kijk dan ben je mede schuldig, schaam je!quote:
Je sliep netquote:Op donderdag 27 december 2018 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook maar werd kort voor PH D wakker.![]()
Ik vrees van niet.
o oh, ik heb nog wel een klein stukjequote:
ik snap hem !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als de muziek van Roxy Music voor dit jaar.quote:
Klopt, maar toen kwam peaceman het bed in en daar werd ik wakker van. Sliep nog niet diep genoeg.quote:
ik deed nog wel zachtjes...quote:Op donderdag 27 december 2018 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt, maar toen kwam peaceman het bed in en daar werd ik wakker van. Sliep nog niet diep genoeg.
Peaceman springt het bed inquote:Op donderdag 27 december 2018 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt, maar toen kwam peaceman het bed in en daar werd ik wakker van. Sliep nog niet diep genoeg.
Beetje lastig te overbruggen. Dan is naar de winkel gaan iets gemakkelijker. Maar daar heb ik (nog) geen zin in. Ik ga wel wat anders op brood doen. Iets waar ik geen boter voor nodig heb.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
o oh, ik heb nog wel een klein stukje
Mwah, 3 minimaal. Love Is The Drug als vroege punkplaat, If There Is Something om de debuutplaat eer aan te doen en Avalon want dat was de grote hit (of evt zelfs Jealous Guy)quote:Op donderdag 27 december 2018 09:44 schreef alopio het volgende:
[..]
O maar ik ken ze wel hoor, niet bijzonder goed maar de eerste plaat zeker wel. Meer dan prima maar daar 2 nummers van in de lijst vind ik meer dan prima
ik hoef alleen boter bij de pindakaas, zelfs hagelslag kan prima zonder boterquote:Op donderdag 27 december 2018 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Beetje lastig te overbruggen. Dan is naar de winkel gaan iets gemakkelijker. Maar daar heb ik (nog) geen zin in. Ik ga wel wat anders op brood doen. Iets waar ik geen boter voor nodig heb.
eiersaladequote:Op donderdag 27 december 2018 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Beetje lastig te overbruggen. Dan is naar de winkel gaan iets gemakkelijker. Maar daar heb ik (nog) geen zin in. Ik ga wel wat anders op brood doen. Iets waar ik geen boter voor nodig heb.
Ok ok 3 is ook wel prima dan. Maar ik heb er niet bijzonder veel meequote:Op donderdag 27 december 2018 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, 3 minimaal. Love Is The Drug als vroege punkplaat, If There Is Something om de debuutplaat eer aan te doen en Avalon want dat was de grote hit (of evt zelfs Jealous Guy)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |