Nooit foto's gezien van overgave Stalingrad? Of Duitse soldaten maandje na D-Day?quote:Op donderdag 20 december 2018 14:58 schreef Elan het volgende:
Die Duitse soldaten droegen geen baarden
Heb het over de OP mongool.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nooit foto's gezien van overgave Stalingrad? Of Duitse soldaten maandje na D-Day?
Als de poep de fan raakt hebben echte helden wel wat beters te doen dan hun gezicht scheren.
Spannend zeg.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Had laatst nog ruzie op twitter over de SS.
die haatbaarden waren er toch trendsetters meequote:Op donderdag 20 december 2018 14:58 schreef Elan het volgende:
Die Duitse soldaten droegen geen baarden
Dat dacht ik al, discussies win jij niet vaak.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet echt. Was vrij makkelijke 1-0 overwinning.
Ja, zet de webcam maar aan.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ben moe. Beide kinderen liggen op bed...
Zal ik?
De Hitachi pakken?quote:Op donderdag 20 december 2018 15:05 schreef Jojoortje het volgende:
Zal ik?
Gefeliciteerd met je awardquote:
Gefeliciteerd met je awardquote:Op donderdag 20 december 2018 15:05 schreef Jojoortje het volgende:
Zal ik?
Je hebt zoals verwacht niks gewonnen.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
was dat die gast die je meteen geblokkeerd had op twitterquote:Op donderdag 20 december 2018 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote je nou 2 keer dezelfde post in 2 verschillende posts.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je award
[..]
[..]
Je hebt zoals verwacht niks gewonnen.
Sorryquote:Op donderdag 20 december 2018 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote je nou 2 keer dezelfde post in 2 verschillende posts.
Krijg je alzheimer joh? Oude zak.
Overigens had je wel degelijk een award gewonnen zie ik nuquote:Op donderdag 20 december 2018 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote je nou 2 keer dezelfde post in 2 verschillende posts.
Krijg je alzheimer joh? Oude zak.
Welke dan?quote:Op donderdag 20 december 2018 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overigens had je wel degelijk een award gewonnen zie ik nuGefeliciteerd!
SOWquote:Op donderdag 20 december 2018 15:11 schreef Saind het volgende:
[..]
KnutdeIJsbeer (Docters van Leeuwen Award - Mooiste user)
Nee, maar de gemiddelde FOKker is zo lelijk dat je zonder foto dan al snel in aanmerking komt voor zo'n award.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vooral leuk omdat ik nog nooit een foto op fok heb geplaatst![]()
Het klopt wel natuurlijk
Da's ook waar.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar de gemiddelde FOKker is zo lelijk dat je zonder foto dan al snel in aanmerking komt voor zo'n award.
Award? Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 20 december 2018 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt zoals verwacht niks gewonnen.
Jojoortje (Docters van Leeuwen Award - Mooiste user / Prinses Christina Award - Mooiste vrouwelijke user)quote:
Wtf waar zie ik dat?quote:Op donderdag 20 december 2018 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Jojoortje (Docters van Leeuwen Award - Mooiste user / Prinses Christina Award - Mooiste vrouwelijke user)
Johoretje staat er ook bij.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:14 schreef Saind het volgende:
Er zijn wel erg veel mensen de mooiste van fok
[ afbeelding ]
Ja dat zeg ik toch netquote:Op donderdag 20 december 2018 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij hebt ook gewonnen, 2 keer zelfs meen ik
Godverdommequote:Op donderdag 20 december 2018 15:14 schreef Saind het volgende:
Er zijn wel erg veel mensen de mooiste van fok
[ afbeelding ]
Ja Caland noemt mij altijd Johoretje. 100 procent.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wacht, dus als jij die stem erbij krijgt heeft Knut geen award?
Dit ga ik fixen.
quote:Op donderdag 20 december 2018 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wacht, dus als jij die stem erbij krijgt heeft Knut geen award?
Dit ga ik fixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |