Andere routes genomen. Andere wapens gevonden. Etc. Er is echt veel te doen in het kasteel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_

Wat een game.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184566224
Ik ga geen hele bingo kaart maken, maar ik verwacht vanmiddag:
-wargroove
-my time at portia
-a hat in time
-untitled goose game
-een game die niemand zag aankomen
pi_184566236
quote:
19s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Na ongeveer 100 shrines, 4 dungeons, Master Sword en vele uren spelen vond ik het op een gegeven moment wel een mooi moment om aan te vallen. Hyrule Castle is ook echt een vette dungeon met sublieme soundtrack. Bombastisch. Heroïsch. Een perfect slot na een geweldige game.

Vervolgens nog een keer of drie terug gegaan. Andere routes genomen. Andere wapens gevonden. Etc. Er is echt veel te doen in het kasteel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_

Wat een game.
Ja dat kasteel is qua vibe wel heel tof, bedoelde meer dat ik echt 0 motivatie heb voor Ganon zelf.
Heb een beetje moeite met een badguy waar ik geen interactie mee heb.
Maar nu een paar keer het kasteel in geweest en direct het oude thema-nummer horen bracht al een heel ander gevoel dan bij de rest van het spel :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184566271
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 06:55 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ga geen hele bingo kaart maken, maar ik verwacht vanmiddag:
-een game die niemand zag aankomen
"You never saw it coming" als in Persona 5. :P

Denk die nog niet...
  woensdag 23 januari 2019 @ 07:04:28 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184566277
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2019 07:03 schreef Qunix het volgende:

[..]

"You never saw it coming" als in Persona 5. :P

Denk die nog niet...
Is ook geen indie game.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184566324
Wat vinden jullie van de 8bit do N30 Pro2? Hoop dat die beter is dan 2 joycons
  woensdag 23 januari 2019 @ 07:23:14 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184566362
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 07:13 schreef Tailless het volgende:
Wat vinden jullie van de 8bit do N30 Pro2? Hoop dat die beter is dan 2 joycons
Ik zou niet de N30 kopen maar de SN30. Het liefst de Pro+ maar die zie ik nog niet te koop.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184566740
Mijn switch loopt vol, en nu zie ik door de microsd’s het geheugen niet meer. Iemand tips/aanraders?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 23 januari 2019 @ 08:25:55 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184566842
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 08:13 schreef Pheno het volgende:
Mijn switch loopt vol, en nu zie ik door de microsd’s het geheugen niet meer. Iemand tips/aanraders?
Gewoon een Sandisk van 200GB ofzo? Hoeveel heb je nodig?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184566859
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 07:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Is ook geen indie game.
True :P
pi_184566863
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 08:13 schreef Pheno het volgende:
Mijn switch loopt vol, en nu zie ik door de microsd’s het geheugen niet meer. Iemand tips/aanraders?
https://www.amazon.de/gp/product/B073JY5T7T?th=1
pi_184566966
Hoe laat (Nederlandse tijd) is die Indie Showcase?
pi_184566983
15:00 CET is volgens mij onze tijd
pi_184567137
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 08:13 schreef Pheno het volgende:
Mijn switch loopt vol, en nu zie ik door de microsd’s het geheugen niet meer. Iemand tips/aanraders?
Zou voor Sandisk gaan. Weet niet of verschil in type kaart nog veel uitmaakt qua snelheid.

https://www.dataio.nl/micro-sd-kaart/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 23 januari 2019 @ 09:42:30 #122
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184567644
We verwachten toch niks van die Indie Showcase? Geen grote titels oid
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_184568390
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 07:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik zou niet de N30 kopen maar de SN30. Het liefst de Pro+ maar die zie ik nog niet te koop.
wat is het verschil met de pro en de pro+
pi_184570178
Niemand die single joycon grips heeft?
pi_184570416
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_184570916
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2019 07:03 schreef Qunix het volgende:

[..]

"You never saw it coming" als in Persona 5. :P

Denk die nog niet...
In maart krijgen we meer nieuws over P5R.

:)
pi_184571506
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:50 schreef Aurelius het volgende:

[..]

In maart krijgen we meer nieuws over P5R.

:)
Ik heb nooit gehoord dat dit iets met de Switch te maken heeft. Enige is dat het karakter in Smash toegevoegd was rond die tijd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:18:28 #128
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184572725
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 10:28 schreef Tailless het volgende:

[..]

wat is het verschil met de pro en de pro+
De vorm. Check de site van 8bitdo maar eens.

De Pro+ komt trouwens pas in de lente ;(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184572750
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De vorm. Check de site van 8bitdo maar eens.

De Pro+ komt trouwens pas in de lente ;(
dan wacht ik tot de lente .
Heb wel de N30 pro besteld. Toch eens kijken

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2019 14:23:32 ]
pi_184573188
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 08:13 schreef Pheno het volgende:
Mijn switch loopt vol, en nu zie ik door de microsd’s het geheugen niet meer. Iemand tips/aanraders?
Alles hacken en op een 5TB HD gooien zoals ik.
  Forum Admin woensdag 23 januari 2019 @ 14:44:37 #131
35723 crew  GGMM
pi_184573212
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:42 schreef KaleOssan het volgende:

[..]

Alles hacken en op een 5TB HD gooien zoals ik.
Jij bent cool zeg. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184573225
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De vorm. Check de site van 8bitdo maar eens.

De Pro+ komt trouwens pas in de lente ;(
Zou eerst holiday 2018 komen?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_184573440
Waar is die ninentdo direct dan?
pi_184573474
Ik zou ook niet weten waar die indy highlight te zien is
  Redactie Games woensdag 23 januari 2019 @ 15:02:49 #135
181272 crew  Noppie2000
pi_184573508
WARGROOVE YES LETSGO
pi_184573593
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:04 schreef Gutanoth het volgende:
WARGROOVE YES LETSGO
Ziet er uit als een DS game.. wtf..snap dit echt niet. Bedoel ziet er wel aardig uit. maar maakt maar 1% gebruik van hardware switch.
pi_184573613
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:09 schreef KaleOssan het volgende:

[..]

Ziet er uit als een DS game.. wtf..snap dit echt niet. Bedoel ziet er wel aardig uit. maar maakt maar 1% gebruik van hardware switch.
Dit is een van die spellen waar het echt om de gameplay gaat, en als die ook maar een beetje lijkt op die van advance wars, wordt dit een pareltje
pi_184573668
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:04 schreef Gutanoth het volgende:
WARGROOVE YES LETSGO
Zo hyped 🥰
  Redactie Games woensdag 23 januari 2019 @ 15:13:39 #140
181272 crew  Noppie2000
pi_184573676
ImageForm twitterde op woensdag 23-01-2019 om 15:05:58 SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech makes its debut on #NintendoSwitch this year with other platforms to follow! Did you expect us to make a SteamWorld fantasy RPG? ⚔️🃏🤖 #SWQuest https://t.co/DStwa8qq3D reageer retweet
Meer SteamWorld _O_ :9~ :9~ :9~
pi_184573678
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:13 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Zo hyped 🥰
Anderhalve week!
pi_184573689
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:10 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dit is een van die spellen waar het echt om de gameplay gaat, en als die ook maar een beetje lijkt op die van advance wars, wordt dit een pareltje
Cool. maar mijn argument staat nog steeds, waarom niet met assets die veel beter zijn?
pi_184573707
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:14 schreef KaleOssan het volgende:

[..]

Cool. maar mijn argument staat nog steeds, waarom niet met assets die veel beter zijn?
Omdat het gemaakt is door een klein team met weinig ervaring op het gebied van graphics? Denk ik?
  Redactie Games woensdag 23 januari 2019 @ 15:15:23 #144
181272 crew  Noppie2000
pi_184573708
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:14 schreef KaleOssan het volgende:

[..]

Cool. maar mijn argument staat nog steeds, waarom niet met assets die veel beter zijn?
Omdat deze pixel art supergeil is.

En budget. En een bepaalde visie van het team.
pi_184573792
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:15 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Omdat deze pixel art supergeil is.

En budget. En een bepaalde visie van het team.
Eens. De art direction is perfect voor deze game, helemaal als spirituele opvolger van Advance Wars.
pi_184573797
Mijn game collectie tot nu toe:

DK tropical freeze
Mk8
Super mario deluxe u
Splatoon2
Zelda BOTW
Mario odyssey
Super smash U
Super Mario Party
Diablo 3

Welke games moet ik hier nog zeker aan toevoegen ? :8
  Redactie Games woensdag 23 januari 2019 @ 15:23:28 #147
181272 crew  Noppie2000
pi_184573876
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:20 schreef Faerlina91 het volgende:
Mijn game collectie tot nu toe:

DK tropical freeze
Mk8
Super mario deluxe u
Splatoon2
Zelda BOTW
Mario odyssey
Super smash U
Super Mario Party
Diablo 3

Welke games moet ik hier nog zeker aan toevoegen ? :8
'Kleinere' titels!

Hollow Knight, Stardew Valley, Golf Story. Dat soort mooie indie-games O+
pi_184573908
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:20 schreef Faerlina91 het volgende:
Mijn game collectie tot nu toe:

DK tropical freeze
Mk8
Super mario deluxe u
Splatoon2
Zelda BOTW
Mario odyssey
Super smash U
Super Mario Party
Diablo 3

Welke games moet ik hier nog zeker aan toevoegen ? :8
Begin eerst maar eens met spelen _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_184573945
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:20 schreef Faerlina91 het volgende:
Mijn game collectie tot nu toe:

DK tropical freeze
Mk8
Super mario deluxe u
Splatoon2
Zelda BOTW
Mario odyssey
Super smash U
Super Mario Party
Diablo 3

Welke games moet ik hier nog zeker aan toevoegen ? :8
overcooked
pi_184573951
Op wargroove na een klein beetje teleurgesteld
  Redactie Games woensdag 23 januari 2019 @ 15:28:33 #151
181272 crew  Noppie2000
pi_184573994
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:26 schreef Gutanoth het volgende:
Op wargroove na een klein beetje teleurgesteld
Ja was niet veel, wellicht dat dit weer wordt opgevolgd door een Amerikaanse variant.

SteamWorld Quest though, omnom O+

EDIT: Geen Untitled Goos Game :'(
pi_184574404
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:28 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ja was niet veel, wellicht dat dit weer wordt opgevolgd door een Amerikaanse variant.

SteamWorld Quest though, omnom O+

EDIT: Geen Untitled Goos Game :'(
Wat houdt steamworld in dan?
  woensdag 23 januari 2019 @ 15:50:42 #153
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_184574454
Wat een teleurstelling... Geen untitled goose game. Die moest begin 2019 uit komen. Rest is allemaal ruk.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
  woensdag 23 januari 2019 @ 15:54:53 #154
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184574570
Nou dit was mooi kut allemaal
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  woensdag 23 januari 2019 @ 16:03:05 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184574790
Wargroove op 1 februari is wat jammer, dan speel ik Kingdom Hearts. Geen Day one dus.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184574866
Die goat simulator ga ik wel proberen denk ik :@ :')
pi_184574894
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 10:50 schreef GGMM het volgende:
Mortal Kombat vind ik typisch zo'n game voor 14-jarigen die die fatalities super stoer vinden en hun hand voor hun mond houden en roepen 'ohhh wat grof!".

Ik heb er echt niks mee.
Ik ben opgegroeid met MK1 :) Wil deze wel halen, blijft een toffe game.
  woensdag 23 januari 2019 @ 16:09:10 #158
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184574924
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 16:06 schreef Redbullkid het volgende:
Die goat simulator ga ik wel proberen denk ik :@ :')
Die is niet zo sterk tho :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  woensdag 23 januari 2019 @ 16:09:26 #159
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184574931
Inmost heeft wel potentie
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184575059
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inmost heeft wel potentie
Ik vond Crosscode er tof uit zien. De game heeft ook goede reviews en Steam ratings zo te zien.
  woensdag 23 januari 2019 @ 16:16:15 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184575066
Bij die recap wel veel 'oh ja die wil ik ook nog spelen'-momentjes. Owlboy, Undertale, Wonderboy...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games woensdag 23 januari 2019 @ 16:58:49 #162
181272 crew  Noppie2000
pi_184575823
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:48 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wat houdt steamworld in dan?
Hoezo wat houdt het in? Goede serie, lekker divers. Nu een Fantasy RPG, dikke prima.
pi_184577400
Crosscode lijkt mij wel wat
pi_184586597
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 16:58 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Hoezo wat houdt het in? Goede serie, lekker divers. Nu een Fantasy RPG, dikke prima.
Wat is het voor game bedoel ik :p heb nog nooit iets van steam world gespeeld
  donderdag 24 januari 2019 @ 17:04:34 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184595593
Blijkbaar komt dit ook volgende week uit:



Mocht je ze beiden nog niet gespeeld hebben, dan is dit een mooi moment om in te stappen. De UbiArt engine is prachtig O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184597527
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 06:05 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wat is het voor game bedoel ik :p heb nog nooit iets van steam world gespeeld
Steamworld dig zijn een metroidvania uitvoering van oldschool digger en heist is een turn based tactical 2d shooter.
  Redactie Games donderdag 24 januari 2019 @ 19:10:54 #168
181272 crew  Noppie2000
pi_184598235
quote:
19s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blijkbaar komt dit ook volgende week uit:

[ afbeelding ]

Mocht je ze beiden nog niet gespeeld hebben, dan is dit een mooi moment om in te stappen. De UbiArt engine is prachtig O+
Valiant Hearts, enige game die me daadwerkelijk heeft laten huilen. Prachtige game O+
pi_184598436
Octopath Traveler of Hollow Knight of Xenoblade Chronicles 2 Torna DLC ? :7
  Redactie Games donderdag 24 januari 2019 @ 19:21:08 #170
181272 crew  Noppie2000
pi_184598508
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:17 schreef Faerlina91 het volgende:
Octopath Traveler of Hollow Knight of Xenoblade Chronicles 2 Torna DLC ? :7
Hollow Knight.
pi_184599652
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:17 schreef Faerlina91 het volgende:
Octopath Traveler of Hollow Knight of Xenoblade Chronicles 2 Torna DLC ? :7
Jezus ga eens games spelen man ipv alles te kopen wat los en vast zit _O-

Hollow Knight.
  donderdag 24 januari 2019 @ 20:19:51 #172
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184599903
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:17 schreef Faerlina91 het volgende:
Octopath Traveler of Hollow Knight of Xenoblade Chronicles 2 Torna DLC ? :7
Hollow Knight. Verder wat Poes zegt. Ga spelen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184599988
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:17 schreef Faerlina91 het volgende:
Octopath Traveler of Hollow Knight of Xenoblade Chronicles 2 Torna DLC ? :7
Octopath
Dit, dus.
pi_184600717
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:17 schreef Faerlina91 het volgende:
Octopath Traveler of Hollow Knight of Xenoblade Chronicles 2 Torna DLC ? :7
Hollow Knight
pi_184603524
Krijg die kut draak en bowser niet gesloopt heb nog 3 gevechten voor het laatste stuk van smash ultimate. :+ moeilijkheidsgraad op moeilijk _O_

Edit

Bowser verslagen met lucario :@

[ Bericht 18% gewijzigd door ManianMan op 25-01-2019 00:41:03 ]
pi_184612895

WTF?!? Metroid Prime 4 wordt gerebooted. Ontwikkelaar is nu Retro Studio.

Dat wordt weer jaren wachten. :') :( :r
pi_184613437
Aaaah we krijgen PlayStation-praktijken. Iets aankondigen en jaren later pas releasen (Wild lol).
Tijd voor de Metroid Prime Trilogy dus :+ _O-
SOONY
  Forum Admin vrijdag 25 januari 2019 @ 14:42:22 #178
35723 crew  GGMM
pi_184613524
Kondig het dan niet aan. :r

Playstation :r
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 14:44:13 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184613551
Wat heeft Retro de afgelopen jaren dan gedaan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184613578
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat heeft Retro de afgelopen jaren dan gedaan?
Geen idee. Maar het moet wel (bijna) klaar zijn als ze zich kunnen richten op een nieuwe Metroid.
pi_184613591
Star Fox Grand Prix :+
SOONY
pi_184613650
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:46 schreef DKUp het volgende:
Star Fox Grand Prix :+
-O-
pi_184613915
Chique van nintendo dat ze dit mededelen
  Redactie Games vrijdag 25 januari 2019 @ 15:20:38 #184
181272 crew  Noppie2000
pi_184614138
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat heeft Retro de afgelopen jaren dan gedaan?
De DKC:TF port was gedaan door Retro geloof ik, verder schenen er interne problemen te zijn geweest en één of meerdere titels (ironisch genoeg net als MP4 nu) gecancelled of gereboot.

Ach ja, game development gebeurt. Dit is precies de reden dat ik in het algemeen zulke vroege aankondigingen haat, hoe hype ze ook kunnen zijn :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:49 schreef Aurelius het volgende:

[..]

-O-
Als dat iets wordt in de trend van Diddy Kong Racing ben ik er blij mee hoor, als die game bestaat :+ Zou betekenen dat die wel óf zo goed als klaar is óf geannuleerd, want Retro is niet groot genoeg voor 2 AAA-games.

[ Bericht 32% gewijzigd door Noppie2000 op 25-01-2019 15:33:36 ]
pi_184615089
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:05 schreef Aurelius het volgende:

WTF?!? Metroid Prime 4 wordt gerebooted. Ontwikkelaar is nu Retro Studio.

Dat wordt weer jaren wachten. :') :( :r
Ik ben sad nu.
pi_184615172
Ik eis de trilogy om de pijn te verzachten.
pi_184615264
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:05 schreef Aurelius het volgende:

WTF?!? Metroid Prime 4 wordt gerebooted. Ontwikkelaar is nu Retro Studio.

Dat wordt weer jaren wachten. :') :( :r
Gewoon een prima beslissing en netjes gecommuniceerd. Ik wacht liever wat langer op een topgame dan op een misbaksel.
pi_184615521
Metroid Prime 4 komt dus misschien helemaal niet uit op de huidige Switch......

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:15 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik eis de trilogy om de pijn te verzachten.
Komt wel, Super Mario Maker komt ook ooit.....
SOONY
  Donald Duck held vrijdag 25 januari 2019 @ 20:13:02 #189
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_184619465
Dan maar wat vertraging. Ze hebben een naam hoog te houden met de Prime serie. Als zoethoudertje zou ik dan ook graag wel de trilogie zien verschijnen. Die heb ik ook al liggen voor de Wii, maar een opgepoetste Switch-versie zou ik zeker ook kopen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_184619584
Jammer zeg. Maar Nintendo brengt het netjes.

Metroid Prime 3 en Metroid: Other M heb ik geen eens uitgespeeld op de Wii. Vond er niets aan. Deze is hopelijk beter.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_184620186
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat heeft Retro de afgelopen jaren dan gedaan?
Wat is er überhaupt nog over van het team dat aan de prime trilogy gewerkt heeft?
  vrijdag 25 januari 2019 @ 22:15:57 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184622576
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 20:44 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Wat is er überhaupt nog over van het team dat aan de prime trilogy gewerkt heeft?
Geen idee ook, maar Prime doet me weinig. Ik wil eigenlijk gewoon een nieuwe Donkey Kong.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 25 januari 2019 @ 22:56:01 #193
8369 speknek
Another day another slay
pi_184623689
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_184623914
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Geen idee ook, maar Prime doet me weinig. Ik wil eigenlijk gewoon een nieuwe Donkey Kong.
Echt? Heb je hem toentertijd op de Cube gespeeld of later pas op de Wii? Het is echt mijn favoriete gen 6 game en top 5 aller tijden.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 23:07:11 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184623947
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 23:05 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Echt? Heb je hem toentertijd op de Cube gespeeld of later pas op de Wii? Het is echt mijn favoriete gen 6 game en top 5 aller tijden.
Cube. Ik raakte compleet de weg kwijt en liep alleen maar rondjes. Begreep het concept gewoon niet ofzo :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184624011
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Cube. Ik raakte compleet de weg kwijt en liep alleen maar rondjes. Begreep het concept gewoon niet ofzo :')
Had je eerdere metroids nooit gespeeld dan? Het is een perfecte first person vertaling van de 2d metroid(vania) games. De exploration in Hollow Knight is echt wel stukken lastiger dan Metroid prime imo, en dat heb je ook gehaald.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 23:16:29 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184624126
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 23:10 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Had je eerdere metroids nooit gespeeld dan? Het is een perfecte first person vertaling van de 2d metroid(vania) games. De exploration in Hollow Knight is echt wel stukken lastiger dan Metroid prime imo, en dat heb je ook gehaald.
Nope. Ik had volgens mij nog nooit een Metroid game gespeeld. Mijn ervaring qua games was behoorlijk beperkt. Platformgames, JRPG, Mario Kart en Championship Manager. Prime was veel te ingewikkeld voor mij.

Later wel nog Fusion en Zero Mission op de GBA gedaan en die vond ik wel tof.

Een port of remaster van de eerste Prime zou ik nu wel meer waarderen denk ik. Mijn interesse is een stuk uitgebreider nu. Games als GTA ben ik trouwens ook pas gaan waarderen door de eerste Saints Row, die had GPS in de auto's. San Andreas lukte me daarvoor bijvoorbeeld ook niet, zelfde probleem. Weg kwijt. Rondjes lopen. Geen idee.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184624938
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 23:05 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Echt? Heb je hem toentertijd op de Cube gespeeld of later pas op de Wii? Het is echt mijn favoriete gen 6 game en top 5 aller tijden.
Metroid Prime is imo een van de beste games ooit gemaakt.
pi_184625656
Wat vinden jullie de leukste online multiplayer game voor Switch ?
pi_184626092
Kan je op een of andere manier ook het startscherm (die tv met 2 poppetjes en gamemode speluitleg) ook overslaan ? Ik krijg dit elke keer te zien als ik de game opstart
pi_184626108
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 01:01 schreef Faerlina91 het volgende:
Kan je op een of andere manier ook het startscherm (die tv met 2 poppetjes en gamemode speluitleg) ook overslaan ? Ik krijg dit elke keer te zien als ik de game opstart
Ik neem aan dat je het over Splatoon 2 hebt, het antwoord is neen.
pi_184626154
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nope. Ik had volgens mij nog nooit een Metroid game gespeeld. Mijn ervaring qua games was behoorlijk beperkt. Platformgames, JRPG, Mario Kart en Championship Manager. Prime was veel te ingewikkeld voor mij.

Later wel nog Fusion en Zero Mission op de GBA gedaan en die vond ik wel tof.

Een port of remaster van de eerste Prime zou ik nu wel meer waarderen denk ik. Mijn interesse is een stuk uitgebreider nu. Games als GTA ben ik trouwens ook pas gaan waarderen door de eerste Saints Row, die had GPS in de auto's. San Andreas lukte me daarvoor bijvoorbeeld ook niet, zelfde probleem. Weg kwijt. Rondjes lopen. Geen idee.
Oh men, als de Prime Trilogy uit komt... you're in for a treat. Alleen de sfeer en de soundtrack al, zo uniek.
pi_184626331
Wat een kutgame is splatoon2. Ik heb 6 potjes gespeeld en alle 6 dik verloren
pi_184627252
Lijkt dat buiten Azië Final Fantasy X op de card staat er X-2 gedownload dient te worden... (net als bij de Vita versie).

FINAL FANTASY X HD Remaster available on game card. FINAL FANTASY X-2 HD Remaster game content is download only. Single-use voucher included. Internet connection required. microSD card may be required.

https://finalfantasyxhd.square-enix-games.com/en-us/home/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_184627380
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_184634022
The HongKong Massacre ziet er echt tof uit. Hopelijk komt ie ook naar de Switch.
pi_184642938
Mijn rechter joycon wil soms niet opladen in handheld modus. Pas na een aantal keer reconnecten lukt het. Hebben jullie dit ook ervaren?
pi_184644100
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:18 schreef Rijst het volgende:
Mijn rechter joycon wil soms niet opladen in handheld modus. Pas na een aantal keer reconnecten lukt het. Hebben jullie dit ook ervaren?
De switch laad deze pas op als de joycons half leeg zijn.

Ben nu trouwens bij galeem moeilijkheidsgraad moeilijk *O*
pi_184644122
quote:
19s.gif Op donderdag 24 januari 2019 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blijkbaar komt dit ook volgende week uit:

[ afbeelding ]

Mocht je ze beiden nog niet gespeeld hebben, dan is dit een mooi moment om in te stappen. De UbiArt engine is prachtig O+
Valiant is eigenlijk verplicht


quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 00:34 schreef Faerlina91 het volgende:
Wat vinden jullie de leukste online multiplayer game voor Switch ?
Ga gewoon iets spelen!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_184644138
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:07 schreef ManianMan het volgende:

[..]

De switch laad deze pas op als de joycons half leeg zijn.

Ben nu trouwens bij galeem moeilijkheidsgraad moeilijk *O*
Krijg steeds de melding low battery.
pi_184644193
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:09 schreef Rijst het volgende:

[..]

Krijg steeds de melding low battery.
Dan zou ik de joycons ruilen onder garantievoorwaarden als dat gaat :+
pi_184645316
quote:
Laat maar komen.
pi_184645345
quote:
De trilogie komt in ieder geval.
SOONY
pi_184645449
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:08 schreef DKUp het volgende:

[..]

De trilogie komt in ieder geval.
Laat zien dat het een feit is en geen fabel :+
pi_184645613
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:14 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Laat zien dat het een feit is en geen fabel :+
In de volgende Nintendo Direct kondigen ze het vast aan :P
Ik hoor in ieder geval al sinds vlak voor de aankondiging van Metroid Prime 4 dat de Trilogy komt.

Feiten zijn er nog niet >:)
Super Mario Maker (2) komt ook, maar dat zal wel de Mario-titel van eind 2019 of ergens in 2020 worden O-)
Nintendo zal wel met nog een paar ports, remasters, remakes en sequels komen
:{w
SOONY
pi_184645738
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:21 schreef DKUp het volgende:

[..]

In de volgende Nintendo Direct kondigen ze het vast aan :P
Ik hoor in ieder geval al sinds vlak voor de aankondiging van Metroid Prime 4 dat de Trilogy komt.

Feiten zijn er nog niet >:)
Super Mario Maker (2) komt ook, maar dat zal wel de Mario-titel van eind 2019 of ergens in 2020 worden O-)
Nintendo zal wel met nog een paar ports, remasters, remakes en sequels komen
:{w
Mwah als er eentje is die geport moet worden is dat goldeneye64 maar dan de originele gameplay en levels maar dan ook geupgrade graphics. Dat is het enige spel wat mij echt geboeid heeft.
pi_184645993
Kom maar eens met die Pokemon game
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_184647708
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kom maar eens met die Pokemon game
er is er net 1 uit, ik denk dat ze die niet gaan kannibaliseren ;)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_184649842
Ik twijfel tussen Xenoblade Torna or Pokemon Lsts Go EeveeOf Celeste + Overcooked2
pi_184650704
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:35 schreef Faerlina91 het volgende:
Ik twijfel tussen Xenoblade Torna or Pokemon Lsts Go EeveeOf Celeste + Overcooked2
heb je al een spel gespeeld? Zie je volgens mij dagelijks nieuwe spellen kopen
pi_184650879
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kom maar eens met die Pokemon game
Daar hoef je niet bang voor te zijn, die komt wel :7
Let’s Go is net twee maanden uit :P
SOONY
pi_184650901

Gelekt, niet verrassend omdat het al uit komt op de PS4 en Xbox One.
Liberation hadden ze wel mogen vervangen door The Ezio Collection, Black Flag en/of Rogue.
SOONY
  zondag 27 januari 2019 @ 12:47:27 #226
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184650956
quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:41 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Gelekt, niet verrassend omdat het al uit komt op de PS4 en Xbox One.
Liberation hadden ze wel mogen vervangen door The Ezio Collection, Black Flag en/of Rogue.
Zit III daarbij? Die is zo slecht hè :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184651372
O...k....

Ik was met mario bros u deluxe best ver en vanwege een corrupte cloud save ben ik nu bij sparkling waters... en de ijs levels moet ik ook opnieuw doen :%
pi_184651466
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zit III daarbij? Die is zo slecht hè :')
3 en Liberation :P
Ik krijg ze al op de PS4 door de Odyssey Season Pass.
SOONY
pi_184653048
Celeste is leuk
pi_184659817
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:27 schreef Tailless het volgende:

[..]

heb je al een spel gespeeld? Zie je volgens mij dagelijks nieuwe spellen kopen
Die speelt niks want die heeft geen Switch.
pi_184683844
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 19:32 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Die speelt niks want die heeft geen Switch.
Dan is het helemaal mooi _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_184685317
Een tweedehands pro controller in zeer nette staat voor ¤51.95 of een gloednieuwe bij amazon.de voor ¤59.99?
  dinsdag 29 januari 2019 @ 04:50:44 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184686274
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 00:06 schreef Faerlina91 het volgende:
Een tweedehands pro controller in zeer nette staat voor ¤51.95 of een gloednieuwe bij amazon.de voor ¤59.99?
#dilemmadinsdag
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184686942
quote:
13s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:16 schreef Qunix het volgende:
O...k....

Ik was met mario bros u deluxe best ver en vanwege een corrupte cloud save ben ik nu bij sparkling waters... en de ijs levels moet ik ook opnieuw doen :%
Conclusie: wanneer je voor het eerst een sd kaart gebruikt kan je het beste eerst al je data kopieren via instellingen > data management. Een sd kaart zal altijd de voorkeur zijn van je save data en als de Switch niks vindt raakt hij in de war.

Beetje raar maar goed.
pi_184687017
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zit III daarbij? Die is zo slecht hè :')
Die is fantastisch gek
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_184687070
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 01:19 schreef Faerlina91 het volgende:
Wat een kutgame is splatoon2. Ik heb 6 potjes gespeeld en alle 6 dik verloren
Je moet ook oefenen/verder komen en wapens/outfits unlocken.

Ik speel overigens met de 1e roller (bijna alle wapens heb ik al). Maar ik vind die het fijnste (insta kill als je over iemand heen rolt), Handigste is om iemand van achter te verslaan.

Outfit is heel belangrijk, daarvoor kan je het beste de app gebruiken. Dan kan je outfits kopen met 4 slots. Die zijn het handigst.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 08:01:23 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184687244
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 07:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

Die is fantastisch gek
Doe niet zo raar joh. Alleen maar sneeuw en lage gebouwen. Veel te veel vijanden die te snel reageren en achter je aan blijven rennen. Extreeeeem suffe hoofdpersonen.

Nee, ACIII is de slechtste AC die ik gespeeld heb.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin dinsdag 29 januari 2019 @ 10:04:27 #238
35723 crew  GGMM
pi_184688494
Alle AC games zijn kut.

0,0 gameplay.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 10:37:18 #239
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_184688919
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:04 schreef GGMM het volgende:
Alle AC games zijn kut.

0,0 gameplay.
Nee man, AC _O_
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  Redactie Games dinsdag 29 januari 2019 @ 10:47:56 #240
181272 crew  Noppie2000
pi_184689050
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:04 schreef GGMM het volgende:
Alle AC games zijn kut.

0,0 gameplay.
Waarom haten op Animal Crossing :{
  Forum Admin dinsdag 29 januari 2019 @ 10:54:03 #241
35723 crew  GGMM
pi_184689154
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:47 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Waarom haten op Animal Crossing :{
Geestig. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Games dinsdag 29 januari 2019 @ 11:29:56 #242
181272 crew  Noppie2000
pi_184689740
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Geestig. :)
Dankje O+
pi_184690141
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:04 schreef GGMM het volgende:
Alle AC games zijn kut.

0,0 gameplay.
Beetje torens beklimmen om een landkaart te unlocken, gaat nergens over.
  Forum Admin dinsdag 29 januari 2019 @ 11:58:38 #244
35723 crew  GGMM
pi_184690159
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:57 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Beetje torens beklimmen om een landkaart te unlocken, gaat nergens over.
Dat, maar ik vond ook die gevechten zo dom. Op het juiste moment op de counterknop drukken. Spannend hoor.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184690773
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:57 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Beetje torens beklimmen om een landkaart te unlocken, gaat nergens over.
Idd kwa stijl is het wel mooi
pi_184691420
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 10:47 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Waarom haten op Animal Crossing :{
Geen haat, alleen liefde. De hoeveelheid uur die ik in New Leaf en Pocket Camp heb zitten .... En hoe blij ik was toen Nook aankondigde dat hij voorbereidingen moest treffen voor als ieder dier uitgesmasht en gekampeerd is.... AC Switch is gewoon pre-order, must-buy, day-one, no-brainer en meer van dat soort kreten _O_



[ Bericht 11% gewijzigd door Pheno op 29-01-2019 13:20:11 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_184698694
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 13:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Geen haat, alleen liefde. De hoeveelheid uur die ik in New Leaf en Pocket Camp heb zitten .... En hoe blij ik was toen Nook aankondigde dat hij voorbereidingen moest treffen voor als ieder dier uitgesmasht en gekampeerd is.... AC Switch is gewoon pre-order, must-buy, day-one, no-brainer en meer van dat soort kreten _O_

Mijn vriendin heeft hier ook super veel zin in
  Forum Admin dinsdag 29 januari 2019 @ 19:54:15 #248
35723 crew  GGMM
pi_184699449
Morgen maar eens Zelda kopen, word mijn eerste Zelda game. :)
  dinsdag 29 januari 2019 @ 20:30:19 #250
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184699556
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 20:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Morgen maar eens Zelda kopen, word mijn eerste Zelda game. :)
Ohhh, dat wordt genieten _O_ Have fun!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 29 januari 2019 @ 20:39:44 #251
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184699732
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 20:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Morgen maar eens Zelda kopen, word mijn eerste Zelda game. :)
BotW is een ge-wel-dige ervaring. Ontzettend jaloers dat je het nog gaat meemaken. Grootste tip: zoek niets op. Niet wat je moet doen, niet waar je bepaalde dingen kan vinden, niet wat 'de beste' manier is. Het spel legt alles wat je moet weten uit en voor de rest is alles ontdekken juist het leukste :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 20:40:45 #252
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184699753
In dat opzicht is het ook wel anders dan bijvoorbeeld Witcher 3, waar je helemaal zenuwachtig wordt van alle informatie en alle menu's. BotW is heel overzichtelijk.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_184700080
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 20:39 schreef Faux. het volgende:

[..]

BotW is een ge-wel-dige ervaring. Ontzettend jaloers dat je het nog gaat meemaken. Grootste tip: zoek niets op. Niet wat je moet doen, niet waar je bepaalde dingen kan vinden, niet wat 'de beste' manier is. Het spel legt alles wat je moet weten uit en voor de rest is alles ontdekken juist het leukste :)
Thnx voor de tip!
Momenteel heb ik heel kort een review gekeken zonder spoilers en 10 minuten op twitch zonder echt iets mee te krijgen.

Moet zeggen dat ik er ook best zin in heb! :D
  dinsdag 29 januari 2019 @ 20:59:40 #254
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184700103
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 20:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Thnx voor de tip!
Momenteel heb ik heel kort een review gekeken zonder spoilers en 10 minuten op twitch zonder echt iets mee te krijgen.

Moet zeggen dat ik er ook best zin in heb! :D
Heel goed! Stop met kijken voor de rest. Youtube etc zijn makkelijke plekken om perongeluk jezelf te spoelen ;(
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:36:43 #255
481998 K21
Cappuccino
pi_184703073
Samenvatting van mijn laatste speelsessie BotW:



Zit eraan te denken om Tales of Vesperia te halen. Ik vond Symphonia toentertijd erg leuk. :o
pi_184704332
Da fokk...

De SL en SR buttons op mijn rechter Joy Con werken niet meer.
Iemand enig idee hoe dit kan?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_184704894
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 20:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Morgen maar eens Zelda kopen, word mijn eerste Zelda game. :)
Gewoon doen!

Heb hem al tijdens de release gekocht, en pas sinds afgelopen week gaan spelen.

En het is echt een topper
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 30 januari 2019 @ 06:31:57 #258
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184705047
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 23:36 schreef K21 het volgende:
Samenvatting van mijn laatste speelsessie BotW:

[ afbeelding ]

Zit eraan te denken om Tales of Vesperia te halen. Ik vond Symphonia toentertijd erg leuk. :o
Vesperia is een leuke Tales game dus als je Symphonia tof vond vind je dit ook tof.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184705170
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 23:36 schreef K21 het volgende:
Samenvatting van mijn laatste speelsessie BotW:

[ afbeelding ]
Ik herken dit.
pi_184705186
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 23:36 schreef K21 het volgende:
Samenvatting van mijn laatste speelsessie BotW:

[ afbeelding ]

Zit eraan te denken om Tales of Vesperia te halen. Ik vond Symphonia toentertijd erg leuk. :o
Herkenbaar, later eet je ze als ontbijt.
Enige waar ik nu nog moeite heb zijn die Lynels oid.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184705374
Ik kom maar niet in Zelda BOTW. Ik start, vind het te open wereld na uren ronddolen en stop dan maar weer :') Hetzelfde probleem heb ik met Skyrim. Ik hoef geen lineair iets, maar het is los zand; ik word niet in een verhaal gezogen. <einde impopulaire mening>
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_184705461
Had met Skyrim minder moeite met het verhaal, enige punt van kritiek daar was dat de wereld het niet erkende als je het grote kwaad had verslagen :)
Maar bij Skyrim had ik nog een verhaal om te volgen wat me voortdreef als ik klaar was met random ronddolen en dat mis ik bij BotW een beetje.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184705658
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2019 07:45 schreef Pheno het volgende:
Ik kom maar niet in Zelda BOTW. Ik start, vind het te open wereld na uren ronddolen en stop dan maar weer :') Hetzelfde probleem heb ik met Skyrim. Ik hoef geen lineair iets, maar het is los zand; ik word niet in een verhaal gezogen. <einde impopulaire mening>
QFT! Minste Zelda game die ik gespeeld heb. Van Zelda verwacht ik wat anders dan zo'n soort game. Hopelijk is de nieuwe weer zoals O+ between worlds O+
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  Redactie Games woensdag 30 januari 2019 @ 08:27:07 #264
181272 crew  Noppie2000
pi_184705676
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2019 07:45 schreef Pheno het volgende:
<einde impopulaire mening>
Nee joh, Zelda cycle Gewoon vlak na de volgende spelen, dan vind je hem goed :7
  woensdag 30 januari 2019 @ 08:31:41 #265
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184705711
Al die foute meningen hier _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 30 januari 2019 @ 08:34:40 #266
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_184705743
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al die foute meningen hier _O-
Wel kwestie van smaak.

Sommigen hebben gewoon geen goede smaak :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Redactie Games woensdag 30 januari 2019 @ 08:47:41 #267
181272 crew  Noppie2000
pi_184705881
Plant is tof O+
  woensdag 30 januari 2019 @ 08:51:21 #268
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184705913
De kritiek in Skyrim kan ik me herkennen: daar kom ik ook maar lastig in. Maar ik vind dat BotW dat veel beter aanpakt: een wereld die veel gevarieerder is, items/armor veel overzichtelijker, meer opties tot verkennen en kloten met de natuur, etc.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_184705983
quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:51 schreef Faux. het volgende:
De kritiek in Skyrim kan ik me herkennen: daar kom ik ook maar lastig in. Maar ik vind dat BotW dat veel beter aanpakt: een wereld die veel gevarieerder is, items/armor veel overzichtelijker, meer opties tot verkennen en kloten met de natuur, etc.
BotW heeft dan wel weer waardeloos inventory management en de durability van wapens is helemaal een lachtertje alsof het merendeel van papier-maché is gemaakt.
Het doet een hoop goed, maar sommige dingen zijn gewoon echt oprecht objectief ruk :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 30 januari 2019 @ 08:55:56 #270
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_184705986
quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:51 schreef Faux. het volgende:
De kritiek in Skyrim kan ik me herkennen: daar kom ik ook maar lastig in. Maar ik vind dat BotW dat veel beter aanpakt: een wereld die veel gevarieerder is, items/armor veel overzichtelijker, meer opties tot verkennen en kloten met de natuur, etc.
En de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in BOTW trekt je toch snel de main quest line in?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_184705995
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

BotW heeft dan wel weer waardeloos inventory management en de durability van wapens is helemaal een lachtertje alsof het merendeel van papier-maché is gemaakt.
Het doet een hoop goed, maar sommige dingen zijn gewoon echt oprecht objectief ruk :P
ik vind zelf de durability een goede toevoeging.
  woensdag 30 januari 2019 @ 08:59:33 #272
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184706019
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

BotW heeft dan wel weer waardeloos inventory management en de durability van wapens is helemaal een lachtertje alsof het merendeel van papier-maché is gemaakt.
Het doet een hoop goed, maar sommige dingen zijn gewoon echt oprecht objectief ruk :P
Daar valt wat voor te zeggen tho: het nodigt uit tot het gebruik van nieuwe wapens. Anders heb je in je eerste halfuur een sterk wapen gevonden en gebruik je de rest van het spel dat wapen. En het is ook niet zo dat het lastig is om aan wapens te komen, sterker nog, de wereld ligt er letterlijk bezaaid mee. In Witcher 3 bijvoorbeeld kreeg ik het Spaans benauwd als een wapen beschadigd was, in BotW gooide ik een beschadigd wapen in het gezicht van een monster en ging ik door op het volgende wapen. Mag jij raden wat beter beviel :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  woensdag 30 januari 2019 @ 09:00:39 #273
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184706036
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:55 schreef Perrin het volgende:

[..]

En de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in BOTW trekt je toch snel de main quest line in?
Ja, vond ik wel. Ik vind dat je in BotW meer richting gegeven wordt dan in het drukke en onduidelijke Skyrim.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_184706125
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:55 schreef Perrin het volgende:

[..]

En de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in BOTW trekt je toch snel de main quest line in?
'Hier heb je een paraglider, spring van een klif'? :P
Het spel nodigt uit tot verkenning van de wereld niet tot het redden ervan imo.

quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:56 schreef Tailless het volgende:

[..]

ik vind zelf de durability een goede toevoeging.
In principe wel, maar niet in deze mate. als ik tijdens een gevecht door 2 /3 wapens heen ga tegen standaard vijanden is er toch iets mis naar mijn mening :)

quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:59 schreef Faux. het volgende:

[..]

Daar valt wat voor te zeggen tho: het nodigt uit tot het gebruik van nieuwe wapens. Anders heb je in je eerste halfuur een sterk wapen gevonden en gebruik je de rest van het spel dat wapen. En het is ook niet zo dat het lastig is om aan wapens te komen, sterker nog, de wereld ligt er letterlijk bezaaid mee. In Witcher 3 bijvoorbeeld kreeg ik het Spaans benauwd als een wapen beschadigd was, in BotW gooide ik een beschadigd wapen in het gezicht van een monster en ging ik door op het volgende wapen. Mag jij raden wat beter beviel :P
Had liever een combo gezien; een sterk wapen wat langzaam slechter wordt wat ik eventueel kan repareren ofzo. Durability introduceren zonder dat ik daar ook maar enigszins invloed of zicht op heb werkt voor mij niet.
Zeker als dat het enige 'rpg' element in het spel is vind ik het gewoon een rare toevoeging.
Je kleding gaat niet stuk maar je schilden en je wapens wel?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 30 januari 2019 @ 09:14:44 #275
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184706195
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 09:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

'Hier heb je een paraglider, spring van een klif'? :P
Het spel nodigt uit tot verkenning van de wereld niet tot het redden ervan imo.

[..]

In principe wel, maar niet in deze mate. als ik tijdens een gevecht door 2 /3 wapens heen ga tegen standaard vijanden is er toch iets mis naar mijn mening :)

[..]

Had liever een combo gezien; een sterk wapen wat langzaam slechter wordt wat ik eventueel kan repareren ofzo. Durability introduceren zonder dat ik daar ook maar enigszins invloed of zicht op heb werkt voor mij niet.
Zeker als dat het enige 'rpg' element in het spel is vind ik het gewoon een rare toevoeging.
Je kleding gaat niet stuk maar je schilden en je wapens wel?
Maar als je een wapen kan repareren, zit je nog steeds de hele tijd met hetzelfde wapen. Het nodigt gewoon niet uit tot het gebruiken van andere wapens als je ooit in het begin ergens een sterk wapen gevonden hebt en je andere wapens veel slapper zijn. Dat zou het spel ook makkelijk maken; denk aan dat vrij sterke wapen in een shrine vrij dicht in de buurt van the great plateau. Dan snij je door de andere monsters alsof het boter is voor de rest van het spel, als dat nooit zou breken.

En kleding die stuk gaat, is dat iets dat gebeurt in rpg's? :@
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_184706216
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 09:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

'Hier heb je een paraglider, spring van een klif'? :P
Het spel nodigt uit tot verkenning van de wereld niet tot het redden ervan imo.

[..]

In principe wel, maar niet in deze mate. als ik tijdens een gevecht door 2 /3 wapens heen ga tegen standaard vijanden is er toch iets mis naar mijn mening :)

[..]

Had liever een combo gezien; een sterk wapen wat langzaam slechter wordt wat ik eventueel kan repareren ofzo. Durability introduceren zonder dat ik daar ook maar enigszins invloed of zicht op heb werkt voor mij niet.
Zeker als dat het enige 'rpg' element in het spel is vind ik het gewoon een rare toevoeging.
Je kleding gaat niet stuk maar je schilden en je wapens wel?
als je goed vecht verbruik je minder wapens. Plus je hebt nog steeds je mastersword.


Je leert er creatief te zijn.
pi_184706267
quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2019 09:14 schreef Faux. het volgende:

[..]

Maar als je een wapen kan repareren, zit je nog steeds de hele tijd met hetzelfde wapen. Het nodigt gewoon niet uit tot het gebruiken van andere wapens als je ooit in het begin ergens een sterk wapen gevonden hebt en je andere wapens veel slapper zijn. Dat zou het spel ook makkelijk maken; denk aan dat vrij sterke wapen in een shrine vrij dicht in de buurt van the great plateau. Dan snij je door de andere monsters alsof het boter is voor de rest van het spel, als dat nooit zou breken.
Ja da's mijn manco. Ik heb een paar wapens die ik fijn vind werken en daar doe ik graag een heel spel mee. Niet zozeer hetzelfde wapen maar iig dezelfde klasse :)

quote:
En kleding die stuk gaat, is dat iets dat gebeurt in rpg's? :@
Sommigen ja :)
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 09:16 schreef Tailless het volgende:

[..]

als je goed vecht verbruik je minder wapens. Plus je hebt nog steeds je mastersword.
Je leert er creatief te zijn.
Ik vecht idd niet goed, mis zelfs nog meer dan de helft van de speciale aanvallen :')

En idd het (master)sword icm een schild vind ik gewoon het fijnste werken. Hou van snelle aanvallen zeker als ik niet kan incasseren :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 30 januari 2019 @ 09:21:46 #278
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184706321
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 09:18 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja da's mijn manco. Ik heb een paar wapens die ik fijn vind werken en daar doe ik graag een heel spel mee. Niet zozeer hetzelfde wapen maar iig dezelfde klasse :)

[..]

Sommigen ja :)

[..]

Ik vecht idd niet goed, mis zelfs nog meer dan de helft van de speciale aanvallen :')

En idd het (master)sword icm een schild vind ik gewoon het fijnste werken. Hou van snelle aanvallen zeker als ik niet kan incasseren :P
Dan kan de uitdaging liggen in bijvoorbeeld zoveel mogelijk speren (als dat je favoriete klasse is) verzamelen en als er een breekt over te stappen op de volgende :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_184706433
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2019 09:21 schreef Faux. het volgende:

[..]

Dan kan de uitdaging liggen in bijvoorbeeld zoveel mogelijk speren (als dat je favoriete klasse is) verzamelen en als er een breekt over te stappen op de volgende :P
Neuh ben wel redelijk klaar met BotW, ga Ganon nog een keer doodklappen voor de vorm maar dan is het mooi geweest. Denk dat ik er 150+ uur in heb zitten nu dus het doet ook wel genoeg goed maar het biedt voor mij niet genoeg om terug te keren naar die wereld daarvoor zitten er teveel dingen in die me irriteren. (of iig inmiddels teveel irriteren).
Beetje hetzelfde wat ik had met Horizon: Zero Dawn. Ziet er prachtig uit, speelt leuk weg maar onder de streep is gewoon weer een open wereld met torentjes en gebieden en collectibles. HZD had het verhaal wat tof werd verteld wat er voor zorgde dat ik het uit wilde spelen bij BotW wilde ik alle shrines/tempels gehad hebben want die vond ik persoonlijk het leukste aan het spel maar nu ik die gehad heb is m'n doel eigenlijk wel weg.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184706492
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al die foute meningen hier _O-
Een mening kan sowieso niet fout zijn. Een feit wel :P

Maar ik kom er niet in. Een man die me een paraglider geeft is niet het verhaal in trekken imho :)
Dat er in de wereld veel uit te zoeken is: tuurlijk, dat zie ik ook wel. Dat is er in Skyrim ook, maar ook daar kom ik ook niet in. En ik wil wel :'(
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_184707190
Korok seeds verzamelen is ook leuk. Zo kom je op plekken waar je anders nooit zult komen.
  Forum Admin woensdag 30 januari 2019 @ 10:18:04 #282
35723 crew  GGMM
pi_184707246
Ik vond Zelda ook niet geweldig, wel goed, maar niet geweldig.

De wereld zit uitstekend in elkaar. Die 'regels' die er in de wereld gelden zijn geniaal. (Stroom, onweer, regen, vuur, stasis, enz.)

Maar op een gegeven moment vond ik het toch saai worden. En toen moest ik nog iets van 30 shrines vinden ofzo en weet ik veel hoeveel sidequests die me niks boeiden ("Verzamel 7 kevers!"). Dat werd op een gegeven moment meer werk dan fun.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184707367
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:18 schreef GGMM het volgende:

Maar op een gegeven moment vond ik het toch saai worden. En toen moest ik nog iets van 30 shrines vinden ofzo en weet ik veel hoeveel sidequests die me niks boeiden ("Verzamel 7 kevers!"). Dat werd op een gegeven moment meer werk dan fun.
Ja die sidequests zijn ook van het genre 'generieke fetch quest', ik deed ze alleen bij de dorpen omdat ik die moest doen om weer een shrine vrij te spelen. 'ja je speer ligt in het water ik ga hem halen. okay je hebt ingrediénten nodig voor je hamburger. tof je bent 5 koters kwijt' :'(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 30 januari 2019 @ 10:27:23 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184707380
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:18 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Zelda ook niet geweldig, wel goed, maar niet geweldig.

De wereld zit uitstekend in elkaar. Die 'regels' die er in de wereld gelden zijn geniaal. (Stroom, onweer, regen, vuur, stasis, enz.)

Maar op een gegeven moment vond ik het toch saai worden. En toen moest ik nog iets van 30 shrines vinden ofzo en weet ik veel hoeveel sidequests die me niks boeiden ("Verzamel 7 kevers!"). Dat werd op een gegeven moment meer werk dan fun.
Sure, ik ben ook niet alle shrines en zeker niet alle koroks verzameld. Maar uiteindelijk (met dlc) meer dan 100 uur een fantastische game gespeeld. GOAT materiaal.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184707556
quote:
19s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Sure, ik ben ook niet alle shrines en zeker niet alle koroks verzameld. Maar uiteindelijk (met dlc) meer dan 100 uur een fantastische game gespeeld. GOAT materiaal.
Een game voor geiten zou ik het nou ook weer niet willen noemen... en ik zie ook wel dat het een goede game is, maar ik mis het echte Zelda-gevoel, ben vrij snel nadat ik van de hoogvlakte af kon gestopt. Als game zelf is het dus gewoon niet mijn soort game, terwijl de Zelda-serie dat wel juist was. Jij staat daar andersom in en vond Zelda juist altijd kut en vind waarschijnlijk juist daardoor dit een toffe Zelda, omdat het geen Zelda is zoals het was.

Ik vind Zelda Windwaker de leukste 3D Zelda, zelfs inclusief het varen en opvissen. Die game is totaal niet te vergelijken met deze Zelda, het lijkt wel een compleet andere serie.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  woensdag 30 januari 2019 @ 10:43:20 #286
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184707572
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:41 schreef FlyingFish het volgende:
Een game voor geiten zou ik het nou ook weer niet willen noemen
Da's Goat Simulator. :Y

Over side quests gesproken, ik heb na tig uur spelen eindelijk gevonden waar ze in Octopath staan. Ahum. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184707586
De eerste 20-30 uur van BOTW vond ik echt geweldig, maar na Devine Beast 2 vond ik het toch een beetje eentonig worden. Gameplay technisch zit alles perfect in elkaar, maar op een gegeven moment ben je steeds hetzelfde aan het doen. Het begin van de game vond ik echt fantastisch; je bent nog zwak en moet echt keuzes maken of je een bepaald vijandelijk kamp binnendringt of niet. Na een korte tijd ben je al redelijk snel overpowered en zit daar geen uitdaging meer in. Ook vond ik de westelijke kant van de map redelijk leeg en inspiratieloos, terwijl de oostelijke kant (waar ik begon) veel afwisselender met Kakariko Village en Zora's Domain. Daarnaast vond ik het verhaal gewoon echt niet boeiend en de personages al helemaal niet. In vorige games had elk dorp echt een bepaalde sfeer, dat miste ik enorm in BOTW.

Enorm goede game, maar het mist een beetje de Zelda-magie in mijn ogen. Het is ook duidelijk dat veel reviews gebaseerd zijn op de eerste twintig uur van het spel.
pi_184707732
Ik heb dik 250 uur in BOTW zitten. Vanaf het begin tot eind genoten.
De vorige delen vond ik juist niks :').

Verschil moet er zijn :P
  woensdag 30 januari 2019 @ 10:57:24 #289
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_184707750
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:56 schreef Redbullkid het volgende:
Ik heb dik 250 uur in BOTW zitten. Vanaf het begin tot eind genoten.
De vorige delen vond ik juist niks :').

Verschil moet er zijn :P
Ik ben daar ook benieuwd naar. Vorige Zelda's konden mij ook niet blijven boeien. Maar ergens trekt het met altijd wel.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_184708188
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:57 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

Ik ben daar ook benieuwd naar. Vorige Zelda's konden mij ook niet blijven boeien. Maar ergens trekt het met altijd wel.
Ik heb die van de (S)NES op mijn gemodde SNES mini, maar die SNES controller is zo k*t daar moet ik nog iets op verzinnen want ik wil die oude nog wel doorspelen.
Met de launch van die consoles nergens last van, maar toen had ik nog niet zo'n grote klauwen als nu :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184708721
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:56 schreef Redbullkid het volgende:
Ik heb dik 250 uur in BOTW zitten. Vanaf het begin tot eind genoten.
De vorige delen vond ik juist niks :').

Verschil moet er zijn :P
ik heb alle delen gespeeld, inclusief cd-i. Nu was die laatste wel echt kudt maar de rest vind ik tijdloos geweldig.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 30 januari 2019 @ 12:13:20 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184708978
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:41 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Een game voor geiten zou ik het nou ook weer niet willen noemen... en ik zie ook wel dat het een goede game is, maar ik mis het echte Zelda-gevoel, ben vrij snel nadat ik van de hoogvlakte af kon gestopt. Als game zelf is het dus gewoon niet mijn soort game, terwijl de Zelda-serie dat wel juist was. Jij staat daar andersom in en vond Zelda juist altijd kut en vind waarschijnlijk juist daardoor dit een toffe Zelda, omdat het geen Zelda is zoals het was.

Ik vind Zelda Windwaker de leukste 3D Zelda, zelfs inclusief het varen en opvissen. Die game is totaal niet te vergelijken met deze Zelda, het lijkt wel een compleet andere serie.
Maar BOTW is een reboot van het eerste deel. Er is geen Zelda-game meer Zelda dan dit. Hier is een wereld. Hier is een oude man. Ga maar Ganon verslaan. Succes.

Vanaf LttP wordt het heel erg 'zoek het juiste wapen in een dungeon en doe dat 8 keer'. Dat was ontzettend repetitief. Windwaker staat daar weer boven omdat het ook veel vrijheid geeft en minder op de dungeons leunt. Beetje varen, eilandjes ontdekken. Voor mij ook de leukste 3D Zelda na BOTW.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 30 januari 2019 @ 12:20:15 #293
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_184709089
Dat niemand nog als puntje van kritiek het kleine aantal soorten vijanden heeft genoemd. Zijn er eigenlijk maar een handjevol in verschillende skins.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_184709640
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2019 07:45 schreef Pheno het volgende:
Ik kom maar niet in Zelda BOTW. Ik start, vind het te open wereld na uren ronddolen en stop dan maar weer :') Hetzelfde probleem heb ik met Skyrim. Ik hoef geen lineair iets, maar het is los zand; ik word niet in een verhaal gezogen. <einde impopulaire mening>
Ik heb precies hetzelfde. Begin gewoon met verkennen en koop wat kleding tegen de kou, dan kun je een groot deel van de map verkennen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_184709804
quote:
19s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar BOTW is een reboot van het eerste deel. Er is geen Zelda-game meer Zelda dan dit. Hier is een wereld. Hier is een oude man. Ga maar Ganon verslaan. Succes.

Vanaf LttP wordt het heel erg 'zoek het juiste wapen in een dungeon en doe dat 8 keer'. Dat was ontzettend repetitief. Windwaker staat daar weer boven omdat het ook veel vrijheid geeft en minder op de dungeons leunt. Beetje varen, eilandjes ontdekken. Voor mij ook de leukste 3D Zelda na BOTW.
Ook niet helemaal waar, want in de allereerste Zelda is het ook min of meer de bedoeling dat je de dungeons in de juiste volgorde voltooid en naar nieuwe gebieden gaat met de items die je in de dungeon vindt. Shortcuts buiten gelaten natuurlijk.
pi_184710265
quote:
19s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar BOTW is een reboot van het eerste deel. Er is geen Zelda-game meer Zelda dan dit. Hier is een wereld. Hier is een oude man. Ga maar Ganon verslaan. Succes.

Vanaf LttP wordt het heel erg 'zoek het juiste wapen in een dungeon en doe dat 8 keer'. Dat was ontzettend repetitief. Windwaker staat daar weer boven omdat het ook veel vrijheid geeft en minder op de dungeons leunt. Beetje varen, eilandjes ontdekken. Voor mij ook de leukste 3D Zelda na BOTW.
Wind waker vond ik juist saai. Elk eiland leek op elkaar en de art style vond ik niks.
Twilight Princes vind ik veel beter en het verhaal zat ook beter in elkaar.
  Redactie Games woensdag 30 januari 2019 @ 13:38:37 #297
181272 crew  Noppie2000
pi_184710518
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ook niet helemaal waar, want in de allereerste Zelda is het ook min of meer de bedoeling dat je de dungeons in de juiste volgorde voltooid en naar nieuwe gebieden gaat met de items die je in de dungeon vindt. Shortcuts buiten gelaten natuurlijk.
De originele Zelda heb je 672 (niet mijn berekening, maar ik geloof deze willekeurige internetgebruiker wel :+ )volgorden waarin je de dungeons kan uitspelen, met deze voorwaarden:

quote:
Level 1 must be completed before Level 6.
Level 2 can be completed in any position other than last.
Level 3 must be completed before Level 4.
Level 4 must be completed before Level 5 or 6.
Level 5 must be completed before Level 7.
Level 8 can be completed in any position other than last.
Level 9 must be completed last.
Dat is wel iets anders dan hoe dat in latere Zelda's ging, waar je veel meer van die vrijheden verloor.
pi_184710538
Ik moet nog steeds aan BotW beginnen. Heb Zelda leren kennen vanaf de gameboy color met Oracle of Seasons. Daarna op de gamecube windwaker gespeeld voor ik OoT ging spelen (limited edition ftw bij gebrek aan een N64). Vooral WW en OoT bevielen. Ja in essentie is OoT tig temples clearen met bepaalde gear en rinse and repeat. Maar de sfeer was fantastisch. WW net zo. Ja totaal andere stijl en het bootje varen beviel mij uitermate goed. Lekker chillen in je bootje en totaal wat anders doen was fijn.

Op de Wii heb ik Twilight Princess wel opgestart maar die trok mij dan weer totaal niet. Dus ik hoop dat BotW een combi is van WW met OoT. De openheid en stijl van WW met het genot van OoT.
mag het weten
pi_184710555
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:40 schreef Joosie200 het volgende:
Ik moet nog steeds aan BotW beginnen. Heb Zelda leren kennen vanaf de gameboy color met Oracle of Seasons. Daarna op de gamecube windwaker gespeeld voor ik OoT ging spelen. Vooral WW en OoT bevielen. Ja in essentie is OoT tig temples clearen met bepaalde gear en rinse and repeat. Maar de sfeer was fantastisch. WW net zo. Ja totaal andere stijl en het bootje varen beviel mij uitermate goed. Lekker chillen in je bootje en totaal wat anders doen was fijn.

Op de Wii heb ik Twilight Princess wel opgestart maar die trok mij dan weer totaal niet. Dus ik hoop dat BotW een combi is van WW met OoT. De openheid en stijl van WW met het genot van OoT.
nou WW en BOTW zijn beetje gelijk in de zin van openwereld.
pi_184710658
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:20 schreef Perrin het volgende:
Dat niemand nog als puntje van kritiek het kleine aantal soorten vijanden heeft genoemd. Zijn er eigenlijk maar een handjevol in verschillende skins.
Daar heb je zeker gelijk in. Dat vond ik ook wel jammer.
Over het algemeen vond ik de aantal lege plekken ook veel (weinig vijanden enz).

Maar aan de andere kant, dit is de 1e Zelda in deze style. Dus voor het 1e deel zeker niet slecht.

De plus punten maken voor mij de min punten wel meer dan goed though.
pi_184710798
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:42 schreef Tailless het volgende:

[..]

nou WW en BOTW zijn beetje gelijk in de zin van openwereld.
Mooi. Mijn first world problem is dat ik met alle consoles in huis ik teveel backlog heb atm. Dus aan botw kom ik vast wel een keertje toe. :P
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')