Kan er niet over oordelen man.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Don heeft me gezien die weet mooiste user is terecht
Bevestigd, zou hem doen.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Don heeft me gezien die weet mooiste user is terecht
Eens.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er niet over oordelen man.
Meeste mensen die zo slecht voor zichzelf zorgen zijn meestal wel lelijk.
nee nooit gegeten maar er zullen landen zijn waar ze dat wel doenquote:Op donderdag 20 december 2018 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel ons meer.
SMAAKT HET NAAR KIP?
Peruquote:Op donderdag 20 december 2018 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee nooit gegeten maar er zullen landen zijn waar ze dat wel doen
Peru is een land.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me prima te eten eigenlijk.
Of gewoon zoals rat.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lijkt me smaken naar een kruising tussen kip en varken.
Zou best willen proberen.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee nooit gegeten maar er zullen landen zijn waar ze dat wel doen
Hoeveel portals heb jij?quote:Op donderdag 20 december 2018 15:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat het ook wel beetje raar is om je kop er echt af te schroeven tussen alle medewerkers. Hoogleraren enzo zijn er ook
Kan ik je misschien helpen?quote:Op donderdag 20 december 2018 15:58 schreef JanCees het volgende:
ik twijfel aan de zin van het leven
Ik wacht even op kapiteintje voor ik hier verder op in ga.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:58 schreef JanCees het volgende:
Mijn DM staat overigens ook altijd open voor jou JanCees.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:58 schreef JanCees het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |