het mega tweepersoonshoekbad neemt te veel ruimte inquote:Op donderdag 27 december 2018 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn wasmachine staat gewoon in de douche. Past prima.
ja we willen niet helemaal het huis delen, ik kan er niet tegen als de tv de hele dag aan staat op een vrije dag. Wil gewoon nog wat eigen ruimte hebben als ik een dag vrij ben.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dat gedaan hebben.
Mega groot huis met 2 keukens en 2 badkamers
naar radio5 verkastquote:Op donderdag 27 december 2018 09:14 schreef RedFever007 het volgende:
Waar is de TOP2000 tune gebleven trouwens, hoor hem niet/nauwelijks nog? Of ligt het aan mij
zo mooiquote:All my words come back to me
In shades of mediocraty
like emptiness and harmony
I need someone to comfort me
een bad heb ik niet, mis ik eigenlijk ook niet echt. Hoewel als de loterij wel langs komt dan neem ik wel een zwembad in de kelder, die mag wel onder beide huizen doorquote:Op donderdag 27 december 2018 09:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het mega tweepersoonshoekbad neemt te veel ruimte in
Hooooomeward bound
uuroverzicht mis ik ook inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2018 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uuroverzicht is al sinds 2013 weg denk ik, sindsdien is het hard gegaan met het wegbezuinigen van de andere tunes
af en toe hoor je nog de verlepte remix uit 2016
crazy is het!quote:Op donderdag 27 december 2018 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uuroverzicht is al sinds 2013 weg denk ik, sindsdien is het hard gegaan met het wegbezuinigen van de andere tunes
af en toe hoor je nog de verlepte remix uit 2016
Vraag me altijd af welke idiote producers zoiets verzinnen en op basis waarvan. Het is alsof de finish tune bij Radio Tour de France wordt afgeschaft. Tunes zorgen voor herkenbaarheid en het gevoel dat je naar iets bijzonders aan het luisteren bent.quote:
Heel af en toe hoor je ze nog. Maar ze waren te ouderwets, ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:17 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Vraag me altijd af welke idiote producers zoiets verzinnen en op basis waarvan. Het is alsof de finish tune bij Radio Tour de France wordt afgeschaft. Tunes zorgen voor herkenbaarheid en het gevoel dat je naar iets bijzonders aan het luisteren bent.
helemaal mee eens. Maar het zal wel niet hip meer zijn ofzo, niet interactief genoeg.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:17 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Vraag me altijd af welke idiote producers zoiets verzinnen en op basis waarvan. Het is alsof de finish tune bij Radio Tour de France wordt afgeschaft. Tunes zorgen voor herkenbaarheid en het gevoel dat je naar iets bijzonders aan het luisteren bent.
onzin ze wilden meer tijd om eigengeilerij te doenquote:Op donderdag 27 december 2018 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel af en toe hoor je ze nog. Maar ze waren te ouderwets, ofzo.
precies dit! Anders kan ik net zo goed de nummers via Spotify gaan luisteren. Het is ook een stukje beleving van de t2000quote:Op donderdag 27 december 2018 09:17 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
hoi smurfquote:
Niets zo erg als allerhande managers die moderniseren om het moderniseren.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel af en toe hoor je ze nog. Maar ze waren te ouderwets, ofzo.
Ruud de Wildquote:Op donderdag 27 december 2018 09:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
onzin ze wilden meer tijd om eigengeilerij te doen
eensch!quote:Op donderdag 27 december 2018 09:20 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Niets zo erg als allerhande managers die moderniseren om het moderniseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |