Wie heeft er op jou gestemd?quote:Op donderdag 20 december 2018 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet eerlijk, zeker omdat je vrouw bent ofzo
Geloof JCgodquote:
Wij mannen worden gediscrimineerd, walgelijkquote:Op donderdag 20 december 2018 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die categorie had ik ook moeten winnen. Ik laat mijn haar toch niet voor niks groeien
VBL = FOKquote:Op donderdag 20 december 2018 19:00 schreef Adames het volgende:
zie nu de fok verkiezingen
maximaal 7 stemmen, topverkiezing
en nog worden we in een verdomde hoekje gezet.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
VBL = FOK
er is verder niets meer
Jij misschien. Ik ben historicus/knapste userquote:Op donderdag 20 december 2018 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
en nog worden we in een verdomde hoekje gezet.
moet niet gekker worden
En compleet terecht knappe slimme jongenquote:Op donderdag 20 december 2018 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik ben historicus/knapste user
haha mortaxx is jellyquote:Op donderdag 20 december 2018 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik ben historicus/knapste user
Zit je lekker Friends te kijken is het na 5 minuten al afgelopen en begint dat klote Modern Familyquote:
Ik haat die serie.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit je lekker Friends te kijken is het na 5 minuten al afgelopen en begint dat klote Modern Family
Wat is erquote:Op donderdag 20 december 2018 19:41 schreef KingRoland het volgende:
waar is knut ik wil hem een video late nzien
Deze reclame was in Juni echt nonstop op tvquote:Op donderdag 20 december 2018 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wist niet dat je met line ook kon betalen
Nog meer vliegvelden ja?quote:Op donderdag 20 december 2018 19:42 schreef skysherrif het volgende:
Gekke shit met die drones die ineens overal opduiken bij vliegvelden.
Ik kan hier geen nasi van makenquote:Op donderdag 20 december 2018 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wist niet dat je met line ook kon betalen
iigquote:Op donderdag 20 december 2018 20:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze iig in Duitsland en in Londen gesignaleerd toch?
Ik heb geen probleem makker. Ik constateer slechts dat 'iig' geen Nederlands woord isquote:Op donderdag 20 december 2018 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is je probleem nou weer??????????
Zet C_A weer terug in de appquote:Op donderdag 20 december 2018 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem makker. Ik constateer slechts dat 'iig' geen Nederlands woord is
Waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem makker. Ik constateer slechts dat 'iig' geen Nederlands woord is
En daarmee tekort doen aan jouw eigen gouden regelquote:Op donderdag 20 december 2018 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zet C_A weer terug in de app
?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En daarmee tekort doen aan jouw eigen gouden regel
Wat ben jij voor een slappeling???
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Mad.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
YT video'squote:Op donderdag 20 december 2018 20:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
YT video's plaatsen waar ik niet op klik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |