Kan er niet over oordelen man.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Don heeft me gezien die weet mooiste user is terecht
Bevestigd, zou hem doen.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Don heeft me gezien die weet mooiste user is terecht
Eens.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan er niet over oordelen man.
Meeste mensen die zo slecht voor zichzelf zorgen zijn meestal wel lelijk.
nee nooit gegeten maar er zullen landen zijn waar ze dat wel doenquote:Op donderdag 20 december 2018 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel ons meer.
SMAAKT HET NAAR KIP?
Peruquote:Op donderdag 20 december 2018 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee nooit gegeten maar er zullen landen zijn waar ze dat wel doen
Peru is een land.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me prima te eten eigenlijk.
Of gewoon zoals rat.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lijkt me smaken naar een kruising tussen kip en varken.
Zou best willen proberen.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee nooit gegeten maar er zullen landen zijn waar ze dat wel doen
Hoeveel portals heb jij?quote:Op donderdag 20 december 2018 15:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat het ook wel beetje raar is om je kop er echt af te schroeven tussen alle medewerkers. Hoogleraren enzo zijn er ook
Kan ik je misschien helpen?quote:Op donderdag 20 december 2018 15:58 schreef JanCees het volgende:
ik twijfel aan de zin van het leven
Ik wacht even op kapiteintje voor ik hier verder op in ga.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:58 schreef JanCees het volgende:
Mijn DM staat overigens ook altijd open voor jou JanCees.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:58 schreef JanCees het volgende:
Het is ook de bedoeling dat je daarvoor van tevoren leert hequote:Op donderdag 20 december 2018 16:07 schreef JanCees het volgende:
morgen tentamen maar zo vaag allemaal
Ken je een dubbelganger van jezelf?quote:Op donderdag 20 december 2018 16:07 schreef JanCees het volgende:
morgen tentamen maar zo vaag allemaal
het is toch morgen?quote:Op donderdag 20 december 2018 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je daarvoor van tevoren leert he
Dan had je wel wat eerder mogen beginnen met leren.quote:
wie zegt dat ik vandaag begonnen benquote:Op donderdag 20 december 2018 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan had je wel wat eerder mogen beginnen met leren.
Maar vertel, wat snap je niet? Misschien kan iemand hier dat even uitleggen(niet ik, want ik weet niet eens hoe je 'rijmt' schrijft)
Zo dan.quote:Op donderdag 20 december 2018 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
(En knut kan sowieso de schijt krijgen)
Dan had je wel wat eerder mogen beginnen met leren.quote:
Caland.quote:Op donderdag 20 december 2018 16:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
wie zegt dat ik vandaag begonnen ben
Heb je een lange baard? Hoeveel mm?quote:Op donderdag 20 december 2018 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan had je wel wat eerder mogen beginnen met leren.
Maar vertel, wat snap je niet? Ik heb een baard ben dus behoorlijk wijs. Waarschijnlijk kan ik je helpen.
Ik deed net omhoog vouwen kwam net niet tot mn ogenquote:Op donderdag 20 december 2018 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je een lange baard? Hoeveel mm?
Eens.quote:
Godsamme moest lachenquote:Op donderdag 20 december 2018 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
maar vertel, misschien kan Knut je helpen(Aan zijn werk te zien heeft hij vroeger zelf ook flink zijn best gedaan op school)
Knut was toch op zoek naar een baan?quote:Op donderdag 20 december 2018 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
maar vertel, misschien kan Knut je helpen(Aan zijn werk te zien heeft hij vroeger zelf ook flink zijn best gedaan op school)
Exact. (al werkt hij af en toe als afwasser)quote:Op donderdag 20 december 2018 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Knut was toch op zoek naar een baan?
Die ga ik dan kijken en beoordelenquote:Op donderdag 20 december 2018 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet echt snel mn youtube compilatie online knallen voor wat credits hier
je bedoelt palletsorteerderquote:Op donderdag 20 december 2018 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Exact. (al werkt hij af en toe als afwasser)
Een topic. (lol)quote:Op donderdag 20 december 2018 16:35 schreef JanCees het volgende:
GC / Onguur type laat verdacht pakketje achter na eng mailtje
wtf is dit nou weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |