Zijn jullie ook snel klaar met interviewen, dat scheelt.quote:
Ik ben er misschien ook bijquote:Op maandag 14 januari 2019 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
Is de esf-delegatie voor het sjoelen dit weekend nog steeds zo groot als in op staat? (verkapte-vergeet-het-niet-post)
Het gekke is, in die bronlink staat dat rtbf het bevestigd heeft, maar ik vind echt niks online waarin rtbf het daadwerkelijk bevestigt.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:10 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh dit gaat weer lekker, het loopt stuk bij de c’est. Cursus computeren voor bejaarden deel 2. Link stond op z’n wiki bij bronnen
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Eliot_Vassamillet
Ja dat wel, paar vragen, honderdzestig selfies met alle mogelijke filters op verzoek van hem en klaar.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zijn jullie ook snel klaar met interviewen, dat scheelt.
Ik dm je!quote:Op maandag 14 januari 2019 22:24 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ben er misschien ook bijWelke cafe is het eigenlijk?
Nee het is heel gek, lijkt haast een artikel dat pas later online komt, ook nog niet vindbaar in Google Search namelijk. Terwijl de website niet fake is..quote:Op maandag 14 januari 2019 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gekke is, in die bronlink staat dat rtbf het bevestigd heeft, maar ik vind echt niks online waarin rtbf het daadwerkelijk bevestigt.
Staat ie nog onder embargo... Hebben we de primeur op fok?!quote:Op maandag 14 januari 2019 22:34 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee het is heel gek, lijkt haast een artikel dat pas later online komt, ook nog niet vindbaar in Google Search namelijk. Terwijl de website niet fake is..
https://eurovoix.com/2019/01/14/belgium-eliot-vassamillet-selected-by-rtbf-for-eurovision-2019/quote:Op maandag 14 januari 2019 22:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Staat ie nog onder embargo... Hebben we de primeur op fok?!![]()
Daar stond echt vijf minuten geleden nog een vraagteken achter de kopquote:Op maandag 14 januari 2019 22:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
https://eurovoix.com/2019/01/14/belgium-eliot-vassamillet-selected-by-rtbf-for-eurovision-2019/
Ik zie zo deze alleen staan
Ja vreemd, ‘t lijkt de AVROTROS welquote:Op maandag 14 januari 2019 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar stond echt vijf minuten geleden nog een vraagteken achter de kop
En ze gebruiken als bron weer dat msn ding.
Gek dat de rtbf het dan niet zelf tweet?
Jij hebt het lied al gehoord?quote:Op maandag 14 januari 2019 22:50 schreef Nexum het volgende:
België gaat weer voor die top 5![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een waardige buur, ze doen het beter dan ons.
Ja eens, bij Cornald M en consorten lijkt het vooral te gaan om een bekende artiest, maar waarom niet een nieuwe, opkomende, zoals België idd.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:50 schreef Nexum het volgende:
België gaat weer voor die top 5![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een waardige buur, ze doen het beter dan ons.
'quote:
Dat is waar!quote:Op maandag 14 januari 2019 22:54 schreef Nexum het volgende:
[..]
'
Nope, maar als het dezelfde composer van City Lights is dan heb ik er 100 % vertrouwen in dat ze weer bovenaan komen. En het is ze gegund, België heeft sinds 2015 alleen maar goeie inzendingen gestuurd
De aanpak van dit jaar (eerst lied) lijkt juist imho totaal niet te duiden op een bekende artiest.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:54 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja eens, bij Cornald M en consorten lijkt het vooral te gaan om een bekende artiest, maar waarom niet een nieuwe, opkomende, zoals België idd.
Ik ben ook positief over die aanpak, alleen ik ben bang dat ze hier niet buiten de box willen denken. Ik ben bang dat het toch een simpele ballade of popsong wordtquote:Op maandag 14 januari 2019 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
De aanpak van dit jaar (eerst lied) lijkt juist imho totaal niet te duiden op een bekende artiest.
Volledig eens met deze post wel.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:02 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik ben ook positief over die aanpak, alleen ik ben bang dat ze hier niet buiten de box willen denken. Ik ben bang dat het toch een simpele ballade of popsong wordt
België heeft de afgelopen jaren New wave, soul, R&B, funk, indie, etc gestuurd. Dat wil ik ook in de Nederlandse inzending terugzien, iets compleet anders.
In de diverse mediaberichten die nu gelinkt worden op Twitter over die Eliot staat deze video. En dat is helaas erg slecht. Echt vals. Dus ik hoop dat al z'n andere optredens beter warenquote:Op maandag 14 januari 2019 23:02 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik ben ook positief over die aanpak, alleen ik ben bang dat ze hier niet buiten de box willen denken. Ik ben bang dat het toch een simpele ballade of popsong wordt
België heeft de afgelopen jaren New wave, soul, R&B, funk, indie, etc gestuurd. Dat wil ik ook in de Nederlandse inzending terugzien, iets compleet anders.
Op zulke momenten valt het wel op dat het geen "echte" journalisten zijn. Qua bronbetrouwbaarheidquote:Op maandag 14 januari 2019 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
In de diverse mediaberichten die nu gelinkt worden op Twitter over die Eliot staat deze video. En dat is helaas erg slecht. Echt vals. Dus ik hoop dat al z'n andere optredens beter warenGeen idee waarom ze dan deze kiezen om erbij te zetten.
https://vimeo.com/261683784
Overigens gebruiken ze allemaal diezelfde MSN bron als 'confirmed'.Best raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |