Ik heb de uitzending nog niet gezien, maar ik vind Maroeska ook stom. Dat kookboekverhaal helpt niet mee, maar ik denk dat ik haar anders ook stom had gevonden. Geen leuke uitspraken, geen leuke reacties, weinig paniek waarna het allemaal anders moet en het er heel erg om gaat spannen, gewoon een beetje saai.quote:Op zondag 13 januari 2019 21:32 schreef MaLo het volgende:
Ze mist voor mij ook likabilty, ik gun haar gewoon mislukte baksels![]()
Terechte uitslag deze week!
quote:
Nog ff een filmpje waar het buzzer moment ook in zit.quote:Op zondag 13 januari 2019 23:47 schreef Greys het volgende:
Ik kijk dit programma nooit maar wauw! Dans op Amar Pelos Dois in Hollands Got Talent!
Kreeg de golden buzzer las ik.
Spannend, succesquote:Op zondag 13 januari 2019 23:55 schreef Redefine het volgende:
Zo, de laatste dag werken in de winkel zit er ook op. Morgen beginnen in mijn nieuwe functie
Het had vooral iets magisch het optreden, inderdaad mede door de combinatie van het liedje en de dans.quote:Op maandag 14 januari 2019 03:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog ff een filmpje waar het buzzer moment ook in zit.
Een tikje verknipt, maar so what, dat ben ik ook.![]()
Mooi vervelend Aoibhin.quote:Op maandag 14 januari 2019 08:50 schreef Aoibhin het volgende:
Zo, ik ben weer bijgelezen. Het lukt me maar niet om normaal te slapen; of ik lig tot drie uur 's nachts wakker en kan niet in slaap komen, of ik lig om 9 uur 's avonds al te slapen omdat ik zo moe ben van het nachtbraken de dag ervoor.
quote:
Heb ik ook eens aan gedacht, maar dan ben ik waarschijnlijk de nacht erna veel te wakker om een oog dicht te doen.quote:Op maandag 14 januari 2019 08:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mooi vervelend Aoibhin.
Zou bijna zeggen, haal een nachtje door dan ben je daarna wel moe genoef om vanaf 9 door te slapen.maar ik heb geen idee of dat verstandig is.
Bewegen doe ik sowieso veel, maar voornamelijk binnen. Wel is het altijd een half uur lopen naar de sportschool en ik loop altijd zowel heen als terug, dus dat is ook al een uur bewegen in de buitenlucht.quote:Op maandag 14 januari 2019 09:00 schreef Greys het volgende:
Wat mij zelf hielp - maar dat zal uiteraard voor iedereen anders zijn - toen ik een tijd zo slecht sliep eind vorig jaar nadat ik die mevrouw vond, was op een gegeven moment overdag verplicht een soort normaal ritme doen (want het was kerstvakantie dus normaal naar het werk was er toen niet).
Ipv hangen en Netflixen op de bank ging ik lekker veel naar buiten, verre wandelingen maken met de honden etc. Toen sliep ik 's nachts een stuk beter na een paar dagen overdag niet 'hangen'. Sowieso word je van buiten bewegen lekker rozig.
Ik weet natuurlijk niet hoe jouw dagen eruit zien momenteel en in hoeverre jij hier iets mee kunt.
De gekste ideeėn worden soms de tofste dingenquote:Op maandag 14 januari 2019 09:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Of iemand die tijdens een brainstorm dit zinnetje bedenkt en daar dan een film van maakt
Oh my...quote:Op maandag 14 januari 2019 10:31 schreef Dave het volgende:
Dat met die sliertjes was toch uit de tijd van stickies roken op de Waalse kade en ONZ / Kutterdekutterdekutterdekutter... ?
Ja, dat waren nog es tijden, ook op ESF gebied, met Esther Hart, Re-Union, Glennis Grace, Treble en Edsilia Rombley voor de tweede keer.quote:Op maandag 14 januari 2019 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my...
En dit was een echt sliert-en-bonk topic: ONZ / Slierkjes, bonkjes en ebolapusschurfthivaidschlamydia
Wat een ellende.quote:Op maandag 14 januari 2019 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my...
En dit was een echt sliert-en-bonk topic: ONZ / Slierkjes, bonkjes en ebolapusschurfthivaidschlamydia
Heb al eens iets gehoord over een 3-7-8 methode of zoiets. Heeft iets met ademhaling te maken. Schijnt heel goed te helpen, maar misschien heb je dat al geprobeerd.quote:Op maandag 14 januari 2019 09:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bewegen doe ik sowieso veel, maar voornamelijk binnen. Wel is het altijd een half uur lopen naar de sportschool en ik loop altijd zowel heen als terug, dus dat is ook al een uur bewegen in de buitenlucht.
Dat van die vaste tijden is wel handig om te onthouden, want ik sport altijd op onregelmatige tijden (de ene keer 's ochtends, de andere keer 's middags).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |