Van Charles Bradley? dat is idd een erg fijn nummer.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:38 schreef El-Stinho het volgende:
Verbaasde me erover dat Confusion niet in de lijst stond en dat ook nooit is geweest.

quote:Op donderdag 27 december 2018 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn we nu al klaar met Roxy Music?
Dat gaat ook elk jaar harder

Is met Jay Z. van Beyoncé, en da's weer doelgroepquote:Op donderdag 27 december 2018 09:40 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ja dat bergijp ik ook wel. Maar waarom dan wel deze Kanye? Wordt toch ook niet gedraaid?

Staan er maar 2x inquote:Op donderdag 27 december 2018 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn we nu al klaar met Roxy Music?
Dat gaat ook elk jaar harder

quote:Op donderdag 27 december 2018 09:40 schreef Ferdo het volgende:
Zo, gewoon even min ruim vierhonderd deze.

Geen idee, ook een vrij recent nummer als je de andere hiphop in de lijst ziet. Al is het natuurlijk wel een gigantische hit geweest en ze coveren er gelijk 2 grote artiesten meequote:Op donderdag 27 december 2018 09:40 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ja dat bergijp ik ook wel. Maar waarom dan wel deze Kanye? Wordt toch ook niet gedraaid?

Ja, dit jaar donderden er weer twee uit.quote:

Nederland ga je schamen.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:40 schreef Ferdo het volgende:

quote:Op donderdag 27 december 2018 09:40 schreef Ferdo het volgende:

heb jij erop gestemd dan?quote:

Nee, gelijk omgevallenquote:Op donderdag 27 december 2018 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Heb je PH D nog gehoord vannacht? Ik wel![]()

Zeker niet, die debuutplaat is briljant.quote:

Kanye nagaan.quote:

Ik ook maar werd kort voor PH D wakker.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, gelijk omgevallen
Misschien draaien ze 'm zo nog een keer?

Jammer dat If There Is Something weg is, die is genotquote:Op donderdag 27 december 2018 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker niet, die debuutplaat is briljant.
Dit vind ik ook minder, maar luister eens naar Virginia Plain en je mag je mening bijstellen

O maar ik ken ze wel hoor, niet bijzonder goed maar de eerste plaat zeker wel. Meer dan prima maar daar 2 nummers van in de lijst vind ik meer dan primaquote:Op donderdag 27 december 2018 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker niet, die debuutplaat is briljant.
Dit vind ik ook minder, maar luister eens naar Virginia Plain en je mag je mening bijstellen

kijk dan ben je mede schuldig, schaam je!quote:

Je sliep netquote:Op donderdag 27 december 2018 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook maar werd kort voor PH D wakker.![]()
Ik vrees van niet.

o oh, ik heb nog wel een klein stukjequote:

ik snap hem !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Net als de muziek van Roxy Music voor dit jaar.quote:

Klopt, maar toen kwam peaceman het bed in en daar werd ik wakker van. Sliep nog niet diep genoeg.quote:

ik deed nog wel zachtjes...quote:Op donderdag 27 december 2018 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt, maar toen kwam peaceman het bed in en daar werd ik wakker van. Sliep nog niet diep genoeg.

Peaceman springt het bed inquote:Op donderdag 27 december 2018 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt, maar toen kwam peaceman het bed in en daar werd ik wakker van. Sliep nog niet diep genoeg.

Beetje lastig te overbruggen. Dan is naar de winkel gaan iets gemakkelijker. Maar daar heb ik (nog) geen zin in. Ik ga wel wat anders op brood doen. Iets waar ik geen boter voor nodig heb.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
o oh, ik heb nog wel een klein stukje

Mwah, 3 minimaal. Love Is The Drug als vroege punkplaat, If There Is Something om de debuutplaat eer aan te doen en Avalon want dat was de grote hit (of evt zelfs Jealous Guy)quote:Op donderdag 27 december 2018 09:44 schreef alopio het volgende:
[..]
O maar ik ken ze wel hoor, niet bijzonder goed maar de eerste plaat zeker wel. Meer dan prima maar daar 2 nummers van in de lijst vind ik meer dan prima

ik hoef alleen boter bij de pindakaas, zelfs hagelslag kan prima zonder boterquote:Op donderdag 27 december 2018 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Beetje lastig te overbruggen. Dan is naar de winkel gaan iets gemakkelijker. Maar daar heb ik (nog) geen zin in. Ik ga wel wat anders op brood doen. Iets waar ik geen boter voor nodig heb.

eiersaladequote:Op donderdag 27 december 2018 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Beetje lastig te overbruggen. Dan is naar de winkel gaan iets gemakkelijker. Maar daar heb ik (nog) geen zin in. Ik ga wel wat anders op brood doen. Iets waar ik geen boter voor nodig heb.

Ok ok 3 is ook wel prima dan. Maar ik heb er niet bijzonder veel meequote:Op donderdag 27 december 2018 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, 3 minimaal. Love Is The Drug als vroege punkplaat, If There Is Something om de debuutplaat eer aan te doen en Avalon want dat was de grote hit (of evt zelfs Jealous Guy)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |