Dan gaan er behoorlijk wat webshops failliet.quote:Op donderdag 20 december 2018 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stelling: Als je iets bestelt op een website en ze zeggen we bezorgen het binnen 24 uur moet het gratis zijn als het langer duurt.
Hun probleem.quote:Op donderdag 20 december 2018 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan gaan er behoorlijk wat webshops failliet.
gaan er sowieso wel behoorlijk veel failliet, ook hier gaan alleen de grootschaligen overblijvenquote:Op donderdag 20 december 2018 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan gaan er behoorlijk wat webshops failliet.
doeiquote:Op donderdag 20 december 2018 17:10 schreef TehRocks het volgende:
Ik heb net even in een deuk gelegen om de awards voor klaas.
doei
Mn baard zegt jaquote:Op donderdag 20 december 2018 17:12 schreef Doublepain het volgende:
MOET je zo'n NS E-Ticket uitprinten? of kan je ook via tel laten scannen?
Uitprinten.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:12 schreef Doublepain het volgende:
MOET je zo'n NS E-Ticket uitprinten? of kan je ook via tel laten scannen?
goed gezien vriendquote:Op donderdag 20 december 2018 17:25 schreef Catkiller het volgende:
Hahaha maximimimimi grootste aanwinst wat een voorverkiezing!!!!
ik zie die verkiezing nu pasquote:Op donderdag 20 december 2018 17:27 schreef Catkiller het volgende:
Er moest flopverkiezing staan godverdomme
Ziedend. Tevens:quote:Op donderdag 20 december 2018 17:25 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2018 17:44 schreef skysherrif het volgende:
Tentamentje verneukt
Tijd voor vakantie
pff sterkte maatquote:Op donderdag 20 december 2018 17:44 schreef skysherrif het volgende:
Tentamentje verneukt
Tijd voor vakantie
Sorry wel daardoor helemaal vergeten de nostradamus in te vullen. Mjah had er gewoon voor moeten zitten en alles in 1x invullen.quote:
Je stond al niet in de bovenste regionen.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry wel daardoor helemaal vergeten de nostradamus in te vullen. Mjah had er gewoon voor moeten zitten en alles in 1x invullen.
Maar ik gun iemand anders wel de prachtige prijs.
Die nostradamus ging niet zo lekker, voorspelspel wel tot aan gister.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je stond al niet in de bovenste regionen.
Een kinderhand is al snel gevuld.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:25 schreef Catkiller het volgende:
Ik moest werreke en wat administratie bijwerken dus heb weinig kunnen zien. Maar de Nor-Lennon was qua spanning wel top en Humphries gooide goed.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die nostradamus ging niet zo lekker, voorspelspel wel tot aan gister.
Was het nog een beetje genieten vanmiddag of flopshow?
Je moeder ook.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een kinderhand is al snel gevuld.
Of niet GGMM?
Aight. Sla de eerste pot vanavond over denk ik, moet nog wat afwezigheidsopdrachten maken (erasmusquote:Op donderdag 20 december 2018 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest werreke en wat administratie bijwerken dus heb weinig kunnen zien. Maar de Nor-Lennon was qua spanning wel top en Humphries gooide goed.
Ik kan alleen de laatste zien denk ik. Wel jammer, best een leuk programma.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aight. Sla de eerste pot vanavond over denk ik, moet nog wat afwezigheidsopdrachten maken (erasmus) en daarna weer dr bij.
Klojo.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:29 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat Jojoortje wel gewonnen heeft met de mooist vrouwelijke user
Je mag mij wel DMen hoor.quote:Op donderdag 20 december 2018 18:21 schreef Jojoortje het volgende:
Wie kan ik DMen over een cadeau voor mijn vriend? Ik heb een idee maar geen idee of dat leuk is om te krijgen.
En hij zit heel af en toe op den FOKS. Dus vandaar ff DM.
Nouquote:Op donderdag 20 december 2018 18:21 schreef Jojoortje het volgende:
Wie kan ik DMen over een cadeau voor mijn vriend? Ik heb een idee maar geen idee of dat leuk is om te krijgen.
En hij zit heel af en toe op den FOKS. Dus vandaar ff DM.
Bijna allemaal VBL winnaars.quote:Op donderdag 20 december 2018 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijk flink in de prijzen te zijn gevallen. Wat een weelde !
complotquote:
Doe je goed, ik moet nog eten dus sla vanavond over.quote:
Morgen weer.quote:Op donderdag 20 december 2018 18:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doe je goed, ik moet nog eten dus sla vanavond over.
Denk alleen in de ochtend en de middag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |