Een van de mooie dingen tijdens top2000 is dat ik kan genieten van nummers of artiesten waar ik zelf niet veel mee heb of zou luisteren maar wat toch heel mooi is, John Denver is er daar een vanquote:Op donderdag 27 december 2018 11:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, die Jeroen denkt volgens mij zelf ook dat die fantastisch kan zingen maar de pedantheid spat er vanaf. Dat nummer van Denver is daarentegen idd wel met emotie gemaakt
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Staat frozen er ook in
Maar ik ben er al overheen hoor
Is dat niet sowieso de charme van de Top 2000quote:Op donderdag 27 december 2018 11:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Een van de mooie dingen tijdens top2000 is dat ik kan genieten van nummers of artiesten waar ik zelf niet veel mee heb of zou luisteren maar wat toch heel mooi is, John Denver is er daar een van
quote:
Ja uiteraardquote:Op donderdag 27 december 2018 11:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is dat niet sowieso de charme van de Top 2000
Ik heb dat met Crowded House en Kayak, ik luister ze buiten de top 2000 eigenlijk nooit maar telkens als ze langskomen is het weer prachtmuziekquote:Op donderdag 27 december 2018 11:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Een van de mooie dingen tijdens top2000 is dat ik kan genieten van nummers of artiesten waar ik zelf niet veel mee heb of zou luisteren maar wat toch heel mooi is, John Denver is er daar een van
Dat, en het kunnen afkraken van platen die je stom vindt en verkneukelen om mensen die dat persoonlijk opvatten.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is dat niet sowieso de charme van de Top 2000
ze heeft nu geaccepteerd dat ze het leuke Twentse vrouwtje blijft voor NL publiekquote:Op donderdag 27 december 2018 11:26 schreef Bugno2 het volgende:
Toen Ilse nog de potentie had groot te worden in de Steets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |