heb t nooit wat gevonden. RHCP hebben minstens 40 betere nummers.quote:
quote:
Ik ook, ik gok maar wat.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroeg me altijd al af wat ze zongen
Ben wel nieuwsgierig, kun je een paar voorbeelden noemen? Ik vind Snow zelf wel dikke prima maar niet hun beste. Het meeste van Mother's Milk en Blood Sugar Sex Magik vind ik persoonlijk beter.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb t nooit wat gevonden. RHCP hebben minstens 40 betere nummers.
Hele Calfifornication album.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig, kun je een paar voorbeelden noemen? Ik vind Snow zelf wel dikke prima maar niet hun beste. Het meeste van Mother's Milk en Blood Sugar Sex Magik vind ik persoonlijk beter.
Don't Bring Me Downquote:
+ het meeste van Californication en het meeste van the getaway... nou dan ben je er wel zo'n beetjequote:Op donderdag 27 december 2018 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig, kun je een paar voorbeelden noemen? Ik vind Snow zelf wel dikke prima maar niet hun beste. Het meeste van Mother's Milk en Blood Sugar Sex Magik vind ik persoonlijk beter.
Zou ik tussen Snow en de voorgenoemde albums zettenquote:
Dat ze 'm doodknuppelen.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen Flappie, die heeft ook een flinke tik gekregen
die moet minstens naar 1e kerstdagquote:Op donderdag 27 december 2018 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Zelfs zo'n tik dat ie het niet heeft overleefd.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:44 schreef TheVulture het volgende:
niet hard genoeg!quote:Op donderdag 27 december 2018 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Die albums zijn samen met Californication hun beste werkquote:Op donderdag 27 december 2018 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Prima toch, aangezien het met kerstmis plaatsvondquote:Op donderdag 27 december 2018 11:44 schreef TheVulture het volgende:
en de laatste ook hoor. Uitstekend albumquote:Op donderdag 27 december 2018 11:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Die albums zijn samen met Californication hun beste werk
Ik ookquote:Op donderdag 27 december 2018 11:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan er niks aan doen, ik blijf dit een heerlijke (top 2000) klassieker vinden
alleen youp...quote:Op donderdag 27 december 2018 11:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan er niks aan doen, ik blijf dit een heerlijke (top 2000) klassieker vinden
Lekker als main course met kerstquote:Op donderdag 27 december 2018 11:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zelfs zo'n tik dat ie het niet heeft overleefd.
hoe kan dat?quote:Op donderdag 27 december 2018 11:46 schreef zorro28 het volgende:
Mijn ogen zijn een beetje geirriteerd maar ik ben er toch bij
Ja eens, heeft me positief verrast. Maar ik mis toch wel John hoor, kan niet wennen dat hij weg is. Meesterlijke gitarist met zoveel passiequote:Op donderdag 27 december 2018 11:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
en de laatste ook hoor. Uitstekend album
ja alleen dat Snow vind ik dus niets. Hoor nog liever Under The Bridge en dat nummer ben ik ook aardig zat.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:46 schreef MTheBassman het volgende:
Peaceman en alopio snappen mij qua RHCP
Je ziet gelijk wie er smaak heeftquote:Op donderdag 27 december 2018 11:46 schreef MTheBassman het volgende:
Peaceman en alopio snappen mij qua RHCP
dacht dat hij hem alleen maar had vermoordquote:Op donderdag 27 december 2018 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht wel een klacht van de bond tegen kanibalisme trouwens, je vader opeten met kerst kan tegenwoordig niet meer
eens!quote:Op donderdag 27 december 2018 11:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aardig nummer hoor, maar ik denk dat dit de lijst niet meer zou halen als er op 27 december gestemd zou worden. Doe mij maar Niemand Weet Hoe Laat Het Is.
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:47 schreef MadMaster het volgende:
Zo maar even appelflappie's halen...
sowieso was ik verrast dat RHCP nog een goed album konden maken.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja eens, heeft me positief verrast. Maar ik mis toch wel John hoor, kan niet wennen dat hij weg is. Meesterlijke gitarist met zoveel passie
Je dacht dat hij zijn vader vermoord had?quote:Op donderdag 27 december 2018 11:47 schreef Sociologica het volgende:
Als kind jaren Youp gehaat omdat ik dacht dat dit verhaal echt was.
Morning trouwens
Je moet het lichaam toch ergens latenquote:Op donderdag 27 december 2018 11:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dacht dat hij hem alleen maar had vermoord
Door deze tranentrekker van Youp natuurlijkquote:
Blijf het wel een redelijk nummer vinden maar ik snap je puntquote:Op donderdag 27 december 2018 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja alleen dat Snow vind ik dus niets. Hoor nog liever Under The Bridge en dat nummer ben ik ook aardig zat.
Live is het ook altijd een verrassing, of het is echt heel kut (vooral de stem van Kiedis) of het is geweldigquote:Op donderdag 27 december 2018 11:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
sowieso was ik verrast dat RHCP nog een goed album konden maken.
Could have lied is bijv. veel en veel beter.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Blijf het wel een redelijk nummer vinden maar ik snap je punt
Different year, same story.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's te laat en te ver om ze op te halen...
Heel stadium arcadium heb ik nooit begrepen. Tijdens de krantenwijk heel dat album gedraaid, geen reet aan...totdat ik uit mijn mp3-speler een heel vet nummer hoorde. Je raadt het al, dat was niet van De Peppers... het eerste nummer van het volgende albumquote:Op donderdag 27 december 2018 11:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja alleen dat Snow vind ik dus niets. Hoor nog liever Under The Bridge en dat nummer ben ik ook aardig zat.
helaas heb ik een zeer matig optreden meegemaakt.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Live is het ook altijd een verrassing, of het is echt heel kut (vooral de stem van Kiedis) of het is geweldig
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
toen was er nog geen Second Love reclame
Ben jij gelukkig getrouwd....ehhhhquote:Op donderdag 27 december 2018 11:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
toen was er nog geen Second Love reclame
Het konijn vooral. De rest maakte me niet veel uitquote:Op donderdag 27 december 2018 11:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je dacht dat hij zijn vader vermoord had?
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:49 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Heel stadium arcadium heb ik nooit begrepen. Tijdens de krantenwijk heel dat album gedraaid, geen reet aan...totdat ik uit mijn mp3-speler een heel vet nummer hoorde. Je raadt het al, dat was niet van De Peppers... het eerste nummer van het volgende album
Eensch, maar alles op dat album is een meesterwerk.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Could have lied is bijv. veel en veel beter.
Die kans is helaas vaker tegenwoordig dan niet.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
helaas heb ik een zeer matig optreden meegemaakt.
behalve under the bridgequote:Op donderdag 27 december 2018 11:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eensch, maar alles op dat album is een meesterwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |