In maart krijgen we meer nieuws over P5R.quote:Op woensdag 23 januari 2019 07:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
"You never saw it coming" als in Persona 5.
Denk die nog niet...
Ik heb nooit gehoord dat dit iets met de Switch te maken heeft. Enige is dat het karakter in Smash toegevoegd was rond die tijd.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:50 schreef Aurelius het volgende:
[..]
In maart krijgen we meer nieuws over P5R.
De vorm. Check de site van 8bitdo maar eens.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:28 schreef Tailless het volgende:
[..]
wat is het verschil met de pro en de pro+
dan wacht ik tot de lente .quote:Op woensdag 23 januari 2019 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De vorm. Check de site van 8bitdo maar eens.
De Pro+ komt trouwens pas in de lente
Alles hacken en op een 5TB HD gooien zoals ik.quote:Op woensdag 23 januari 2019 08:13 schreef Pheno het volgende:
Mijn switch loopt vol, en nu zie ik door de microsd’s het geheugen niet meer. Iemand tips/aanraders?
Jij bent cool zeg.quote:Op woensdag 23 januari 2019 14:42 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
Alles hacken en op een 5TB HD gooien zoals ik.
Zou eerst holiday 2018 komen?quote:Op woensdag 23 januari 2019 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De vorm. Check de site van 8bitdo maar eens.
De Pro+ komt trouwens pas in de lente
Ziet er uit als een DS game.. wtf..snap dit echt niet. Bedoel ziet er wel aardig uit. maar maakt maar 1% gebruik van hardware switch.quote:
Dit is een van die spellen waar het echt om de gameplay gaat, en als die ook maar een beetje lijkt op die van advance wars, wordt dit een pareltjequote:Op woensdag 23 januari 2019 15:09 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
Ziet er uit als een DS game.. wtf..snap dit echt niet. Bedoel ziet er wel aardig uit. maar maakt maar 1% gebruik van hardware switch.
Meer SteamWorldtwitter:ImageForm twitterde op woensdag 23-01-2019 om 15:05:58SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech makes its debut on #NintendoSwitch this year with other platforms to follow! Did you expect us to make a SteamWorld fantasy RPG? ⚔️🃏🤖 #SWQuest https://t.co/DStwa8qq3D reageer retweet
Cool. maar mijn argument staat nog steeds, waarom niet met assets die veel beter zijn?quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit is een van die spellen waar het echt om de gameplay gaat, en als die ook maar een beetje lijkt op die van advance wars, wordt dit een pareltje
Omdat het gemaakt is door een klein team met weinig ervaring op het gebied van graphics? Denk ik?quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:14 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
Cool. maar mijn argument staat nog steeds, waarom niet met assets die veel beter zijn?
Omdat deze pixel art supergeil is.quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:14 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
Cool. maar mijn argument staat nog steeds, waarom niet met assets die veel beter zijn?
Eens. De art direction is perfect voor deze game, helemaal als spirituele opvolger van Advance Wars.quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:15 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Omdat deze pixel art supergeil is.
En budget. En een bepaalde visie van het team.
'Kleinere' titels!quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:20 schreef Faerlina91 het volgende:
Mijn game collectie tot nu toe:
DK tropical freeze
Mk8
Super mario deluxe u
Splatoon2
Zelda BOTW
Mario odyssey
Super smash U
Super Mario Party
Diablo 3
Welke games moet ik hier nog zeker aan toevoegen ? :8
Begin eerst maar eens met spelenquote:Op woensdag 23 januari 2019 15:20 schreef Faerlina91 het volgende:
DK tropical freeze
Mk8
Super mario deluxe u
Splatoon2
Zelda BOTW
Mario odyssey
Super smash U
Super Mario Party
Diablo 3
overcookedquote:Op woensdag 23 januari 2019 15:20 schreef Faerlina91 het volgende:
DK tropical freeze
Mk8
Super mario deluxe u
Splatoon2
Zelda BOTW
Mario odyssey
Super smash U
Super Mario Party
Diablo 3
| Forum Opties | |