Vier jaar later werden we Europees kampioen.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:10 schreef Chiappucci het volgende:
Kerstmis 1984 was niet verkeerd met zowel Band Aid als Wham! bovenaan de hitlijsten.
Diezelfde als ooit in een Sjors en Sjimmie-strip, Aids Voor Afrika?quote:Op donderdag 27 december 2018 11:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er is heel veel van het voedsel nooit op de goeie plek aangekomen van de opbrengst van dit nummer, maar gelukkig lagen ze in Ethiopië wel dubbel van de woordspeling in de bandnaam
Meldt en klopt.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:12 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand wel eens bij een concert van meneer Mars geweest?
Volgens mij heb je dan een topavond.
Ik heb hem dit jaar op Pinkpop gezien en dat was veel leuker dan ik had verwacht. Echt een rasartiest.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:12 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand wel eens bij een concert van meneer Mars geweest?
Volgens mij heb je dan een topavond.
dat geloof ik wel ja.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:12 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik heb hem dit jaar op Pinkpop gezien en dat was veel leuker dan ik had verwacht. Echt een rasartiest.
Dat gaat veel en veel te ver. TR gedaanquote:Op donderdag 27 december 2018 11:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik blijf erbij dat ik nog liever Blof en Kensington hoor dan Bruno Mars
lekker bezigquote:
Gooi The Script erbij en we zijn in overeenstemmingquote:Op donderdag 27 december 2018 11:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik blijf erbij dat ik nog liever Blof en Kensington hoor dan Bruno Mars
ook weer een goede pogingquote:
Het idee om er alleen heen te gaan staat me niet zo aan. Sta je daar een beetje.. Het is toch ook een beetje voor de gezelligheid bedoeld zo'n concertbezoek.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb dit jaar besloten gewoon alleen concerten te bezoeken als ik er heen wil
loop anders teveel mis
Puur gif!quote:Op donderdag 27 december 2018 11:13 schreef PippenScottie het volgende:
https://giphy.com/gifs/bruno-mars-little-funny-YwhCJtQ9QQCmk
Jonge Bruno!
Laatste jaren valt dat toch wel mee?quote:Op donderdag 27 december 2018 11:14 schreef LTVDK het volgende:
Het vervelende van Bruno is dat hij een prima stem heeft, alleen maakt die er echt stuk voor stuk jankerige zeiknummers mee
Baasjequote:Op donderdag 27 december 2018 11:13 schreef PippenScottie het volgende:
https://giphy.com/gifs/bruno-mars-little-funny-YwhCJtQ9QQCmk
Jonge Bruno!
Ik hoef geen van beidequote:Op donderdag 27 december 2018 11:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt liever de pubermeisjes dan hun muziek
Ik wacht nog op de dag dat hij die granaat gaat vangen.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:12 schreef Chiappucci het volgende:
Ik ben blij dat Bruno zelf ook snel genoeg had van deze kwijlmuziek. Grenade is net zo erg.
het haalt wel wat van de beleving af ja, maar sommige artiesten wil ik gewoon zienquote:Op donderdag 27 december 2018 11:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het idee om er alleen heen te gaan staat me niet zo aan. Sta je daar een beetje.. Het is toch ook een beetje voor de gezelligheid bedoeld zo'n concertbezoek.
In Amsterdam heeft hij wel een goede kans, schijnt het.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de dag dat hij die granaat gaat vangen.
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zingen Linda en Ruben niet mee?
het origineel is idd mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |