SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Holle Bolle Gijs
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Dat had je al moeten doen.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 27-12-2018 11:28:27 ]Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Dit uur is inderdaad een zwart gat qua muzikaliteit...That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Dit moet wel echt een van de vreselijkste noteringen zijn in de lijst."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:17 schreef peaceman het volgende:
eet boterham met filet, eitje en peper en zout
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Volgende heb ik een zwak voorWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik had hier niet zoveel woorden voor over, maar ik sluit mij hier helemaal bij aan.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:16 schreef alopio het volgende:
![]()
![]()
gadver wie stemt hierop, nu is die Jeroen van koningsbrugge sowieso een irritant vervelend ventje die vooral zichzelf heel leuk vind. Maar zingen kan hij niet en het klinkt alsof hij continue last van een vastzittende drol heeft. Welke Libelle zomerweer muts stemt hier op? Alleen maar omdat ze een natte poes van Jeroen krijgen.
Wat een vreselijk gekrijs
Dat mensen hem dan ook nog goed vinden acteren als gemene agent in Smeris.![]()
![]()
Fijn om te lezen dat ik hier met louter gelijkgestemden zit die ook een hekel aan Bluf hebben.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
jaaa deze is mooi
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kijk ik ben geen fan van John Denver maar dit is tenminste een zanger en niet die wandelende poliep genaamd Jeroen van K![]()
ik zou hier nooit op stemmen, maar mooi dat dit soort liedjes er nog in staanI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Misschien kan het omdat ik net twee aidsnummers heb gehoord, maar ik vind deze wel mooi
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Marian is wel een lichtpuntje.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:18 schreef 4-elements het volgende:
Dit uur is inderdaad een zwart gat qua muzikaliteit...Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Hou op hoor, de acterende Jeroen van K is zowaar nog erger als de zanger Jeroen van K. Maar ja als je onderdeel bent van het enge kliekjequote:Op donderdag 27 december 2018 11:18 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ik had hier niet zoveel woorden voor over, maar ik sluit mij hier helemaal bij aan.
Dat mensen hem dan ook nog goed vinden acteren als gemene agent in Smeris.![]()
John Denver gaat duidelijk niet mee in de malaise van de oude Top 2000-klassiekers. Gewoon nog steeds netjes zes noteringen, allemaal gestegen, twee keer hard ook, of niet al te hard gedaald.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hallo zeurkezen, hier iemand die jullie een paar vreselijke minuten heeft bezorgd met Jeroen. Maar ach, ik vond het origineel niet te hachelen dus we staan quite. Nu en genieten van John en Placidoquote:Op donderdag 27 december 2018 11:18 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ik had hier niet zoveel woorden voor over, maar ik sluit mij hier helemaal bij aan.
Dat mensen hem dan ook nog goed vinden acteren als gemene agent in Smeris."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hallo zeurkezen, hier iemand die jullie een paar vreselijke minuten heeft bezorgd met Jeroen. Maar ach, ik vond het origineel niet te hachelen dus we staan quite. Nu en genieten van John en Placido
Make love, not war ☮![]()
Niks mis mee, hij is goed te pruimenquote:Op donderdag 27 december 2018 11:20 schreef Ferdo het volgende:
John Denver gaat duidelijk niet mee in de malaise van de oude Top 2000-klassiekers. Gewoon nog steeds netjes zes noteringen, allemaal gestegen, twee keer hard ook, of niet al te hard gedaald.
Omdat die met liefde is gemaakt door mensen met passie met muziek. Zelfs als het niet je smaak is herken je dat. In tegenstelling tot de “kijk ons een leuk zijn” rtl4 incrowd waar Jeroen van K tot behoortquote:Op donderdag 27 december 2018 11:20 schreef MTheBassman het volgende:
Misschien kan het omdat ik net twee aidsnummers heb gehoord, maar ik vind deze wel mooi![]()
Hoe anders is Country Roadsquote:Op donderdag 27 december 2018 11:19 schreef alopio het volgende:
Kijk ik ben geen fan van John Denver maar dit is tenminste een zanger en niet die wandelende poliep genaamd Jeroen van K
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Let it go let it go.... er komen diverse van dat soort nummers voorbij. Zonde om zo lang bij stil te staan.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Omdat die met liefde is gemaakt door mensen met passie met muziek. Zelfs als het niet je smaak is herken je dat. In tegenstelling tot de “kijk ons een leuk zijn” rtl4 incrowd waar Jeroen van K tot behoortMake love, not war ☮![]()
Dat de kleindochter van Piet nog steeds niet in de lijst staat na al dat gepush van Radio 2Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
The Cats hebben ook nog best een redelijk jaar."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Vroegah kwam Jane nu het topic binnen.I love music |Ajax forever
Lucifer - House for Sale zou me eerder nooit wat zeggen maar kan me die nu altijd herinneren door zo'n A Gogo minidocu.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
breng mensen nou niet op ideeenquote:Op donderdag 27 december 2018 11:21 schreef AgeEll het volgende:
Dit is nog gecovered door P. de Leeuw met J. Smit.![]()
Haha je moet gewoon stemmen wat je leuk vind hoor. Ik heb nu eenmaal een nummer of 10 tijdens de top2000 waar ik in rage modus van raak, niks persoonlijks hoor ligt aan mijquote:Op donderdag 27 december 2018 11:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hallo zeurkezen, hier iemand die jullie een paar vreselijke minuten heeft bezorgd met Jeroen. Maar ach, ik vond het origineel niet te hachelen dus we staan quite. Nu en genieten van John en Placido![]()
![]()
MAAARIAAAAAANAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:22 schreef Ferdo het volgende:
The Cats hebben ook nog best een redelijk jaar.![]()
Vanavond maar even een concertje van ze meepakken...![]()
Ja, die Jeroen denkt volgens mij zelf ook dat die fantastisch kan zingen maar de pedantheid spat er vanaf. Dat nummer van Denver is daarentegen idd wel met emotie gemaaktquote:Op donderdag 27 december 2018 11:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Omdat die met liefde is gemaakt door mensen met passie met muziek. Zelfs als het niet je smaak is herken je dat. In tegenstelling tot de “kijk ons een leuk zijn” rtl4 incrowd waar Jeroen van K tot behoort
Staat frozen er ook inquote:Op donderdag 27 december 2018 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Let it go let it go.... er komen diverse van dat soort nummers voorbij. Zonde om zo lang bij stil te staan.
Maar ik ben er al overheen hoor![]()
![]()
Dit is toch prachtig mensen!Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
huh?quote:Op donderdag 27 december 2018 11:22 schreef peaceman het volgende:
Vroegah kwam Jane nu het topic binnen.![]()
Ik trek even mijn zeurkousen aan.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hallo zeurkezen, hier iemand die jullie een paar vreselijke minuten heeft bezorgd met Jeroen. Maar ach, ik vond het origineel niet te hachelen dus we staan quite. Nu en genieten van John en Placido
Waarom staan we quite, ik vind het origineel ook verschrikkelijk.
Maar er is vast iets wat jij verschrikkelijk vindt en ik niet, dan staan we pas quite.![]()
Cats zijn leuker.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Een van de mooie dingen tijdens top2000 is dat ik kan genieten van nummers of artiesten waar ik zelf niet veel mee heb of zou luisteren maar wat toch heel mooi is, John Denver is er daar een vanquote:Op donderdag 27 december 2018 11:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, die Jeroen denkt volgens mij zelf ook dat die fantastisch kan zingen maar de pedantheid spat er vanaf. Dat nummer van Denver is daarentegen idd wel met emotie gemaakt![]()
Marian is wel tof. Eindelijk wat ouwe meuk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Staat frozen er ook in
Maar ik ben er al overheen hoor![]()
Is dat niet sowieso de charme van de Top 2000quote:Op donderdag 27 december 2018 11:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Een van de mooie dingen tijdens top2000 is dat ik kan genieten van nummers of artiesten waar ik zelf niet veel mee heb of zou luisteren maar wat toch heel mooi is, John Denver is er daar een van
Op 't randje en erover.
#teamdigitaal loopt weer achter zie ikAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Ja uiteraardquote:Op donderdag 27 december 2018 11:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is dat niet sowieso de charme van de Top 2000![]()
Zelfs Bart is het met me eens
Op 't randje en erover.
Ik heb dat met Crowded House en Kayak, ik luister ze buiten de top 2000 eigenlijk nooit maar telkens als ze langskomen is het weer prachtmuziekquote:Op donderdag 27 december 2018 11:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Een van de mooie dingen tijdens top2000 is dat ik kan genieten van nummers of artiesten waar ik zelf niet veel mee heb of zou luisteren maar wat toch heel mooi is, John Denver is er daar een van![]()
Een van de betere dingen van de top 2000
Belegen uurtje, heerlijk zo
Hier luister ik de Top 2000 voor. De Beatles en Metallica hoor ik het hele jaar wel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb niks met Ilse, niet mijn ding. Maar dan vind ik die oude country nummers nog wel ok, tenminste een eigen smoel en geluid. Nu maakt ze generieke sky radio meuk![]()
Dat, en het kunnen afkraken van platen die je stom vindt en verkneukelen om mensen die dat persoonlijk opvatten.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is dat niet sowieso de charme van de Top 2000
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
ze heeft nu geaccepteerd dat ze het leuke Twentse vrouwtje blijft voor NL publiekquote:Op donderdag 27 december 2018 11:26 schreef Bugno2 het volgende:
Toen Ilse nog de potentie had groot te worden in de Steets.Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat, en het kunnen afkraken van platen die je stom vindt en verkneukelen om mensen die dat het persoonlijk opvatten.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belegen uurtje, heerlijk zo
Hier luister ik de Top 2000 voor. De Beatles en Metallica hoor ik het hele jaar wel
Hoewel ik niet zo veel luister, om die reden...![]()
Ben jij familie van Elfletterig?quote:Op donderdag 27 december 2018 11:27 schreef alopio het volgende:
Nu maakt ze generieke sky radio meukWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wansmaak NL...quote:Op donderdag 27 december 2018 11:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben jij familie van Elfletterig?![]()
Daar lopen zoveel countryartiesten rond, ik had altijd wel een beetje het gevoel dat dat m niet zou worden, dan moet je wel echt opvallen in die hele scene.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:26 schreef Bugno2 het volgende:
Toen Ilse nog de potentie had groot te worden in de Steets."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Goedemorgen
Ilse
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hennie Huisman
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Meest bizarre overgang tot nu toe vond ik vanmorgen Vluchten kan niet meer naar Tiësto
Het leuke is dat je ook nog echt nieuwe muziek ontdekt. Ik wil mijzelf geen muziekkenner noemen, maar ken behoorlijk wat.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb dat met Crowded House en Kayak, ik luister ze buiten de top 2000 eigenlijk nooit maar telkens als ze langskomen is het weer prachtmuziek![]()
Een van de betere dingen van de top 2000
Gisteren kwam ineens "Tanita Tikaram - Twist in my sobriety". Nog nooit gehoord! Maar bij de eerste luisterbeurt al direct onder de indruk. Wat een mooi nummer. Dat is toch het leuke van de Top2000. Je leert toch altijd weer nieuwe pareltjes kennen.![]()
Beter dan Ringoquote:Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Briljante drumpartij[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je zou zeggen dat dat huis onderhand wel verkocht zou moeten zijn...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het kan inderdaad héél snel van hot naar her gaan.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Meest bizarre overgang tot nu toe vond ik vanmorgen Vluchten kan niet meer naar Tiësto
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Maar van sommige nummers snap je echt niet dat mensen erop stemmen.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat, en het kunnen afkraken van platen die je stom vindt en verkneukelen om mensen die dat persoonlijk opvatten.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Snuitje.quote:
En nee, is geloof ik nummer 2001."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
The one and only.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Tweede Kerstdag al toch?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Wit Licht van Jeroen van Koningsbrugge... stem dan op het origineelquote:Op donderdag 27 december 2018 11:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar van sommige nummers snap je echt niet dat mensen erop stemmen.
Oh kutquote:Op donderdag 27 december 2018 11:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Snuitje.
En nee, is geloof ik nummer 2001.![]()
![]()
Er staat een huis te koop.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Leuk geprobeerd Funda.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dat is wel tof ja. Die fase ben ik zo langzamerhand wel voorbij, al komen er altijd nog wel een aantal onbekende nummers voorbij. Maar zo'n 10 jaar geleden was ik de hele dag door nieuwe pareltjes aan het noteren. Mooie tijdenquote:Op donderdag 27 december 2018 11:29 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Het leuke is dat je ook nog echt nieuwe muziek ontdekt. Ik wil mijzelf geen muziekkenner noemen, maar ken behoorlijk wat.
Gisteren kwam ineens "Tanita Tikaram - Twist in my sobriety". Nog nooit gehoord! Maar bij de eerste luisterbeurt al direct onder de indruk. Wat een mooi nummer. Dat is toch het leuke van de Top2000. Je leert toch altijd weer nieuwe pareltjes kennen.![]()
![]()
House for sale.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Geinig dat je die noemt, dat is een van mijn all-time favoriete nummers, heb m een paar jaar geleden via de lijst ontdekt en ik was meteen verliefdquote:Op donderdag 27 december 2018 11:29 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Het leuke is dat je ook nog echt nieuwe muziek ontdekt. Ik wil mijzelf geen muziekkenner noemen, maar ken behoorlijk wat.
Gisteren kwam ineens "Tanita Tikaram - Twist in my sobriety". Nog nooit gehoord! Maar bij de eerste luisterbeurt al direct onder de indruk. Wat een mooi nummer. Dat is toch het leuke van de Top2000. Je leert toch altijd weer nieuwe pareltjes kennen.
De pareltjes zijn voor mij ook altijd de hoogtepunten
ja we worden oudquote:Op donderdag 27 december 2018 11:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja. Die fase ben ik zo langzamerhand wel voorbij, al komen er altijd nog wel een aantal onbekende nummers voorbij. Maar zo'n 10 jaar geleden was ik de hele dag door nieuwe pareltjes aan het noteren. Mooie tijden
I love music |Ajax forever
Heb ik ooit gehad met Blue Oyster Cultquote:Op donderdag 27 december 2018 11:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geinig dat je die noemt, dat is een van mijn all-time favoriete nummers, heb m een paar jaar geleden via de lijst ontdekt en ik was meteen verliefd
De pareltjes zijn voor mij ook altijd de hoogtepunten![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben jij familie van Elfletterig?nee
![]()
Prachtig hequote:Zou er zelf niet op komen bij het stemmen maar heerlijk luisternummer.
Op 't randje en erover.
Deze heeft de potentie mijn stemlijst voor volgend jaar te halen
tevens meezingnummerquote:Op donderdag 27 december 2018 11:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Prachtig heZou er zelf niet op komen bij het stemmen maar heerlijk luisternummer.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Welke?quote:Op donderdag 27 december 2018 11:32 schreef MTheBassman het volgende:
Deze heeft de potentie mijn stemlijst voor volgend jaar te halenAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Leuk nummer dit. Een van de beste nummers van een Nederlandse band
Jammer dat dit de enige notering van Hennie Huisman is, met z’n allen en snuitje moeten er ook in![]()
Kan geen kwaad. -309...quote:Op donderdag 27 december 2018 11:32 schreef MTheBassman het volgende:
Deze heeft de potentie mijn stemlijst voor volgend jaar te halen"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
doe maar... kan ik op een ander nummer stemmen.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:32 schreef MTheBassman het volgende:
Deze heeft de potentie mijn stemlijst voor volgend jaar te halen
Ik ben in de fase dat ik de Top 2000 gebruik om een beetje bij te blijven wat er de afgelopen drie jaar populair was.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja. Die fase ben ik zo langzamerhand wel voorbij, al komen er altijd nog wel een aantal onbekende nummers voorbij. Maar zo'n 10 jaar geleden was ik de hele dag door nieuwe pareltjes aan het noteren. Mooie tijdenMy friends all drive horses![]()
Ik meestal wel eigenlijk. Dat heeft toch altijd met associatie en herinneringen te maken. Ik heb zelf ook achterlijke nummers die ik mooi vind. Volgens mij heeft iedereen dat wel. Het is pas lastig als mensen beweren dat iets goede muziek is, als dat duidelijk niet het geval is.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar van sommige nummers snap je echt niet dat mensen erop stemmen.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Dat is dan wel weer toevallig haha! Jep, super nummertje. Gelijk op mijn rotatielijstje in de auto. Heerlijkquote:Op donderdag 27 december 2018 11:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geinig dat je die noemt, dat is een van mijn all-time favoriete nummers, heb m een paar jaar geleden via de lijst ontdekt en ik was meteen verliefd
De pareltjes zijn voor mij ook altijd de hoogtepunten![]()
![]()
Als je als Lucifer nog steeds je huis niet verkocht hebt kun je het ook gewoon in de fik steken en de verzekeringspremie incasseren
Het prachtige nummer voorafgaande aan The Script bagger die men nu hoortquote:
Ik niet. Mijn muzieksmaak is namelijk uitmuntend!quote:Op donderdag 27 december 2018 11:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik meestal wel eigenlijk. Dat heeft toch altijd met associatie en herinneringen te maken. Ik heb zelf ook achterlijke nummers die ik mooi vind. Volgens mij heeft iedereen dat wel. Het is pas lastig als mensen beweren dat iets goede muziek is, als dat duidelijk niet het geval is.I love music |Ajax forever
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Als je als Lucifer nog steeds je huis niet verkocht hebt kun je het ook gewoon in de fik steken en de verzekeringspremie incasseren
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Alles van The Script is baggerFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Deze vind ik wel aardig, maar of ie in de Top 2000 hoort valt te betwistenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Als je goed luistert hoor je een uil.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
waarheid als eenquote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Jij gaat Davina Michelle voor het eerst horenquote:Op donderdag 27 december 2018 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben in de fase dat ik de Top 2000 gebruik om een beetje bij te blijven wat er de afgelopen drie jaar populair was.![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het prachtige nummer voorafgaande aan The Script bagger die men nu hoort
Op 't randje en erover.
Hahaha, leugenaarquote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik niet. Mijn muzieksmaak is namelijk uitmuntend!
die twist is snel klaar toch? nee of pas op 1921quote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Deze vind ik wel aardig, maar of ie in de Top 2000 hoort valt te betwistenI love music |Ajax forever
Knakennummer van de Script[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
The Man who can't be Movedquote:
Zelf op gestemdOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Iedereen loopt altijd te zeiken op Blof, Kensington en Coldplay maar The Script mag ook weleens wat meer genoemd worden. Zeikmuziek ten top
Ik ook (als ik dan luister).quote:Op donderdag 27 december 2018 11:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Jij gaat Davina Michelle voor het eerst horen![]()
Dit inderdaad, had gedacht dat die na een paar jaar wel in de vergetelheid zou raken. Typisch hitparade-hitje dat wel aardig klinkt, maar waar ik niet van snap dat mensen erop stemmen.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Deze vind ik wel aardig, maar of ie in de Top 2000 hoort valt te betwisten![]()
Dat zou goed kunnen.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Jij gaat Davina Michelle voor het eerst horen
De naam zegt me niks.My friends all drive horses![]()
Nee dit is niet slecht maar geen top2000 materiaal vind ik.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Deze vind ik wel aardig, maar of ie in de Top 2000 hoort valt te betwisten
Muzikaal behang zoals we zeggen![]()
bEsTE nUmMER oOiTquote:Op donderdag 27 december 2018 11:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit inderdaad, had gedacht dat die na een paar jaar wel in de vergetelheid zou raken. Typisch hitparade-hitje dat wel aardig klinkt, maar waar ik niet van snap dat mensen erop stemmen.![]()
Laatste dag zekerquote:Op donderdag 27 december 2018 11:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Jij gaat Davina Michelle voor het eerst horen
Op 't randje en erover.
Dat is knap! Misschien dat ik ook een beetje ver weg wil blijven van bepaalde meuk. Soms gaat de radio ook echt zachter als een nummer echt storend is. Dan blijft zo'n nummer ook onbekend voor mij.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja. Die fase ben ik zo langzamerhand wel voorbij, al komen er altijd nog wel een aantal onbekende nummers voorbij. Maar zo'n 10 jaar geleden was ik de hele dag door nieuwe pareltjes aan het noteren. Mooie tijden![]()
Nu kan ik gelukkig sterven
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Duurt te lang voordat je dat weetquote:Op donderdag 27 december 2018 11:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen.
De naam zegt me niks.![]()
Ik heb je ook wel eens nummers horen aanprijzen die wat dubieus waren op muzikaal vlakquote:![]()
Maar het kan ook verdringing of ontkenning zijn ipv een leugen
Bakvissen die blind voor een band gaan gok ik... zelfde als bij Kensingtonquote:Op donderdag 27 december 2018 11:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit inderdaad, had gedacht dat die na een paar jaar wel in de vergetelheid zou raken. Typisch hitparade-hitje dat wel aardig klinkt, maar waar ik niet van snap dat mensen erop stemmen.
Maar The Man who can't be Moved vind ik er wel echt in horen
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:36 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is de enige van hen die er in hoort imo.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
The Man who can't be Moved
Zelf op gestemdOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
voorbeelden...quote:Op donderdag 27 december 2018 11:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb je ook wel eens nummers horen aanprijzen die wat dubieus waren op muzikaal vlak![]()
Maar het kan ook verdringing of ontkenning zijn ipv een leugen
Rhcp
GMTAquote:Op donderdag 27 december 2018 11:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is de enige van hen die er in hoort imo.
TrouwensAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
even volume hoger.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zo, alle kerst-verplichtingen zitten er weer op
Beginnen met de Red Hot Chili Peppers is niet verkeerd.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik niet. Mijn muzieksmaak is namelijk uitmuntend!![]()
Roadtrippin’.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:37 schreef Bugno2 het volgende:
Deze is heerlijkAl is Scar Tissue nog beter.
![]()
En Breaking the Girl.![]()
![]()
True that, en Californication ook!quote:Op donderdag 27 december 2018 11:37 schreef Bugno2 het volgende:
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ik vind Dark Necessities echt geweldig...
Zoveel heerlijke nummers. Betere band dan Coldplay vind ikquote:Op donderdag 27 december 2018 11:37 schreef Bugno2 het volgende:
Op 't randje en erover.
RHCP![]()
Een hoogtepuntje in dit zwarte uur.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Ja, roadtrippin vind ik ook mooiquote:Op donderdag 27 december 2018 11:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Roadtrippin’.![]()
En Breaking the Girl.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
leugens dusquote:Op donderdag 27 december 2018 11:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ontkenning dus![]()
Heb ik niet paraat. Sorry
[ afbeelding ]
Gewaagde uitspraak hierquote:Op donderdag 27 december 2018 11:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zoveel heerlijke nummers. Betere band dan Coldplay vind ik![]()
Die is ook goed ja =).quote:Op donderdag 27 december 2018 11:38 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Dark Necessities echt geweldig...The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
[ afbeelding ]
Heb op die tweede gestemd, heb m helaas de lijst niet in gekregenquote:Op donderdag 27 december 2018 11:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Roadtrippin’.![]()
En Breaking the Girl.
dat hele album is lekkerquote:I love music |Ajax forever
Go Robot is ook genotquote:Op donderdag 27 december 2018 11:38 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Dark Necessities echt geweldig...
Op 't randje en erover.
Mooiste vind ik toch wel Universal Speaking
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat Snow heb ik echt nooit begrepen trouwens.I love music |Ajax forever
Don't Bring Me Down.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Lekkere stoner plaat.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:40 schreef peaceman het volgende:
Dat Snow heb ik echt nooit begrepen trouwens.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mwah vroeger was Coldplay best te pruimen. Niet voor niets dat al hun oude nummers zo hoog genoteerd staan. Maar de afgelopen jaren is het saaie eenheidsworst.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
heb t nooit wat gevonden. RHCP hebben minstens 40 betere nummers.quote:I love music |Ajax forever
No no no no noAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
quote:
Op 't randje en erover.
ELO dubbeltrackte ook altijd de drums. Daarom klinken ze zo 'vet'.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik ook, ik gok maar wat.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroeg me altijd al af wat ze zongen![]()
![]()
Ben wel nieuwsgierig, kun je een paar voorbeelden noemen? Ik vind Snow zelf wel dikke prima maar niet hun beste. Het meeste van Mother's Milk en Blood Sugar Sex Magik vind ik persoonlijk beter.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb t nooit wat gevonden. RHCP hebben minstens 40 betere nummers."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Hele Calfifornication album.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig, kun je een paar voorbeelden noemen? Ik vind Snow zelf wel dikke prima maar niet hun beste. Het meeste van Mother's Milk en Blood Sugar Sex Magik vind ik persoonlijk beter.![]()
Don't Bring Me Downquote:
Electric Light Orchestra
You got me runnin' goin' out of my mind
You got me thinkin' that I'm wastin' my time
(Don't bring me down, no no no no no)
I'll tell you once more before I get off the floor
(Don't bring me down)
You wanna stay out with your fancy friends
I'm tellin' you it's got to be the end
(Don't bring me down)
Don't bring me down, groos
Don't bring me down
What happened to the girl I used to know?
You let your mind out somewhere down the road
(Don't bring me down)
You're always talkin' 'bout your crazy nights
One of…
Don't bring me down
You're lookin' good just like a snake in the grass
One of these days you're gonna break your glass
(Don't bring me down, no no no no no no no)
(Don't bring me down)
You got me shakin' got me runnin' away
You got me crawlin' up to you everyday
(Don't bring me down)
I'll tell you once more before I get off the floor![]()
Beetje jammer dat ze dat laatste live album van Jeff Lynne verneukt hebben qua registratie en productie. Het klinkt niet eens live.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zometeen Flappie, die heeft ook een flinke tik gekregen
+ het meeste van Californication en het meeste van the getaway... nou dan ben je er wel zo'n beetjequote:Op donderdag 27 december 2018 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig, kun je een paar voorbeelden noemen? Ik vind Snow zelf wel dikke prima maar niet hun beste. Het meeste van Mother's Milk en Blood Sugar Sex Magik vind ik persoonlijk beter.I love music |Ajax forever
Zou ik tussen Snow en de voorgenoemde albums zettenquote:
Dat ze 'm doodknuppelen.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen Flappie, die heeft ook een flinke tik gekregen![]()
die moet minstens naar 1e kerstdagquote:Op donderdag 27 december 2018 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen Flappie, die heeft ook een flinke tik gekregen![]()
Zelfs zo'n tik dat ie het niet heeft overleefd.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen Flappie, die heeft ook een flinke tik gekregen
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
niet hard genoeg!quote:Op donderdag 27 december 2018 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen Flappie, die heeft ook een flinke tik gekregenI love music |Ajax forever
FlappieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dierenactivisten...die kun je toch beter niet teveel hun gang gaan.
Die albums zijn samen met Californication hun beste werkquote:Op donderdag 27 december 2018 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig, kun je een paar voorbeelden noemen? Ik vind Snow zelf wel dikke prima maar niet hun beste. Het meeste van Mother's Milk en Blood Sugar Sex Magik vind ik persoonlijk beter.![]()
Kutknijn[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Prima toch, aangezien het met kerstmis plaatsvondquote:Op donderdag 27 december 2018 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen Flappie, die heeft ook een flinke tik gekregenThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ik kan er niks aan doen, ik blijf dit een heerlijke (top 2000) klassieker vinden
![]()
Flappie heeft eindelijk een klap van de molen gehad.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
en de laatste ook hoor. Uitstekend albumquote:Op donderdag 27 december 2018 11:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Die albums zijn samen met Californication hun beste werkI love music |Ajax forever
Ik ookquote:Op donderdag 27 december 2018 11:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan er niks aan doen, ik blijf dit een heerlijke (top 2000) klassieker vinden
Ik had het hok toch goed dichtgedaan
alleen youp...quote:Op donderdag 27 december 2018 11:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan er niks aan doen, ik blijf dit een heerlijke (top 2000) klassieker vinden![]()
![]()
Kerst met de fam en Flappie, gezellig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lekker als main course met kerstquote:Op donderdag 27 december 2018 11:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zelfs zo'n tik dat ie het niet heeft overleefd.
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Peaceman en alopio snappen mij qua RHCP
Flappie
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
hoe kan dat?quote:Op donderdag 27 december 2018 11:46 schreef zorro28 het volgende:
Mijn ogen zijn een beetje geirriteerd maar ik ben er toch bijI love music |Ajax forever
Ik verwacht wel een klacht van de bond tegen kanibalisme trouwens, je vader opeten met kerst kan tegenwoordig niet meerOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja eens, heeft me positief verrast. Maar ik mis toch wel John hoor, kan niet wennen dat hij weg is. Meesterlijke gitarist met zoveel passiequote:Op donderdag 27 december 2018 11:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
en de laatste ook hoor. Uitstekend album![]()
ja alleen dat Snow vind ik dus niets. Hoor nog liever Under The Bridge en dat nummer ben ik ook aardig zat.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:46 schreef MTheBassman het volgende:
Peaceman en alopio snappen mij qua RHCPI love music |Ajax forever
Je ziet gelijk wie er smaak heeftquote:Op donderdag 27 december 2018 11:46 schreef MTheBassman het volgende:
Peaceman en alopio snappen mij qua RHCP![]()
![]()
![]()
Aardig nummer hoor, maar ik denk dat dit de lijst niet meer zou halen als er op 27 december gestemd zou worden. Doe mij maar Niemand Weet Hoe Laat Het Is.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
dacht dat hij hem alleen maar had vermoordquote:Op donderdag 27 december 2018 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht wel een klacht van de bond tegen kanibalisme trouwens, je vader opeten met kerst kan tegenwoordig niet meer![]()
eens!quote:Op donderdag 27 december 2018 11:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aardig nummer hoor, maar ik denk dat dit de lijst niet meer zou halen als er op 27 december gestemd zou worden. Doe mij maar Niemand Weet Hoe Laat Het Is.I love music |Ajax forever
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:47 schreef MadMaster het volgende:
Zo maar even appelflappie's halen...Ik ga ze zondag zelf maken!
Een liefde
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
sowieso was ik verrast dat RHCP nog een goed album konden maken.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja eens, heeft me positief verrast. Maar ik mis toch wel John hoor, kan niet wennen dat hij weg is. Meesterlijke gitarist met zoveel passieI love music |Ajax forever
One love.
Je dacht dat hij zijn vader vermoord had?quote:Op donderdag 27 december 2018 11:47 schreef Sociologica het volgende:
Als kind jaren Youp gehaat omdat ik dacht dat dit verhaal echt was.
Morning trouwensI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Je moet het lichaam toch ergens latenquote:Op donderdag 27 december 2018 11:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dacht dat hij hem alleen maar had vermoord
Door deze tranentrekker van Youp natuurlijkquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Blijf het wel een redelijk nummer vinden maar ik snap je puntquote:Op donderdag 27 december 2018 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja alleen dat Snow vind ik dus niets. Hoor nog liever Under The Bridge en dat nummer ben ik ook aardig zat.
Live is het ook altijd een verrassing, of het is echt heel kut (vooral de stem van Kiedis) of het is geweldigquote:Op donderdag 27 december 2018 11:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
sowieso was ik verrast dat RHCP nog een goed album konden maken.![]()
Could have lied is bijv. veel en veel beter.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Blijf het wel een redelijk nummer vinden maar ik snap je puntI love music |Ajax forever
Different year, same story.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's te laat en te ver om ze op te halen...
Heel stadium arcadium heb ik nooit begrepen. Tijdens de krantenwijk heel dat album gedraaid, geen reet aan...totdat ik uit mijn mp3-speler een heel vet nummer hoorde. Je raadt het al, dat was niet van De Peppers... het eerste nummer van het volgende albumquote:Op donderdag 27 december 2018 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja alleen dat Snow vind ik dus niets. Hoor nog liever Under The Bridge en dat nummer ben ik ook aardig zat.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
helaas heb ik een zeer matig optreden meegemaakt.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Live is het ook altijd een verrassing, of het is echt heel kut (vooral de stem van Kiedis) of het is geweldigI love music |Ajax forever
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
toen was er nog geen Second Love reclame![]()
![]()
Ben jij gelukkig getrouwd....ehhhhquote:Op donderdag 27 december 2018 11:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
toen was er nog geen Second Love reclame![]()
Het konijn vooral. De rest maakte me niet veel uitquote:Op donderdag 27 december 2018 11:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je dacht dat hij zijn vader vermoord had?![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:49 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Heel stadium arcadium heb ik nooit begrepen. Tijdens de krantenwijk heel dat album gedraaid, geen reet aan...totdat ik uit mijn mp3-speler een heel vet nummer hoorde. Je raadt het al, dat was niet van De Peppers... het eerste nummer van het volgende album
Eensch, maar alles op dat album is een meesterwerk.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Could have lied is bijv. veel en veel beter."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Die kans is helaas vaker tegenwoordig dan niet.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
helaas heb ik een zeer matig optreden meegemaakt.![]()
behalve under the bridgequote:Op donderdag 27 december 2018 11:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eensch, maar alles op dat album is een meesterwerk.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |