Snuitje.quote:
The one and only.quote:
Tweede Kerstdag al toch?quote:
Wit Licht van Jeroen van Koningsbrugge... stem dan op het origineelquote:Op donderdag 27 december 2018 11:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar van sommige nummers snap je echt niet dat mensen erop stemmen.
Oh kutquote:Op donderdag 27 december 2018 11:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Snuitje.
En nee, is geloof ik nummer 2001.
Dat is wel tof ja. Die fase ben ik zo langzamerhand wel voorbij, al komen er altijd nog wel een aantal onbekende nummers voorbij. Maar zo'n 10 jaar geleden was ik de hele dag door nieuwe pareltjes aan het noteren. Mooie tijdenquote:Op donderdag 27 december 2018 11:29 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Het leuke is dat je ook nog echt nieuwe muziek ontdekt. Ik wil mijzelf geen muziekkenner noemen, maar ken behoorlijk wat.
Gisteren kwam ineens "Tanita Tikaram - Twist in my sobriety". Nog nooit gehoord! Maar bij de eerste luisterbeurt al direct onder de indruk. Wat een mooi nummer. Dat is toch het leuke van de Top2000. Je leert toch altijd weer nieuwe pareltjes kennen.
Geinig dat je die noemt, dat is een van mijn all-time favoriete nummers, heb m een paar jaar geleden via de lijst ontdekt en ik was meteen verliefdquote:Op donderdag 27 december 2018 11:29 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Het leuke is dat je ook nog echt nieuwe muziek ontdekt. Ik wil mijzelf geen muziekkenner noemen, maar ken behoorlijk wat.
Gisteren kwam ineens "Tanita Tikaram - Twist in my sobriety". Nog nooit gehoord! Maar bij de eerste luisterbeurt al direct onder de indruk. Wat een mooi nummer. Dat is toch het leuke van de Top2000. Je leert toch altijd weer nieuwe pareltjes kennen.
ja we worden oudquote:Op donderdag 27 december 2018 11:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja. Die fase ben ik zo langzamerhand wel voorbij, al komen er altijd nog wel een aantal onbekende nummers voorbij. Maar zo'n 10 jaar geleden was ik de hele dag door nieuwe pareltjes aan het noteren. Mooie tijden
Heb ik ooit gehad met Blue Oyster Cultquote:Op donderdag 27 december 2018 11:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geinig dat je die noemt, dat is een van mijn all-time favoriete nummers, heb m een paar jaar geleden via de lijst ontdekt en ik was meteen verliefd
De pareltjes zijn voor mij ook altijd de hoogtepunten
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben jij familie van Elfletterig?
Prachtig hequote:
tevens meezingnummerquote:Op donderdag 27 december 2018 11:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Prachtig heZou er zelf niet op komen bij het stemmen maar heerlijk luisternummer.
Welke?quote:Op donderdag 27 december 2018 11:32 schreef MTheBassman het volgende:
Deze heeft de potentie mijn stemlijst voor volgend jaar te halen
Kan geen kwaad. -309...quote:Op donderdag 27 december 2018 11:32 schreef MTheBassman het volgende:
doe maar... kan ik op een ander nummer stemmen.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben in de fase dat ik de Top 2000 gebruik om een beetje bij te blijven wat er de afgelopen drie jaar populair was.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja. Die fase ben ik zo langzamerhand wel voorbij, al komen er altijd nog wel een aantal onbekende nummers voorbij. Maar zo'n 10 jaar geleden was ik de hele dag door nieuwe pareltjes aan het noteren. Mooie tijden
Ik meestal wel eigenlijk. Dat heeft toch altijd met associatie en herinneringen te maken. Ik heb zelf ook achterlijke nummers die ik mooi vind. Volgens mij heeft iedereen dat wel. Het is pas lastig als mensen beweren dat iets goede muziek is, als dat duidelijk niet het geval is.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar van sommige nummers snap je echt niet dat mensen erop stemmen.
Dat is dan wel weer toevallig haha! Jep, super nummertje. Gelijk op mijn rotatielijstje in de auto. Heerlijkquote:Op donderdag 27 december 2018 11:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geinig dat je die noemt, dat is een van mijn all-time favoriete nummers, heb m een paar jaar geleden via de lijst ontdekt en ik was meteen verliefd
De pareltjes zijn voor mij ook altijd de hoogtepunten
Het prachtige nummer voorafgaande aan The Script bagger die men nu hoortquote:
Ik niet. Mijn muzieksmaak is namelijk uitmuntend!quote:Op donderdag 27 december 2018 11:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik meestal wel eigenlijk. Dat heeft toch altijd met associatie en herinneringen te maken. Ik heb zelf ook achterlijke nummers die ik mooi vind. Volgens mij heeft iedereen dat wel. Het is pas lastig als mensen beweren dat iets goede muziek is, als dat duidelijk niet het geval is.
quote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Als je als Lucifer nog steeds je huis niet verkocht hebt kun je het ook gewoon in de fik steken en de verzekeringspremie incasseren
waarheid als eenquote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Als je als Lucifer nog steeds je huis niet verkocht hebt kun je het ook gewoon in de fik steken en de verzekeringspremie incasseren
Jij gaat Davina Michelle voor het eerst horenquote:Op donderdag 27 december 2018 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben in de fase dat ik de Top 2000 gebruik om een beetje bij te blijven wat er de afgelopen drie jaar populair was.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het prachtige nummer voorafgaande aan The Script bagger die men nu hoort
Hahaha, leugenaarquote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik niet. Mijn muzieksmaak is namelijk uitmuntend!
die twist is snel klaar toch? nee of pas op 1921quote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Deze vind ik wel aardig, maar of ie in de Top 2000 hoort valt te betwisten
The Man who can't be Movedquote:
Ik ook (als ik dan luister).quote:Op donderdag 27 december 2018 11:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Jij gaat Davina Michelle voor het eerst horen
Dit inderdaad, had gedacht dat die na een paar jaar wel in de vergetelheid zou raken. Typisch hitparade-hitje dat wel aardig klinkt, maar waar ik niet van snap dat mensen erop stemmen.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou goed kunnen.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Jij gaat Davina Michelle voor het eerst horen
Nee dit is niet slecht maar geen top2000 materiaal vind ik.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef TheVulture het volgende:
bEsTE nUmMER oOiTquote:Op donderdag 27 december 2018 11:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit inderdaad, had gedacht dat die na een paar jaar wel in de vergetelheid zou raken. Typisch hitparade-hitje dat wel aardig klinkt, maar waar ik niet van snap dat mensen erop stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |