Mjah als zo veel het geloven is het misschien best waar. Maar ik ga het toch maar pas tweeten als het confirmed is dit keer.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Op zulke momenten valt het wel op dat het geen "echte" journalisten zijn. Qua bronbetrouwbaarheid
Maakt niks meer uit neequote:Op maandag 14 januari 2019 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah als zo veel het geloven is het misschien best waar. Maar ik ga het toch maar pas tweeten als het confirmed is dit keer.We zijn nu toch al de laatste.
Ik ben er bijquote:Op maandag 14 januari 2019 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
Is de esf-delegatie voor het sjoelen dit weekend nog steeds zo groot als in op staat? (verkapte-vergeet-het-niet-post)
quote:
Ja, kunnen we hem een jaar te laat alsnog z'n Outlaw T-shirt geven.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:34 schreef ato het volgende:
Matt gaat ook naar Eurovision in concert, schrijft hij op Facebook.
Hij mag de mijne ook hebbenquote:Op maandag 14 januari 2019 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, kunnen we hem een jaar te laat alsnog z'n Outlaw T-shirt geven.![]()
We hadden er speciaal eentje voor hem laten maken. Zit nog in de verpakking geloof ik. Binnenkort ff zoekenquote:
Hij geeft je een hartje terugquote:Op maandag 14 januari 2019 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik weet het nog.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden er speciaal eentje voor hem laten maken. Zit nog in de verpakking geloof ik. Binnenkort ff zoeken
Ja ik zag hetquote:
Leuk, stel hem maar later aan ons voorquote:Op maandag 14 januari 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zag hetEn hij zal neem ik aan ook op de persmiddag zijn dus dan kunnen we hem mooi z'n shirt even geven. En misschien hem wat vragen stellen namens jullie
Ik zit ineens weer te gieren om die zoektocht van ons in het winkelcentrumquote:Op maandag 14 januari 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zag hetEn hij zal neem ik aan ook op de persmiddag zijn dus dan kunnen we hem mooi z'n shirt even geven. En misschien hem wat vragen stellen namens jullie
Het 'kreng' reageert niet op mijquote:Op maandag 14 januari 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ja hij zit daar, bij die blauwe stoelen één roltrap omhoog"quote:Op maandag 14 januari 2019 23:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit ineens weer te gieren om die zoektocht van ons in het winkelcentrum
Goeiequote:Op maandag 14 januari 2019 11:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb al eens iets gehoord over een 3-7-8 methode of zoiets. Heeft iets met ademhaling te maken. Schijnt heel goed te helpen, maar misschien heb je dat al geprobeerd.
quote:Op maandag 14 januari 2019 15:02 schreef Dave het volgende:
Mooi, weer een concurrent minder voor Samantha.
Niks te klagen, was een prima dagje! Alvast nagedacht over de zomervakantie en dat is voor mijn doen heeeeul vroegquote:Op maandag 14 januari 2019 17:42 schreef ijs_beer het volgende:
Iedereen een beetje redelijk de maandag doorgekomen?
Je voelde het aankomen he?quote:Op maandag 14 januari 2019 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
Is de esf-delegatie voor het sjoelen dit weekend nog steeds zo groot als in op staat? (verkapte-vergeet-het-niet-post)
Ah leuk! Lijkt me in het echt een aardige gast. Die gaat het nog druk krijgen met alle ESFFOK!kers achter zich aanquote:Op maandag 14 januari 2019 23:34 schreef ato het volgende:
Matt gaat ook naar Eurovision in concert, schrijft hij op Facebook.
Misschien wel groter! Ik denk dat ik ook wel komquote:Op maandag 14 januari 2019 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
Omg wel leuk dat je dan weer een kans hebt hem te ontmoeten!quote:Op maandag 14 januari 2019 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien wel groter! Ik denk dat ik ook wel kom
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vraag ik me af hoe wij hier zouden reageren als ze iemand zouden kiezen die er tijdens The Voice in de eerste live show uitgingquote:Op maandag 14 januari 2019 22:54 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja eens, bij Cornald M en consorten lijkt het vooral te gaan om een bekende artiest, maar waarom niet een nieuwe, opkomende, zoals België idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |