weet ik veel waar hij is. Maar jij hebt het over paradijselijker stuk. En dat is er gewoon niet.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:26 schreef Poes. het volgende:
Ja overhedge, maar zo ver is hij toch nog niet?![]()
Waar is hij volgens jou dan?
Nee nee nee, ik zei dat ik het grappig zou vinden als de verbannelingen nu een mooier stuk IJsland vonden. Niet dat het er is. Want, IJsland for fucks sakequote:Op vrijdag 21 december 2018 10:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
weet ik veel waar hij is. Maar jij hebt het over paradijselijker stuk. En dat is er gewoon niet.
Dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Niet dat het er is. Want, IJsland for fucks sake
haha ja nu snap ik jouw antwoorden ook wat beterquote:Op vrijdag 21 december 2018 19:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jezus, ik las ''ja maar daar zijn ze niet''
Ik moet op bed
Excuus!!
Meur zequote:Op vrijdag 21 december 2018 19:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jezus, ik las ''ja maar daar zijn ze niet''
Ik moet op bed
Excuus!!
Dit, dat wijf is nog erger.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:15 schreef AchJa het volgende:
Die boneless begint ondertussen een knap ergerlijke factor te worden...
Dit dus. Het begint veel te veel op Game of Thrones te lijken met die liefdesrelaties en de intriges. Ik vind het zo minder leuk worden....quote:Op donderdag 27 december 2018 20:35 schreef padlarf het volgende:
Overgedramatiseerde baggerhopelijk volgende week weer beter
Ik ben er ook niet meer zo blij mee de laatste tijd.quote:Op zondag 30 december 2018 11:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dit dus. Het begint veel te veel op Game of Thrones te lijken met die liefdesrelaties en de intriges. Ik vind het zo minder leuk worden....
Dat is niet irritant maar sexyquote:Op maandag 31 december 2018 01:36 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet meer zo blij mee de laatste tijd.
Vind het ook wel prima dat Heahmund dood is. Dat irritante gehijg van hem als hij wat zei
Lagertha zal wel meegenomen zijn door #TeamHarald
Als Heahmund een dikke papzak was geweest had je dat gehijg vies gevondenquote:Op maandag 31 december 2018 09:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat is niet irritant maar sexy![]()
Zei Bjorn niet iets over dat Lagertha niet gevonden wil worden? Ik ga er van uit dat ze zelf de benen heeft genomen.
Klopt. Maar dat issie nietquote:Op maandag 31 december 2018 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als Heahmund een dikke papzak was geweest had je dat gehijg vies gevonden
quote:Op maandag 31 december 2018 13:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat issie niet![]()
![]()
(Was. RIP.)
Ja ik hou van Ubbequote:Op maandag 31 december 2018 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind het trouwens wel mooi dat Ubbe steeds meer de maniertjes van Ragnar krijgt. Een bepaalde blik of opmerking, een grijns, duidelijk de zoon van z'n vader
Sigurd snake in the eye.quote:Op maandag 31 december 2018 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hvitserk is nogal een jammerlijk personage (ziet er niet indrukwekkend uit en is maar een loopjongen/voetveeg van Ivar), maar die ene broer die door Ivar vermoord werd ben ik al helemaal vergetenGeen idee meer hoe die er uitzag of heette.
Ojaquote:
In theorie wel. Maar in beide series zijn best veel vrijheden genomen, dus er zal veel verschil zijn.quote:Op maandag 31 december 2018 15:20 schreef Poes. het volgende:
Is de King Alfred uit Vikings dezelfde als die uit the Last Kingdom trouwens?
Ik kon er met Google ook niet veel wijs uit worden..quote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
In theorie wel. Maar in beide series zijn best veel vrijheden genomen, dus er zal veel verschil zijn.
ja want is ragnar (of was ) dezelfde of zijn zoon?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
In theorie wel. Maar in beide series zijn best veel vrijheden genomen, dus er zal veel verschil zijn.
nou. Het is je vergevenquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:12 schreef Poes. het volgende:
Ja ik ben écht toe aan vakantie, tjonge jonge..
Sorry o_h
Ik ben even vergeten waarom Alfred persé koning moest worden, was dit een wens van Ecbert? Omdat zoon van Athlestan?quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:28 schreef Funzel het volgende:
JudithLekker je eigen zoon vergiftigen. Aethelred was denk ik idd vroeg of laat wel voor zijn kans gegaan, maar dit is wel lomp hoor.
Ja maar die andere Aaethel is de oudste zoon, die kan niet zomaar van z'n titel gestript worden? Iemand heeft gezegd dat Alfred troonopvolger moet worden, maar weet dus niet meer hoe en wat.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:08 schreef Funzel het volgende:
Denk vooral dat Judith gewoon graag Alfred heeft. Ze had veel meer met haar zoon van Athelstan, dan met haar zoon van Aethelwulf (Aethelred). Dat zag je meteen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die chick onderin trouwens, lijkt gruwelijk veel op Porunn (of Thorunn) die ergens in seizoen 2 of 3 het kind van een van de boys kreeg en daarna de heuvels invluchtte.
In de serie hebben ze net zo'n bekkie en net zulke wenkbrauwen, of dat vond ik iigquote:
Klopt, ze lijken wel op elkaarquote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In de serie hebben ze net zo'n bekkie en net zulke wenkbrauwen, of dat vond ik iig
Raar dat die nooit meer terug is gekomen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die chick onderin trouwens, lijkt gruwelijk veel op Porunn (of Thorunn) die ergens in seizoen 2 of 3 het kind van een van de boys kreeg en daarna de heuvels invluchtte.
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:55 schreef Funzel het volgende:
[..]
Raar dat die nooit meer terug is gekomen.
Ja Judith zat er om te drammen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar die andere Aaethel is de oudste zoon, die kan niet zomaar van z'n titel gestript worden? Iemand heeft gezegd dat Alfred troonopvolger moet worden, maar weet dus niet meer hoe en wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |