Nooit foto's gezien van overgave Stalingrad? Of Duitse soldaten maandje na D-Day?quote:Op donderdag 20 december 2018 14:58 schreef Elan het volgende:
Die Duitse soldaten droegen geen baarden
Heb het over de OP mongool.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nooit foto's gezien van overgave Stalingrad? Of Duitse soldaten maandje na D-Day?
Als de poep de fan raakt hebben echte helden wel wat beters te doen dan hun gezicht scheren.
Spannend zeg.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Had laatst nog ruzie op twitter over de SS.
die haatbaarden waren er toch trendsetters meequote:Op donderdag 20 december 2018 14:58 schreef Elan het volgende:
Die Duitse soldaten droegen geen baarden
Dat dacht ik al, discussies win jij niet vaak.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet echt. Was vrij makkelijke 1-0 overwinning.
Ja, zet de webcam maar aan.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ben moe. Beide kinderen liggen op bed...
Zal ik?
De Hitachi pakken?quote:Op donderdag 20 december 2018 15:05 schreef Jojoortje het volgende:
Zal ik?
Gefeliciteerd met je awardquote:
Gefeliciteerd met je awardquote:Op donderdag 20 december 2018 15:05 schreef Jojoortje het volgende:
Zal ik?
Je hebt zoals verwacht niks gewonnen.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
was dat die gast die je meteen geblokkeerd had op twitterquote:Op donderdag 20 december 2018 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote je nou 2 keer dezelfde post in 2 verschillende posts.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je award
[..]
[..]
Je hebt zoals verwacht niks gewonnen.
Sorryquote:Op donderdag 20 december 2018 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote je nou 2 keer dezelfde post in 2 verschillende posts.
Krijg je alzheimer joh? Oude zak.
Overigens had je wel degelijk een award gewonnen zie ik nuquote:Op donderdag 20 december 2018 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote je nou 2 keer dezelfde post in 2 verschillende posts.
Krijg je alzheimer joh? Oude zak.
Welke dan?quote:Op donderdag 20 december 2018 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overigens had je wel degelijk een award gewonnen zie ik nuGefeliciteerd!
SOWquote:Op donderdag 20 december 2018 15:11 schreef Saind het volgende:
[..]
KnutdeIJsbeer (Docters van Leeuwen Award - Mooiste user)
Nee, maar de gemiddelde FOKker is zo lelijk dat je zonder foto dan al snel in aanmerking komt voor zo'n award.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vooral leuk omdat ik nog nooit een foto op fok heb geplaatst![]()
Het klopt wel natuurlijk
Da's ook waar.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar de gemiddelde FOKker is zo lelijk dat je zonder foto dan al snel in aanmerking komt voor zo'n award.
Award? Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 20 december 2018 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt zoals verwacht niks gewonnen.
Jojoortje (Docters van Leeuwen Award - Mooiste user / Prinses Christina Award - Mooiste vrouwelijke user)quote:
Wtf waar zie ik dat?quote:Op donderdag 20 december 2018 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Jojoortje (Docters van Leeuwen Award - Mooiste user / Prinses Christina Award - Mooiste vrouwelijke user)
Johoretje staat er ook bij.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:14 schreef Saind het volgende:
Er zijn wel erg veel mensen de mooiste van fok
[ afbeelding ]
Ja dat zeg ik toch netquote:Op donderdag 20 december 2018 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij hebt ook gewonnen, 2 keer zelfs meen ik
Godverdommequote:Op donderdag 20 december 2018 15:14 schreef Saind het volgende:
Er zijn wel erg veel mensen de mooiste van fok
[ afbeelding ]
Ja Caland noemt mij altijd Johoretje. 100 procent.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wacht, dus als jij die stem erbij krijgt heeft Knut geen award?
Dit ga ik fixen.
quote:Op donderdag 20 december 2018 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wacht, dus als jij die stem erbij krijgt heeft Knut geen award?
Dit ga ik fixen.
quote:Op donderdag 20 december 2018 15:15 schreef Saind het volgende:
[..]
FB / FOK!verkiezingen 2018 - de uitslagen!
Omdat ik geen waardering ontvang op dit digitale ontmoetingsplekje?quote:Op donderdag 20 december 2018 15:17 schreef Elan het volgende:
Zelfs ik heb een prijs gewonnen, Knut kan beter stoppen met posten
Razend.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat ik geen waardering ontvang op dit digitale ontmoetingsplekje?
Als we die logica volgen dan kan jij beter stoppen met leven.
Wel leuk dat een stervend forum de jaarlijkse awards uitreikt aan een niet meer actief forumlidquote:
paarden?quote:Op donderdag 20 december 2018 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar moet je die suikerklontjes aan uitgeven?
Zullen we onze katten laten skypen dit weekend?quote:Op donderdag 20 december 2018 15:33 schreef GGMM het volgende:
LIF / Nieuwe tandarts
Wat een gedoe met de tandarts zeg. Ben benieuwd om welke tandarts dit gaat.
Helaas is dit niet waarquote:Op donderdag 20 december 2018 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Poets jij je tanden wel eens? Als je dat doet heb je namelijk nooit gaatjes.
Ja godver dat is mn comeback voor als iemand gaat zagen.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Helaas is dit niet waar
(ten minste als je smerig veel snoep vreet zoals ik)
heb even verduidelijking geplaatstquote:Op donderdag 20 december 2018 15:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Helaas is dit niet waar
(ten minste als je smerig veel snoep vreet zoals ik)
Dagelijks 2x poetsen, je niet volproppen met suiker en 2x per jaar naar de mondhygiënist en je hoeft inderdaad geen gaatjes te krijgen.quote:
2x per jaar naar de mondhygienist? Kolere manquote:Op donderdag 20 december 2018 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dagelijks 2x poetsen, je niet volproppen met suiker en 2x per jaar naar de mondhygiënist en je hoeft inderdaad geen gaatjes te krijgen.
bij mij doet de tandarts dat, controleren en schoonmakenquote:Op donderdag 20 december 2018 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dagelijks 2x poetsen, je niet volproppen met suiker en 2x per jaar naar de mondhygiënist en je hoeft inderdaad geen gaatjes te krijgen.
ja die lezen toch niet hierquote:Op donderdag 20 december 2018 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja godver dat is mn comeback voor als iemand gaat zagen.
Ja maar jij bent nog een jonge god.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:43 schreef Saind het volgende:
[..]
2x per jaar naar de mondhygienist? Kolere man
Ik ging deze zomer voor het eerst in 5 jaar naar de tandarts omdat er een stukje van mijn voortand was afgebroken door een blik, niks aan de hand. Was met kwartiertje buiten.
Onlo heeft de grootste roddelaar.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:46 schreef Saind het volgende:
Ik ben wel teleurgesteld dat ik niet de keukenprinses award heb na mijn toppa
denk toch te laat gemaakt
Ik werk doordeweeks dus in het weekend ben ik best wel toe aan rust. Heb dan weinig tijd voor dit soort onzin.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zullen we onze katten laten skypen dit weekend?
Baasje hoorquote:Op donderdag 20 december 2018 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Grootste vredesstichter en beste mod.
#madibaquote:Op donderdag 20 december 2018 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Baasje hoor![]()
Nelson Mandela zou trots op je zijn.
René grootste stokerquote:Op donderdag 20 december 2018 15:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onlo heeft de grootste roddelaar.
quote:Op donderdag 20 december 2018 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik werk doordeweeks dus in het weekend ben ik best wel toe aan rust. Heb dan weinig tijd voor dit soort onzin.
waarom twijfel jequote:Op donderdag 20 december 2018 15:48 schreef Saind het volgende:
Straks onbeperkt gratis bier en vlammetjes op de kerstborrel
maar wel foute kersttruien overal
Ik twijfel
Oke ggmmquote:Op donderdag 20 december 2018 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik werk doordeweeks dus in het weekend ben ik best wel toe aan rust. Heb dan weinig tijd voor dit soort onzin.
Omdat het ook wel beetje raar is om je kop er echt af te schroeven tussen alle medewerkers. Hoogleraren enzo zijn er ookquote:
Ik heb net een afscheidslunch achter de rug met cava, wijn en limoncello en over een uurtje begint de afscheidsborrel.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:48 schreef Saind het volgende:
Straks onbeperkt gratis bier en vlammetjes op de kerstborrel
maar wel foute kersttruien overal
Ik twijfel
boeit datquote:Op donderdag 20 december 2018 15:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat het ook wel beetje raar is om je kop er echt af te schroeven tussen alle medewerkers. Hoogleraren enzo zijn er ook
Don heeft me gezien die weet mooiste user is terechtquote:Op donderdag 20 december 2018 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
René grootste stoker![]()
Knut heeft ook een award voor mooiste user (al lijkt het er op dat hij die gaat kwijt raken)
ik las caviaquote:Op donderdag 20 december 2018 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb net een afscheidslunch achter de rug met cava, wijn en limoncello en over een uurtje begint de afscheidsborrel.
2 schermen genotquote:Op donderdag 20 december 2018 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oke ggmm
Hoe is het werken eigenlijk nu? Wel tijd voor fok dus?
Kan er niet over oordelen man.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Don heeft me gezien die weet mooiste user is terecht
Bevestigd, zou hem doen.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Don heeft me gezien die weet mooiste user is terecht
Eens.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er niet over oordelen man.
Meeste mensen die zo slecht voor zichzelf zorgen zijn meestal wel lelijk.
nee nooit gegeten maar er zullen landen zijn waar ze dat wel doenquote:Op donderdag 20 december 2018 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel ons meer.
SMAAKT HET NAAR KIP?
Peruquote:Op donderdag 20 december 2018 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee nooit gegeten maar er zullen landen zijn waar ze dat wel doen
Peru is een land.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me prima te eten eigenlijk.
Of gewoon zoals rat.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lijkt me smaken naar een kruising tussen kip en varken.
Zou best willen proberen.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee nooit gegeten maar er zullen landen zijn waar ze dat wel doen
Hoeveel portals heb jij?quote:Op donderdag 20 december 2018 15:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat het ook wel beetje raar is om je kop er echt af te schroeven tussen alle medewerkers. Hoogleraren enzo zijn er ook
Kan ik je misschien helpen?quote:Op donderdag 20 december 2018 15:58 schreef JanCees het volgende:
ik twijfel aan de zin van het leven
Ik wacht even op kapiteintje voor ik hier verder op in ga.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:58 schreef JanCees het volgende:
Mijn DM staat overigens ook altijd open voor jou JanCees.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:58 schreef JanCees het volgende:
Het is ook de bedoeling dat je daarvoor van tevoren leert hequote:Op donderdag 20 december 2018 16:07 schreef JanCees het volgende:
morgen tentamen maar zo vaag allemaal
Ken je een dubbelganger van jezelf?quote:Op donderdag 20 december 2018 16:07 schreef JanCees het volgende:
morgen tentamen maar zo vaag allemaal
het is toch morgen?quote:Op donderdag 20 december 2018 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je daarvoor van tevoren leert he
Dan had je wel wat eerder mogen beginnen met leren.quote:
wie zegt dat ik vandaag begonnen benquote:Op donderdag 20 december 2018 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan had je wel wat eerder mogen beginnen met leren.
Maar vertel, wat snap je niet? Misschien kan iemand hier dat even uitleggen(niet ik, want ik weet niet eens hoe je 'rijmt' schrijft)
Zo dan.quote:Op donderdag 20 december 2018 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
(En knut kan sowieso de schijt krijgen)
Dan had je wel wat eerder mogen beginnen met leren.quote:
Caland.quote:Op donderdag 20 december 2018 16:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
wie zegt dat ik vandaag begonnen ben
Heb je een lange baard? Hoeveel mm?quote:Op donderdag 20 december 2018 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan had je wel wat eerder mogen beginnen met leren.
Maar vertel, wat snap je niet? Ik heb een baard ben dus behoorlijk wijs. Waarschijnlijk kan ik je helpen.
Ik deed net omhoog vouwen kwam net niet tot mn ogenquote:Op donderdag 20 december 2018 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je een lange baard? Hoeveel mm?
Eens.quote:
Godsamme moest lachenquote:Op donderdag 20 december 2018 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
maar vertel, misschien kan Knut je helpen(Aan zijn werk te zien heeft hij vroeger zelf ook flink zijn best gedaan op school)
Knut was toch op zoek naar een baan?quote:Op donderdag 20 december 2018 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
maar vertel, misschien kan Knut je helpen(Aan zijn werk te zien heeft hij vroeger zelf ook flink zijn best gedaan op school)
Exact. (al werkt hij af en toe als afwasser)quote:Op donderdag 20 december 2018 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Knut was toch op zoek naar een baan?
Die ga ik dan kijken en beoordelenquote:Op donderdag 20 december 2018 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet echt snel mn youtube compilatie online knallen voor wat credits hier
je bedoelt palletsorteerderquote:Op donderdag 20 december 2018 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Exact. (al werkt hij af en toe als afwasser)
Een topic. (lol)quote:Op donderdag 20 december 2018 16:35 schreef JanCees het volgende:
GC / Onguur type laat verdacht pakketje achter na eng mailtje
wtf is dit nou weer
Dan gaan er behoorlijk wat webshops failliet.quote:Op donderdag 20 december 2018 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stelling: Als je iets bestelt op een website en ze zeggen we bezorgen het binnen 24 uur moet het gratis zijn als het langer duurt.
Hun probleem.quote:Op donderdag 20 december 2018 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan gaan er behoorlijk wat webshops failliet.
gaan er sowieso wel behoorlijk veel failliet, ook hier gaan alleen de grootschaligen overblijvenquote:Op donderdag 20 december 2018 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan gaan er behoorlijk wat webshops failliet.
doeiquote:Op donderdag 20 december 2018 17:10 schreef TehRocks het volgende:
Ik heb net even in een deuk gelegen om de awards voor klaas.
doei
Mn baard zegt jaquote:Op donderdag 20 december 2018 17:12 schreef Doublepain het volgende:
MOET je zo'n NS E-Ticket uitprinten? of kan je ook via tel laten scannen?
Uitprinten.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:12 schreef Doublepain het volgende:
MOET je zo'n NS E-Ticket uitprinten? of kan je ook via tel laten scannen?
goed gezien vriendquote:Op donderdag 20 december 2018 17:25 schreef Catkiller het volgende:
Hahaha maximimimimi grootste aanwinst wat een voorverkiezing!!!!
ik zie die verkiezing nu pasquote:Op donderdag 20 december 2018 17:27 schreef Catkiller het volgende:
Er moest flopverkiezing staan godverdomme
Ziedend. Tevens:quote:Op donderdag 20 december 2018 17:25 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2018 17:44 schreef skysherrif het volgende:
Tentamentje verneukt
Tijd voor vakantie
pff sterkte maatquote:Op donderdag 20 december 2018 17:44 schreef skysherrif het volgende:
Tentamentje verneukt
Tijd voor vakantie
Sorry wel daardoor helemaal vergeten de nostradamus in te vullen. Mjah had er gewoon voor moeten zitten en alles in 1x invullen.quote:
Je stond al niet in de bovenste regionen.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry wel daardoor helemaal vergeten de nostradamus in te vullen. Mjah had er gewoon voor moeten zitten en alles in 1x invullen.
Maar ik gun iemand anders wel de prachtige prijs.
Die nostradamus ging niet zo lekker, voorspelspel wel tot aan gister.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je stond al niet in de bovenste regionen.
Een kinderhand is al snel gevuld.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:25 schreef Catkiller het volgende:
Ik moest werreke en wat administratie bijwerken dus heb weinig kunnen zien. Maar de Nor-Lennon was qua spanning wel top en Humphries gooide goed.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die nostradamus ging niet zo lekker, voorspelspel wel tot aan gister.
Was het nog een beetje genieten vanmiddag of flopshow?
Je moeder ook.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een kinderhand is al snel gevuld.
Of niet GGMM?
Aight. Sla de eerste pot vanavond over denk ik, moet nog wat afwezigheidsopdrachten maken (erasmusquote:Op donderdag 20 december 2018 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest werreke en wat administratie bijwerken dus heb weinig kunnen zien. Maar de Nor-Lennon was qua spanning wel top en Humphries gooide goed.
Ik kan alleen de laatste zien denk ik. Wel jammer, best een leuk programma.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aight. Sla de eerste pot vanavond over denk ik, moet nog wat afwezigheidsopdrachten maken (erasmus) en daarna weer dr bij.
Klojo.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:29 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat Jojoortje wel gewonnen heeft met de mooist vrouwelijke user
Je mag mij wel DMen hoor.quote:Op donderdag 20 december 2018 18:21 schreef Jojoortje het volgende:
Wie kan ik DMen over een cadeau voor mijn vriend? Ik heb een idee maar geen idee of dat leuk is om te krijgen.
En hij zit heel af en toe op den FOKS. Dus vandaar ff DM.
Nouquote:Op donderdag 20 december 2018 18:21 schreef Jojoortje het volgende:
Wie kan ik DMen over een cadeau voor mijn vriend? Ik heb een idee maar geen idee of dat leuk is om te krijgen.
En hij zit heel af en toe op den FOKS. Dus vandaar ff DM.
Bijna allemaal VBL winnaars.quote:Op donderdag 20 december 2018 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijk flink in de prijzen te zijn gevallen. Wat een weelde !
complotquote:
Doe je goed, ik moet nog eten dus sla vanavond over.quote:
Morgen weer.quote:Op donderdag 20 december 2018 18:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doe je goed, ik moet nog eten dus sla vanavond over.
Denk alleen in de ochtend en de middag.quote:
Wie heeft er op jou gestemd?quote:Op donderdag 20 december 2018 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet eerlijk, zeker omdat je vrouw bent ofzo
Geloof JCgodquote:
Wij mannen worden gediscrimineerd, walgelijkquote:Op donderdag 20 december 2018 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die categorie had ik ook moeten winnen. Ik laat mijn haar toch niet voor niks groeien
VBL = FOKquote:Op donderdag 20 december 2018 19:00 schreef Adames het volgende:
zie nu de fok verkiezingen
maximaal 7 stemmen, topverkiezing
en nog worden we in een verdomde hoekje gezet.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
VBL = FOK
er is verder niets meer
Jij misschien. Ik ben historicus/knapste userquote:Op donderdag 20 december 2018 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
en nog worden we in een verdomde hoekje gezet.
moet niet gekker worden
En compleet terecht knappe slimme jongenquote:Op donderdag 20 december 2018 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik ben historicus/knapste user
haha mortaxx is jellyquote:Op donderdag 20 december 2018 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik ben historicus/knapste user
Zit je lekker Friends te kijken is het na 5 minuten al afgelopen en begint dat klote Modern Familyquote:
Ik haat die serie.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit je lekker Friends te kijken is het na 5 minuten al afgelopen en begint dat klote Modern Family
Wat is erquote:Op donderdag 20 december 2018 19:41 schreef KingRoland het volgende:
waar is knut ik wil hem een video late nzien
Deze reclame was in Juni echt nonstop op tvquote:Op donderdag 20 december 2018 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wist niet dat je met line ook kon betalen
Nog meer vliegvelden ja?quote:Op donderdag 20 december 2018 19:42 schreef skysherrif het volgende:
Gekke shit met die drones die ineens overal opduiken bij vliegvelden.
Ik kan hier geen nasi van makenquote:Op donderdag 20 december 2018 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wist niet dat je met line ook kon betalen
iigquote:Op donderdag 20 december 2018 20:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze iig in Duitsland en in Londen gesignaleerd toch?
Ik heb geen probleem makker. Ik constateer slechts dat 'iig' geen Nederlands woord isquote:Op donderdag 20 december 2018 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is je probleem nou weer??????????
Zet C_A weer terug in de appquote:Op donderdag 20 december 2018 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem makker. Ik constateer slechts dat 'iig' geen Nederlands woord is
Waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem makker. Ik constateer slechts dat 'iig' geen Nederlands woord is
En daarmee tekort doen aan jouw eigen gouden regelquote:Op donderdag 20 december 2018 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zet C_A weer terug in de app
?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En daarmee tekort doen aan jouw eigen gouden regel
Wat ben jij voor een slappeling???
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Mad.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
YT video'squote:Op donderdag 20 december 2018 20:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
YT video's plaatsen waar ik niet op klik.
Je bent zelf breed.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen brede muzieksmaak hebben
heb liever frenchcore en rawstylequote:Op donderdag 20 december 2018 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen brede muzieksmaak hebben
Frenchcore heeft een iets te happy beat vind ik. Sommige nummers gaan wel. Rawstyle is prima te doenquote:Op donderdag 20 december 2018 20:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb liever frenchcore en rawstyle
Heb jij nog een boze tweet gestuurd naar ten Hag (nu ga ik ervan uit dat de beste man twittert)quote:
geef mij maar k-pop maatquote:Op donderdag 20 december 2018 20:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje 16 jarige gothic meisjes muziek.
Atreyu is wel nice.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje 16 jarige gothic meisjes muziek.
zeker wetenquote:Op donderdag 20 december 2018 20:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is veel mannelijker imo.
Onlo gaat zich afvragen wat imo is.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is veel mannelijker imo.
Nog niet.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij nog een boze tweet gestuurd naar ten Hag (nu ga ik ervan uit dat de beste man twittert)
Ik las namelijk dat je op tijd naar bed wilde gisteren.
wel jammer dat je mij beticht van een smalle muzieksmaakquote:Op donderdag 20 december 2018 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Frenchcore heeft een iets te happy beat vind ik. Sommige nummers gaan wel. Rawstyle is prima te doen
Sorry maat. Hier een nummer van Charles Aznavour om het goed te makenquote:Op donderdag 20 december 2018 20:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel jammer dat je mij beticht van een smalle muzieksmaak
Raise your fist...quote:Op donderdag 20 december 2018 20:32 schreef skysherrif het volgende:
Luister al die '...'core niet echt
Maar angerfist blijft wel gaaf
DIT IS NIET ANGERFIST ARRRRRFRDJFDJFDFDFDFDFDJFDJFDJFDJFDJquote:Op donderdag 20 december 2018 20:32 schreef skysherrif het volgende:
Zelfs geen Igorrr?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:32 schreef skysherrif het volgende:
Je bent zelf een proleet. (rijmpt)quote:Op donderdag 20 december 2018 20:35 schreef GGMM het volgende:
Muziek luisteren via Youtube is voor proleten.
eensquote:Op donderdag 20 december 2018 20:35 schreef GGMM het volgende:
Muziek luisteren via Youtube is voor proleten.
goedequote:Op donderdag 20 december 2018 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent zelf een proleet. (rijmpt)
thuis is het warm en heb je echt bier.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:36 schreef onlogisch het volgende:
Als een echte gloryhunter ben ik niet naar de Kuip. Ik verhuis even naar beneden naar de laptop en ga veilig Feyenoord op TV aanschouwen
Wat kan een mens zichzelf aandoen.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:36 schreef onlogisch het volgende:
Als een echte gloryhunter ben ik niet naar de Kuip. Ik verhuis even naar beneden naar de laptop en ga veilig Feyenoord op TV aanschouwen
Prima, wij modden het topic wel.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het jammer dat jij niet de beste mod award hebt gekregen.quote:
Toch waardeer ik de personen die op mij gestemd hebben ten zeerste.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat jij niet de beste mod award hebt gekregen.
je hebt slechts 1 stem gekregen.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch waardeer ik de personen die op mij gestemd hebben ten zeerste.
Ja wrijf het er nog eens in.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hebt slechts 1 stem gekregen.
quote:Op donderdag 20 december 2018 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hebt slechts 1 stem gekregen.
Ik zal jou eens vergeten.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was eigenlijk alweer vergeten dat jullie moderator waren geworden. Wel mooi op te zien dat jullie vrij anoniem VBL naar een dusdanige hoogte hebben gepusht in korte tijd gezien de fok awards.
zeker 2 vrouwenquote:Op donderdag 20 december 2018 20:45 schreef GGMM het volgende:
Ik heb net de Men in Black 4 trailer gezien.
Die film sla ik even over.
Jij slaat wat films over de laatste tijdquote:Op donderdag 20 december 2018 20:45 schreef GGMM het volgende:
Ik heb net de Men in Black 4 trailer gezien.
Die film sla ik even over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |