quote:Op donderdag 27 december 2018 11:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hallo zeurkezen, hier iemand die jullie een paar vreselijke minuten heeft bezorgd met Jeroen. Maar ach, ik vond het origineel niet te hachelen dus we staan quite. Nu en genieten van John en Placido
Niks mis mee, hij is goed te pruimenquote:Op donderdag 27 december 2018 11:20 schreef Ferdo het volgende:
John Denver gaat duidelijk niet mee in de malaise van de oude Top 2000-klassiekers. Gewoon nog steeds netjes zes noteringen, allemaal gestegen, twee keer hard ook, of niet al te hard gedaald.
Omdat die met liefde is gemaakt door mensen met passie met muziek. Zelfs als het niet je smaak is herken je dat. In tegenstelling tot de “kijk ons een leuk zijn” rtl4 incrowd waar Jeroen van K tot behoortquote:Op donderdag 27 december 2018 11:20 schreef MTheBassman het volgende:
Misschien kan het omdat ik net twee aidsnummers heb gehoord, maar ik vind deze wel mooi
Hoe anders is Country Roadsquote:Op donderdag 27 december 2018 11:19 schreef alopio het volgende:
Kijk ik ben geen fan van John Denver maar dit is tenminste een zanger en niet die wandelende poliep genaamd Jeroen van K
Let it go let it go.... er komen diverse van dat soort nummers voorbij. Zonde om zo lang bij stil te staan.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Omdat die met liefde is gemaakt door mensen met passie met muziek. Zelfs als het niet je smaak is herken je dat. In tegenstelling tot de “kijk ons een leuk zijn” rtl4 incrowd waar Jeroen van K tot behoort
breng mensen nou niet op ideeenquote:Op donderdag 27 december 2018 11:21 schreef AgeEll het volgende:
Dit is nog gecovered door P. de Leeuw met J. Smit.
Haha je moet gewoon stemmen wat je leuk vind hoor. Ik heb nu eenmaal een nummer of 10 tijdens de top2000 waar ik in rage modus van raak, niks persoonlijks hoor ligt aan mijquote:Op donderdag 27 december 2018 11:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hallo zeurkezen, hier iemand die jullie een paar vreselijke minuten heeft bezorgd met Jeroen. Maar ach, ik vond het origineel niet te hachelen dus we staan quite. Nu en genieten van John en Placido
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:22 schreef Ferdo het volgende:
The Cats hebben ook nog best een redelijk jaar.
Ja, die Jeroen denkt volgens mij zelf ook dat die fantastisch kan zingen maar de pedantheid spat er vanaf. Dat nummer van Denver is daarentegen idd wel met emotie gemaaktquote:Op donderdag 27 december 2018 11:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Omdat die met liefde is gemaakt door mensen met passie met muziek. Zelfs als het niet je smaak is herken je dat. In tegenstelling tot de “kijk ons een leuk zijn” rtl4 incrowd waar Jeroen van K tot behoort
Staat frozen er ook inquote:Op donderdag 27 december 2018 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Let it go let it go.... er komen diverse van dat soort nummers voorbij. Zonde om zo lang bij stil te staan.
huh?quote:Op donderdag 27 december 2018 11:22 schreef peaceman het volgende:
Vroegah kwam Jane nu het topic binnen.
Ik trek even mijn zeurkousen aan.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |