SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Holle Bolle Gijs
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Dat had je al moeten doen.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: Make love, not war ☮![]()
Tijssie
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
tis niet elke dag moederdagquote:Op donderdag 27 december 2018 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh een boterham verkolen, wat boter en hagelslag er op en een glas sju naar boven brengen. Werkte bij ons als kinderen ook prima op moeder en vaderdag zodat we zo snel mogelijk van dat ontbijt op bed brengen verhaal af waren.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
oudjes moeten altijd voorzichtig opstaan toch?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Krijg er trek vanquote:Op donderdag 27 december 2018 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh een boterham verkolen, wat boter en hagelslag er op en een glas sju naar boven brengen. Werkte bij ons als kinderen ook prima op moeder en vaderdag zodat we zo snel mogelijk van dat ontbijt op bed brengen verhaal af waren.![]()
![]()
vrouwendag is elke dagquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Saai.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Op dit soort momenten voel ik me echt een oude lul. Maar het is geloof ik zo'n beetje de succesvolste artiest die Nederland ooit heeft voortgebracht, dus het zal wel een plek in de lijst verdienen.We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know![]()
ach als achtergrondmuziek is het niet vervelend, maar zou hem niet harder zetten ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:51 schreef Dwersdriever het volgende:
Op dit soort momenten voel ik me echt een oude lul. Maar het is geloof ik zo'n beetje de succesvolste artiest die Nederland ooit heeft voortgebracht, dus het zal wel een plek in de lijst verdienen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
en mannendag dan? of is dit weer positieve discriminatie?quote:I love music |Ajax forever
Financieel gezien zeker jaquote:Op donderdag 27 december 2018 08:51 schreef Dwersdriever het volgende:
Op dit soort momenten voel ik me echt een oude lul. Maar het is geloof ik zo'n beetje de succesvolste artiest die Nederland ooit heeft voortgebracht, dus het zal wel een plek in de lijst verdienen.
https://www.celebritynetw(...)dj-tiesto-net-worth/![]()
bij elke griep die jij hebt ist mannendagquote:Op donderdag 27 december 2018 08:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
en mannendag dan? of is dit weer positieve discriminatie?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zeker niet zijn beste track inderdaad maar ik verwacht niet dat er heel veel mensen Battleship Grey überhaupt kennen. Traffic is dus primaquote:
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
zo vaak is dat nietquote:Op donderdag 27 december 2018 08:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij elke griep die jij hebt ist mannendag
Ik zie Diaan voor metwitter:bruniversum twitterde op donderdag 27-12-2018 om 08:50:27Opstaan op de dag na kerst be like https://t.co/vEEiiVTZar reageer retweet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
zo vaak breng jij dr ook geen ontbijt op bedquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En dit is z'n grootste hit, maar juist in dat nummer gebeurt echt geen flikkerquote:Op donderdag 27 december 2018 08:51 schreef Dwersdriever het volgende:
Op dit soort momenten voel ik me echt een oude lul. Maar het is geloof ik zo'n beetje de succesvolste artiest die Nederland ooit heeft voortgebracht, dus het zal wel een plek in de lijst verdienen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, dat is Boef!quote:Op donderdag 27 december 2018 08:51 schreef Dwersdriever het volgende:
Op dit soort momenten voel ik me echt een oude lul. Maar het is geloof ik zo'n beetje de succesvolste artiest die Nederland ooit heeft voortgebracht,![]()
Dat is zeker meer dan George Baker.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:52 schreef D. het volgende:
[..]
Financieel gezien zeker ja
https://www.celebritynetw(...)dj-tiesto-net-worth/We Came A Long Time Ago
128 bij ziggo, de heule dagquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nederhop is wel ondervertegenwoordigd in de lijst. Maar dan liever Mijn Pad van Yes-R :-)quote:We Came A Long Time Ago
zoveel past er niet in een lidl green bagquote:Op donderdag 27 december 2018 08:53 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat is zeker meer dan George Baker.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 08:52 schreef Nizno het volgende:
Ik zie Diaan voor metwitter:bruniversum twitterde op donderdag 27-12-2018 om 08:50:27Opstaan op de dag na kerst be like https://t.co/vEEiiVTZar reageer retweet
![]()
Zo erg is het niet...Make love, not war ☮![]()
zonde.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
deze TT in combi met precies nu die tweet, ja nee dit beeld gaat niet meer wegquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Deze versie vind ik leuker[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan neem je maar eens een fatsoenlijke aanbiederquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb alleen digitaal in de woonkamer, en daar zit ik nu nietquote:Op donderdag 27 december 2018 08:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan neem je maar eens een fatsoenlijke aanbieder![]()
![]()
Ik ben altijd zo blij met het feit dat je waardering krijgt als je op de vroege ochtend nog iets extra doet voor t management.
Een dankmail is al te veel werk voor ze.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
je zit in de tuin?quote:Op donderdag 27 december 2018 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb alleen digitaal in de woonkamer, en daar zit ik nu nietI love music |Ajax forever
ik heb alleen tv in de woonkamer. Gen behoefte aan tv in een andere ruimte in huis er bijquote:Op donderdag 27 december 2018 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb alleen digitaal in de woonkamer, en daar zit ik nu nietOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Van mij hoeft het er niet in, ik denk ook dat de grote groep die daar baar luistert geen radio luistert.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:54 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Nederhop is wel ondervertegenwoordigd in de lijst. Maar dan liever Mijn Pad van Yes-R :-)
Maar ongetwijfeld zal het op de duur doorsijpelen naar de top2000![]()
Dit jaar geen kerstpakket, geen banketstaaf, dertiende maand is een begrip uit het verleden. Het is niet fijn om in een stervende bedrijfstak te werken.Een chocoladeletter met Sinterklaas kon er net vanaf. Maar wel de verkeerde letter voor iedereen.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:56 schreef Nizno het volgende:
Ik ben altijd zo blij met het feit dat je waardering krijgt als je op de vroege ochtend nog iets extra doet voor t management.
Een dankmail is al te veel werk voor ze.We Came A Long Time Ago
1355 Goodbye Stranger Supertramp![]()
1354 Homeward Bound Simon & Garfunkel![]()
1353 Crazy Seal![]()
1352 Hey There Delilah Plain White T's![]()
1351 Stranger In Moscow Michael Jackson![]()
1350 Sloop John B Beach Boys![]()
1349 Niggas In Paris Kanye West & Jay Z![]()
1348 Livin' Thing Electric Light Orchestra![]()
1347 Avalon Roxy Music![]()
1346 Sky And Sand Paul Kalkbrenner![]()
1345 Gold On The Ceiling Black Keys![]()
1344 Biko Peter Gabriel
dan verkas ik wel naar een andere topxxxx voor ouwe lullenquote:Op donderdag 27 december 2018 08:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Van mij hoeft het er niet in, ik denk ook dat de grote Kogroep die daar baar luistert geen radio luistert.
Maar ongetwijfeld zal het op de duur doorsijpelen naar de top2000![]()
![]()
zozo... u woont groot?quote:I love music |Ajax forever
we hadden wel een kerstpakket, wilde meteen gaan douchen want er zat een lelijke zwarte ster inquote:Op donderdag 27 december 2018 08:58 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dit jaar geen kerstpakket, geen banketstaaf, dertiende maand is een begrip uit het verleden. Het is niet fijn om in een stervende bedrijfstak te werken.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
oja, lijstje
1355 Goodbye Stranger Supertramp
1354 Homeward Bound Simon & Garfunkel
1353 Crazy Seal
1352 Hey There Delilah Plain White T's
1351 Stranger In Moscow Michael Jackson
1350 Sloop John B Beach Boys
1349 Niggas In Paris Kanye West & Jay Z
1348 Livin' Thing Electric Light Orchestra
1347 Avalon Roxy Music
1346 Sky And Sand Paul Kalkbrenner
1345 Gold On The Ceiling Black Keys
1344 Biko Peter Gabriel![]()
Sky And Sand niet kennen? Denk het wel.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:58 schreef peaceman het volgende:
1353 Crazy Seal![]()
1344 Biko Peter Gabriel
Verder een bazenuur.![]()
speciaal een dikke vettequote:Op donderdag 27 december 2018 08:58 schreef peaceman het volgende:
1353 Crazy Seal![]()
1344 Biko Peter Gabrielvoor Supertramp en ELO
in dit uurtje
![]()
Kijk, dit is een top uur. Het laatste nummer is er een dat lekker de hele dag door mijn hoofd kan blijven spoken. 'Biko, Biko, Because Biko' Verder geniaal werk van Roxy Music, Beach Boys en Simon & Garfunkel. Kan niet wachten tot reclame - nieuws - reclame voorbij zijn. Supertramp ook wel een leuk begin van het uur. Hey There Delilah!quote:Op donderdag 27 december 2018 08:58 schreef peaceman het volgende:
1353 Crazy Seal![]()
1344 Biko Peter GabrielWe Came A Long Time Ago
ik herken het niet qua titel... kan he? 98% ken ik wel dus dan mag dat.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:59 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Sky And Sand niet kennen? Denk het wel.
Verder een bazenuur.
Ik zei laatst tegen mn vader, als ik wel eens een tv boven wil wil ik gewoon een klein modelletje net als vroeger toen we nog een zwart wit tv boven hadden met van die draaiknoppen dat je elke keer omhoog moest als je een andere zender wilt kiezen. En dan Ned1 onder de bovenste knop zat die klikte ipv gewoon draaien.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow wat chic....
Wij hebben geen tv boven. Alleen Twan.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
wel als het een study heetquote:Op donderdag 27 december 2018 08:59 schreef D. het volgende:
[..]
3 kamers op de 1e verdieping is niet extreem toch?
ik heb er 4 boven.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:59 schreef D. het volgende:
[..]
3 kamers op de 1e verdieping is niet extreem toch?
2 slaapkamers, 1 douche en 1 cvkamer/zolderOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
wij hebben er maar twee, maar dat komt omdat de derde tot badkamer is omgetoverd. Oh en op zolder hebben we er ook nog tweequote:Op donderdag 27 december 2018 08:59 schreef D. het volgende:
[..]
3 kamers op de 1e verdieping is niet extreem toch?![]()
in Amsterdam toch zeker welquote:Op donderdag 27 december 2018 08:59 schreef D. het volgende:
[..]
3 kamers op de 1e verdieping is niet extreem toch?![]()
![]()
1355 Goodbye Stranger Supertramp
1354 Homeward Bound Simon & Garfunkel
1353 Crazy Seal
1352 Hey There Delilah Plain White T's
1351 Stranger In Moscow Michael Jackson
1350 Sloop John B Beach Boys
1349 Niggas In Paris Kanye West & Jay Z
1348 Livin' Thing Electric Light Orchestra
1347 Avalon Roxy Music
1346 Sky And Sand Paul Kalkbrenner
1345 Gold On The Ceiling Black Keys
1344 Biko Peter Gabriel
Fijn uurtje. Helaas moet ik zo de deur uit.![]()
kijk dat klinkt al een stuk normaler mijnheer.quote:I love music |Ajax forever
Ik zou ook een werkachtige kamer maken van de extra slaapkamer, maar toen bedacht ik dat ik werk en prive gescheiden wil houden dus toch niet thuis wil werkenquote:Op donderdag 27 december 2018 09:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft geen kinderen die de kamers bezet houden...
Badkamer heb ik ook nog uiteraard, maar die rekende ik niet meequote:Op donderdag 27 december 2018 09:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er 4 boven.
2 slaapkamers, 1 douche en 1 cvkamer/zolder![]()
![]()
Dat hebben wij ook.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hebben er maar twee, maar dat komt omdat de derde tot badkamer is omgetoverd. Oh en op zolder hebben we er ook nog tweeMake love, not war ☮![]()
niet eensquote:Op donderdag 27 december 2018 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Badkamer heb ik ook nog uiteraard, maar die rekende ik niet mee
Dan houden we die erinquote:Op donderdag 27 december 2018 09:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
kijk dat klinkt al een stuk normaler mijnheer.
Gebruik ik intern meestal ook![]()
![]()
Heb jij een badkamer..... Chic hoor.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Badkamer heb ik ook nog uiteraard, maar die rekende ik niet mee![]()
Make love, not war ☮![]()
wauwquote:Op donderdag 27 december 2018 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Badkamer heb ik ook nog uiteraard, maar die rekende ik niet meeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hier deelt Symph z’n radiostudio met de kledingkasten, en in het begin was dat ook nog de logeerkamer, multifunctioneel![]()
Ben er erg blij mee jaquote:Op donderdag 27 december 2018 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb jij een badkamer..... Chic hoor.![]()
![]()
![]()
krakers?quote:Op donderdag 27 december 2018 09:04 schreef cafca het volgende:
Ik heb maar 3 slaapkamers, en die zijn allemaal bezet.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hier ookquote:Op donderdag 27 december 2018 09:04 schreef cafca het volgende:
Ik heb maar 3 slaapkamers, en die zijn allemaal bezet.
-computerkamer
-kattenkamer
-autootjeskamer![]()
![]()
en jij ligt ook in de kattenkamer?quote:Op donderdag 27 december 2018 09:05 schreef D. het volgende:
[..]
Hier ook
-computerkamer
-kattenkamer
-autootjeskamerOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Als je de zolder hier iets anders zou indelen dan kon je er ook nog wel drie kamers van maken, het is echt heel ruim daar![]()
ja als ik aan mezelf denk vroeger dan was t ook net een krakersholquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 09:05 schreef D. het volgende:
[..]
Hier ook
-computerkamer
-kattenkamer
-autootjeskameren op welke kamer slapen jullie?
Nee, ben een Fokker he, ik lig op zolderquote:Op donderdag 27 december 2018 09:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en jij ligt ook in de kattenkamer?![]()
![]()
ow ik in de kelderquote:Op donderdag 27 december 2018 09:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ben een Fokker he, ik lig op zolderOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
2 zolders? als in twee kamers of heb je twee huizen en op beiden een zolder?quote:Op donderdag 27 december 2018 09:07 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik helaas geen
Wel 2 zolders trouwensOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is hier ook zo. Nu kerstvakantie, dus een keer opgeruimdquote:Op donderdag 27 december 2018 09:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als ik aan mezelf denk vroeger dan was t ook net een krakershol![]()
maar wel een grote garage waar je zo ook nog wat krakers kwijt zou kunnen, toch?quote:Op donderdag 27 december 2018 09:07 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik helaas geen
Wel 2 zolders trouwens![]()
Bovenop de garage zit ook een zolderquote:Op donderdag 27 december 2018 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
2 zolders? als in twee kamers of heb je twee huizen en op beiden een zolder?![]()
![]()
ow in de vakantie was het juist erger, dan was ik er toch amper dus dan lag alle troep juist op de grondquote:Op donderdag 27 december 2018 09:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Is hier ook zo. Nu kerstvakantie, dus een keer opgeruimdOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
poeh poehquote:Op donderdag 27 december 2018 09:08 schreef D. het volgende:
[..]
Bovenop de garage zit ook een zolderOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Niet groot genoegquote:Op donderdag 27 december 2018 09:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar wel een grote garage waar je zo ook nog wat krakers kwijt zou kunnen, toch?![]()
![]()
ik wacht op de staatsloterij of postcodeloterij om eindelijk eens een garage te kunnen hebbenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb een garage die heel erg naar wijn ruikt momenteelquote:Op donderdag 27 december 2018 09:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar wel een grote garage waar je zo ook nog wat krakers kwijt zou kunnen, toch?![]()
Garage en badkamer met bad, de enige eisen die ik had bij de zoektocht naar een huisquote:Op donderdag 27 december 2018 09:09 schreef Nizno het volgende:
ik wacht op de staatsloterij of postcodeloterij om eindelijk eens een garage te kunnen hebben![]()
![]()
zonde om je garage te besprenkelen met wijn..quote:Op donderdag 27 december 2018 09:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb een garage die heel erg naar wijn ruikt momenteelI love music |Ajax forever
wat is daar gebeurd? Doos flessen laten vallen?quote:Op donderdag 27 december 2018 09:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb een garage die heel erg naar wijn ruikt momenteel![]()
ja maar je schoonmoeder heeft die fles in elk geval niet opgedronkenquote:Op donderdag 27 december 2018 09:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb een garage die heel erg naar wijn ruikt momenteelOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
1 fles maarquote:Op donderdag 27 december 2018 09:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat is daar gebeurd? Doos flessen laten vallen?![]()
![]()
Nee wij hebben bedacht, we willen een 2 onder 1 kap met minstens 1 garage voor de auto en de tuin gebruiken we dan samen. En de keukens naast elkaar (althans de eetkamers) zodat we makkelijk kunnen bedenken in welk huis we die dag eten.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:10 schreef D. het volgende:
[..]
Garage en badkamer met bad, de enige eisen die ik had bij de zoektocht naar een huisOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
twee badkamers hebben wij ook, maar de kleine wordt tzt washok, eindelijk de wasmachine weg uit de keukenquote:![]()
mijn wasmachine staat gewoon in de douche. Past prima.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
twee badkamers hebben wij ook, maar de kleine wordt tzt washok, eindelijk de wasmachine weg uit de keukenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ah, het wordt weer drukker in het topic. Gezellig.We Came A Long Time Ago
lijkt me lastig douchenquote:Op donderdag 27 december 2018 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn wasmachine staat gewoon in de douche. Past prima.
Luxequote:Op donderdag 27 december 2018 09:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee wij hebben bedacht, we willen een 2 onder 1 kap met minstens 1 garage voor de auto en de tuin gebruiken we dan samen. En de keukens naast elkaar (althans de eetkamers) zodat we makkelijk kunnen bedenken in welk huis we die dag eten.
Ik wilde een auto kopen die ik niet buiten laat staan, dus garage was een eis![]()
![]()
in de badkamer dan.... de douche zelf is 1 bij 2 en daar sta ik prima.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
maar ja dan moet de staatsloterij of postcodeloterij lief voor me zijnquote:Op donderdag 27 december 2018 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Luxe
Ik wilde een auto kopen die ik niet buiten laat staan, dus garage was een eisOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik hoor m nu een beetjequote:Op donderdag 27 december 2018 09:14 schreef RedFever007 het volgende:
Waar is de TOP2000 tune gebleven trouwens, hoor hem niet/nauwelijks nog? Of ligt het aan mijI love music |Ajax forever
komt niet meer. Staat volgens mij ook iets over in de OPquote:Op donderdag 27 december 2018 09:14 schreef RedFever007 het volgende:
Waar is de TOP2000 tune gebleven trouwens, hoor hem niet/nauwelijks nog? Of ligt het aan mijOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ken mensen die dat gedaan hebben.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee wij hebben bedacht, we willen een 2 onder 1 kap met minstens 1 garage voor de auto en de tuin gebruiken we dan samen. En de keukens naast elkaar (althans de eetkamers) zodat we makkelijk kunnen bedenken in welk huis we die dag eten.
Mega groot huis met 2 keukens en 2 badkamers![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, de vormgeving van de Top 2000 is echt eindeloos veel minder dan in het verleden. Is een tijdje geleden gemoderniseerd en sindsdien wordt hij amper nog gebruikt. Doet absoluut afbreuk aan 'het radio-evenement van het jaar'.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:14 schreef RedFever007 het volgende:
Waar is de TOP2000 tune gebleven trouwens, hoor hem niet/nauwelijks nog? Of ligt het aan mijWe Came A Long Time Ago
Homeward Bound boven Cecilia?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor mij ook graagquote:Op donderdag 27 december 2018 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar ja dan moet de staatsloterij of postcodeloterij lief voor me zijn
Dubbele garage lijkt me wel wat![]()
![]()
het mega tweepersoonshoekbad neemt te veel ruimte inquote:Op donderdag 27 december 2018 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn wasmachine staat gewoon in de douche. Past prima.
Hooooomeward bound![]()
![]()
Weet nog dat dit nummer eindeloos werd gebruikt bij reclames op Super Channel waarin aandacht werd gevraagd voor enkele gijzelaars die vast zaten in Libanon.We Came A Long Time Ago
ja we willen niet helemaal het huis delen, ik kan er niet tegen als de tv de hele dag aan staat op een vrije dag. Wil gewoon nog wat eigen ruimte hebben als ik een dag vrij ben.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dat gedaan hebben.
Mega groot huis met 2 keukens en 2 badkamersOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Uuroverzicht is al sinds 2013 weg denk ik, sindsdien is het hard gegaan met het wegbezuinigen van de andere tunes
af en toe hoor je nog de verlepte remix uit 2016[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
naar radio5 verkastquote:Op donderdag 27 december 2018 09:14 schreef RedFever007 het volgende:
Waar is de TOP2000 tune gebleven trouwens, hoor hem niet/nauwelijks nog? Of ligt het aan mij![]()
zo mooiquote:All my words come back to me
In shades of mediocraty
like emptiness and harmony
I need someone to comfort me![]()
![]()
een bad heb ik niet, mis ik eigenlijk ook niet echt. Hoewel als de loterij wel langs komt dan neem ik wel een zwembad in de kelder, die mag wel onder beide huizen doorquote:Op donderdag 27 december 2018 09:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het mega tweepersoonshoekbad neemt te veel ruimte in
Hooooomeward bound
uuroverzicht mis ik ook inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2018 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uuroverzicht is al sinds 2013 weg denk ik, sindsdien is het hard gegaan met het wegbezuinigen van de andere tunes
af en toe hoor je nog de verlepte remix uit 2016![]()
![]()
crazy is het!quote:Op donderdag 27 december 2018 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
af en toe hoor je nog de verlepte remix uit 2016I love music |Ajax forever
Vraag me altijd af welke idiote producers zoiets verzinnen en op basis waarvan. Het is alsof de finish tune bij Radio Tour de France wordt afgeschaft. Tunes zorgen voor herkenbaarheid en het gevoel dat je naar iets bijzonders aan het luisteren bent.quote:We Came A Long Time Ago
Hebben ze 4 uur meer en gebruiken ze die vier uur voor de babbels van de DJsOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heel af en toe hoor je ze nog. Maar ze waren te ouderwets, ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:17 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Vraag me altijd af welke idiote producers zoiets verzinnen en op basis waarvan. Het is alsof de finish tune bij Radio Tour de France wordt afgeschaft. Tunes zorgen voor herkenbaarheid en het gevoel dat je naar iets bijzonders aan het luisteren bent.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoi
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
helemaal mee eens. Maar het zal wel niet hip meer zijn ofzo, niet interactief genoeg.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:17 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Vraag me altijd af welke idiote producers zoiets verzinnen en op basis waarvan. Het is alsof de finish tune bij Radio Tour de France wordt afgeschaft. Tunes zorgen voor herkenbaarheid en het gevoel dat je naar iets bijzonders aan het luisteren bent.![]()
onzin ze wilden meer tijd om eigengeilerij te doenquote:Op donderdag 27 december 2018 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel af en toe hoor je ze nog. Maar ze waren te ouderwets, ofzo.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
precies dit! Anders kan ik net zo goed de nummers via Spotify gaan luisteren. Het is ook een stukje beleving van de t2000quote:Op donderdag 27 december 2018 09:17 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Vraag me altijd af welke idiote producers zoiets verzinnen en op basis waarvan. Het is alsof de finish tune bij Radio Tour de France wordt afgeschaft. Tunes zorgen voor herkenbaarheid en het gevoel dat je naar iets bijzonders aan het luisteren bent.![]()
hoi smurfquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Niets zo erg als allerhande managers die moderniseren om het moderniseren.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel af en toe hoor je ze nog. Maar ze waren te ouderwets, ofzo.We Came A Long Time Ago
Ruud de Wildquote:Op donderdag 27 december 2018 09:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
onzin ze wilden meer tijd om eigengeilerij te doen![]()
![]()
eensch!quote:Op donderdag 27 december 2018 09:20 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Niets zo erg als allerhande managers die moderniseren om het moderniseren.
de hele tijd die HE PSSST dit is radio 2 er tussen is irritant en ik weet wel dat ik naar 2 luisterOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ruud is leuk vind ik.. heerlijk chaotischquote:
Smurfquote:
ja die lult sowieso te veel. Incl flink veel eigen mening en nummers afkrakenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
om zichzelf aan het werk te houden bedoel jequote:Op donderdag 27 december 2018 09:20 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Niets zo erg als allerhande managers die moderniseren om het moderniseren.![]()
![]()
Dat is helemaal juist. Sterker nog, de lijst stond al redelijk vroeg op Spotify, dus dan was ik nu wel zo'n beetje klaargeweest met de lijst. Gelukkig zijn er nog de Fok-topics om het allemaal een beetje bijzonder te houden.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
precies dit! Anders kan ik net zo goed de nummers via Spotify gaan luisteren. Het is ook een stukje beleving van de t2000We Came A Long Time Ago
moppersmurfquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
dat dit er nog in staat, is voor mij toch wel een raadsel hoorI love music |Ajax forever
staat in de OPquote:Op donderdag 27 december 2018 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
huh... Dit heb ik helemaal niet gepost.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik zie Diaan nu voor me fanatiek naar de OP scrollend om te kijken of het er echt in staatOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ook de reden waarom ik nooit radio 2 luister onderweg naar huis in de middag, dan gooi ik Somertijd wel op. Als het nou Stenders zou zijn zou ik het wel weten.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die lult sowieso te veel. Incl flink veel eigen mening en nummers afkrakenThe Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
dus je hebt het wel gepostquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat heb ik niet gedaan. Ik geloof het wel.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:22 schreef Nizno het volgende:
Ik zie Diaan nu voor me fanatiek naar de OP scrollend om te kijken of het er echt in staat
Ik vind dit niet verkeerd moet ik zeggen. Leuk, simpel en puur nummer. Zullen veel mensen goede gevoelens bij hebben vanwege de mix met hun eigen liefdesleven.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:21 schreef peaceman het volgende:
dat dit er nog in staat, is voor mij toch wel een raadsel hoorWe Came A Long Time Ago
hahahaquote:Op donderdag 27 december 2018 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan. Ik geloof het wel.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
en zijn fouten corrigerenquote:Op donderdag 27 december 2018 09:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die lult sowieso te veel. Incl flink veel eigen mening en nummers afkraken![]()
Mogge
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
in de zomer op de fiets terug naar huis luister ik om die reden dus ook gewoon Stingray music appquote:Op donderdag 27 december 2018 09:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ook de reden waarom ik nooit radio 2 luister onderweg naar huis in de middag, dan gooi ik Somertijd wel op. Als het nou Stenders zou zijn zou ik het wel weten.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
het stijgt ook nog eens flinkquote:Op donderdag 27 december 2018 09:23 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik vind dit niet verkeerd moet ik zeggen. Leuk, simpel en puur nummer. Zullen veel mensen goede gevoelens bij hebben vanwege de mix met hun eigen liefdesleven.
Vind ik ergens ook wel verrassend, maar het ligt makkelijk in het gehoor.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:21 schreef peaceman het volgende:
dat dit er nog in staat, is voor mij toch wel een raadsel hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
vandaagquote:
cola zonder colaquote:Op donderdag 27 december 2018 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik ergens ook wel verrassend, maar het ligt makkelijk in het gehoor.I love music |Ajax forever
Vind het wel een mooi liedje
Wat hij de rest van het jaar doet, moet hij zelf weten. Maar het is echt een schande dat hij na de afgang van de afgelopen twee jaar weer presentatie van de Top 2000 doet. Zet daar dan een klassieke Nederlandse radiostem neer.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die lult sowieso te veel. Incl flink veel eigen mening en nummers afkraken
Ik snap sowieso niet waar De Wild zijn succes aan te danken heeft. Heeft absoluut geen stem voor radio. Was vroeger een beetje een mooie jongen bij TMF, maar die tijd is ook wel voorbij.We Came A Long Time Ago
quote:
Niets mis met het programma van JW trouwens in de ochtend, maar ik mis wel de chemie tussen JW en Wendy, JW en Jeroen lijkt af en toe echt geforceerd.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
vind je? ik vind het juist heel leuk gaan tussen die twee.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:25 schreef Nizno het volgende:
Niets mis met het programma van JW trouwens in de ochtend, maar ik mis wel de chemie tussen JW en Wendy, JW en Jeroen lijkt af en toe echt geforceerd.I love music |Ajax forever
Ik heb vorig jaar amper geluisterd en 2 jaar geleden is het me niet zo erg opgevallen. Dit jaar wel.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:25 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Wat hij de rest van het jaar doet, moet hij zelf weten. Maar het is echt een schande dat hij na de afgang van de afgelopen twee jaar weer presentatie van de Top 2000 doet. Zet daar dan een klassieke Nederlandse radiostem neer.
Ik snap sowieso niet waar De Wild zijn succes aan te danken heeft. Heeft absoluut geen stem voor radio. Was vroeger een beetje een mooie jongen bij TMF, maar die tijd is ook wel voorbij.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hij stotterde, blunderde met de nummering, draaide de verkeerde nummers. Was echt heel triest. Bakte er helemaal niets van.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar amper geluisterd en 2 jaar geleden is het me niet zo erg opgevallen. Dit jaar wel.We Came A Long Time Ago
Ik mis Wendy gewoon en vind Jeroen afkraken leuk daarom.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind je? ik vind het juist heel leuk gaan tussen die twee.
Nee ik weet niet, het is gewoon soms alsof Jeroen ook perse iets er in wil gooien om te laten weten dat hij er ook nog zit.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wel van het goeie soortquote:
petitie startenquote:Op donderdag 27 december 2018 09:27 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Hij stotterde, blunderde met de nummering, draaide de verkeerde nummers. Was echt heel triest. Bakte er helemaal niets van.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
het kan een stuk erger iddquote:I love music |Ajax forever
mag hopen dat het een grap isquote:Op donderdag 27 december 2018 09:28 schreef nipeng het volgende:
Toch een best aardig nummer.
* nipeng staat al met een been in het graf.I love music |Ajax forever
Tijd om John B te slopen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ze willen John B slopen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Aardige vader heeft me opgehaald![]()
Was leuk, tijd om te slapen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
hij had de sleutel van de bar dus niet?quote:Op donderdag 27 december 2018 09:29 schreef Dagoduck het volgende:
Was leuk, tijd om te slapen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Na alle uppers nu wat downers?quote:Op donderdag 27 december 2018 09:29 schreef Dagoduck het volgende:
Was leuk, tijd om te slapen.We Came A Long Time Ago
THIS IS THE WORST TRIPThe Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
ja ik ga ff poepeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja dit vind ik best wel leuk eigenlijkI love music |Ajax forever
Wat staat deze zo hoog?
Staat Golddigger er ook in dan?Haters can be so lame and vicious
Insert hier uw Anne Frank plaatjes.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Cafe gaat los hoorFor you, there'll be no more crying.
zou er alleen zelf nooit op stemmenI love music |Ajax forever
Waarom staat er niet meer Kanye in de Top 2000?Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Wie stemt op deze bout muziek. Verschríkkelijk“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Goddome wat een dooie bende daar
Vd zomer nog een heel stadion los zien gaan hierop.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Negerts in Parijs
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
wel een lekker nummer hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Don't let me get in my zone
_____
you are now watching the throne....
dont let me get in my zone![]()
![]()
![]()
![]()
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Nou ik ken slechtere hip-hopFor you, there'll be no more crying.
quote:Op donderdag 27 december 2018 09:33 schreef matthijst het volgende:
BALL SO HARD MOTHERFUCKERS WANNA FINE ME
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEERLIJK!!
Schande wel dat z'n grootste meesterwerk Runaway er niet ook bij staatBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Zoals?quote:Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
zowaar we zijn het eensquote:
nu krijg jij eindelijk koffie?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lil Kleine?quote:
Al kun je dat niet echt hiphop noemen
_____
Eens.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:36 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ook veel betere. Waarom staat NASGOD niet in de lijst? Of Wu? Of Biggie?
Alleen Tupac schijnbaarHaters everywhere but I don't really care.![]()
hahahaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gold On The Ceiling, stemplaatje (lol).♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ja al die shit. kan er niet echt van genietenquote:Op donderdag 27 december 2018 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lil Kleine?
Al kun je dat niet echt hiphop noemenFor you, there'll be no more crying.
Er is niet op gestemd.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:36 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ook veel betere. Waarom staat NASGOD niet in de lijst? Of Wu? Of Biggie?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Levend Ding![]()
![]()
Dit
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Verbaasde me erover dat Confusion niet in de lijst stond en dat ook nooit is geweest.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Omdat die muziek niet echt de doelgroep is van Radio 2 natuurlijk, een paar jaar geleden had je helemaal niks qua hiphop er in staan, tegenwoordig een minimale hoeveelheid.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:36 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ook veel betere. Waarom staat NASGOD niet in de lijst? Of Wu? Of Biggie?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Een kort bezoek aan de keuken heeft me doen beseffen dat ik volgens mij beter in bed had kunnen blijven vandaag![]()
![]()
Ja dat bergijp ik ook wel. Maar waarom dan wel deze Kanye? Wordt toch ook niet gedraaid?quote:Op donderdag 27 december 2018 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die muziek niet echt de doelgroep is van Radio 2 natuurlijk, een paar jaar geleden had je helemaal niks qua hiphop er in staan, tegenwoordig een minimale hoeveelheid.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 09:39 schreef D. het volgende:
Een kort bezoek aan de keuken heeft me doen beseffen dat ik volgens mij beter in bed had kunnen blijven vandaag![]()
Heb je PH D nog gehoord vannacht? Ik wel![]()
Zijn we nu al klaar met Roxy Music?
Dat gaat ook elk jaar harder
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo, gewoon even min ruim vierhonderd deze.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Van Charles Bradley? dat is idd een erg fijn nummer.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:38 schreef El-Stinho het volgende:
Verbaasde me erover dat Confusion niet in de lijst stond en dat ook nooit is geweest.I love music |Ajax forever
quote:Op donderdag 27 december 2018 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gaat ook elk jaar harder![]()
Dit is genot.![]()
Avalon
Is met Jay Z. van Beyoncé, en da's weer doelgroepquote:Op donderdag 27 december 2018 09:40 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ja dat bergijp ik ook wel. Maar waarom dan wel deze Kanye? Wordt toch ook niet gedraaid?![]()
![]()
Staan er maar 2x inquote:Op donderdag 27 december 2018 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gaat ook elk jaar harder
Bryan Ferry <hartje> Wat een stem. Roxy Music <hartje> Wat een geluid.We Came A Long Time Ago
quote:Op donderdag 27 december 2018 09:40 schreef Ferdo het volgende:
Zo, gewoon even min ruim vierhonderd deze.![]()
Geen idee, ook een vrij recent nummer als je de andere hiphop in de lijst ziet. Al is het natuurlijk wel een gigantische hit geweest en ze coveren er gelijk 2 grote artiesten meequote:Op donderdag 27 december 2018 09:40 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ja dat bergijp ik ook wel. Maar waarom dan wel deze Kanye? Wordt toch ook niet gedraaid?.
_____
Ja, dit jaar donderden er weer twee uit.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nederland ga je schamen.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:40 schreef Ferdo het volgende:
Zo, gewoon even min ruim vierhonderd deze.We Came A Long Time Ago
quote:Op donderdag 27 december 2018 09:40 schreef Ferdo het volgende:
Zo, gewoon even min ruim vierhonderd deze.![]()
en Kanye +500![]()
![]()
heb jij erop gestemd dan?quote:I love music |Ajax forever
Nee, gelijk omgevallenquote:Op donderdag 27 december 2018 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Heb je PH D nog gehoord vannacht? Ik wel![]()
Misschien draaien ze 'm zo nog een keer?![]()
![]()
Zeker niet, die debuutplaat is briljant.quote:
Dit vind ik ook minder, maar luister eens naar Virginia Plain en je mag je mening bijstellen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kanye nagaan.quote:
Ik ook maar werd kort voor PH D wakker.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, gelijk omgevallen
Misschien draaien ze 'm zo nog een keer?![]()
Ik vrees van niet.Make love, not war ☮![]()
Jammer dat If There Is Something weg is, die is genotquote:Op donderdag 27 december 2018 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker niet, die debuutplaat is briljant.
Dit vind ik ook minder, maar luister eens naar Virginia Plain en je mag je mening bijstellen
Dit is saai.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
O maar ik ken ze wel hoor, niet bijzonder goed maar de eerste plaat zeker wel. Meer dan prima maar daar 2 nummers van in de lijst vind ik meer dan primaquote:Op donderdag 27 december 2018 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker niet, die debuutplaat is briljant.
Dit vind ik ook minder, maar luister eens naar Virginia Plain en je mag je mening bijstellen![]()
kijk dan ben je mede schuldig, schaam je!quote:
Ik heb tenminste nog op Love is the drug gestemd
Je sliep netquote:Op donderdag 27 december 2018 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook maar werd kort voor PH D wakker.![]()
Ik vrees van niet.![]()
![]()
o oh, ik heb nog wel een klein stukjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lucht en zand.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
En dit stijgt
ik snap hem !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net als de muziek van Roxy Music voor dit jaar.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
oh deze...
ach ja... best aardig, maar van mij hoeft het er niet in.I love music |Ajax forever
Klopt, maar toen kwam peaceman het bed in en daar werd ik wakker van. Sliep nog niet diep genoeg.quote:Make love, not war ☮![]()
ik deed nog wel zachtjes...quote:Op donderdag 27 december 2018 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt, maar toen kwam peaceman het bed in en daar werd ik wakker van. Sliep nog niet diep genoeg.I love music |Ajax forever
Peaceman springt het bed inquote:Op donderdag 27 december 2018 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt, maar toen kwam peaceman het bed in en daar werd ik wakker van. Sliep nog niet diep genoeg.![]()
![]()
Beetje lastig te overbruggen. Dan is naar de winkel gaan iets gemakkelijker. Maar daar heb ik (nog) geen zin in. Ik ga wel wat anders op brood doen. Iets waar ik geen boter voor nodig heb.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
o oh, ik heb nog wel een klein stukjeMake love, not war ☮![]()
Gestemd op deze. Heerlijk.If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.![]()
Mwah, 3 minimaal. Love Is The Drug als vroege punkplaat, If There Is Something om de debuutplaat eer aan te doen en Avalon want dat was de grote hit (of evt zelfs Jealous Guy)quote:Op donderdag 27 december 2018 09:44 schreef alopio het volgende:
[..]
O maar ik ken ze wel hoor, niet bijzonder goed maar de eerste plaat zeker wel. Meer dan prima maar daar 2 nummers van in de lijst vind ik meer dan prima[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik hoef alleen boter bij de pindakaas, zelfs hagelslag kan prima zonder boterquote:Op donderdag 27 december 2018 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Beetje lastig te overbruggen. Dan is naar de winkel gaan iets gemakkelijker. Maar daar heb ik (nog) geen zin in. Ik ga wel wat anders op brood doen. Iets waar ik geen boter voor nodig heb.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
eiersaladequote:Op donderdag 27 december 2018 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Beetje lastig te overbruggen. Dan is naar de winkel gaan iets gemakkelijker. Maar daar heb ik (nog) geen zin in. Ik ga wel wat anders op brood doen. Iets waar ik geen boter voor nodig heb.![]()
![]()
Lui die Sky and Sand afkraken. Die hebben er dus echt geen verstand van. Ga eens snel Berlin Calling kijken!![]()
Ok ok 3 is ook wel prima dan. Maar ik heb er niet bijzonder veel meequote:Op donderdag 27 december 2018 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, 3 minimaal. Love Is The Drug als vroege punkplaat, If There Is Something om de debuutplaat eer aan te doen en Avalon want dat was de grote hit (of evt zelfs Jealous Guy)![]()
Pindakaasquote:Op donderdag 27 december 2018 09:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoef alleen boter bij de pindakaas, zelfs hagelslag kan prima zonder boter![]()
![]()
![]()
En hagelslag moet met roomboter!!
Make love, not war ☮
Forum Opties Forumhop: Hop naar: