Nederhop is wel ondervertegenwoordigd in de lijst. Maar dan liever Mijn Pad van Yes-R :-)quote:
zoveel past er niet in een lidl green bagquote:Op donderdag 27 december 2018 08:53 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat is zeker meer dan George Baker.
quote:Op donderdag 27 december 2018 08:52 schreef Nizno het volgende:
Ik zie Diaan voor metwitter:bruniversum twitterde op donderdag 27-12-2018 om 08:50:27Opstaan op de dag na kerst be like https://t.co/vEEiiVTZar reageer retweet
zonde.quote:
deze TT in combi met precies nu die tweet, ja nee dit beeld gaat niet meer wegquote:
Dan neem je maar eens een fatsoenlijke aanbiederquote:
Ik heb alleen digitaal in de woonkamer, en daar zit ik nu nietquote:Op donderdag 27 december 2018 08:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan neem je maar eens een fatsoenlijke aanbieder
je zit in de tuin?quote:Op donderdag 27 december 2018 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb alleen digitaal in de woonkamer, en daar zit ik nu niet
ik heb alleen tv in de woonkamer. Gen behoefte aan tv in een andere ruimte in huis er bijquote:Op donderdag 27 december 2018 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb alleen digitaal in de woonkamer, en daar zit ik nu niet
Van mij hoeft het er niet in, ik denk ook dat de grote groep die daar baar luistert geen radio luistert.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:54 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Nederhop is wel ondervertegenwoordigd in de lijst. Maar dan liever Mijn Pad van Yes-R :-)
Dit jaar geen kerstpakket, geen banketstaaf, dertiende maand is een begrip uit het verleden. Het is niet fijn om in een stervende bedrijfstak te werken.Een chocoladeletter met Sinterklaas kon er net vanaf. Maar wel de verkeerde letter voor iedereen.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:56 schreef Nizno het volgende:
Ik ben altijd zo blij met het feit dat je waardering krijgt als je op de vroege ochtend nog iets extra doet voor t management.
Een dankmail is al te veel werk voor ze.
dan verkas ik wel naar een andere topxxxx voor ouwe lullenquote:Op donderdag 27 december 2018 08:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Van mij hoeft het er niet in, ik denk ook dat de grote Kogroep die daar baar luistert geen radio luistert.
Maar ongetwijfeld zal het op de duur doorsijpelen naar de top2000
zozo... u woont groot?quote:
we hadden wel een kerstpakket, wilde meteen gaan douchen want er zat een lelijke zwarte ster inquote:Op donderdag 27 december 2018 08:58 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dit jaar geen kerstpakket, geen banketstaaf, dertiende maand is een begrip uit het verleden. Het is niet fijn om in een stervende bedrijfstak te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |