SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik vind het gewoon prachtigquote:Op maandag 17 december 2018 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch niet zo heel boeiend?
Ja biertje lekkerquote:Op maandag 17 december 2018 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
Waka Waka Aids. Ik ga drinken inschenken.
Voetbal is altijd prima. Dat experiment met darts op Boxing Day was een beetje matig, maar de kwaliteit van het schema heb je dan nooit in de hand.quote:Op maandag 17 december 2018 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beviel mij toen ook prima, beetje voetbal kijken. De rest ging toen naar één of andere kut film in de bios, daar heb ik voor gepast.
Die was mij net té ordinair.quote:Op maandag 17 december 2018 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik op Aguilera. Vaak genoeg cumfiesta @ genie in a bottle boooooh
Precies, en daarna is het een paar dagen non-stop sport tot de jaarwisseling (en daarna ook)quote:Op maandag 17 december 2018 21:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Huh dat heb ik nooit, kerst is gewoon lekker beetje eten samen daarna bankhangen en lekker laat opstaan.
Dit jaar wel matige potjes toch?quote:Op maandag 17 december 2018 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voetbal is altijd prima. Dat experiment met darts op Boxing Day was een beetje matig, maar de kwaliteit van het schema heb je dan nooit in de hand.
Je kent Jones nietquote:Op maandag 17 december 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is wel top ja. Ik ben nu al fan.
Jups. Gelukkig zit ik dan in een tapasbarretje.quote:Op maandag 17 december 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit jaar wel matige potjes toch?
Dat is toch de hele lol van darts kijken.quote:Op maandag 17 december 2018 21:23 schreef tja77 het volgende:
Stoere muziek, en dan zo'n kneus op het podium.
Precies ja. Kijk nooit schansspringen, maar op nieuwjaarsdag staat het altijd aan.quote:Op maandag 17 december 2018 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies, en daarna is het een paar dagen non-stop sport tot de jaarwisseling (en daarna ook)
quote:Op maandag 17 december 2018 21:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies ja. Kijk nooit schansspringen, maar op nieuwjaarsdag staat het altijd aan.
Op zijn eerste vijf WK's verloren van Fordham, Adams, Painter, Manley en Lewis. Rijtje hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Die heeft ook al mokerveel WKs gespeeld Wayne Jones toch?
Snap ik echt niet sorry.quote:Op maandag 17 december 2018 21:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben een man van tradities JR laat me.
Laat Jos B het niet horen.quote:Op maandag 17 december 2018 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geilde ik al op toen ik 6 was ofzo boh.
In 2017 moest hij wel Challenge Tour gooien, dit jaar zichzelf weer herpakt.quote:
Kunstquote:Op maandag 17 december 2018 21:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Die reet zou ik een meter stront uit vreten!
RTquote:Op maandag 17 december 2018 21:24 schreef Falco het volgende:
Erg jammer dat Freed from Desire niet zo vaak meer te horen is als opkomstmuziek. Ik hoop dat de PDC besluit dit nummer te gebruiken voor mindere dartspelers.
Ongelukkige lotingquote:Op maandag 17 december 2018 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zijn eerste vijf WK's verloren van Fordham, Adams, Painter, Manley en Lewis. Rijtje hoor.
Mensen die 'het nieuwjaarsspringen' kijken en dan denken dat dat een op zichzelf staand evenement is, zoals de NOS het altijd brengt.quote:Op maandag 17 december 2018 21:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies ja. Kijk nooit schansspringen, maar op nieuwjaarsdag staat het altijd aan.
Pech kun je hebben.quote:Op maandag 17 december 2018 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zijn eerste vijf WK's verloren van Fordham, Adams, Painter, Manley en Lewis. Rijtje hoor.
Ze rijdt je gezicht eraf.quote:Op maandag 17 december 2018 21:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Die reet zou ik een meter stront uit vreten!
Ja het is 4 dagen toch?quote:Op maandag 17 december 2018 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die 'het nieuwjaarsspringen' kijken en dan denken dat dat een op zichzelf staand evenement is, zoals de NOS het altijd brengt.
Wat vind je van dat soort mensen?quote:Op maandag 17 december 2018 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die 'het nieuwjaarsspringen' kijken en dan denken dat dat een op zichzelf staand evenement is, zoals de NOS het altijd brengt.
Wat was er ook alweer met hem?quote:Op maandag 17 december 2018 21:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wayne komt te voet om een busticket uit te sparen
Lig je dan echt de hele dag op bed?quote:Op maandag 17 december 2018 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
1 januari hele dag op bed liggen en om een uur of 6 het eerste biertje openen en de finale kijken.
Wat vind je daar nou van, van de NOS?quote:Op maandag 17 december 2018 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ooehhquote:
Als mijn vriendin zo nu en dan even naar de koelkast loopt wel ja.quote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lig je dan echt de hele dag op bed?
Nog nooit gedaan.quote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
Geen zin om uit te gaan met oud en nieuw dit jaar.
Dikzakquote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als mijn vriendin zo nu en dan even naar de koelkast loopt wel ja.
^^quote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Schansspringen vind ik de saaiste kijksport ooit
Acht.quote:
Dat waren altijd de meest droevige stapavonden vroeger.quote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
Bij vlagen eronder, op zoek naar zijn emmertje.quote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lig je dan echt de hele dag op bed?
Uitermate teleurstellend.quote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je van dat soort mensen?
Precies ideaal voor nieuwjaarsdagquote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben allergisch voor nieuwjaarswensen en dat overdreven gedoe wanneer de klok 0:00 slaat.quote:Op maandag 17 december 2018 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal ontzettend kut. Vind het tot 12 uur leuk, daarna ga ik even lief op bed.
Niet de sprongen zelf beoordelen en dan kankeren op de juryquote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Daarom je verwacht er altijd heel veel van en je eindigt uiteindelijk in een wachtrij van 2 uur buiten in de kou en regen.quote:Op maandag 17 december 2018 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat waren altijd de meest droevige stapavonden vroeger.
Kom carbid schieten dan.quote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
Lekker rebels hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor nieuwjaarswensen en dat overdreven gedoe wanneer de klok 0:00 slaat.
Doe even normaal allemaal.
Van die stellen die dan perse bij elkaar willen staan.quote:Op maandag 17 december 2018 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor nieuwjaarswensen en dat overdreven gedoe wanneer de klok 0:00 slaat.
Doe even normaal allemaal.
Beste wensen alvast JR!!!!!quote:Op maandag 17 december 2018 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon op tijd zorgen dat je iets tofs geregeld hebt. Buitenland om te beginnen.quote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
Vrienden zijn engquote:Op maandag 17 december 2018 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van die stellen die dan perse bij elkaar willen staan.Of van die mensen die je nooit gedag zeggen en nu 3 kussen willen. Pleur op.
Altijd al zo geweest ja. Dan kijk ik liever alleen een lekkere sexfilm op nieuwjaarsnacht. Heerlijk.quote:Op maandag 17 december 2018 21:28 schreef skysherrif het volgende:
Daarom je verwacht er altijd heel veel van en je eindigt uiteindelijk in een wachtrij van 2 uur buiten in de kou en regen.
Daarom, laat lekker gaan die aids.quote:Op maandag 17 december 2018 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van die stellen die dan perse bij elkaar willen staan.Of van die mensen die je nooit gedag zeggen en nu 3 kussen willen. Pleur op.
Heb wel iets, maar ben er bang voor dat ze uitwillen.quote:Op maandag 17 december 2018 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon op tijd zorgen dat je iets tofs geregeld hebt. Buitenland om te beginnen.
Waarom?quote:Op maandag 17 december 2018 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat waren altijd de meest droevige stapavonden vroeger.
Ja, dan ga je toch niet?quote:Op maandag 17 december 2018 21:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb wel iets, maar ben er bang voor dat ze uitwillen.
Liever met een Braziliaanse schone een bed in kruipen jaja heywooduquote:Op maandag 17 december 2018 21:29 schreef heywoodu het volgende:
Uitgaan met de jaarwisseling
Nou ja, sowieso 'uitgaan'
Dat dacht ik.quote:Op maandag 17 december 2018 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liever met een Braziliaanse schone een bed in kruipen jaja heywoodu
Menig sok krokant gefapt op die chickquote:
Alsof je op de Veluwe kan uitgaanquote:Op maandag 17 december 2018 21:29 schreef heywoodu het volgende:
Uitgaan met de jaarwisseling
Nou ja, sowieso 'uitgaan'
Donderdag vakantie!!1!quote:Op maandag 17 december 2018 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
Nou, genoeg over oudejaarsavond. Het is gelukkig nog lang niet zover.
Dat is inderdaad wel een enorme ergernisquote:Op maandag 17 december 2018 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
'de top 2000 perse willen luisteren van 22.00'.![]()
![]()
Dat meen je? En die schele bij SBS zeker. Wat een treurnis.quote:Op maandag 17 december 2018 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie doet de oudejaarsconference eigenlijk?
Oh het Piepkuiken. Nou dat slaan we ook over dus.
Mensen die zo stellig aan tradities vasthouden zijn vreselijk.quote:Op maandag 17 december 2018 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die telkens Bohemian Rhapsody op 1 zetten bij Top 2000 a gogo omdat dat nou eenmaal heurt
Nooit geprobeerd.quote:Op maandag 17 december 2018 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alsof je op de Veluwe kan uitgaan.
Ja het is echt droevig, eerst De Breij twee jaar geleden en nu dat vervelende figuur.quote:Op maandag 17 december 2018 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat meen je? En die schele bij SBS zeker. Wat een treurnis.
Claudia de Breij? Kan haast niet anders.quote:Op maandag 17 december 2018 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie doet de oudejaarsconference eigenlijk?
In de ochtenden van de verkansie aan de tentamens werken.quote:Op maandag 17 december 2018 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
Moet wel behoorlijk veel werken Stijn. Drukke periode.
Ik was heel even het bestaan van Prem vergetenquote:Op maandag 17 december 2018 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is echt droevig, eerst De Breij twee jaar geleden en nu dat vervelende figuur.
Volgend jaar zeker Prem of Sylvana.
Al die mensen enzo, saai. Als ik zo nodig met wat mensen samen wil zijn, dan gewoon lekker bij iemand thuis zonder allerlei teringherrie en andere lui om je heen waar ik helemaal niks mee heb.quote:Op maandag 17 december 2018 21:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk wel. Zo erg is het nou ook weer niet.
Wat vind je zo erg aan uitgaan dan?
Uberhaupt mensen van onder de 50 die daaraan meedoenquote:Op maandag 17 december 2018 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die telkens Bohemian Rhapsody op 1 zetten bij Top 2000 a gogo omdat dat nou eenmaal heurt
quote:Op maandag 17 december 2018 21:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Claudia de Breij? Kan haast niet anders.
quote:Op maandag 17 december 2018 21:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Menig sok krokant gefapt op die chick
Hebben we vanaf nu elke dag een middagprogramma?quote:Op maandag 17 december 2018 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de ochtenden van de verkansie aan de tentamens werken.
Als je een belachelijk groot succes wilt dan Ivo Niehe.quote:Op maandag 17 december 2018 21:32 schreef tja77 het volgende:
Ronald Goedemondt moet de oudejaarsconference gaan doen.
Die is niet zo zeer van het jaar samenvatten maar gewoon onzin achter elkaar lullen.quote:Op maandag 17 december 2018 21:32 schreef tja77 het volgende:
Sommige mensen nemen het iets te serieus. Ik heb schitterende meltdowns gelezen vorige week.quote:Op maandag 17 december 2018 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Uberhaupt mensen van onder de 50 die daaraan meedoen
En dan zogenaamd interessant je kutlijstje met alternatieve kutnummers van kutbands delen op facebook. Rot op.quote:Op maandag 17 december 2018 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
policor aids allemaal nuquote:Op maandag 17 december 2018 21:32 schreef tja77 het volgende:
Nou, dat zullen ze bij zijn huidige club niet leuk vinden.quote:Op maandag 17 december 2018 21:33 schreef skysherrif het volgende:
Richie Ledezma (?) naar PSV volgens ED
Wie?quote:Op maandag 17 december 2018 21:33 schreef skysherrif het volgende:
Richie Ledezma (?) naar PSV volgens ED
NEEE!quote:Op maandag 17 december 2018 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JAAAA maar éééécht.
Zijn er echt mensen die deze man leuk vinden?quote:Op maandag 17 december 2018 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JAAAA maar éééécht.
Wat heb je voor een hond? Als je antwoord een chihuahua of iets vergelijkbaars is wua hoogte dan rij ik naar je toe en rij hem plat.quote:Op maandag 17 december 2018 21:32 schreef Szura het volgende:
Mijn hond kijkt raar op van de IJslandse haka
unaniem een belachelijk groot succesquote:Op maandag 17 december 2018 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je een belachelijk groot succes wilt dan Ivo Niehe.
Je Facebook verwijderen is een dikke tip.quote:Op maandag 17 december 2018 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan zogenaamd interessant je kutlijstje met alternatieve kutnummers van kutbands delen op facebook. Rot op.
Of Tim Franssen.quote:Op maandag 17 december 2018 21:32 schreef tja77 het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2018 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is niet zo zeer van het jaar samenvatten maar gewoon onzin achter elkaar lullen.
Hijzelfquote:Op maandag 17 december 2018 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die deze man leuk vinden?
Ik kan het mij echt niet voorstellen.quote:Op maandag 17 december 2018 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die deze man leuk vinden?
Is wel handig voor een aantal pagina's die ik beheer.quote:Op maandag 17 december 2018 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je Facebook verwijderen is een dikke tip.
Mexicano vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 17 december 2018 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig weet je niet waar ik woon danquote:Op maandag 17 december 2018 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heb je voor een hond? Als je antwoord een chihuahua of iets vergelijkbaars is wua hoogte dan rij ik naar je toe en rij hem plat.
quote:Op maandag 17 december 2018 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan zogenaamd interessant je kutlijstje met alternatieve kutnummers van kutbands delen op facebook. Rot op.
Ik kijk alleen als Finkersgod is.quote:Op maandag 17 december 2018 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan het mij echt niet voorstellen.
Maar er keken ook mensen naar De Breij.
Zou nog steeds een geweldige keuze zijn, dan maar niet-rullevante onzin hoor.quote:
quote:Op maandag 17 december 2018 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat in deze wedstrijd alles met de legs meequote:Op maandag 17 december 2018 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een verschrikkelijke kutwedstrijd.
Kan toch nietquote:Op maandag 17 december 2018 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon pijlen van 2 meter gebruiken, kun je ze er zo inprikken.
Ho ho ho, ziedend.quote:Op maandag 17 december 2018 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en een compensatie voor het 18jarige wonderkid die ajax gaat halenquote:Op maandag 17 december 2018 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een excuus-mexicaan om Guti tevreden te houden als Lozano vertrekt?
Zou vreemd zijn, daar het een Amerikaan is.quote:Op maandag 17 december 2018 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een excuus-mexicaan om Guti tevreden te houden als Lozano vertrekt?
Typische Bartomeu-paniekaankoop omdat Florentino wel daadkrachtig optreedtquote:Op maandag 17 december 2018 21:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja en een compensatie voor het 18jarige wonderkid die ajax gaat halen
Nah een Jack vind ik nog wel kunnen. Heb een hekel aan mannen die dan met zo’n kuttenlikker moeten rondlopen en zich daar niet voor schamen.quote:Op maandag 17 december 2018 21:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig weet je niet waar ik woon dan
Een Jack Russell
Die kan je ook beheren zonder door je eigen timeline te scrollen toch.quote:Op maandag 17 december 2018 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is wel handig voor een aantal pagina's die ik beheer.
Hoax.quote:Op maandag 17 december 2018 21:35 schreef RedFever007 het volgende:
MM Huibrechts is pure aids op je TV![]()
![]()
![]()
Die man is totaal niet grappig![]()
quote:Op maandag 17 december 2018 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh, Amerikaan idd jaquote:Op maandag 17 december 2018 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn, daar het een Amerikaan is.
Zijn eindejaarsshow paar jaar geleden was een pareltjequote:Op maandag 17 december 2018 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als Finkersgod is.
Ik heb een lijstje gemaakt maar veel mocht niet baten. Dan heb ik er vrede mee en ga ik niet huilen en stampen en schreeuwen dat de lijst stom is.quote:Op maandag 17 december 2018 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vader mailt zijn lijstje ook altijd nog braaf. Dat vind ik wel lief.
Ik vind Youp ook wel prima, en er zijn vast nog voldoende goede komieken te vinden.quote:Op maandag 17 december 2018 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als Finkersgod is.
De enige keer dat ik een Conference heb bekeken. Sublieme vent.quote:Op maandag 17 december 2018 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn eindejaarsshow paar jaar geleden was een pareltje
Klopt maar als ik iets deel op mijn persoonlijke pagina (groter bereik) dan zie je het toch weer voorbij komen. Maar ik wind me niet zo op als hier hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan je ook beheren zonder door je eigen timeline te scrollen toch.
Met al die 'Tag hier iemand die op een stukje aids lijkt' onzin.
Youp vond ik altijd geweldig maar de laatste Oudjaar die hij deed was ook niet om over naar huis te schrijven eerlijk gezegdquote:Op maandag 17 december 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Youp ook wel prima, en er zijn vast nog voldoende goede komieken te vinden.
Dat was wel vermaak ja toen ik even stiekem keek.quote:Op maandag 17 december 2018 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje gemaakt maar veel mocht niet baten. Dan heb ik er vrede mee en ga ik niet huilen en stampen en schreeuwen dat de lijst stom is.
Of ik ga er gewoon voor zorgen dat er bijna niets meer op mijn FB staat.quote:
Ronald Goedemondt is wel een god hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Er is niet 1 cabaretier die ik nou echt grappig vind.
Finkers kan ik niet verstaan.
Finkers vind ik in fragmenten grappig maar een complete show kijken? Nee dank jequote:Op maandag 17 december 2018 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Nee klopt, maar kijkt nog altijd lekkerder weg dan Breij of Piepkuiken.quote:Op maandag 17 december 2018 21:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Youp vond ik altijd geweldig maar de laatste Oudjaar die hij deed was ook niet om over naar huis te schrijven eerlijk gezegd
1 Van de weinige die me ECHT aan het lachen krijgt.quote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ronald Goedemondt is wel een god hoor.
Hij heeft wel een geweldig boek.quote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Finkers vind ik in fragmenten grappig maar een complete show kijken? Nee dank je
Theo Maassen ook niet?quote:Op maandag 17 december 2018 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Dat heb ik vrijwel enkel bij boeken van marcelgod.quote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een geweldig boek.
Hardop gelachen als ik dat las in de bus.
Tsja, sommigen vergeten dat het niet de Babyboomer-lijst is.quote:Op maandag 17 december 2018 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was wel vermaak ja toen ik even stiekem keek.
quote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
1 Van de weinige die me ECHT aan het lachen krijgt.
quote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onlangs Jochem Meijer gekeken (Adem in. adem uit) was ook erg goedquote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Elke keer weer ja.quote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die ken ik eerlijk gezegd niet zo heel goed.quote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ronald Goedemondt is wel een god hoor.
Schrijft Maijer boeken?quote:Op maandag 17 december 2018 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik vrijwel enkel bij boeken van marcelgod.
Duh! Dat geldt zelfs voor een file, een crematorium en een verse hondendrol.quote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar kijkt nog altijd lekkerder weg dan Breij of Piepkuiken.
Kijk een show van hem dan, staat op Netflix.quote:Op maandag 17 december 2018 21:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die ken ik eerlijk gezegd niet zo heel goed.
Vond Harrie Jekkers vroeger wel grappig, dan ging ik alles van hem downloaden en op mn mp3tje zetten voor onderweg naar frankrijk op vakantie.
quote:Op maandag 17 december 2018 21:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Duh! Dat geldt zelfs voor een file, een crematorium en een verse hondendrol.
Ga ik deze week even doen, ben benieuwd.quote:Op maandag 17 december 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk een show van hem dan, staat op Netflix.
Ik zou zelfs nog liever wielrennen kijken dan die aids.quote:Op maandag 17 december 2018 21:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Duh! Dat geldt zelfs voor een file, een crematorium en een verse hondendrol.
staan er wel meer op volgens mij, geniet!quote:Op maandag 17 december 2018 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga ik deze week even doen, ben benieuwd.
Wowowowowowowowowowoowquote:Op maandag 17 december 2018 21:40 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed als ik aan 1 iemand echt een hekel heb is het Jochen Myjer.
uiteraard gedaanquote:
Bert Visscher...???quote:Op maandag 17 december 2018 21:40 schreef skysherrif het volgende:
"Het enige goede wat uit Amsterdam komt is de trein naar Eindhoven!"quote:Op maandag 17 december 2018 21:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
Finkers is echt goed.
Theo Maassen, Hans Teeuwen enzo zijn niet leuk die zijn hard.
Jochem 'kijk mij eens sympathiek zijn 'Myjer.quote:Op maandag 17 december 2018 21:40 schreef skysherrif het volgende:
Vond hem vroeger wel leuk, maar denk dat ik er nu meer aan ga ergeren.quote:Op maandag 17 december 2018 21:40 schreef skysherrif het volgende:
Nog nooit een hele show van gezien, ik raak al allergisch van die voorstukjes die dan op tv komen.quote:
Wil je niet off-topic posten.quote:Op maandag 17 december 2018 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat de vervelende Petersen hier Jones breekt.
Hem vind ik wel grappig ja.quote:Op maandag 17 december 2018 21:42 schreef Doevelaer het volgende:
Daniel Arends, behalve z'n laatste 2 shows, vind ik tof
Heb alleen heel lang geleden gelachen om zijn Ik Wist Het Niet Meer, maar dat is eigenlijk humor voor gehandicapten. Teleurstellend dat ik mezelf daar schuldig aan maak.quote:Op maandag 17 december 2018 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit een hele show van gezien, ik raak al allergisch van die voorstukjes die dan op tv komen.
Heb jij ADD?quote:Op maandag 17 december 2018 21:42 schreef skysherrif het volgende:
Vooral omdat iedereen dit zo geniaal vond en je dat 100x moest zien, met name omdat je zelf ADD had en ik dit dus wel geweldig moest vinden.
had ie hem echt gebroken?quote:Op maandag 17 december 2018 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat de vervelende Petersen hier Jones breekt.
Hans Teeuwen vind ik ook niks meer aan.quote:Op maandag 17 december 2018 21:42 schreef heywoodu het volgende:
Ik vond Hans Teeuwen toen ik klein was heel leuk, maar inmiddels is het jaren geleden dat ik iets van een Nederlandse cabaretier (of een niet-Nederlandse) heb gezien, dus geen idee.
quote:Op maandag 17 december 2018 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind de flights van Jones overigens heel erg lelijk
Neequote:Op maandag 17 december 2018 21:43 schreef tja77 het volgende:
Maare zijn er ook grappige vrouwen/cabaretiers?
HAHAHA. nee.quote:Op maandag 17 december 2018 21:43 schreef tja77 het volgende:
Ik vond dat stuk over de Bijbel vroeger echt ge-ni-aalquote:Op maandag 17 december 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hans Teeuwen vind ik ook niks meer aan.
quote:Op maandag 17 december 2018 21:43 schreef tja77 het volgende:
Humor verandert wel per leeftijdsfase denk ik.quote:Op maandag 17 december 2018 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb alleen heel lang geleden gelachen om zijn Ik Wist Het Niet Meer, maar dat is eigenlijk humor voor gehandicapten. Teleurstellend dat ik mezelf daar schuldig aan maak.
Mag ik dan bij jou?quote:Op maandag 17 december 2018 21:43 schreef tja77 het volgende:
Hans is niet veel veranderd.quote:Op maandag 17 december 2018 21:42 schreef heywoodu het volgende:
Ik vond Hans Teeuwen toen ik klein was heel leuk, maar inmiddels is het jaren geleden dat ik iets van een Nederlandse cabaretier (of een niet-Nederlandse) heb gezien, dus geen idee.
KroosGodinquote:Op maandag 17 december 2018 21:43 schreef tja77 het volgende:
Micha Wertheim? Wim Helsen?quote:
Ja.quote:Op maandag 17 december 2018 21:44 schreef The_Undertone het volgende:
Is Wayne Jones die Wolverhamton Wanderers-fan die vroeger een snor had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |