weet ik veel waar hij is. Maar jij hebt het over paradijselijker stuk. En dat is er gewoon niet.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:26 schreef Poes. het volgende:
Ja overhedge, maar zo ver is hij toch nog niet?![]()
Waar is hij volgens jou dan?
Nee nee nee, ik zei dat ik het grappig zou vinden als de verbannelingen nu een mooier stuk IJsland vonden. Niet dat het er is. Want, IJsland for fucks sakequote:Op vrijdag 21 december 2018 10:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
weet ik veel waar hij is. Maar jij hebt het over paradijselijker stuk. En dat is er gewoon niet.
Dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Niet dat het er is. Want, IJsland for fucks sake
haha ja nu snap ik jouw antwoorden ook wat beterquote:Op vrijdag 21 december 2018 19:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jezus, ik las ''ja maar daar zijn ze niet''
Ik moet op bed
Excuus!!
Meur zequote:Op vrijdag 21 december 2018 19:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jezus, ik las ''ja maar daar zijn ze niet''
Ik moet op bed
Excuus!!
Dit, dat wijf is nog erger.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:15 schreef AchJa het volgende:
Die boneless begint ondertussen een knap ergerlijke factor te worden...
Dit dus. Het begint veel te veel op Game of Thrones te lijken met die liefdesrelaties en de intriges. Ik vind het zo minder leuk worden....quote:Op donderdag 27 december 2018 20:35 schreef padlarf het volgende:
Overgedramatiseerde baggerhopelijk volgende week weer beter
Ik ben er ook niet meer zo blij mee de laatste tijd.quote:Op zondag 30 december 2018 11:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dit dus. Het begint veel te veel op Game of Thrones te lijken met die liefdesrelaties en de intriges. Ik vind het zo minder leuk worden....
Dat is niet irritant maar sexyquote:Op maandag 31 december 2018 01:36 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet meer zo blij mee de laatste tijd.
Vind het ook wel prima dat Heahmund dood is. Dat irritante gehijg van hem als hij wat zei
Lagertha zal wel meegenomen zijn door #TeamHarald
Als Heahmund een dikke papzak was geweest had je dat gehijg vies gevondenquote:Op maandag 31 december 2018 09:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat is niet irritant maar sexy![]()
Zei Bjorn niet iets over dat Lagertha niet gevonden wil worden? Ik ga er van uit dat ze zelf de benen heeft genomen.
Klopt. Maar dat issie nietquote:Op maandag 31 december 2018 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als Heahmund een dikke papzak was geweest had je dat gehijg vies gevonden
quote:Op maandag 31 december 2018 13:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat issie niet![]()
![]()
(Was. RIP.)
Ja ik hou van Ubbequote:Op maandag 31 december 2018 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind het trouwens wel mooi dat Ubbe steeds meer de maniertjes van Ragnar krijgt. Een bepaalde blik of opmerking, een grijns, duidelijk de zoon van z'n vader
Sigurd snake in the eye.quote:Op maandag 31 december 2018 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hvitserk is nogal een jammerlijk personage (ziet er niet indrukwekkend uit en is maar een loopjongen/voetveeg van Ivar), maar die ene broer die door Ivar vermoord werd ben ik al helemaal vergetenGeen idee meer hoe die er uitzag of heette.
Ojaquote:
In theorie wel. Maar in beide series zijn best veel vrijheden genomen, dus er zal veel verschil zijn.quote:Op maandag 31 december 2018 15:20 schreef Poes. het volgende:
Is de King Alfred uit Vikings dezelfde als die uit the Last Kingdom trouwens?
Ik kon er met Google ook niet veel wijs uit worden..quote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
In theorie wel. Maar in beide series zijn best veel vrijheden genomen, dus er zal veel verschil zijn.
ja want is ragnar (of was ) dezelfde of zijn zoon?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
In theorie wel. Maar in beide series zijn best veel vrijheden genomen, dus er zal veel verschil zijn.
nou. Het is je vergevenquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:12 schreef Poes. het volgende:
Ja ik ben écht toe aan vakantie, tjonge jonge..
Sorry o_h
Ik ben even vergeten waarom Alfred persé koning moest worden, was dit een wens van Ecbert? Omdat zoon van Athlestan?quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:28 schreef Funzel het volgende:
JudithLekker je eigen zoon vergiftigen. Aethelred was denk ik idd vroeg of laat wel voor zijn kans gegaan, maar dit is wel lomp hoor.
Ja maar die andere Aaethel is de oudste zoon, die kan niet zomaar van z'n titel gestript worden? Iemand heeft gezegd dat Alfred troonopvolger moet worden, maar weet dus niet meer hoe en wat.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:08 schreef Funzel het volgende:
Denk vooral dat Judith gewoon graag Alfred heeft. Ze had veel meer met haar zoon van Athelstan, dan met haar zoon van Aethelwulf (Aethelred). Dat zag je meteen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die chick onderin trouwens, lijkt gruwelijk veel op Porunn (of Thorunn) die ergens in seizoen 2 of 3 het kind van een van de boys kreeg en daarna de heuvels invluchtte.
In de serie hebben ze net zo'n bekkie en net zulke wenkbrauwen, of dat vond ik iigquote:
Klopt, ze lijken wel op elkaarquote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In de serie hebben ze net zo'n bekkie en net zulke wenkbrauwen, of dat vond ik iig
Raar dat die nooit meer terug is gekomen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die chick onderin trouwens, lijkt gruwelijk veel op Porunn (of Thorunn) die ergens in seizoen 2 of 3 het kind van een van de boys kreeg en daarna de heuvels invluchtte.
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:55 schreef Funzel het volgende:
[..]
Raar dat die nooit meer terug is gekomen.
Ja Judith zat er om te drammen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar die andere Aaethel is de oudste zoon, die kan niet zomaar van z'n titel gestript worden? Iemand heeft gezegd dat Alfred troonopvolger moet worden, maar weet dus niet meer hoe en wat.
Ah.. makes sense.quote:
Terwijl Aethelhenk de oudste zoon is. Snap sowieso geen hol van die verhaallijn. Knul zou koning worden, wilde koning worden, is pissig dat hij de kroon aan z'n jongere (half)broertje moet geven, blijft pissig, spant samen tegen hem... en is nu dood door z'n bloedeigen moeke.quote:
Athelstanquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ah.. makes sense.
Ze hield altijd al meer van Athlestan dan Aethelwulf, gearrangeerd huwelijk dit dat.
Vreselijke ventquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
AthelstanMancrush op die vent
Ja ok, maar ik heb het over de acteurquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vreselijke ventHij heeft er persoonlijk voor gezorgd dat de Vikingen uiteindelijk uitstorven
Mwha.. misschien in z'n Viking periode, met lang gevlecht haar.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb het over de acteur
Plaatje doet het niet, maar eensquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mwha.. misschien in z'n Viking periode, met lang gevlecht haar.
[ afbeelding ]
Stom.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, maar eens
+1 en +1quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lagertha zal toch altijd wel de favoriet blijven hierDe lelijkste is zonder twijfel Aslaug, brrr
En de edit?quote:
Ajohquote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee, te gewoontjes. Judith daarentegen
Kwam net een foto uit seizoen 2/3 tegen, was ze nog lekker molligquote:
Joah, Helga is ook een lekkertjequote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kwam net een foto uit seizoen 2/3 tegen, was ze nog lekker mollig![]()
Helga vond ik ook een hele mooie (zonder persé sexy te zijn) vrouw.
Maar Helga was lief en braaf en keurig, geen vechter. Ze was gewoon een prachtige vrouw om te zien (en horen!)quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joah, Helga is ook een lekkertje
Kwentrith vond ik niet veel aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar Helga was lief en braaf en keurig, geen vechter. Ze was gewoon een prachtige vrouw om te zien (en horen!)
Vergeten we Kwentrith niet?![]()
Zag net een meme op 9GAG; why are there no ugly Norse women? Because the Vikings only took the hot ones back.
Dat was heel plat gezegd gewoon een geil wijfquote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kwentrith vond ik niet veel aan.
Nahhh.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat was heel plat gezegd gewoon een geil wijf
Nog zo`n reportquote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:36 schreef Poes. het volgende:
Zag net een meme op 9GAG; why are there no ugly Norse women? Because the Vikings only took the hot ones back.
Repost?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nog zo`n reportHeel 9gag staat er vol mee
Eens, ik vind het ook vreselijk irritant worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:58 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet wat het Flokiverhaal nog toevoegt. Eigenlijk gebeurt daar niks, het is koud en er is geen eten.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:25 schreef padlarf het volgende:
Ik vind die Magnus overigens een jankend rukkertje eersteklas
Ja repost bedoel ikquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Repost?
Ze hebben wel gelijk, kijk maar naar alle slavinnetjes die Bjorn inmiddels heeft bevrijd
Ik spoel het meestal gewoon doorquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Eens, ik vind het ook vreselijk irritant worden.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:58 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet wat het Flokiverhaal nog toevoegt. Eigenlijk gebeurt daar niks, het is koud en er is geen eten.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Eens, ik vind het ook vreselijk irritant worden.
Floki en Magnus mogen allebei zo snel mogelijk dood. Floki's verhaal is saai. Als ik wil weten hoe zijn ontdekkingsreizen zijn gegaan kijk ik wel een documentaire. Ik kijk Vikings om ruwe vechtende vikings (...) te zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:25 schreef padlarf het volgende:
Ik vind die Magnus overigens een jankend rukkertje eersteklas
De serie wordt in rap tempo slechter en slechter. zo zonde.quote:Op zondag 6 januari 2019 13:26 schreef Funzel het volgende:
Dat verhaal met Floki is inderdaad breselijk. Zo zonde, Floki was de eerste seizoenen zo'n tof personage.
daarom stoppen ze ook na seizoen 6quote:Op maandag 7 januari 2019 01:46 schreef Odaiba het volgende:
[..]
De serie wordt in rap tempo slechter en slechter. zo zonde.
Ze hadden nog mooi wat kanten op kunnen gaan, maar ze lijken wat inspiratieloos na de dood van Ragnar. Ik vond enkel de trip naar de Noord-Afrikaanse kust interessant. Ik hoop dat er een vervangende serie komt die weer een ander personage belichten. Knightfall vond ik namelijk ook geen zak aan.quote:Op maandag 7 januari 2019 10:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
daarom stoppen ze ook na seizoen 6
En daar zie je dan weer bar weinig van. zonde.quote:Op maandag 7 januari 2019 13:19 schreef Odaiba het volgende:
Ik vond enkel de trip naar de Noord-Afrikaanse kust interessant.
Heb ik ook, bij 4 verschillende sources zelfsquote:Op donderdag 10 januari 2019 10:55 schreef Poes. het volgende:
Wie heeft er een goed werkend streamlinkje voor me? De enige die ik kan vinden hebben een irritante voice-over die verteld wat er gebeurd
Ik bij alle linkjes die ik kan vindenquote:Op donderdag 10 januari 2019 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik ook, bij 4 verschillende sources zelfsMoeilijk irritant!
Ik kan zo een vijfde testen. Fingers crossedquote:Op donderdag 10 januari 2019 15:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik bij alle linkjes die ik kan vindenFuck dit. En hij staat nog niet op Xuka.
Nee, ik snap daar allemaal niks van. Ben na Kazaa blijven hangenquote:
Is echt heel erg simpel, maarja, ik download al jaren op die manierquote:Op donderdag 10 januari 2019 15:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee, ik snap daar allemaal niks van. Ben na Kazaa blijven hangen![]()
Ik stream nu alles, ging tot vandaag altijd goed
Ik probeer het morgen wel weerquote:Op donderdag 10 januari 2019 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is echt heel erg simpel, maarja, ik download al jaren op die manier
Nou, dat is geen understatementquote:Op donderdag 10 januari 2019 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eindelijk gebeurt er eens wat op IJsland!
quote:
Ja, echt super jammer dat ze dus voor dit saaie zootje gekozen hebben..En we hoeven ook niet veel meer te verwachten, dus het volgende seizoen, de laatste zal zijn. Tenzij er spin-offs komen.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
En daar zie je dan weer bar weinig van. zonde.
Ja was wel gek, ik gok dat hij migraine heeft of zo, vandaar dat plotselinge (werd niet zo gezegd maar dat heb ik ervan gemaakt).quote:Op donderdag 10 januari 2019 21:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik had even gemist wat er nu met de koning aan de hand was in aflevering 16. Hij was ineens ziek?
kazaaquote:Op donderdag 10 januari 2019 15:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee, ik snap daar allemaal niks van. Ben na Kazaa blijven hangen![]()
Ik stream nu alles, ging tot vandaag altijd goed
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vind het maar een matig seizoen tot nu toe.
Inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:50 schreef padlarf het volgende:
Ik ben zo klaar met dat klagende jankvolk op IJsland. Dat de rest ook maar van die klif springt
+1quote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:50 schreef padlarf het volgende:
Ik ben zo klaar met dat klagende jankvolk op IJsland. Dat de rest ook maar van die klif springt
Nou dat. En al is er nu iets gebeurt, het moet toch ergens naar leiden zou je denken? Maar ik zie het nog nietquote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:50 schreef padlarf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik verwacht een hazenlipje, viel volgens mij reuze mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan kan een baby toch nog wel melk drinken?quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik verwacht een hazenlipje, viel volgens mij reuze mee.
Geen idee of dat lukt, open gehemelte?quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dan kan een baby toch nog wel melk drinken?
quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja nou beetje flauw dat ze het niet lieten zien, ik wilde ook weten wat er met dat kind aan de hand was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The boneless wordt ook steeds erger, nu weer al die mensen verbranden, wel mooi dat Hvisterk koning Olaf, oftewel de Boedhamee heeft gekregen.
Nee, we hebben nog 2 afleveringen te gaanquote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ragnar![]()
![]()
![]()
Serie stijgt ineens qua kwaliteit.
Dat was het weer voor dit seizoen?
Vorig seizoen zei je nog wat andersquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:17 schreef Vlindur het volgende:
Op FlokiTown na was het een geweldige aflevering.
Die Ivar, wat een vreselijke vent
Gebeurdquote:Op donderdag 24 januari 2019 12:21 schreef Poes. het volgende:
Hèhè, er gebeurd weer eens wat.
Ik lachte veel te hard toen Floki het kruis vondStumper.
Ben benieuwd hoe hij weer thuis komt.
Hopelijk volgende week het gevecht om Kattegat, al weten ze dat vast nog wel te rekken tot de season finale..
Gebeurt? Gebeurd? Gebeurdte?quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gebeurd
Ik vind het vooral zonde voor Floki, zijn hele wereld was al ingestort en nu dit
Er was trouwens een momentje in de subtitles direct na het gevecht tussen Ubbe en Frodo, toen Torvi bij hem kwam zitten; er stond "Frodo inhales" ipv "Ubbe inhales", waardoor ik van mening was dat Frodo het gebeuren had overleefd, vooral omdat Ubbe bewegingsloos naar de lucht aan het staren was. Fooled me
Oh, was dat Judith? Herkende haar totaal nietquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gebeurt? Gebeurd? Gebeurdte?
Ik had weer eens geen subs, maar ik verwachtte ook niet dat Ubbe het NIET zou overleven. Wel badass dat hij toch op de valreep Jezus nog even te kakken zette.![]()
Judith's dood vond ik wel heel plotseling, had nog wel een wraakactie van Alfred verwacht ook.
Judith zei vorige week dat ze borstkanker hadquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, was dat Judith? Herkende haar totaal nietLeek eerder die weduwe van Aethelhenk, maar daar zou Alfred niet om hebben zitten treuren. Tevens is die chick al vertrokken... had idd liever gezien dat hij z'n moeke op het schavot had gezet, maar ach, ze is dood, en dood is dood
Ja dat weet ik, maar ze zag er totaal niet herkenbaar uitquote:Op donderdag 24 januari 2019 16:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Judith zei vorige week dat ze borstkanker had
Lagertha's ''speech'' over haar tegen Alfred deed ook geen belletje rinkelen?quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ze zag er totaal niet herkenbaar uit
Neequote:Op donderdag 24 januari 2019 17:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Lagertha's ''speech'' over haar tegen Alfred deed ook geen belletje rinkelen?
quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:01 schreef Poes. het volgende:
Oh ja;
''Gebeurd wijst op iets dat achter de rug is, op iets dat voltooid is. Gebeurt wijst op iets in het heden, op iets dat aan de gang is.''
Er gebeurT eindelijk wat
De finale is toch volgende week?quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:21 schreef Poes. het volgende:
Hopelijk volgende week het gevecht om Kattegat, al weten ze dat vast nog wel te rekken tot de season finale..
Ach, het kijkt nog wel lekker weg.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:36 schreef over_hedge het volgende:
Nou ik vind het prima dat het straks afgelopen is. Vind het maar kut geworden
Verrek, ik dacht dat we nog 2 eps hadden.quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:47 schreef padlarf het volgende:
[..]
De finale is toch volgende week?
Seizoen 6 zal waarschijnlijk uit nog eens 20 afleveringen bestaan, waar moeten ze het nog over hebben?quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:36 schreef over_hedge het volgende:
Dat zeg ik, wat moeten ze ons nog laten zien nu?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:43 schreef Funzel het volgende:
Ik dacht dat er hierna nog een seizoen kwam en dat ze er dan mee op zouden houden.
Volledig mee eens, wat een gezeik is het geworden. In het begin een prima serie maar na de dood van Ragnar is het er niet beter op geworden.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:36 schreef over_hedge het volgende:
gast.. betere kwaliteit kijken of ogen open doen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ze zag er totaal niet herkenbaar uit
Ik ga er vanuit dat ze dan de oorlog tussen de broers gaan laten zien.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat zeg ik, wat moeten ze ons nog laten zien nu?
Ik vind het ook wel mooi geweest
Daar kijken we nu toch al naarquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:03 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze dan de oorlog tussen de broers gaan laten zien.
En dát is precies wat ik zei; ze zullen de battle om Kattegat nog wel weten te rekken tot seizoen 6quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:45 schreef Funzel het volgende:
[..]
Meer de opbouw er naar toe eigenlijk.
Mee eens. Het wordt erg uitgerekt met dingen die weinig boeien en amper ergens naar toe leiden.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:36 schreef over_hedge het volgende:
Historisch gezien blijkbaar: (ff in een spoiler voor het geval er nog iemand is die überhaupt interesse in dit deel van het verhaal heeft)quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:58 schreef Karina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buiten dat heeft dat hele verhaal me echt geen moment geïnteresseerd.Ik wilde alleen ff googlen of er nog wat interessants zou gaan gebeuren, als ze de boel een beetje historisch correct zouden uitbeelden.
Nee mij ook niet, het beste stuk was nog uit de laatste aflevering toen floki helemaal flabbergasted dat kruis zagquote:Op zondag 27 januari 2019 13:48 schreef ToT het volgende:
Buiten dat heeft dat hele verhaal me echt geen moment geïnteresseerd. Ik wilde alleen ff googlen of er nog wat interessants zou gaan gebeuren, als ze de boel een beetje historisch correct zouden uitbeelden.
Ja ik had liever gezien dat hij iets zag wat juist mooi bij zijn geloof aansloot en dat hij daardoor om het leven kwam.quote:Op zondag 27 januari 2019 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee mij ook niet, het beste stuk was nog uit de laatste aflevering toen floki helemaal flabbergasted dat kruis zag
Nou ja, er gebeuren dingen die niet opgeschreven worden in de geschiedenis. Zou prima kunnen dan er wat Christenen IJsland al eerder ontdekt hadden.quote:Op zondag 27 januari 2019 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
r een kruis stond. IJsland was toch door de vikings ontdekt en niet door christenen? Of was iemand op het
De serie is ook niet 100% historisch correct.quote:Op zondag 27 januari 2019 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vond het sowieso erg raar dat er een kruis stond. IJsland was toch door de vikings ontdekt en niet door christenen? Of was iemand op het eiland stiekem geconverteerd?
Mijn uitleg was eigenlijk dat floki met zijn geschreeuw de uitbarsting veroorzaaktequote:Op zondag 27 januari 2019 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had liever gezien dat hij iets zag wat juist mooi bij zijn geloof aansloot en dat hij daardoor om het leven kwam.
Die vulkaanuitbarsting hoefde an sich nog niet zo slecht te zijn, maar het was beter geweest als hij had gezien dat dat ding zat te beven en er rook uit kwam en dat hij dat als een teken van de goden zag en dat hij daarom er in ging.
Nu kwam het helemaal vanuit het niets; dat ding barstte TOEVALLIG net uit toen hij er in ging.
@ dat kruis; het enige mooie vond ik die oude bekende giechel van hem die ff ontsnapte voor die enorme aanval van wanhoop.
quote:Op zondag 27 januari 2019 14:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn uitleg was eigenlijk dat floki met zijn geschreeuw de uitbarsting veroorzaakte
Wat kut zeg.quote:Op zondag 27 januari 2019 14:39 schreef ToT het volgende:
Trouwens, kennen jullie dit Youtube kanaal al? https://www.youtube.com/user/JustSoShayla/videos
Voorbeeldje:
Ierse monniken schijnen de eerste bewoners te zijn geweest. O.a. het Islandingabók van 1130 maakt melding dat de eerste Noren op Ierse christenen gestoten waren.quote:Op zondag 27 januari 2019 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vond het sowieso erg raar dat er een kruis stond. IJsland was toch door de vikings ontdekt en niet door christenen? Of was iemand op het eiland stiekem geconverteerd?
Hoe soon is soon!quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:35 schreef Poes. het volgende:
Ehhh ik zie net een trailer op FB voorbij komen, ''new season coming soon''
Wat?
idd @ dat hij geen reet toevoegde. Hadden ze veel beter helemaal weg kunnen laten.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe soon is soon!
Ik vond die laatste beelden met Bjorn maar gek, ik dacht eerst hij is dood en hij is in walhalla samen met de seeker.
Jammer dat boneless nog niet dood is, die wordt nu wel heel vervelend. De nepbroer is gelukkig WEL dood. Die voegde ook geen reet toe.
Ivar sluit zich bij de christenen aan?quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:35 schreef Poes. het volgende:
Ehhh ik zie net een trailer op FB voorbij komen, ''new season coming soon''
Wat?
Dit kon ik me niet meer herinneren, tx! Wel mooi dat we toch af en toe heel even Ragnar nog zien, die maakte toch wel de serie. Ondanks alles geniet ik er toch nog best wel van. Floki is wel een minpunt, maar verder vond ik het wel een prima seizoen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:19 schreef ToT het volgende:
Dat gesprekje met die seer was een leuke flashback naar het moment waarop die seer tegen Ragnar zei dat zijn zoon groter zou worden dan hijzelf ooit zou worden. En dat is nu dus gebeurd.
GodS lijkt me eerder odin en co dan de christengod, dat is er maar eentje tenslotte. Moet zeggen dat ik niet op de teksten heb gelet, meer op de beelden.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ivar sluit zich bij de christenen aan?
We're not only fighting for ourselves, but for our gods?
Mja Floki was niet meer interessant vanaf het moment dat zijn vrouw door haar adoptiekind gedood werd. Dat hele verhaal van naar IJsland gaan enzo had van mij helemaal niet gehoeven.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit kon ik me niet meer herinneren, tx! Wel mooi dat we toch af en toe heel even Ragnar nog zien, die maakte toch wel de serie. Ondanks alles geniet ik er toch nog best wel van. Floki is wel een minpunt, maar verder vond ik het wel een prima seizoen.
Ja nee ze worden aangevallen en moeten nu zichzelf en hun goden verdedigen tegen de invallende machten die blijkbaar door Ivar geleid worden.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
GodS lijkt me eerder odin en co dan de christengod, dat is er maar eentje tenslotte. Moet zeggen dat ik niet op de teksten heb gelet, meer op de beelden.
Ik begreep het ook helemaal niet, ik dacht dat het ergens toe zou leiden, een echte settlement op IJsland, schepen bouwen (Floki was tenslotte een schepenbouwer), weet ik het, maar het was helemaal niets, er gebeurde niets, tenminste wat er gebeurde leidde nergens toe.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja Floki was niet meer interessant vanaf het moment dat zijn vrouw door haar adoptiekind gedood werd. Dat hele verhaal van naar IJsland gaan enzo had van mij helemaal niet gehoeven.
"Oh, nu maakt die knakker.....wie het ook moge zijn.......die andere gast dood. Oh ja, volgens mij had die namelijk een familielid van die ander vermoord of zo? Oh kijk, weer een wraakactie van de andere kant, wat een verrassing...."
En DAT frustreert me dus nog het meeste met hoe de serie nu ook is. Zo ook met die nep-zoon enzo.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begreep het ook helemaal niet, ik dacht dat het ergens toe zou leiden, een echte settlement op IJsland, schepen bouwen (Floki was tenslotte een schepenbouwer), weet ik het, maar het was helemaal niets, er gebeurde niets, tenminste wat er gebeurde leidde nergens toe.
Volgens die preview wel, ja. En ik ga er van uit dat ze verliezen, aangezien de Vikingen verdwenen zijn en het christendom gewonnen heeft. (Ik denk dat Ivar zich bij de christenen aansluit om Kattegat aan te vallen.)quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:50 schreef Funzel het volgende:
Bevredigende finale wel. Tof dat Bjorn, Ubbe en Hvitserk weer samen zijn. Laatste seizoen zullen hun dan wel weer in oorlog raken met Ivar.
Ik vond het wel pijnlijk hoe Ubbe op Hvitserk reageerdequote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:50 schreef Funzel het volgende:
Bevredigende finale wel. Tof dat Bjorn, Ubbe en Hvitserk weer samen zijn. Laatste seizoen zullen hun dan wel weer in oorlog raken met Ivar.
Ik geef hem groot gelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond het wel pijnlijk hoe Ubbe op Hvitserk reageerde
Als Floki NU nog levend uit die vulkaan komt stop ik met kijkenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:53 schreef Funzel het volgende:
Ubbe is ook mijn favoriet nu wel. Denk de enige die dit seizoen een positieve ontwikkeling heeft gemaakt. Is zowel qua looks als qua karakter het meest Ragnar denk ik.
Maar is Floki nou dood ja? Iedereen hier lijkt daar zo zeker van te zijn.
Ik heb hem nooit gemogen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:56 schreef Funzel het volgende:
Nja, vind het een beetje een anti climax voor het personage. Zijn IJsland story was wel ruk ja, maar de eerste paar seizoenen was hij bijna iedereen's favoriete personage.
Floki was echt epic, maar ja, zoals ik al zei hield hij op met interessant zijn toen zijn vrouw gedood werd.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:56 schreef Funzel het volgende:
Nja, vind het een beetje een anti climax voor het personage. Zijn IJsland story was wel ruk ja, maar de eerste paar seizoenen was hij bijna iedereen's favoriete personage.
God works in mysterious waysquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Floki was echt epic, maar ja, zoals ik al zei hield hij op met interessant zijn toen zijn vrouw gedood werd.
Maar zijn dood, ondanks/dankzij de miraculeus getimede vulkaanuitbarsting, was idd echt een anticlimax, ja.
Ubbequote:
Die was gewoon het sulletje van de hele groepquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:06 schreef Poes. het volgende:
Magnus![]()
Sigurd had gewoon een vreemd kapsel, die heeft verder niks geks gedaan toch?
True, maar die heeft zichzelf ook niet echt kunnen bewijzenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die was gewoon het sulletje van de hele groep
Een dikke lading lava in je bakkes is in het algemeen niet echt bevorderlijk voor je gezondheid.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vond de aanval nou ook niet echt doorgedacht. Zeker nadat ze al die leuke truukjes in Engeland enzo hadden gebruikt. Ik dacht echt: "Is dit het nou? HET gevecht?
En dan natuurlijk ineens PLOP binnen zijn en gewonnen hebben. Vond het een beetje lafjes gedaan/
Ik verwacht niet dat Floki dood is eigenlijk. Alhoewel onlogisch, ik denk dat hij nog wel eventjes leeft.
Dat denk ik niet, dan zouden ze nog een paar eeuwen vooruit in de tijd moeten gaan...quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens die preview wel, ja. En ik ga er van uit dat ze verliezen, aangezien de Vikingen verdwenen zijn en het christendom gewonnen heeft. (Ik denk dat Ivar zich bij de christenen aansluit om Kattegat aan te vallen.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De actrice die Gunnhild speelt heet trouwens in het echt Ragnheiður Ragnarsdóttir
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Net klaar met seizoen 5b (in 2 avonden). Keek wel lekker weg al ging het meeste eigenlijk nergens over, helemaal omdat er historisch 0,0% van klopt.
[..]
Dat denk ik niet, dan zouden ze nog een paar eeuwen vooruit in de tijd moeten gaan...Ze proppen sowieso meerdere generaties in 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De actrice die Gunnhild speelt heet trouwens in het echt Ragnheiður Ragnarsdóttir![]()
Klopt, maar wel in de 8e, 9e eeuw ongeveer. Scandinavië werd pas in de 11e/12e eeuw echt gekerstend. Maar goed, het zou kunnen dat ze afsluiten met het einde van de vikings als einde van Vikings.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze proppen sowieso meerdere generaties in 1.
In een serie waarin ze spontaan een vulkaan laten uitbarsten om van een hoofdpersoon af te komen, kun je alles verwachten. Shit, misschien komt Khaleesi zo nog voorbij met Drogon.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, maar wel in de 8e, 9e eeuw ongeveer. Scandinavië werd pas in de 11e/12e eeuw echt gekerstend. Maar goed, het zou kunnen dat ze afsluiten met het einde van de vikings als einde van Vikings.
Of ze gaan helemaal vooruit en laten Rollo Willem de Veroveraar spelen.
Tyrion Lannister zat er ook in en ''spring is coming'' volgens Ivarquote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
In een serie waarin ze spontaan een vulkaan laten uitbarsten om van een hoofdpersoon af te komen, kun je alles verwachten. Shit, misschien komt Khaleesi zo nog voorbij met Drogon.![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tyrion Lannister zat er ook in en ''spring is coming'' volgens Ivar![]()
Ivar met zijn nazivlaggen.
quote:
Magnus hadden ze nooit aan moeten beginnen. Fredydis was eniszins interessant; ze speelde met vuur en je wist gewoon dat het vroeg of laat mis zou gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:56 schreef padlarf het volgende:
Prima finale, al ben ik het er mee eens dat het wel wat makkelijk was in de uitvoering. Gelukkig zijn we verlosd van nutteloze randfiguren Magnus en Fredis.
Bjorn blijft mijn favoriet
ok, Fredis had misschien wel potentie. Helaas hebben ze daar te weinig mee gedaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Magnus hadden ze nooit aan moeten beginnen. Fredydis was eniszins interessant; ze speelde met vuur en je wist gewoon dat het vroeg of laat mis zou gaan.
Ik had verwacht dat ze meer macht zou vergaren onder de mensen met haar "kennis" over Ivar's goddelijkheid en dat ze daarmee een aantal extreme keuzes zou maken waarin mensen op een heel bloederige wijze vermoord zouden worden voor Ivar's glorie of zo.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
In een serie waarin ze spontaan een vulkaan laten uitbarsten om van een hoofdpersoon af te komen, kun je alles verwachten. Shit, misschien komt Khaleesi zo nog voorbij met Drogon.![]()
Klopt, een groot deel van mijn interesse is weggegaan met zijn dood, maar ik bleef nog goede hoop houden.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:49 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
![]()
Floki zoals Floki was is helaas al een paar seizoenen niet meer.
Sinds Ragnar dood is is het sowieso wat z'n strakke lijn kwijt. Freydis had een vrij makkelijke dood. Maar met de botjes van hun kindje ernaast.. Poeh
Ja nou, ik had meer wreedheden verwacht, met een hoop bloedvloeien door de straten enzo.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 19:27 schreef Poes. het volgende:
Ivar niet evil genoeg vinden![]()
![]()
Die kerel is fucked up.
Had liever gezien dat Kattegat zich tegen hem keerde na Bjorn's speech.
Acteer performance van Travis Fimmel is natuurlijk ook fenomenaal, dat alleen maakte het al tof.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, een groot deel van mijn interesse is weggegaan met zijn dood, maar ik bleef nog goede hoop houden.
Toen ging Floki's vrouw dood en werd hij hartstikke saai.
Gelukkig kregen we Heahmund die de boel weer wat interessant maakte en Ivar had ook wel potentie.
Ivar was wel lekker evil, maar ik had meer van hem verwacht. Die namaak Lagertha werd wel heel genadig gedood en idd Freydis werd ook zeer zachtaardig gedood, voor Ivar's maatstaven.
Maar sinds deze scene had ik echt heel wat bloedbaden verwacht van hem:
Ook omdat naast "the boneless" zijn andere bijnaam "the terrible" is.
Ik verwachtte echt een bloeddorstige maniak!
Okee, die mensen levend verbranden was idd niet echt heel aardig van hem natuurlijk!Of zeggen dat hij zijn leven voor "each and every one of you" zou geven en ze zoomen uit en dan zie je al die opgehangen lijken bungelen....dat was ook best wel fucked up!
Edit: ook dit zorgde natuurlijk voor hoge verwachtingen:
[ afbeelding ]
Ja, hij was een tiran, schafte de democratie in feite af en regeerde met ijzeren hand, maar toch.....
Vind Ubbe ook wel tof, lijkt toch het meest op Ragnar.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:56 schreef padlarf het volgende:
Prima finale, al ben ik het er mee eens dat het wel wat makkelijk was in de uitvoering. Gelukkig zijn we verlosd van nutteloze randfiguren Magnus en Fredis.
Bjorn blijft mijn favoriet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker weten dat je dit niet verwart met tsaar Ivan the terrible?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook omdat naast "the boneless" zijn andere bijnaam "the terrible" is.
Volgens mij was er toch ook een Ivar the terrible?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 23:40 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zeker weten dat je dit niet verwart met tsaar Ivan the terrible?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:23 schreef OuwePers het volgende:
Verwijzing naar seizoen 3 al staat heel Ragnar er niet op!
[ afbeelding ]
Zat onlangs nog te denken om helemaal opnieuw te beginnen.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:08 schreef Poes. het volgende:
Oh, Vikings is ook weer begonnen.
Heb er helemaal geen zin in
Dan is dit een goed momentquote:Op donderdag 5 december 2019 16:57 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Zat onlangs nog te denken om helemaal opnieuw te beginnen.
Het is niet verplicht om te kijken hequote:Op donderdag 5 december 2019 16:08 schreef Poes. het volgende:
Oh, Vikings is ook weer begonnen.
Heb er helemaal geen zin in
Jawel, nu wil ik het afkijken ookquote:Op donderdag 5 december 2019 17:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om te kijken he
Maar wel bedankt voor deze post. Ik had namelijk geen idee en ik heb wel zin om te kijkenZo eens ff downloaden
Ben benieuwd of dit seizoen wat beter is. Vond laatste seizoen niet zo goed.
Moet eerlijk bekennen dat ik ook even vergeten was hoe kut ik het laatste seizoen vondquote:Op donderdag 5 december 2019 17:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jawel, nu wil ik het afkijken ookMaar wel met tegenzin ja, jammer..
Oh ik was het écht nog niet vergetenquote:Op donderdag 5 december 2019 17:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik ook even vergeten was hoe kut ik het laatste seizoen vondtot ik dit topic beetje terug aan het lezen was.
Maar ik ga zo de eerste aflevering kijken. Wie weet is dit een goed seizoen en een waardige afsluiter van een toffe serie
quote:Op donderdag 5 december 2019 17:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik ook even vergeten was hoe kut ik het laatste seizoen vondtot ik dit topic beetje terug aan het lezen was.
Maar ik ga zo de eerste aflevering kijken. Wie weet is dit een goed seizoen en een waardige afsluiter van een toffe serie
Vikings s1 t/m s5 komt 1 januari op Netflixquote:Op donderdag 5 december 2019 16:57 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Zat onlangs nog te denken om helemaal opnieuw te beginnen.
Dit dus.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:38 schreef ToT het volgende:
Echt kut vond ik het laatste seizoen niet, maar wel vrij saai en met die geforceerde spanning van dat Lagertha ineens verdwenen was en vrij snel later terug werd gevonden in het hutje van een oud dametje.
We hebben gisteravond de eerste aflevering van dit seizoen gekeken, en blijkbaar was het een opbouw om haar met pensioen te sturen.quote:
Erg cartoonish idd, ook wat ik dacht, maar iets zegt me dat hij al die uitgenodigde jarls enzo snoeihard gaat verraden. Hij is zwaar over the top en komt knettergek over, maar is niet dom.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:57 schreef zipcon het volgende:
Ik vind Oleg wat cartoon villain aanvoelen maar ik geef hem nog een paar weken om uit te diepen.
Ik ben vooral benieuwd naar het plot in IJsland, voor de landen in het westen (Groenland en Vinland?) en het lot van Floki. Ik dacht dat hij uit de serie was geschreven maar hem telkens vermelden betekent dat we hem terug gaan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:30 schreef padlarf het volgende:
TevensDat zagen we toch al vorige week?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eric the red?quote:Op maandag 13 januari 2020 20:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb het verhaal, het echte verhaal dus, opgezocht, en in grote lijnen klopt het allemaal wel. Sommige namen zijn wel iets anders. Die Erik is zeker Erik de Noorman? Al klopt dat qua tijd niet helemaal.
Nou ja het klopt wel een beetje. Ik las dat Erik, Koning werd NA Harald maar dat is echt jaaren later, dan is deze Erik al dood.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Eric the red?
En ja, ze proppen honderden jaren aan vikinggeschiedenis in 2 generaties.
Vind ik trouwens wel een beetje jammer, dat ze zo veel historie in zo'n korte tijd proppen, dat het allemaal in 2 generaties gebeurt.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja het klopt wel een beetje. Ik las dat Erik, Koning werd NA Harald maar dat is echt jaaren later, dan is deze Erik al dood.
Eigenlijk vond ik het nadat Ragnar dood was al minder worden. De serie werd toch wel door hem gedragen. Ik hoop niet dat Floki nog terug komt, die vent... vreselijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind ik trouwens wel een beetje jammer, dat ze zo veel historie in zo'n korte tijd proppen, dat het allemaal in 2 generaties gebeurt.
Veel interessante personages ben je nu zo onderhand al weer bijna vergeten (Athelstan, Heahmund enz), sommige verhaallijnen zijn minder interessant en/of verwarrend...kweenie, in Game of Thrones deden ze het tot seizoen 4-5 (en ook 6 we) wel een stuk beter.
Helemaal mee eens, maar toch kwam mijn interesse wel weer wat terug.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik het nadat Ragnar dood was al minder worden. De serie werd toch wel door hem gedragen. Ik hoop niet dat Floki nog terug komt, die vent... vreselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vond ik Floki echt gaaf, tot zijn vrouw dood ging en hij zo'n hoopje ellende werd.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar toch kwam mijn interesse wel weer wat terug.
En @ Floki; onmogelijk dat hij die vulkaanuitbarsting overleefd zou hebben, MAARRRRRR....Mmm dat kan ik me niet herinneren, wat in je spoiler staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vond ik Floki echt gaaf, tot zijn vrouw dood ging en hij zo'n hoopje ellende werd.Ik vraag me wel af wat er met dat kruis was.
Ja dat kruis was om te laten zien dat de christenen zich overal aan het verspreiden zijn en dat de oude goden nergens meer zijn. Floki is op dat moment helemaal gebroken en krijgt een paar ton lava met sneltreinvaart in z'n giechel.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dat kan ik me niet herinneren, wat in je spoiler staatIk vraag me wel af wat er met dat kruis was.
Björn, lagertha, Ivan ... allemaal toch aardige rollen die goed vervuld worden. Ragnar en Ecbert was crème de lá crème, maar wat nu gaande is is prima te doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch wel wel een leuk seizoen vergeleken met de seizoenen ná de dood van Ragnar.
Björn is echt de zoon van z'n vader, al heeft Ivar ook veel van Ragnar's trekjes.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
De afgelopen weken alles weer gezien op Netflix.
Wat een genot was het weer!
S5 was nieuw voor mij, ik vond de tweede helft beter.
Bjørn is geweldig, die groeit met elke aflevering meer
Ik vind die acteur wat Bjorn speelt niet goed. Het is allemaal net niet, is wel gegroeid in zijn rol.quote:Op zondag 2 februari 2020 03:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Björn is echt de zoon van z'n vader, al heeft Ivar ook veel van Ragnar's trekjes.
Ow mid season finale?quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vind die acteur wat Bjorn speelt niet goed. Het is allemaal net niet, is wel gegroeid in zijn rol.
Ubbe lijkt meer op Ragnar.
Ja daar kan ik me soms ook wel aan ergeren. Snap het idee erachter wel, maar vind het soms wel wat veel.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow mid season finale?
idd wel een vaag einde.
Sowieso heb ik een hekel aan die vreemde tussenstukken in de battles. Dat deden ze al toen Ragnar nog leefde. Bewust verwarrend en moet zogenaamd poëtisch overkomen of zo.
Goeie vraag ja, ik hoop het niet, beetje vervelend einde van de serie als hij dood gaat.Ik hoop wel dat Hvitserk Ivar nog vermoord. Jammer dat we nu even moeten wachten.quote:Op zondag 9 februari 2020 10:59 schreef lichtknopje het volgende:
Is Björn nou wel of niet dood? Of was het een visioen van die kreupele?
Ik ben eigenlijk wel blij dat ie eindelijk dood isquote:Op zondag 9 februari 2020 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie vraag ja, ik hoop het niet, beetje vervelend einde van de serie als hij dood gaat.Ik hoop wel dat Hvitserk Ivar nog vermoord. Jammer dat we nu even moeten wachten.
Heeft hij van Ragnarquote:Op maandag 10 februari 2020 21:31 schreef Declan-Harp het volgende:
Bjorn is gewoon een vuile slet![]()
Met z'n schaamhaarbaard
Die sliep niet met elke nieuwe vrouw die hij tegenkwamquote:Op maandag 10 februari 2020 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft hij van RagnarDie wilde toen ook 2 vrouwen, maar helaas voor Ragnar ging dat toen niet door.
Vind het eigenlijk wel meevallen, met deze trouwt hij ook nog zelfs.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:46 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Die sliep niet met elke nieuwe vrouw die hij tegenkwam![]()
Bjorn is echt een manlet
Thorunn (Ex-Wife)quote:Op maandag 10 februari 2020 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel meevallen, met deze trouwt hij ook nog zelfs.
Denk dat je tegenwoordig al die vrouwen groupies zou noemen.
Hij trouwt dus wel met ze! De helft ben ik troujwens alweer vergetenquote:Op maandag 10 februari 2020 21:48 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Thorunn (Ex-Wife)
Torvi (Ex-Wife)
Astrid † (Ex-Fling)
Snaefrid † (Ex-Wife)
Elsewith (Ex-Fling)
Gunnhild (Wife)
Ingrid (2nd Wife)
quote:Op maandag 10 februari 2020 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij trouwt dus wel met ze! De helft ben ik troujwens alweer vergeten
Ja, na praktisch 1 ''date''quote:Op maandag 10 februari 2020 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij trouwt dus wel met ze! De helft ben ik troujwens alweer vergeten
Ik vind ze beide niet echt aantrekkelijk eigenlijk. Niemand van die vikingmannen. \Enige die er nog wel mee door kon was Aethelstan.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:49 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
[..]
Ja, na praktisch 1 ''date''![]()
Doe mij Ubbe maarBoh.
En de mannen als ze "schreeuwen". Gewoon een hoop valse lucht. Had Ragnar al.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:23 schreef Karina het volgende:
Ze praten allemaal irritant vind ik. vooral de vrouwen.
Ik vond de scene van Gunnhild met de dode baby wel zielig hoorZat ze daar helemaal alleen met dat dode kindje bij het grafje en moest ze hem zelf begraven.
Ragnar, Ubbe, Aethlewulf, ivar (puur uiterlijk).quote:Op maandag 10 februari 2020 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind ze beide niet echt aantrekkelijk eigenlijk. Niemand van die vikingmannen. \Enige die er nog wel mee door kon was Aethelstan.
Ja dan is het helemaal klaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:10 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ragnar, Ubbe, Aethlewulf, ivar (puur uiterlijk).
Aethelstan vond ik dan weer te glibberig op één of andere manier![]()
Maar goed, we krijgen dus nog 10 afleveringen en dan is het klaar?
En het zijn de Russen die de boel overnemen en verchristelijken?quote:
Ik heb geen idee eigenlijk. Je zou denken van wel, ik zie ze niet zo snel winnen van de Roes eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:12 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
En het zijn de Russen die de boel overnemen en verchristelijken?
Dat gaat dan best snel allemaal.. Werd hierboven ook al genoemd; de hele geschiedenis in 2 generaties verteld.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Je zou denken van wel, ik zie ze niet zo snel winnen van de Roes eigenlijk.
Deze is ook wel een aanrader, ook met Vikingen en zoquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:15 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dat gaat dan best snel allemaal.. Werd hierboven ook al genoemd; de hele geschiedenis in 2 generaties verteld.
Gelukkig hebben we Marvel's Thor nog
Al gezienquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze is ook wel een aanrader, ook met Vikingen en zo
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:50 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Al gezien![]()
Ben je opeens pro-Engelsman
Ik doelde op mezelf, sorry!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]lol ik ben pro niemand hoor, gewoon een goede serie.
In Vikings zijn zij de goodguys en in The Last Kingdom zijn de Engelsen datquote:
Ah vandaar. Misschien vond ik last Kingdom zelfs nog wel leuker dan Vikings eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:54 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
In Vikings zijn zij de goodguys en in The Last Kingdom zijn de Engelsen dat
Hmm nee, het is toch te verschillend vind ik. Beide series hebben z'n charmes, maar ik houd meer van Vikingsquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar. Misschien vond ik last Kingdom zelfs nog wel leuker dan Vikings eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Alleen om de namen al, ze heten allemaal Appelflap of Appelsap, geweldigquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar. Misschien vond ik last Kingdom zelfs nog wel leuker dan Vikings eigenlijk.
Jormungand ?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:12 schreef dumble het volgende:
Gelukkig heb ik p2p![]()
[ afbeelding ]
Say what?
Nicequote:Op donderdag 3 december 2020 16:12 schreef dumble het volgende:
Gelukkig heb ik p2p![]()
[ afbeelding ]
Say what?
Dus nog een half seizoen en dan klaar? Wel mooi dat je amper iets hebt gespoiled, want ik herinner me amper wat van seizoen 6 (of was het nou de tweede helft van seizoen 5?quote:Op zondag 3 januari 2021 16:27 schreef dumble het volgende:
Jesus, dit einde was echt kak. Veel te veel jankende mensen & rare scripts. Is maar goed dat s07 gecanceld is
Er staat helemaal niks op Amazonquote:Op zondag 3 januari 2021 16:42 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn alle seizoenen op Amazon Prime te vinden?
Ik zag net dat het niet op de Nederlandse Amazon staatquote:Op zondag 3 januari 2021 17:35 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Er staat helemaal niks op Amazon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |