zonde om je garage te besprenkelen met wijn..quote:Op donderdag 27 december 2018 09:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb een garage die heel erg naar wijn ruikt momenteel
wat is daar gebeurd? Doos flessen laten vallen?quote:Op donderdag 27 december 2018 09:09 schreef cafca het volgende:
[..]
ja maar je schoonmoeder heeft die fles in elk geval niet opgedronkenquote:Op donderdag 27 december 2018 09:09 schreef cafca het volgende:
[..]
1 fles maarquote:Op donderdag 27 december 2018 09:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat is daar gebeurd? Doos flessen laten vallen?
Nee wij hebben bedacht, we willen een 2 onder 1 kap met minstens 1 garage voor de auto en de tuin gebruiken we dan samen. En de keukens naast elkaar (althans de eetkamers) zodat we makkelijk kunnen bedenken in welk huis we die dag eten.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:10 schreef D. het volgende:
[..]
Garage en badkamer met bad, de enige eisen die ik had bij de zoektocht naar een huis
twee badkamers hebben wij ook, maar de kleine wordt tzt washok, eindelijk de wasmachine weg uit de keukenquote:
mijn wasmachine staat gewoon in de douche. Past prima.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
twee badkamers hebben wij ook, maar de kleine wordt tzt washok, eindelijk de wasmachine weg uit de keuken
lijkt me lastig douchenquote:Op donderdag 27 december 2018 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn wasmachine staat gewoon in de douche. Past prima.
Luxequote:Op donderdag 27 december 2018 09:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee wij hebben bedacht, we willen een 2 onder 1 kap met minstens 1 garage voor de auto en de tuin gebruiken we dan samen. En de keukens naast elkaar (althans de eetkamers) zodat we makkelijk kunnen bedenken in welk huis we die dag eten.
in de badkamer dan.... de douche zelf is 1 bij 2 en daar sta ik prima.quote:
maar ja dan moet de staatsloterij of postcodeloterij lief voor me zijnquote:Op donderdag 27 december 2018 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Luxe
Ik wilde een auto kopen die ik niet buiten laat staan, dus garage was een eis
ik hoor m nu een beetjequote:Op donderdag 27 december 2018 09:14 schreef RedFever007 het volgende:
Waar is de TOP2000 tune gebleven trouwens, hoor hem niet/nauwelijks nog? Of ligt het aan mij
komt niet meer. Staat volgens mij ook iets over in de OPquote:Op donderdag 27 december 2018 09:14 schreef RedFever007 het volgende:
Waar is de TOP2000 tune gebleven trouwens, hoor hem niet/nauwelijks nog? Of ligt het aan mij
Ik ken mensen die dat gedaan hebben.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee wij hebben bedacht, we willen een 2 onder 1 kap met minstens 1 garage voor de auto en de tuin gebruiken we dan samen. En de keukens naast elkaar (althans de eetkamers) zodat we makkelijk kunnen bedenken in welk huis we die dag eten.
quote:Op donderdag 27 december 2018 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
Ja, de vormgeving van de Top 2000 is echt eindeloos veel minder dan in het verleden. Is een tijdje geleden gemoderniseerd en sindsdien wordt hij amper nog gebruikt. Doet absoluut afbreuk aan 'het radio-evenement van het jaar'.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:14 schreef RedFever007 het volgende:
Voor mij ook graagquote:Op donderdag 27 december 2018 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar ja dan moet de staatsloterij of postcodeloterij lief voor me zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |