Die was mij net té ordinair.quote:Op maandag 17 december 2018 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik op Aguilera. Vaak genoeg cumfiesta @ genie in a bottle boooooh
Precies, en daarna is het een paar dagen non-stop sport tot de jaarwisseling (en daarna ook)quote:Op maandag 17 december 2018 21:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Huh dat heb ik nooit, kerst is gewoon lekker beetje eten samen daarna bankhangen en lekker laat opstaan.
Dit jaar wel matige potjes toch?quote:Op maandag 17 december 2018 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voetbal is altijd prima. Dat experiment met darts op Boxing Day was een beetje matig, maar de kwaliteit van het schema heb je dan nooit in de hand.
Je kent Jones nietquote:Op maandag 17 december 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is wel top ja. Ik ben nu al fan.
Jups. Gelukkig zit ik dan in een tapasbarretje.quote:Op maandag 17 december 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit jaar wel matige potjes toch?
Dat is toch de hele lol van darts kijken.quote:Op maandag 17 december 2018 21:23 schreef tja77 het volgende:
Stoere muziek, en dan zo'n kneus op het podium.
Precies ja. Kijk nooit schansspringen, maar op nieuwjaarsdag staat het altijd aan.quote:Op maandag 17 december 2018 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies, en daarna is het een paar dagen non-stop sport tot de jaarwisseling (en daarna ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |