SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Holle Bolle Gijs
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Dat had je al moeten doen.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 27-12-2018 08:08:25 ]Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Oh?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Alweer Hazes. Zijn docher ging vandaag bij Top 2000 a gogo iets minder af dan bij de Slimste Mens.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Cielke ligt bij mijquote:Op donderdag 27 december 2018 02:24 schreef FlyingEagle het volgende:
Oke, nu gaat hij te ver met het publiek erbij te betrekken. Haal Cielke maar weer op
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Dit kan echt niet hoor....quote:Op donderdag 27 december 2018 02:26 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja ik dacht al ben ik nou de enige die zo verbaasd is over wat er nu in dat cafe gebeurd![]()
Damn al een kwart vd lijst voorbij
Op 't randje en erover.
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Een van de beste van The Beatles.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit is echt diarree.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Marco, AliB, Rihanna, 2x Hazes en dan ook nog Rick als DJ...top uurtje![]()
Wees blijquote:Op donderdag 27 december 2018 02:31 schreef FlyingEagle het volgende:
Wow, die heb ik al een lange tijd niet gehoord.
Op 't randje en erover.
quote:Op donderdag 27 december 2018 02:31 schreef Kyran het volgende:
Marco, AliB, Rihanna, 2x Hazes en dan ook nog Rick als DJ...top uurtje![]()
![]()
Is Ook Schitterend is het helemaal waardquote:Op donderdag 27 december 2018 02:31 schreef Kyran het volgende:
Marco, AliB, Rihanna, 2x Hazes en dan ook nog Rick als DJ...top uurtje
Op 't randje en erover.
Rihanna wel, d'r muziek minderquote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Die blonde naast die brillenmans wil ik ook wel een beschuitje mee eten.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
En Blaf.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dat bedoel ik. Shut up and drive is wel een leuk nummer, vooral met de clip.quote:Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Ik ben echt allergisch voor die zoetsappige liedjes.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Het lied speelde wel door.quote:Op donderdag 27 december 2018 02:35 schreef FlyingEagle het volgende:
Hoe gaan ze die verloren tijd inhalen, of hebben ze dit al vooraf ingecalculeerdAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Toen hij vastliep, moest hij het nummer wel stoppen anders kon zijn magische spreuken niet gehoord worden.quote:![]()
Zo nog eentje en dan lekker pitten
Op 't randje en erover.
Even kijken voor welk nummer ik de wekker ga zettenAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
![]()
Op 't randje en erover.
Ik zie weinig nummers meer die het waard zijn om wakker voor te blijven.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Is dit dan het eindeAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
quote:Op donderdag 27 december 2018 03:05 schreef Quotidien het volgende:
We zijn weer op tv
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tijdens 'n Vriend het cafégeluid erin gooien? Oooh, big nono. Slecht van ze.quote:Op donderdag 27 december 2018 02:24 schreef FlyingEagle het volgende:
Oke, nu gaat hij te ver met het publiek erbij te betrekken. Haal Cielke maar weer op
Op Borsato na was het vorige uur best wel tof en ik heb het volledig gemist
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
WHEN A MAAAAAAAAN LOVES A WOMAN
Volgende uur ziet er goed uit
1421 More Than Words Extreme
1420 Somebody To Love Jefferson Airplane
1419 Shiny Happy People R.E.M.
1418 25 Or 6 To 4 Chicago
1417 Maggie May Rod Stewart
1416 Theme From 'Harry's Game' Clannad
1415 Kids MGMT
1414 Spicks And Specks Bee Gees
1413 Up&Up Coldplay
1412 It's A Man's Man's World James Brown
1411 Ben Ik Te Min Armand
1410 Scenes From An Italian Restaurant Billy Joel![]()
![]()
1409 Bestel Mar Rowwen Hèze
1408 Don't You Worry Child Swedish House M. ft. J. MartinNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ik ga gewoon kijken hoe ver ik dit topic zelf kan volspammen pratend over de Top2000. Het is hier niet eerder zo rustig geweest in de nachten, bijzonder.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ik vind dit meer een kroeg- of clubdeuntje dan daadwerkelijk een mooi nummer.
Hoi, hebben jullie het nog naar jullie plezier?!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
HOLY FUXKquote:Op donderdag 27 december 2018 03:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
1420 Somebody To Love Jefferson Airplane
1419 Shiny Happy People R.E.M.
1418 25 Or 6 To 4 Chicago
1416 Theme From 'Harry's Game' Clannad
1415 Kids MGMT
1412 It's A Man's Man's World James Brown|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik wil dat iedereen bij die nummers extra los gaat, dankjewel.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik schakel even in (audio only) omdat volgend uur lekker wordt met Scenes From An Italian Restaurantquote:Op donderdag 27 december 2018 03:53 schreef Dagoduck het volgende:
Hoi, hebben jullie het nog naar jullie plezier?!
Vorig jaar deden ze dat nog met een tafeltje midden in het café waar ze een ober wijn lieten inschenken. Was mooi.
Overigens vind ik 'Scenes' mooier dan Piano Man. Is een beetje zijn eigen Bohemian Rhapsody.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Triest dat ze tot de graveyard zijn berekend.quote:Op donderdag 27 december 2018 03:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil dat iedereen bij die nummers extra los gaat, dankjewel.
Godsamme, dit nummer maakt me even een beetje weemoedig. 2 jaar geleden keek ik nog met mijn (nu ex-)vriendin bij haar thuis op de bank naar de Top 2000, vorig jaar keek ik 't nog op mijn kamer bij mijn ouders thuis... En nu luister ik er naar op mijn kamer in mijn soort van eigen huisje.
Het spijt me, ik vind het wel wat.
Zo, ik ga lekker naar bed met dit op mijn oortjes. Goodnight y'all.
MOOOOORE THAN WOOOOOORDSNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ik luister lekker naar Chemical Broeders in de club.
HERE WE GO!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Misschien zijn ze nog niet helemaal klaar met uitbuiken vanwege het gourmetten van gisteren.quote:Op donderdag 27 december 2018 05:22 schreef ok01 het volgende:
Wat een dood publiek nu in het café echt tering![]()
Maar dan moet je als nog gewoon losgaan als AcDc voorbij komtquote:Op donderdag 27 december 2018 05:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Misschien zijn ze nog niet helemaal klaar met uitbuiken vanwege het gourmetten van gisteren.![]()
Oh en goedemorgenquote:Op donderdag 27 december 2018 05:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Misschien zijn ze nog niet helemaal klaar met uitbuiken vanwege het gourmetten van gisteren.![]()
![]()
Goedemorgen. Zodadelijk fijn in de auto luisteren. Daarna eens kijken of het op het werk aan kan.We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know![]()
Maandag naar een tribute van de Bee Gees geweest. Dit was de afsluiting.We Came A Long Time Ago
Goedemorgen. Rustig hier vanmorgen vergeleken met gisteravond 😏quote:We Came A Long Time Ago
Bij U2 voel ik me altijd wel een beetje stuck in the moment. Ik hou er niet van
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Niet veel mensen die moeten werken, kennelijk.quote:Op donderdag 27 december 2018 06:21 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Goedemorgen. Rustig hier vanmorgen vergeleken met gisteravond 😏Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Het is rustig op de weg inderdaad.quote:Op donderdag 27 december 2018 06:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet veel mensen die moeten werken, kennelijk.We Came A Long Time Ago
Voor werk of voor vakantie?quote:Op donderdag 27 december 2018 06:44 schreef hhh38 het volgende:
Goeiemorgen
*meldt zich vanuit de auto naar Schiphol*Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Oh, dat is ook een leuke reden om naar Schiphol te gaan.quote:Op donderdag 27 december 2018 06:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen van beiden
Ga m'n zusje ophalen die 5 maanden in het buitenland heeft gezetenAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Zekerquote:Op donderdag 27 december 2018 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is ook een leuke reden om naar Schiphol te gaan.![]()
![]()
Jeu. Goedemorgen 👍
Mooie ochtend voor Schiphol. Lekker rustig op de weg.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Heerlijk vlotte rit naar het werk. Nu fijn Level 42. Bandje dat ik toentertijd niet erg waardeerde, maar dat met de jaren beter is gaan klinken.We Came A Long Time Ago
LONDON CALLING!!!![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Goeiemorgen. Ik ben nog niet thuis.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zo, op werk gearriveerd, Black Night, Someone Somewhere (stemlijst), Clash en zojuist Oasis in de auto, lekker ritje
Nu aan het werk
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Dit soort troep hoort echt niet in de lijst thuis. De vloek van de fanclubs.We Came A Long Time Ago
Bieber. En ik vind het nog enigszins terecht ook dat deze erin staat.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Annemieke
Verademing vergeleken met sommige andere djsvBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Eens, doet het op een hele fijne manierquote:Op donderdag 27 december 2018 07:44 schreef Gretzl het volgende:
Annemieke
Verademing vergeleken met sommige andere djsv![]()
Het zal wel komen omdat ik ouder aan t worden ben of zo, maar ik heb me enorm zitten te ergeren aan het steeds terugkomen van woord 'hoer' bij t nummer van Andre Hazes, echt dat heeft Radio 2 toch niet nodig."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Paul Rabbering is voor mij tot nu toe de revelatie van deze Top 2000. Rustig, feitelijk, bondig en veel ruimte voor de muziek zelf. Goede stem ook. Wat dat betreft moet ik nog wat aan mezelf werken, want ik blijf moeite hebben met dit soort vrouwelijke stemmen. Waar is de nieuwe Meta de Vries?quote:Op donderdag 27 december 2018 07:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, doet het op een hele fijne manierWe Came A Long Time Ago
Bij welk nummer was dat? Klinkt inderdaad niet kies.quote:Op donderdag 27 december 2018 07:49 schreef TLC het volgende:
Het zal wel komen omdat ik ouder aan t worden ben of zo, maar ik heb me enorm zitten te ergeren aan het steeds terugkomen van woord 'hoer' bij t nummer van Andre Hazes, echt dat heeft Radio 2 toch niet nodig.We Came A Long Time Ago
Feest hier, cookje, speedje.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit hoort natuurlijk niet in de Top 2000, maar wel een fijn nummer voor tijdens vermoeiende ritten om lekker mee te brullen en zo wakker te blijven.We Came A Long Time Ago
1367 Home Michael Bublé
1366 Somebody Will Know Someday Cuby & the Blizzards
1365 Mia Gorki
1364 Feeling Good Muse
1363 Tuesday Afternoon Moody Blues
1362 Hey Ya! Outkast
1361 Love On The Rocks Neil Diamond
1360 Mercy Muse
1359 Everybody's Changing Keane
1358 Vluchten Kan Niet Meer Frans Halsema & Jenny Arean
1357 Traffic Tiesto
1356 As George Michael & Mary J. Blige![]()
Het publiek zong dat steeds bij n Vriendquote:Op donderdag 27 december 2018 07:50 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Bij welk nummer was dat? Klinkt inderdaad niet kies.
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Een uurtje met veel muziek die ik blijkbaar gemist heb en in ieder geval zo niet herken. Maar ook een paar fantastische Nederlandstalige zinnen.quote:Op donderdag 27 december 2018 07:55 schreef D. het volgende:
1367 Home Michael Bublé ????
1366 Somebody Will Know Someday Cuby & the Blizzards![]()
1365 Mia Gorki ????
1364 Feeling Good Muse ????
1363 Tuesday Afternoon Moody Blues![]()
1362 Hey Ya! Outkast ????
1361 Love On The Rocks Neil Diamond![]()
1360 Mercy Muse ????
1359 Everybody's Changing Keane ????
1358 Vluchten Kan Niet Meer Frans Halsema & Jenny Arean![]()
1357 Traffic Tiesto ????
1356 As George Michael & Mary J. Blige ????quote:Hoe ver moet je gaan
In zaken of werk, of in discipline
In Yin of in Yang of in heroineWe Came A Long Time Ago
Allemaal oja'tjes gok ikquote:Op donderdag 27 december 2018 07:58 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Een uurtje met veel muziek die ik blijkbaar gemist heb en in ieder geval zo niet herken. Maar ook een paar fantastische Nederlandstalige zinnen.
[..]![]()
![]()
De OP is wel wat achterhaald he?
het is oktober?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wel een goed moment om er iets aan te doen. Nu gaan de topics nog niet zo hard.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:02 schreef Nizno het volgende:
De OP is wel wat achterhaald he?
het is oktober?We Came A Long Time Ago
true. ik zal eens ff kijkenquote:Op donderdag 27 december 2018 08:06 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Wel een goed moment om er iets aan te doen. Nu gaan de topics nog niet zo hard.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 07:55 schreef D. het volgende:
1367 Home Michael Bublé![]()
1366 Somebody Will Know Someday Cuby & the Blizzards![]()
1365 Mia Gorki![]()
1364 Feeling Good Muse![]()
1363 Tuesday Afternoon Moody Blues![]()
1362 Hey Ya! Outkast![]()
1361 Love On The Rocks Neil Diamond![]()
1360 Mercy Muse![]()
1359 Everybody's Changing Keane![]()
1358 Vluchten Kan Niet Meer Frans Halsema & Jenny Arean![]()
1357 Traffic Tiesto![]()
1356 As George Michael & Mary J. Blige![]()
![]()
Joepie, met mijn neus in de BubleBoter[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik zat net dequote:Op donderdag 27 december 2018 08:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ken ze allemaal dit uur, ben je niet trots?te zoeken
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 08:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedemorgen! ik luister even vanuit mijn bed!![]()
Verleidelijk
Nouja, bed dus, niet jij erin![]()
![]()
ik kom er net uitquote:Op donderdag 27 december 2018 08:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedemorgen! ik luister even vanuit mijn bed!![]()
Stond deze altijd al boven Appleknockers?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ga nog ff wat administratiefs doen. De OP is aangepastOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
's Nachts geldt dat 30 minuten max niet?quote:Op donderdag 27 december 2018 08:10 schreef JaneDoe het volgende:
vanaf 4.45 in t café, waar je zin in hebt..![]()
Daar weet jij helemaal niks van!quote:Op donderdag 27 december 2018 08:10 schreef D. het volgende:
[..]![]()
Verleidelijk
Nouja, bed dus, niet jij erinHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
geen idee, maar dat zou mij niet over de streep trekkenquote:Op donderdag 27 december 2018 08:11 schreef D. het volgende:
[..]
's Nachts geldt dat 30 minuten max niet?![]()
Ook weer waarquote:Op donderdag 27 december 2018 08:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niks van!
Aannames he![]()
![]()
Mij ook niet, hier in het topic is primaquote:Op donderdag 27 december 2018 08:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
geen idee, maar dat zou mij niet over de streep trekken![]()
![]()
precies!quote:Op donderdag 27 december 2018 08:13 schreef D. het volgende:
[..]
Mij ook niet, hier in het topic is prima![]()
1367 Home Michael Bublé
1366 Somebody Will Know Someday Cuby & the Blizzards
1365 Mia Gorki
1364 Feeling Good Muse
1363 Tuesday Afternoon Moody Blues
1362 Hey Ya! Outkast
1361 Love On The Rocks Neil Diamond
1360 Mercy Muse
1359 Everybody's Changing Keane
1358 Vluchten Kan Niet Meer Frans Halsema & Jenny Arean
1357 Traffic Tiesto
1356 As George Michael & Mary J. Blige
Rustig uurtje, behalve Tiësto.![]()
Pff, coke, speed, geen idee. Hoe laat is het eigenlijk.
Ik heb een zwak voor nummer 1366 (nu bezig).
Veel te laat ontdekt (pas een paar jaar terug, door de Top 2000).![]()
![]()
Koffie, laptop, werkplek. Het is zeventien minuten over acht.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:15 schreef Dagoduck het volgende:
Pff, coke, speed, geen idee. Hoe laat is het eigenlijk.We Came A Long Time Ago
Absoluut hoge kwaliteit. Een van de goede punten van Johan Derksen, het onder de aandacht blijven houden van dit soort bandjes van toen.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:16 schreef Eightyone het volgende:
Veel te laat ontdekt (pas een paar jaar terug, door de Top 2000).We Came A Long Time Ago
Hee, the book of love[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik vind er echt geen ruk aanquote:Op donderdag 27 december 2018 08:16 schreef Eightyone het volgende:
Veel te laat ontdekt (pas een paar jaar terug, door de Top 2000).![]()
Wel standaard top 10quote:Op donderdag 27 december 2018 08:18 schreef Cee het volgende:
In Vlaanderen staat dit toch op 1 in een gelijksoortige lijst?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De eerste keer dat ik dit hoorde pakte het nog niet maar ik vind hem iedere keer dat ik het luister mooier vinden.![]()
zo ver ben ik nog nietquote:Op donderdag 27 december 2018 08:19 schreef Cee het volgende:
De eerste keer dat ik dit hoorde pakte het nog niet maar ik vind hem iedere keer dat ik het luister mooier vinden.
en vraag me af of dat moment ooit wel komt![]()
Bang her hard gemist
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is dit in Vlaanderen zo'n hype als Avond bij ons een tijdje was? Snap de notering niet helemaal.quote:We Came A Long Time Ago
staat al een paar jaar in de lijst geloof ikquote:Op donderdag 27 december 2018 08:23 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Is dit in Vlaanderen zo'n hype als Avond bij ons een tijdje was? Snap de notering niet helemaal.![]()
Geenhype. Wel n blijvertje daar. Ik heb m in NL persoonlijk in de Top 2000 gekregen durf ik wel te zeggen. En nu al 4 jaar genoteerdquote:Op donderdag 27 december 2018 08:23 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Is dit in Vlaanderen zo'n hype als Avond bij ons een tijdje was? Snap de notering niet helemaal.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Despacito nog steeds op 1391
Volgens mij is het daar al langer een klassieker. De onverwachte dood van de zanger gaf het nummer wel weer een boost en bracht de bekendheid over naar Nederland.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:23 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Is dit in Vlaanderen zo'n hype als Avond bij ons een tijdje was? Snap de notering niet helemaal.![]()
Het is je gegund. Misschien dat ik het meer ga waarderen als ik het vaker hoor.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geenhype. Wel n blijvertje daar. Ik heb m in NL persoonlijk in de Top 2000 gekregen durf ik wel te zeggen. En nu al 4 jaar genoteerdWe Came A Long Time Ago
Mooi, dan kan die banner in de OP nog even mee...quote:Op donderdag 27 december 2018 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Despacito nog steeds op 1391![]()
en in de opquote:Op donderdag 27 december 2018 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Despacito nog steeds op 1391![]()
Ten Years After is ruim gezakt zie ikVerder The The en Simple Minds (die komt ELK JAAR in de nacht
) gemist.
Tot zover alle slechte dingen in deze nacht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is mooiLekker authentiek
Wie heeft dat statistieken per decennium plaatje in de OP eigenlijk gemaakt?
Een update zou wel geinig zijn...![]()
It wasnt mequote:Op donderdag 27 december 2018 08:26 schreef MadMaster het volgende:
Wie heeft dat statistieken per decennium plaatje in de OP eigenlijk gemaakt?
Een update zou wel geinig zijn...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
trustequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kijk, dit is weer heerlijk. Moody Blues.We Came A Long Time Ago
Die kans is best groot.quote:
Waar zit dat beest?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja dat dacht ik ook vanmorgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Op z'n nest gok ikquote:Op donderdag 27 december 2018 08:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die kans is best groot.
Waar zit dat beest?![]()
![]()
het is aardedonkerquote:
Waarom krijgen mensen die niet kunnen zingen een platencontract? Misschien moet ik ook maar een platencontract krijgen![]()
Mijn jas hangt nog in een kroeg die dicht is. Zal ff mn vader bellenquote:Op donderdag 27 december 2018 08:16 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Koffie, laptop, werkplek. Het is zeventien minuten over acht.
Ditwordtniksditwordtniks[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die heeft een sleutel?quote:Op donderdag 27 december 2018 08:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn jas hangt nog in een kroeg die dicht is. Zal ff mn vader bellen![]()
![]()
haal er uitquote:Hier begint het licht te worden hoorquote:tjaquote:Waarom krijgen mensen die niet kunnen zingen een platencontract? Misschien moet ik ook maar een platencontract krijgenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bij deze wel ja. Nooit geweten van wie dit nummer was. Hey Ya!quote:We Came A Long Time Ago
hij heeft de sleutels van de kroeg?quote:Op donderdag 27 december 2018 08:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn jas hangt nog in een kroeg die dicht is. Zal ff mn vader bellen![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 08:32 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Bij deze wel ja. Nooit geweten van wie dit nummer was. Hey Ya!![]()
![]()
Dit staat hier prima.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 27 december 2018 08:32 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Bij deze wel ja. Nooit geweten van wie dit nummer was. Hey Ya!![]()
![]()
Hejaaa
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Nooit denken over Jane, dat gaat al foutquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
haaiquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
dit jaquote:Op donderdag 27 december 2018 08:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nooit denken over Jane, dat gaat al fout![]()
Ik maak er een notitie vanquote:Op donderdag 27 december 2018 08:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nooit denken over Jane, dat gaat al fout![]()
![]()
zet maar boven aan de aanwezigheidslijstquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het heeft de hoogste prioriteit?quote:Op donderdag 27 december 2018 08:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
zet maar boven aan de aanwezigheidslijst![]()
![]()
uiteraard, als het om vrouwen gaat is dat altijd het belangrijkstequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Pop met gitaren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 27 december 2018 08:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard, als het om vrouwen gaat is dat altijd het belangrijkste![]()
![]()
Muse mag wel Mute toch he?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Okquote:Op donderdag 27 december 2018 08:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard, als het om vrouwen gaat is dat altijd het belangrijkste![]()
![]()
Muse.
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Lekker man, kneuterigheid van top 2000quote:
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
De Muse-hype is ook helemaal aan mij voorbij gegaan.Niet erg zo te horen.We Came A Long Time Ago
Omdat Muse tegenwoordig als toonbeeld van moderne smaak wordt gezien. Ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kende deze niet, maar wat doet zo’n niemendalletje hier?![]()
Ik was maandag nog aan het vertellen dat ik het mee vond vallen met alle zorgverzekeringsreclames....
Maar ik ben nu mn persoonlijke mailbox aan het verwerken van de kerstdagen (euroclix zinngeld en qassa) en ik kom op mn woorden terug.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Liever dit dan Something Humanquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Of Human van The Killers.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever dit dan Something Human![]()
Ik laat me mijn smaak niet voorschrijvenquote:Op donderdag 27 december 2018 08:41 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Omdat Muse tegenwoordig als toonbeeld van moderne smaak wordt gezien. Ofzo.![]()
![]()
Veel gedraaid op de radio, populaire band, goede liveoptredensquote:Op donderdag 27 december 2018 08:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kende deze niet, maar wat doet zo’n niemendalletje hier?
Maar dit is inderdaad niet een erg boeiend lied.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
over Keane gesproken......quote:Op donderdag 27 december 2018 08:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Het klinkt als een compleet mislukte kruising tussen Kane en Europe zo
Ik vind dit wel een leuk nummer.Make love, not war ☮![]()
goh wat toevallig, je vrouw komt ook net binnen stappen.quote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
helaas net dat vreselijke nummer van Muse meegekregen![]()
En nee ik heb niets tegen Muse, maar wel tegen dat nummer.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Straks... Ik lig nu nog in bed.quote:songteksten posten met mijn telefoon gaat niet zo goed.
Make love, not war ☮![]()
gisteren gewoon oordopje in gehad en werkte primaquote:Op donderdag 27 december 2018 08:44 schreef matthijst het volgende:
Lekkerrrrrr
goddomme, mooi werken zo
peaceman is wel beneden....quote:Op donderdag 27 december 2018 08:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
goh wat toevallig, je vrouw komt ook net binnen stappen.Make love, not war ☮![]()
Ik ben alweer anderhalf uur aan het werk. Is niet zo erg. Weinig verkeer op de weg, weinig collega's in het pand en de Top 2000 aan. Er zijn slechtere werkdagen denkbaar.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:44 schreef matthijst het volgende:
Lekkerrrrrr
goddomme, mooi werken zoWe Came A Long Time Ago
ze hebben tegenwoordig veel ergerquote:Op donderdag 27 december 2018 08:44 schreef peaceman het volgende:
helaas net dat vreselijke nummer van Muse meegekregen![]()
En nee ik heb niets tegen Muse, maar wel tegen dat nummer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
beste timingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Vluchten kan niet meer.Dat ie er nog in staat.
Dit is toch die man die op een tientje staat?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
destijds vond ik Mercy wel het dieptepunt.quote:Op donderdag 27 december 2018 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze hebben tegenwoordig veel ergerI love music |Ajax forever
eenig....quote:Op donderdag 27 december 2018 08:46 schreef ijs_beer het volgende:
Vluchten kan niet meer.Dat ie eenig in staat.
Enkele geniale zinnen in dit nummer. Frans Halsema, een veel te vroeg overleden genie.We Came A Long Time Ago
Het is nog vroeg.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
ja daag... heb vrijquote:Op donderdag 27 december 2018 08:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ontbijt in de keuken maken en op bed brengen dan?
I love music |Ajax forever
Moe nog welquote:Op donderdag 27 december 2018 08:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat niet.![]()
Ik ben moe aan het verzamelen om op te staan.![]()
![]()
joh een boterham verkolen, wat boter en hagelslag er op en een glas sju naar boven brengen. Werkte bij ons als kinderen ook prima op moeder en vaderdag zodat we zo snel mogelijk van dat ontbijt op bed brengen verhaal af waren.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |