Ben er erg blij mee jaquote:Op donderdag 27 december 2018 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb jij een badkamer..... Chic hoor.![]()
krakers?quote:Op donderdag 27 december 2018 09:04 schreef cafca het volgende:
Ik heb maar 3 slaapkamers, en die zijn allemaal bezet.
Hier ookquote:Op donderdag 27 december 2018 09:04 schreef cafca het volgende:
Ik heb maar 3 slaapkamers, en die zijn allemaal bezet.
en jij ligt ook in de kattenkamer?quote:Op donderdag 27 december 2018 09:05 schreef D. het volgende:
[..]
Hier ook
-computerkamer
-kattenkamer
-autootjeskamer
ja als ik aan mezelf denk vroeger dan was t ook net een krakersholquote:
quote:Op donderdag 27 december 2018 09:05 schreef D. het volgende:
[..]
Hier ook
-computerkamer
-kattenkamer
-autootjeskamer
Nee, ben een Fokker he, ik lig op zolderquote:Op donderdag 27 december 2018 09:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en jij ligt ook in de kattenkamer?
ow ik in de kelderquote:Op donderdag 27 december 2018 09:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ben een Fokker he, ik lig op zolder
2 zolders? als in twee kamers of heb je twee huizen en op beiden een zolder?quote:Op donderdag 27 december 2018 09:07 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik helaas geen
Wel 2 zolders trouwens
Is hier ook zo. Nu kerstvakantie, dus een keer opgeruimdquote:Op donderdag 27 december 2018 09:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als ik aan mezelf denk vroeger dan was t ook net een krakershol
maar wel een grote garage waar je zo ook nog wat krakers kwijt zou kunnen, toch?quote:Op donderdag 27 december 2018 09:07 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik helaas geen
Wel 2 zolders trouwens
Bovenop de garage zit ook een zolderquote:Op donderdag 27 december 2018 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
2 zolders? als in twee kamers of heb je twee huizen en op beiden een zolder?
ow in de vakantie was het juist erger, dan was ik er toch amper dus dan lag alle troep juist op de grondquote:Op donderdag 27 december 2018 09:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Is hier ook zo. Nu kerstvakantie, dus een keer opgeruimd
poeh poehquote:Op donderdag 27 december 2018 09:08 schreef D. het volgende:
[..]
Bovenop de garage zit ook een zolder
Niet groot genoegquote:Op donderdag 27 december 2018 09:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar wel een grote garage waar je zo ook nog wat krakers kwijt zou kunnen, toch?
Ik heb een garage die heel erg naar wijn ruikt momenteelquote:Op donderdag 27 december 2018 09:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar wel een grote garage waar je zo ook nog wat krakers kwijt zou kunnen, toch?
Garage en badkamer met bad, de enige eisen die ik had bij de zoektocht naar een huisquote:Op donderdag 27 december 2018 09:09 schreef Nizno het volgende:
ik wacht op de staatsloterij of postcodeloterij om eindelijk eens een garage te kunnen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |