Omdat Greys het topic heeft geopend.quote:Op maandag 14 januari 2019 18:20 schreef Dave het volgende:
Waarom is een post van Greys blauw (qua achtergrond) en van ijs_beer niet?
(Ik kijk op mobiel)
Omdat Greys de TopicStarter van die topic is.quote:Op maandag 14 januari 2019 18:20 schreef Dave het volgende:
(Ik kijk op mobiel)
Blue monday is pas volgende weekquote:Op maandag 14 januari 2019 17:42 schreef ijs_beer het volgende:
Iedereen een beetje redelijk de maandag doorgekomen?
Je kunt de post van de TS en posts van jezelf een kleur geven, zodat je dat makkelijker terug kunt vinden. Bij mij is de TS idd blauw en m'n eigen posts groen.quote:Op maandag 14 januari 2019 18:20 schreef Dave het volgende:
(Ik kijk op mobiel)
🤣quote:Op maandag 14 januari 2019 15:02 schreef Dave het volgende:
Mooi, weer een concurrent minder voor Samantha.
leuk, veel plezierquote:Op maandag 14 januari 2019 17:48 schreef Guanabana het volgende:
Jep.
En morgen Efteling OMG ZIN IN, en woensdag dan NOG een dag Efteling, OMG ZOVEEL ZIN IN
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot nu toe wel (behalve dat ik koffie over mezelf heb gemorst) maar ik heb nog een paar uur te gaanquote:Op maandag 14 januari 2019 17:42 schreef ijs_beer het volgende:
Veel plezierquote:Op maandag 14 januari 2019 17:48 schreef Guanabana het volgende:
Jep.
En morgen Efteling OMG ZIN IN, en woensdag dan NOG een dag Efteling, OMG ZOVEEL ZIN IN
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezierquote:Op maandag 14 januari 2019 17:48 schreef Guanabana het volgende:
Jep.
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel hoor en jij?quote:Op maandag 14 januari 2019 17:42 schreef ijs_beer het volgende:
Die ouders zijn in 2017 hun andere kind ook al verloren, echt vreselijkquote:Op maandag 14 januari 2019 19:16 schreef Greys het volgende:
Ik blijf steeds maar kijken op Twitter of die peuter van 2 jaar in Malaga al uit die heel smalle mega diepe put is. Maar nee. Hij zit er al sinds gisteren in.Honderd meter diep ofzo en de put is maar 25 cm doorsnee. Wat een horror.
https://amp.nos.nl/artike(...)tter_impression=true
Je linkje is stuk.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:04 schreef aarontje112 het volgende:
Nou België hep dan toch gekozen, ze gaan voor de relatief onbekende Eliot (twinkie, erg jong en lag er bij de eerste liveshow bij The Voice al uit). Maar de Waalse omroep heeft de laatste jaren nogal verrast, dus er zal hopelijk wel iets goeds uitrollen.
Niet geheel onbelangrijk: de man achter City Lights schrijft en produceert ook zijn nummer
https://www.msn.com/fr-be/actualite/other/c’;est-officiel-eliot-représentera-la-belgique-à-l’eurovision/ar-BBSeXJL
Wat een verhaal, hé. Heb echt met die ouders te doen. Hopelijk weet men iets te verzinnen om dat kindje er uit te krijgen.quote:Op maandag 14 januari 2019 19:16 schreef Greys het volgende:
Ik blijf steeds maar kijken op Twitter of die peuter van 2 jaar in Malaga al uit die heel smalle mega diepe put is. Maar nee. Hij zit er al sinds gisteren in.Honderd meter diep ofzo en de put is maar 25 cm doorsnee. Wat een horror.
https://amp.nos.nl/artike(...)tter_impression=true
Oh dit gaat weer lekkerquote:
Van 2000. Die zijn al 19. We worden oud.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:10 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh dit gaat weer lekker, het loopt stuk bij de c’est. Cursus computeren voor bejaarden deel 2. Link stond op z’n wiki bij bronnen
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Eliot_Vassamillet
Ja ernstig ja! Ook al ben ik 22. Iets wat wellicht niet aan m’n opmaakkwaliteiten af te lezen isquote:Op maandag 14 januari 2019 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Van 2000. Die zijn al 19. We worden oud.
Bij mij komt er iig (uiteraard) niets tussen. Kijk er al weken naar uit.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
Is de esf-delegatie voor het sjoelen dit weekend nog steeds zo groot als in op staat? (verkapte-vergeet-het-niet-post)
De omroep heeft het nog niet bevestigd geloof ik. Ben benieuwd of dit dan wel waar is.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:10 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh dit gaat weer lekker, het loopt stuk bij de c’est. Cursus computeren voor bejaarden deel 2. Link stond op z’n wiki bij bronnen
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Eliot_Vassamillet
Ja, ik ben erbij!quote:Op maandag 14 januari 2019 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
Is de esf-delegatie voor het sjoelen dit weekend nog steeds zo groot als in op staat? (verkapte-vergeet-het-niet-post)
Straks is het toch Rodrigoquote:Op maandag 14 januari 2019 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
De omroep heeft het nog niet bevestigd geloof ik. Ben benieuwd of dit dan wel waar is.Of inmiddels wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |