SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel het enige wat hij kan, ja.quote:
Genot.quote:Op maandag 17 december 2018 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vond dat stuk over de Bijbel vroeger echt ge-ni-aal
Nieuwe shows heb ik niet gezien en dat ga ik ook niet doen
Dat drukkige kan ik gelukkig goed onderdrukken.quote:Op maandag 17 december 2018 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat is iets anders dan ADHD
Wat merk jij aan ADD dan trouwens? Weinig concentratie?quote:Op maandag 17 december 2018 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat drukkige kan ik gelukkig goed onderdrukken.
JR heeft gelachen om Sara Kroos.quote:Op maandag 17 december 2018 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan nooit lachen om vrouwelijke cabaretiers. Hopelijk ben ik nu geen guur mens.
23:15 of zo.quote:Op maandag 17 december 2018 21:46 schreef RedFever007 het volgende:
even wat anders, hoe laat gaat THE BARNES gooien
Ian White doet zn schoondochterquote:
Vrouwen gaan dan ineens geforceerd ordinair doen om grappig gevonden te worden ofzo.quote:Op maandag 17 december 2018 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan nooit lachen om vrouwelijke cabaretiers. Hopelijk ben ik nu geen guur mens.
Heb hetzelfde eigenlijk.quote:Op maandag 17 december 2018 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is niet correct.quote:Op maandag 17 december 2018 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JR heeft gelachen om Sara Kroos.
Geil mokkel toch?quote:Op maandag 17 december 2018 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ian White doet zn schoondochter
Dat vooral ja, maar ook de andere neveneffecten. Al vind ik het zelf moeilijk om het daar aan te wijten en niet gewoon aan je instelling.quote:Op maandag 17 december 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat merk jij aan ADD dan trouwens? Weinig concentratie?
quote:Op maandag 17 december 2018 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JR heeft gelachen om Sara Kroos.
Ik wil ook een dartbord.quote:Op maandag 17 december 2018 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Ik gooide vandaag trouwens T20, T20...net tegen het randje in de T5
Zo dicht bij m'n eerste 180
quote:Op maandag 17 december 2018 21:43 schreef tja77 het volgende:
Maare zijn er ook grappige vrouwen/cabaretiers?
Dat is altijd lastig wat dan je persoonlijkheid is of een stoornis jaquote:Op maandag 17 december 2018 21:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat vooral ja, maar ook de andere neveneffecten. Al vind ik het zelf moeilijk om het daar aan te wijten en niet gewoon aan je instelling.
quote:Op maandag 17 december 2018 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
Moet wel behoorlijk veel werken Stijn. Drukke periode.
quote:
Zelfs niet om Claudia de Breij?quote:Op maandag 17 december 2018 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Brigitte Kaandorp heb ik nog wel ooit redelijk gevonden.quote:Op maandag 17 december 2018 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Broer van Froylan?quote:Op maandag 17 december 2018 21:33 schreef skysherrif het volgende:
Richie Ledezma (?) naar PSV volgens ED
Ik ga nog liever over een spijkerbed lopen.quote:Op maandag 17 december 2018 21:47 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Zelfs niet om Claudia de Breij?
Marcel Maijerquote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:
Noem iemand die minder grappig is dan Soundos El Ahmadi
Claudia de Breijquote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga nog liever over een spijkerbed lopen.
Met een piemel in d'r mond?quote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou zij goede grappen kunnen vertellen?
Spinvisrommel, ongetwijfeld.quote:Op maandag 17 december 2018 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan zogenaamd interessant je kutlijstje met alternatieve kutnummers van kutbands delen op facebook. Rot op.
Possetjequote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:
Lach ik dan bij jou?quote:Op maandag 17 december 2018 21:47 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Zelfs niet om Claudia de Breij?
Foto is een beetje schermvullend dus daarom even in spoilerquote:Op maandag 17 december 2018 21:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bwoh, zij, die chick van die hamster en die chick van Wade.
Alle 3 tegelijk bitte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Tom Egbersquote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:
Even genieten van olympisch ijshockey op Eurosport dan, Tsjechiė - Ruslandquote:Op maandag 17 december 2018 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
fakking neuk neukWil je in de RTL7 reclameblokken even naar VI gaan kijken, hebben ze daar "toevallig" ook reclame
neukhoofden
Dat boek over een cavia was echt raar. Maar heb het wel een kans gegeven.quote:Op maandag 17 december 2018 21:50 schreef Doevelaer het volgende:
Paulien Cornelisse vind ik bij vlagen best grappig, voor een vrouw.
Wie?quote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:
Marcel Maijerquote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:
Marcel 'plexiglas' Maijerquote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2018 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die sprintte Boogerd er toch uit op de Cauberg?
Freek de Jonge?quote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2018 21:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Foto is een beetje schermvullend dus daarom even in spoilerPrima borsten hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Toren C, humor voor minderbegaafden.quote:
quote:Op maandag 17 december 2018 21:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Foto is een beetje schermvullend dus daarom even in spoilerGoeden tetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik steun je, Mani.quote:
Ik heb nog geen één keer een blik geworpen op deze wedstrijd.quote:Op maandag 17 december 2018 21:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit is een fuck Viktoria Plzen wedstrijdje
Vrouwelijke cabaretiers overschreeuwen zichzelf altijd zo, daar kan ik haar zelden op betrappen. Vrij intelligente grapjes, mag haar welquote:Op maandag 17 december 2018 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat boek over een cavia was echt raar. Maar heb het wel een kans gegeven.
Karim El Ahmadiquote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:
Wie doe je hier een plezier mee?quote:Op maandag 17 december 2018 21:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
In het begin was dat ook wel leuk. Nu is het uitmelkgenot.quote:Op maandag 17 december 2018 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
JR en ik lachen om the big bang theory.
Ik vond Drake & Josh vroeger een leuk programma.quote:Op maandag 17 december 2018 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
JR en ik lachen om the big bang theory.
Wie doe je hier een plezier meequote:Op maandag 17 december 2018 21:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dat ken ik niet.quote:Op maandag 17 december 2018 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Drake & Josh vroeger een leuk programma.
En financieel adviseurquote:Op maandag 17 december 2018 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
CoatGod, meester analist en presentator.
Moest die bagger een keer aanhoren tijdens togethertubequote:
Haten op spinvisquote:Op maandag 17 december 2018 21:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Moest die bagger een keer aanhoren tijdens togethertube
man man man veel kutter wordt het niet
Die tweede film is een gigantische LSD-trip.quote:Op maandag 17 december 2018 21:54 schreef skysherrif het volgende:
Spongebob is het toppunt van humor.
Purno de Purnoquote:Op maandag 17 december 2018 21:54 schreef skysherrif het volgende:
Spongebob is het toppunt van humor.
This is what we call, BRU-TAL! DENG DENG DENGquote:Op maandag 17 december 2018 21:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Luister nou maar lekker naar minus militia genot
Ik dacht aanquote:Op maandag 17 december 2018 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik denk aan humorloos komt de naam 'Edwin van der Sar' in mij op.
Als die dat niet doet, zie ik hem niet meer zelf van het podium lopen xDquote:Op maandag 17 december 2018 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Jones hoeft nu alleen nog maar zijn eigen legs te houden
Satire.quote:Op maandag 17 december 2018 21:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Moest die bagger een keer aanhoren tijdens togethertube
man man man veel kutter wordt het niet
Dat vond ik wel lachen.quote:Op maandag 17 december 2018 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was op Nickelodeon.
Net als Kenan & Kel.
Welke is precies de 2e ook alweer?quote:Op maandag 17 december 2018 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die tweede film is een gigantische LSD-trip.
Orange soda godquote:Op maandag 17 december 2018 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was op Nickelodeon.
Net als Kenan & Kel.
Doe je geen hax?quote:Op maandag 17 december 2018 21:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als die dat niet doet, zie ik hem niet meer zelf van het podium lopen xD
Dobrogodinquote:Op maandag 17 december 2018 21:55 schreef RedFever007 het volgende:
de volgende partij wordt ook genieten![]()
quote:Op maandag 17 december 2018 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Welke is precies de 2e ook alweer?
Lorraine inderdaadquote:Op maandag 17 december 2018 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
nee kom op Winstanley z'n vrouw dart toch ook op een behoorlijk niveau?
Ga doorquote:Op maandag 17 december 2018 21:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
WOEHAHA
Ik schater
[ afbeelding ]
Doe je daar ook aan?quote:Op maandag 17 december 2018 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Haxbal is oud, scribble is de nieuwe hype.
loltwitter:TheSportsman twitterde op maandag 17-12-2018 om 21:55:04😂 📱 Reports in Spain are claiming #PSG forward Jese sent ¤5,000 worth of texts to get his ex voted off a reality TV show🗞 @GuideduPSGoff https://t.co/SkY9a4Qtkm reageer retweet
Hoop dat binnenkort curvefever ook een hype wordt, dat is pas echt genot.quote:Op maandag 17 december 2018 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Haxbal is oud, scribble is de nieuwe hype.
Ja, ik mocht Romano Denneboom tekenen.quote:
quote:Op maandag 17 december 2018 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
loltwitter:TheSportsman twitterde op maandag 17-12-2018 om 21:55:04😂 📱 Reports in Spain are claiming #PSG forward Jese sent ¤5,000 worth of texts to get his ex voted off a reality TV show🗞 @GuideduPSGoff https://t.co/SkY9a4Qtkm reageer retweet
Dat was de eerste hype.quote:Op maandag 17 december 2018 21:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoop dat binnenkort curvefever ook een hype wordt, dat is pas echt genot.
Heb je daar een racistische karikatuur van gemaakt?quote:Op maandag 17 december 2018 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, ik mocht Romano Denneboom tekenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHAHAHHWOOOOOO![]()
:1
![]()
![]()
![]()
![]()
(
#worthquote:Op maandag 17 december 2018 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
Dat was al een hype ooit.quote:Op maandag 17 december 2018 21:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik mocht KFC tekenen. Komt in me op nu jij Denneboom noemt.quote:Op maandag 17 december 2018 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, ik mocht Romano Denneboom tekenen.
Waar zie je me voor aan.quote:Op maandag 17 december 2018 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je daar een racistische karikatuur van gemaakt?
Haxball was ooit het nieuwe Curve Fever.quote:Op maandag 17 december 2018 21:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2018 21:57 schreef RedFever007 het volgende:
wat zegt het Friese zoontje van Peterson wanneer hij iets vreemds vindt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHAHAHHWOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(
![]()
Dat vind ik niet echt gepast voor een toekomstig D66 fractievoorzitter.quote:Op maandag 17 december 2018 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mocht KFC tekenen. Komt in me op nu jij Denneboom noemt.
quote:Op maandag 17 december 2018 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Petersen kom op. Get a rope, make it quick. Wij willen Dobro zien
Een aanhanger van baudet die nooit een kans laat lopen op een bevoorradingszone grap aangaande het wielrennen in Afrika.quote:
Lekker mensen afsnijden genot.quote:Op maandag 17 december 2018 21:58 schreef skysherrif het volgende:
Nou dan gaan we zo curvefeveren ik sloop jullie allemaal
Dat is ab-so-lu-te AIDS.quote:Op maandag 17 december 2018 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
De nieuwe rage is Rambo bij haxball
Hoi. Ik ben er idd niet altijd nee.quote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is aardig afwezig of niet? Was wel een topvent.
FF pissenquote:Op maandag 17 december 2018 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga door
Allemaal newbies, hebben nog nooit een admin geneukt
Bike AIDS genot.quote:Op maandag 17 december 2018 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een aanhanger van baudet die nooit een kans laat lopen op een bevoorradingszone grap aangaande het wielrennen in Afrika.
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant.quote:Op maandag 17 december 2018 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt gepast voor een toekomstig D66 fractievoorzitter.
Heb je toen GGMM met snor erbij getekend?quote:Op maandag 17 december 2018 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mocht KFC tekenen. Komt in me op nu jij Denneboom noemt.
Ik overweeg R_R een linkje van dit topic te DM'en.quote:
Ik kijk nu voor het eerst een leg mee.quote:Op maandag 17 december 2018 21:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit is de 85-gemiddeld aids waar ik naar uitgekeken heb
Die ga ik tekenen als afwezig als ik ooit bioscoop moet tekenen.quote:Op maandag 17 december 2018 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heb je toen GGMM met snor erbij getekend?
Hij durft hier niet te posten.quote:Op maandag 17 december 2018 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik overweeg R_R een linkje van dit topic te DM'en.
13 mensen maximaal.quote:Op maandag 17 december 2018 22:01 schreef Slobeend het volgende:
Met hoeveel doe je tegelijk Skribble?
Heb als het goed is nog een mooie tekening van JR met GGMM bij de peuterspeelzaalquote:Op maandag 17 december 2018 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heb je toen GGMM met snor erbij getekend?
Kan wel met een man of 10.quote:Op maandag 17 december 2018 22:01 schreef Slobeend het volgende:
14-18.quote:Op maandag 17 december 2018 22:01 schreef Slobeend het volgende:
Af en toe doen we een flinke groepsskribble.quote:Op maandag 17 december 2018 22:01 schreef Slobeend het volgende:
Het gaat er vaak agressief aan toe.quote:Op maandag 17 december 2018 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Af en toe doen we een flinke groepsskribble.
Ik heb laatst een portret getekend.quote:
Ik denk dat jij wel creatief bent.quote:Op maandag 17 december 2018 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb laatst een portret getekend.
Ik heb momenteel geen muis.quote:
jankerdquote:Op maandag 17 december 2018 22:02 schreef De_Kraam het volgende:
Haka aids take me home aids
KUTPUBLIEK
Nee, de muis is zaterdag overleden.quote:Op maandag 17 december 2018 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh doe jij het op een touchpad?
Vandaar de Parkinson.
wat zegt het Friese zoontje van Peterson wanneer hij iets vreemds vindt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHAHAHHWOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
GOD SAVE THE QUEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op maandag 17 december 2018 22:02 schreef De_Kraam het volgende:
Haka aids take me home aids
KUTPUBLIEK
Dan zou ik een dokter raadplegen.quote:Op maandag 17 december 2018 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, de muis is zaterdag overleden.
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 17 december 2018 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel creatief bent.
Dat lijkt me eerlijk gezegd rijkelijk laat.quote:Op maandag 17 december 2018 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik een dokter raadplegen.
SPOILER: HaxballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Geenszins vn plan.quote:Op maandag 17 december 2018 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik een dokter raadplegen.
quote:Op maandag 17 december 2018 22:04 schreef Coco. het volgende:
?SPOILER: HaxballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
maar het is geen reclameSPOILER: HaxballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is darten voor lieve jongen, dan ga je geen Haxball spelen.SPOILER: HaxballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
THE FASCIST REGIMEquote:Op maandag 17 december 2018 22:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
GOD SAVE THE QUEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNN
Wat vind jij van de nederlaag van Sneekbaait?quote:Op maandag 17 december 2018 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is darten voor lieve jongen, dan ga je geen Haxball spelen.
wat zegt het Friese zoontje van Peterson wanneer hij iets vreemds vindt?Ik had me zo voorgenomen om hier niet om te gaan lachen. Mislukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHAHAHHWOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
PubdartsSPOILER: HaxballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Goed filmpje was datquote:Op maandag 17 december 2018 22:06 schreef skysherrif het volgende:
DALEYS COMING HOME (HATTRICK GENOT)
Godverdomme wannekutkeeper [da capo al fine]quote:Op maandag 17 december 2018 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
Oh, wat is dit slecht. Oh, wat is dit slecht.
Ik vind er niet zoveel van, ik heb niks met die man.quote:Op maandag 17 december 2018 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij van de nederlaag van Sneekbaait?
Wat een afstandelijke reactie.quote:Op maandag 17 december 2018 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind er niet zoveel van, ik heb niks met die man.
Zo slecht dat ik even ben gezapt naar Alaves-Bilbo.quote:Op maandag 17 december 2018 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
Dan heb je een heel erge hekel aan jezelf.quote:Op maandag 17 december 2018 22:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo slecht dat ik even ben gezapt naar Alaves-Bilbo.
Wtf.quote:Op maandag 17 december 2018 22:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo slecht dat ik even ben gezapt naar Alaves-Bilbo.
quote:Op maandag 17 december 2018 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
Er is geen greintje bewijs voor. Is hysteriequote:Op maandag 17 december 2018 22:07 schreef Zorro het volgende:
Iets zegt me dat de volgende partij niet op de geplande 22:10 gaat beginnen.
Wat een talenten zitten daarquote:
kan met 3 pijlen klaar zijnquote:Op maandag 17 december 2018 22:07 schreef Zorro het volgende:
Iets zegt me dat de volgende partij niet op de geplande 22:10 gaat beginnen.
Heb je wel een mening over de zege van Vincent van der Voort?quote:
Voorlopig niet in de studio denk ik dan, is dat winst? Dat is winst.quote:Op maandag 17 december 2018 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je wel een mening over de zege van Vincent van der Voort?
Daar zou ik zeer content mee zijn.quote:Op maandag 17 december 2018 22:10 schreef Szura het volgende:
Wij lachen ons kapot als Petersen nog verliest
Desondanks krijg ik meer vlekken van de jaarlijkse WK-hype rond Van der Voort. Ik juich voor het sympathieke klotedwergje.quote:Op maandag 17 december 2018 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voorlopig niet in de studio denk ik dan, is dat winst? Dat is winst.
Ik juich altijd voor Webster 10000% sympathieker dan Vinzzent.quote:Op maandag 17 december 2018 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Desondanks krijg ik meer vlekken van de jaarlijkse WK-hype rond Van der Voort. Ik juich voor het sympathieke klotedwergje.
Dat zijn tekstenquote:Op maandag 17 december 2018 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Het is bij iedere speler hit or miss
Vincent is de perfecte illustratie waarom vlaggetjesobsessiviteit no sense maakt.quote:Op maandag 17 december 2018 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik juich altijd voor Webster 10000% sympathieker dan Vinzzent.
Worden er nooit meer 9 darters gegooid, nee dank jequote:Op maandag 17 december 2018 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tagliano wil analist worden bij RTL.
Het was slechts een reactie op Sjakquote:Op maandag 17 december 2018 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tagliano wil analist worden bij RTL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |