abonnement Unibet Coolblue
pi_184706216
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 09:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

'Hier heb je een paraglider, spring van een klif'? :P
Het spel nodigt uit tot verkenning van de wereld niet tot het redden ervan imo.

[..]

In principe wel, maar niet in deze mate. als ik tijdens een gevecht door 2 /3 wapens heen ga tegen standaard vijanden is er toch iets mis naar mijn mening :)

[..]

Had liever een combo gezien; een sterk wapen wat langzaam slechter wordt wat ik eventueel kan repareren ofzo. Durability introduceren zonder dat ik daar ook maar enigszins invloed of zicht op heb werkt voor mij niet.
Zeker als dat het enige 'rpg' element in het spel is vind ik het gewoon een rare toevoeging.
Je kleding gaat niet stuk maar je schilden en je wapens wel?
als je goed vecht verbruik je minder wapens. Plus je hebt nog steeds je mastersword.


Je leert er creatief te zijn.
pi_184706267
quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2019 09:14 schreef Faux. het volgende:

[..]

Maar als je een wapen kan repareren, zit je nog steeds de hele tijd met hetzelfde wapen. Het nodigt gewoon niet uit tot het gebruiken van andere wapens als je ooit in het begin ergens een sterk wapen gevonden hebt en je andere wapens veel slapper zijn. Dat zou het spel ook makkelijk maken; denk aan dat vrij sterke wapen in een shrine vrij dicht in de buurt van the great plateau. Dan snij je door de andere monsters alsof het boter is voor de rest van het spel, als dat nooit zou breken.
Ja da's mijn manco. Ik heb een paar wapens die ik fijn vind werken en daar doe ik graag een heel spel mee. Niet zozeer hetzelfde wapen maar iig dezelfde klasse :)

quote:
En kleding die stuk gaat, is dat iets dat gebeurt in rpg's? :@
Sommigen ja :)
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 09:16 schreef Tailless het volgende:

[..]

als je goed vecht verbruik je minder wapens. Plus je hebt nog steeds je mastersword.
Je leert er creatief te zijn.
Ik vecht idd niet goed, mis zelfs nog meer dan de helft van de speciale aanvallen :')

En idd het (master)sword icm een schild vind ik gewoon het fijnste werken. Hou van snelle aanvallen zeker als ik niet kan incasseren :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 30 januari 2019 @ 09:21:46 #278
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184706321
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 09:18 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja da's mijn manco. Ik heb een paar wapens die ik fijn vind werken en daar doe ik graag een heel spel mee. Niet zozeer hetzelfde wapen maar iig dezelfde klasse :)

[..]

Sommigen ja :)

[..]

Ik vecht idd niet goed, mis zelfs nog meer dan de helft van de speciale aanvallen :')

En idd het (master)sword icm een schild vind ik gewoon het fijnste werken. Hou van snelle aanvallen zeker als ik niet kan incasseren :P
Dan kan de uitdaging liggen in bijvoorbeeld zoveel mogelijk speren (als dat je favoriete klasse is) verzamelen en als er een breekt over te stappen op de volgende :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_184706433
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2019 09:21 schreef Faux. het volgende:

[..]

Dan kan de uitdaging liggen in bijvoorbeeld zoveel mogelijk speren (als dat je favoriete klasse is) verzamelen en als er een breekt over te stappen op de volgende :P
Neuh ben wel redelijk klaar met BotW, ga Ganon nog een keer doodklappen voor de vorm maar dan is het mooi geweest. Denk dat ik er 150+ uur in heb zitten nu dus het doet ook wel genoeg goed maar het biedt voor mij niet genoeg om terug te keren naar die wereld daarvoor zitten er teveel dingen in die me irriteren. (of iig inmiddels teveel irriteren).
Beetje hetzelfde wat ik had met Horizon: Zero Dawn. Ziet er prachtig uit, speelt leuk weg maar onder de streep is gewoon weer een open wereld met torentjes en gebieden en collectibles. HZD had het verhaal wat tof werd verteld wat er voor zorgde dat ik het uit wilde spelen bij BotW wilde ik alle shrines/tempels gehad hebben want die vond ik persoonlijk het leukste aan het spel maar nu ik die gehad heb is m'n doel eigenlijk wel weg.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184706492
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al die foute meningen hier _O-
Een mening kan sowieso niet fout zijn. Een feit wel :P

Maar ik kom er niet in. Een man die me een paraglider geeft is niet het verhaal in trekken imho :)
Dat er in de wereld veel uit te zoeken is: tuurlijk, dat zie ik ook wel. Dat is er in Skyrim ook, maar ook daar kom ik ook niet in. En ik wil wel :'(
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_184707190
Korok seeds verzamelen is ook leuk. Zo kom je op plekken waar je anders nooit zult komen.
  Forum Admin woensdag 30 januari 2019 @ 10:18:04 #282
35723 crew  GGMM
pi_184707246
Ik vond Zelda ook niet geweldig, wel goed, maar niet geweldig.

De wereld zit uitstekend in elkaar. Die 'regels' die er in de wereld gelden zijn geniaal. (Stroom, onweer, regen, vuur, stasis, enz.)

Maar op een gegeven moment vond ik het toch saai worden. En toen moest ik nog iets van 30 shrines vinden ofzo en weet ik veel hoeveel sidequests die me niks boeiden ("Verzamel 7 kevers!"). Dat werd op een gegeven moment meer werk dan fun.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184707367
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:18 schreef GGMM het volgende:

Maar op een gegeven moment vond ik het toch saai worden. En toen moest ik nog iets van 30 shrines vinden ofzo en weet ik veel hoeveel sidequests die me niks boeiden ("Verzamel 7 kevers!"). Dat werd op een gegeven moment meer werk dan fun.
Ja die sidequests zijn ook van het genre 'generieke fetch quest', ik deed ze alleen bij de dorpen omdat ik die moest doen om weer een shrine vrij te spelen. 'ja je speer ligt in het water ik ga hem halen. okay je hebt ingrediénten nodig voor je hamburger. tof je bent 5 koters kwijt' :'(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 30 januari 2019 @ 10:27:23 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184707380
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:18 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Zelda ook niet geweldig, wel goed, maar niet geweldig.

De wereld zit uitstekend in elkaar. Die 'regels' die er in de wereld gelden zijn geniaal. (Stroom, onweer, regen, vuur, stasis, enz.)

Maar op een gegeven moment vond ik het toch saai worden. En toen moest ik nog iets van 30 shrines vinden ofzo en weet ik veel hoeveel sidequests die me niks boeiden ("Verzamel 7 kevers!"). Dat werd op een gegeven moment meer werk dan fun.
Sure, ik ben ook niet alle shrines en zeker niet alle koroks verzameld. Maar uiteindelijk (met dlc) meer dan 100 uur een fantastische game gespeeld. GOAT materiaal.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184707556
quote:
19s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Sure, ik ben ook niet alle shrines en zeker niet alle koroks verzameld. Maar uiteindelijk (met dlc) meer dan 100 uur een fantastische game gespeeld. GOAT materiaal.
Een game voor geiten zou ik het nou ook weer niet willen noemen... en ik zie ook wel dat het een goede game is, maar ik mis het echte Zelda-gevoel, ben vrij snel nadat ik van de hoogvlakte af kon gestopt. Als game zelf is het dus gewoon niet mijn soort game, terwijl de Zelda-serie dat wel juist was. Jij staat daar andersom in en vond Zelda juist altijd kut en vind waarschijnlijk juist daardoor dit een toffe Zelda, omdat het geen Zelda is zoals het was.

Ik vind Zelda Windwaker de leukste 3D Zelda, zelfs inclusief het varen en opvissen. Die game is totaal niet te vergelijken met deze Zelda, het lijkt wel een compleet andere serie.
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
  woensdag 30 januari 2019 @ 10:43:20 #286
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184707572
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:41 schreef FlyingFish het volgende:
Een game voor geiten zou ik het nou ook weer niet willen noemen
Da's Goat Simulator. :Y

Over side quests gesproken, ik heb na tig uur spelen eindelijk gevonden waar ze in Octopath staan. Ahum. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184707586
De eerste 20-30 uur van BOTW vond ik echt geweldig, maar na Devine Beast 2 vond ik het toch een beetje eentonig worden. Gameplay technisch zit alles perfect in elkaar, maar op een gegeven moment ben je steeds hetzelfde aan het doen. Het begin van de game vond ik echt fantastisch; je bent nog zwak en moet echt keuzes maken of je een bepaald vijandelijk kamp binnendringt of niet. Na een korte tijd ben je al redelijk snel overpowered en zit daar geen uitdaging meer in. Ook vond ik de westelijke kant van de map redelijk leeg en inspiratieloos, terwijl de oostelijke kant (waar ik begon) veel afwisselender met Kakariko Village en Zora's Domain. Daarnaast vond ik het verhaal gewoon echt niet boeiend en de personages al helemaal niet. In vorige games had elk dorp echt een bepaalde sfeer, dat miste ik enorm in BOTW.

Enorm goede game, maar het mist een beetje de Zelda-magie in mijn ogen. Het is ook duidelijk dat veel reviews gebaseerd zijn op de eerste twintig uur van het spel.
pi_184707732
Ik heb dik 250 uur in BOTW zitten. Vanaf het begin tot eind genoten.
De vorige delen vond ik juist niks :').

Verschil moet er zijn :P
  woensdag 30 januari 2019 @ 10:57:24 #289
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_184707750
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:56 schreef Redbullkid het volgende:
Ik heb dik 250 uur in BOTW zitten. Vanaf het begin tot eind genoten.
De vorige delen vond ik juist niks :').

Verschil moet er zijn :P
Ik ben daar ook benieuwd naar. Vorige Zelda's konden mij ook niet blijven boeien. Maar ergens trekt het met altijd wel.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_184708188
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:57 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

Ik ben daar ook benieuwd naar. Vorige Zelda's konden mij ook niet blijven boeien. Maar ergens trekt het met altijd wel.
Ik heb die van de (S)NES op mijn gemodde SNES mini, maar die SNES controller is zo k*t daar moet ik nog iets op verzinnen want ik wil die oude nog wel doorspelen.
Met de launch van die consoles nergens last van, maar toen had ik nog niet zo'n grote klauwen als nu :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184708721
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:56 schreef Redbullkid het volgende:
Ik heb dik 250 uur in BOTW zitten. Vanaf het begin tot eind genoten.
De vorige delen vond ik juist niks :').

Verschil moet er zijn :P
ik heb alle delen gespeeld, inclusief cd-i. Nu was die laatste wel echt kudt maar de rest vind ik tijdloos geweldig.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 30 januari 2019 @ 12:13:20 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184708978
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:41 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Een game voor geiten zou ik het nou ook weer niet willen noemen... en ik zie ook wel dat het een goede game is, maar ik mis het echte Zelda-gevoel, ben vrij snel nadat ik van de hoogvlakte af kon gestopt. Als game zelf is het dus gewoon niet mijn soort game, terwijl de Zelda-serie dat wel juist was. Jij staat daar andersom in en vond Zelda juist altijd kut en vind waarschijnlijk juist daardoor dit een toffe Zelda, omdat het geen Zelda is zoals het was.

Ik vind Zelda Windwaker de leukste 3D Zelda, zelfs inclusief het varen en opvissen. Die game is totaal niet te vergelijken met deze Zelda, het lijkt wel een compleet andere serie.
Maar BOTW is een reboot van het eerste deel. Er is geen Zelda-game meer Zelda dan dit. Hier is een wereld. Hier is een oude man. Ga maar Ganon verslaan. Succes.

Vanaf LttP wordt het heel erg 'zoek het juiste wapen in een dungeon en doe dat 8 keer'. Dat was ontzettend repetitief. Windwaker staat daar weer boven omdat het ook veel vrijheid geeft en minder op de dungeons leunt. Beetje varen, eilandjes ontdekken. Voor mij ook de leukste 3D Zelda na BOTW.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 30 januari 2019 @ 12:20:15 #293
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_184709089
Dat niemand nog als puntje van kritiek het kleine aantal soorten vijanden heeft genoemd. Zijn er eigenlijk maar een handjevol in verschillende skins.
Vķķr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_184709640
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2019 07:45 schreef Pheno het volgende:
Ik kom maar niet in Zelda BOTW. Ik start, vind het te open wereld na uren ronddolen en stop dan maar weer :') Hetzelfde probleem heb ik met Skyrim. Ik hoef geen lineair iets, maar het is los zand; ik word niet in een verhaal gezogen. <einde impopulaire mening>
Ik heb precies hetzelfde. Begin gewoon met verkennen en koop wat kleding tegen de kou, dan kun je een groot deel van de map verkennen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_184709804
quote:
19s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar BOTW is een reboot van het eerste deel. Er is geen Zelda-game meer Zelda dan dit. Hier is een wereld. Hier is een oude man. Ga maar Ganon verslaan. Succes.

Vanaf LttP wordt het heel erg 'zoek het juiste wapen in een dungeon en doe dat 8 keer'. Dat was ontzettend repetitief. Windwaker staat daar weer boven omdat het ook veel vrijheid geeft en minder op de dungeons leunt. Beetje varen, eilandjes ontdekken. Voor mij ook de leukste 3D Zelda na BOTW.
Ook niet helemaal waar, want in de allereerste Zelda is het ook min of meer de bedoeling dat je de dungeons in de juiste volgorde voltooid en naar nieuwe gebieden gaat met de items die je in de dungeon vindt. Shortcuts buiten gelaten natuurlijk.
pi_184710265
quote:
19s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar BOTW is een reboot van het eerste deel. Er is geen Zelda-game meer Zelda dan dit. Hier is een wereld. Hier is een oude man. Ga maar Ganon verslaan. Succes.

Vanaf LttP wordt het heel erg 'zoek het juiste wapen in een dungeon en doe dat 8 keer'. Dat was ontzettend repetitief. Windwaker staat daar weer boven omdat het ook veel vrijheid geeft en minder op de dungeons leunt. Beetje varen, eilandjes ontdekken. Voor mij ook de leukste 3D Zelda na BOTW.
Wind waker vond ik juist saai. Elk eiland leek op elkaar en de art style vond ik niks.
Twilight Princes vind ik veel beter en het verhaal zat ook beter in elkaar.
  Redactie Games woensdag 30 januari 2019 @ 13:38:37 #297
181272 crew  Noppie2000
pi_184710518
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ook niet helemaal waar, want in de allereerste Zelda is het ook min of meer de bedoeling dat je de dungeons in de juiste volgorde voltooid en naar nieuwe gebieden gaat met de items die je in de dungeon vindt. Shortcuts buiten gelaten natuurlijk.
De originele Zelda heb je 672 (niet mijn berekening, maar ik geloof deze willekeurige internetgebruiker wel :+ )volgorden waarin je de dungeons kan uitspelen, met deze voorwaarden:

quote:
Level 1 must be completed before Level 6.
Level 2 can be completed in any position other than last.
Level 3 must be completed before Level 4.
Level 4 must be completed before Level 5 or 6.
Level 5 must be completed before Level 7.
Level 8 can be completed in any position other than last.
Level 9 must be completed last.
Dat is wel iets anders dan hoe dat in latere Zelda's ging, waar je veel meer van die vrijheden verloor.
pi_184710538
Ik moet nog steeds aan BotW beginnen. Heb Zelda leren kennen vanaf de gameboy color met Oracle of Seasons. Daarna op de gamecube windwaker gespeeld voor ik OoT ging spelen (limited edition ftw bij gebrek aan een N64). Vooral WW en OoT bevielen. Ja in essentie is OoT tig temples clearen met bepaalde gear en rinse and repeat. Maar de sfeer was fantastisch. WW net zo. Ja totaal andere stijl en het bootje varen beviel mij uitermate goed. Lekker chillen in je bootje en totaal wat anders doen was fijn.

Op de Wii heb ik Twilight Princess wel opgestart maar die trok mij dan weer totaal niet. Dus ik hoop dat BotW een combi is van WW met OoT. De openheid en stijl van WW met het genot van OoT.
mag het weten
pi_184710555
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:40 schreef Joosie200 het volgende:
Ik moet nog steeds aan BotW beginnen. Heb Zelda leren kennen vanaf de gameboy color met Oracle of Seasons. Daarna op de gamecube windwaker gespeeld voor ik OoT ging spelen. Vooral WW en OoT bevielen. Ja in essentie is OoT tig temples clearen met bepaalde gear en rinse and repeat. Maar de sfeer was fantastisch. WW net zo. Ja totaal andere stijl en het bootje varen beviel mij uitermate goed. Lekker chillen in je bootje en totaal wat anders doen was fijn.

Op de Wii heb ik Twilight Princess wel opgestart maar die trok mij dan weer totaal niet. Dus ik hoop dat BotW een combi is van WW met OoT. De openheid en stijl van WW met het genot van OoT.
nou WW en BOTW zijn beetje gelijk in de zin van openwereld.
pi_184710658
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:20 schreef Perrin het volgende:
Dat niemand nog als puntje van kritiek het kleine aantal soorten vijanden heeft genoemd. Zijn er eigenlijk maar een handjevol in verschillende skins.
Daar heb je zeker gelijk in. Dat vond ik ook wel jammer.
Over het algemeen vond ik de aantal lege plekken ook veel (weinig vijanden enz).

Maar aan de andere kant, dit is de 1e Zelda in deze style. Dus voor het 1e deel zeker niet slecht.

De plus punten maken voor mij de min punten wel meer dan goed though.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')