We hebben gisteravond de eerste aflevering van dit seizoen gekeken, en blijkbaar was het een opbouw om haar met pensioen te sturen.quote:
Erg cartoonish idd, ook wat ik dacht, maar iets zegt me dat hij al die uitgenodigde jarls enzo snoeihard gaat verraden. Hij is zwaar over the top en komt knettergek over, maar is niet dom.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:57 schreef zipcon het volgende:
Ik vind Oleg wat cartoon villain aanvoelen maar ik geef hem nog een paar weken om uit te diepen.
Ik ben vooral benieuwd naar het plot in IJsland, voor de landen in het westen (Groenland en Vinland?) en het lot van Floki. Ik dacht dat hij uit de serie was geschreven maar hem telkens vermelden betekent dat we hem terug gaan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:30 schreef padlarf het volgende:
TevensDat zagen we toch al vorige week?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eric the red?quote:Op maandag 13 januari 2020 20:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb het verhaal, het echte verhaal dus, opgezocht, en in grote lijnen klopt het allemaal wel. Sommige namen zijn wel iets anders. Die Erik is zeker Erik de Noorman? Al klopt dat qua tijd niet helemaal.
Nou ja het klopt wel een beetje. Ik las dat Erik, Koning werd NA Harald maar dat is echt jaaren later, dan is deze Erik al dood.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Eric the red?
En ja, ze proppen honderden jaren aan vikinggeschiedenis in 2 generaties.
Vind ik trouwens wel een beetje jammer, dat ze zo veel historie in zo'n korte tijd proppen, dat het allemaal in 2 generaties gebeurt.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja het klopt wel een beetje. Ik las dat Erik, Koning werd NA Harald maar dat is echt jaaren later, dan is deze Erik al dood.
Eigenlijk vond ik het nadat Ragnar dood was al minder worden. De serie werd toch wel door hem gedragen. Ik hoop niet dat Floki nog terug komt, die vent... vreselijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind ik trouwens wel een beetje jammer, dat ze zo veel historie in zo'n korte tijd proppen, dat het allemaal in 2 generaties gebeurt.
Veel interessante personages ben je nu zo onderhand al weer bijna vergeten (Athelstan, Heahmund enz), sommige verhaallijnen zijn minder interessant en/of verwarrend...kweenie, in Game of Thrones deden ze het tot seizoen 4-5 (en ook 6 we) wel een stuk beter.
Helemaal mee eens, maar toch kwam mijn interesse wel weer wat terug.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik het nadat Ragnar dood was al minder worden. De serie werd toch wel door hem gedragen. Ik hoop niet dat Floki nog terug komt, die vent... vreselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vond ik Floki echt gaaf, tot zijn vrouw dood ging en hij zo'n hoopje ellende werd.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar toch kwam mijn interesse wel weer wat terug.
En @ Floki; onmogelijk dat hij die vulkaanuitbarsting overleefd zou hebben, MAARRRRRR....Mmm dat kan ik me niet herinneren, wat in je spoiler staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vond ik Floki echt gaaf, tot zijn vrouw dood ging en hij zo'n hoopje ellende werd.Ik vraag me wel af wat er met dat kruis was.
Ja dat kruis was om te laten zien dat de christenen zich overal aan het verspreiden zijn en dat de oude goden nergens meer zijn. Floki is op dat moment helemaal gebroken en krijgt een paar ton lava met sneltreinvaart in z'n giechel.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dat kan ik me niet herinneren, wat in je spoiler staatIk vraag me wel af wat er met dat kruis was.
Björn, lagertha, Ivan ... allemaal toch aardige rollen die goed vervuld worden. Ragnar en Ecbert was crème de lá crème, maar wat nu gaande is is prima te doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch wel wel een leuk seizoen vergeleken met de seizoenen ná de dood van Ragnar.
Björn is echt de zoon van z'n vader, al heeft Ivar ook veel van Ragnar's trekjes.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
De afgelopen weken alles weer gezien op Netflix.
Wat een genot was het weer!
S5 was nieuw voor mij, ik vond de tweede helft beter.
Bjørn is geweldig, die groeit met elke aflevering meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |