Odyssey? Jazeker. Topgame met een zéér uitgebreide moveset voor Mario. Daardoor misschien wel de beste freeroam 3D Mario.quote:
Nou ik kan van dat Plateau af. Maar die guardians zijn echt kutquote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, gewoon een beetje rondlopen en dingen doen. Komt vanzelf goed.
Donkey Kongquote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:23 schreef Faerlina91 het volgende:
Welke game is het leukst?
Donkey Kong tropical freeze
Legend of Zelda breath of the wild
Waar heb je meer zin in, een 2d sidescroller of een open world adventure game? De games zijn allebei god-tier in hun eigen genre.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:23 schreef Faerlina91 het volgende:
Welke game is het leukst?
Donkey Kong tropical freeze
Legend of Zelda breath of the wild
I knowquote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Odyssey? Jazeker. Topgame met een zéér uitgebreide moveset voor Mario. Daardoor misschien wel de beste freeroam 3D Mario.
Vijanden die te sterk zijn, is de game die je zegt dat je eigenlijk nog niet die kant op moet.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou ik kan van dat Plateau af. Maar die guardians zijn echt kut!
Ah, dat is de beste 2D Mario sinds Yoshi's Island. Maar niet de moeite als je m al gespeeld hebt op WiiU en minder goed dan Donkey Kong Tropical Freeze.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 01:16 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
I know
Ik bedoelde New Super Mario Bros. U Deluxe
Volgens mij moet je er heen, was bij de bom tempelquote:Op zaterdag 19 januari 2019 06:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vijanden die te sterk zijn, is de game die je zegt dat je eigenlijk nog niet die kant op moet.
Met een schild en goeie timing kun je overigens hun laser terugkaatsen. Dan zijn ze een fluitje van een cent
twitter:zb_yuhudaddy twitterde op maandag 14-01-2019 om 10:07:11寝起きまた格好つけに来た 盾切り替えで達成#BreathoftheWild #NintendoSwitch https://t.co/H19BPCjf1p reageer retweet
Om de zoveel tijd geeft Nintendo een presentatie waarin de nieuweste games aan de orde komen. Nieuwe aankondigingen, nieuwe gameplay van nog niet verschenen games, dat soort dingen. Die is te volgen op YouTube en heet Nintendo Direct. Er is dus geen fysieke persconferentie ergens, maar is direct gericht naar de gamers.quote:
Een korte presentatie waarin Nintendo nieuwe games/trailers laat zien.quote:
Klinkt wel tof😊quote:Op zaterdag 19 januari 2019 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd geeft Nintendo een presentatie waarin de nieuweste games aan de orde komen. Nieuwe aankondigingen, nieuwe gameplay van nog niet verschenen games, dat soort dingen. Die is te volgen op YouTube en heet Nintendo Direct. Er is dus geen fysieke persconferentie ergens, maar is direct gericht naar de gamers.
Die heb ik nooit gehad of gespeeld. Het lijkt me ook wel heel leuk maar dat vind ik bij veel spelletjes en dan wordt het echt een hele dure hobby hahaha.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 06:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, dat is de beste 2D Mario sinds Yoshi's Island. Maar niet de moeite als je m al gespeeld hebt op WiiU en minder goed dan Donkey Kong Tropical Freeze.
Gewoon pinnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:36 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad of gespeeld. Het lijkt me ook wel heel leuk maar dat vind ik bij veel spelletjes en dan wordt het echt een hele dure hobby hahaha.
Pro controller is wel een must imo.quote:Op zondag 20 januari 2019 11:27 schreef Faerlina91 het volgende:
Ondertussen heb ik al aardig wat games
Mk8
Splatoon 2
Legend of of zelda botw
Mario oddyssey
Smash bros
Super mario deluxe U
Diablo
Donkey kong TF
Is een Pro Controller echt nodig of kan ik prima spelen met de joycon GRIP en de pro controller kopen als die in de aanbieding is ? De goedkoopste die ik kan krijgen is ¤60 via duitse amazon site
Niet nodig. Maar speelt echt veel fijner. Denk wel dat je veel beter ermee speelt ook.quote:Op zondag 20 januari 2019 11:27 schreef Faerlina91 het volgende:
Mk8
Splatoon 2
Legend of of zelda botw
Mario oddyssey
Smash bros
Super mario deluxe U
Diablo
Donkey kong TF
Is een Pro Controller echt nodig of kan ik prima spelen met de joycon GRIP en de pro controller kopen als die in de aanbieding is ? De goedkoopste die ik kan krijgen is ¤60 via duitse amazon site
Pro Controller is wel fijn ja!quote:Op zondag 20 januari 2019 11:27 schreef Faerlina91 het volgende:
Mk8
Splatoon 2
Legend of of zelda botw
Mario oddyssey
Smash bros
Super mario deluxe U
Diablo
Donkey kong TF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |