SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik vind het gewoon prachtigquote:Op maandag 17 december 2018 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch niet zo heel boeiend?
Ja biertje lekkerquote:Op maandag 17 december 2018 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
Waka Waka Aids. Ik ga drinken inschenken.
Voetbal is altijd prima. Dat experiment met darts op Boxing Day was een beetje matig, maar de kwaliteit van het schema heb je dan nooit in de hand.quote:Op maandag 17 december 2018 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beviel mij toen ook prima, beetje voetbal kijken. De rest ging toen naar één of andere kut film in de bios, daar heb ik voor gepast.
Die was mij net té ordinair.quote:Op maandag 17 december 2018 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik op Aguilera. Vaak genoeg cumfiesta @ genie in a bottle boooooh
Precies, en daarna is het een paar dagen non-stop sport tot de jaarwisseling (en daarna ook)quote:Op maandag 17 december 2018 21:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Huh dat heb ik nooit, kerst is gewoon lekker beetje eten samen daarna bankhangen en lekker laat opstaan.
Dit jaar wel matige potjes toch?quote:Op maandag 17 december 2018 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voetbal is altijd prima. Dat experiment met darts op Boxing Day was een beetje matig, maar de kwaliteit van het schema heb je dan nooit in de hand.
Je kent Jones nietquote:Op maandag 17 december 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is wel top ja. Ik ben nu al fan.
Jups. Gelukkig zit ik dan in een tapasbarretje.quote:Op maandag 17 december 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit jaar wel matige potjes toch?
Dat is toch de hele lol van darts kijken.quote:Op maandag 17 december 2018 21:23 schreef tja77 het volgende:
Stoere muziek, en dan zo'n kneus op het podium.
Precies ja. Kijk nooit schansspringen, maar op nieuwjaarsdag staat het altijd aan.quote:Op maandag 17 december 2018 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies, en daarna is het een paar dagen non-stop sport tot de jaarwisseling (en daarna ook)
quote:Op maandag 17 december 2018 21:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies ja. Kijk nooit schansspringen, maar op nieuwjaarsdag staat het altijd aan.
Op zijn eerste vijf WK's verloren van Fordham, Adams, Painter, Manley en Lewis. Rijtje hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Die heeft ook al mokerveel WKs gespeeld Wayne Jones toch?
Snap ik echt niet sorry.quote:Op maandag 17 december 2018 21:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben een man van tradities JR laat me.
Laat Jos B het niet horen.quote:Op maandag 17 december 2018 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geilde ik al op toen ik 6 was ofzo boh.
In 2017 moest hij wel Challenge Tour gooien, dit jaar zichzelf weer herpakt.quote:
Kunstquote:Op maandag 17 december 2018 21:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Die reet zou ik een meter stront uit vreten!
RTquote:Op maandag 17 december 2018 21:24 schreef Falco het volgende:
Erg jammer dat Freed from Desire niet zo vaak meer te horen is als opkomstmuziek. Ik hoop dat de PDC besluit dit nummer te gebruiken voor mindere dartspelers.
Ongelukkige lotingquote:Op maandag 17 december 2018 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zijn eerste vijf WK's verloren van Fordham, Adams, Painter, Manley en Lewis. Rijtje hoor.
Mensen die 'het nieuwjaarsspringen' kijken en dan denken dat dat een op zichzelf staand evenement is, zoals de NOS het altijd brengt.quote:Op maandag 17 december 2018 21:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies ja. Kijk nooit schansspringen, maar op nieuwjaarsdag staat het altijd aan.
Pech kun je hebben.quote:Op maandag 17 december 2018 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zijn eerste vijf WK's verloren van Fordham, Adams, Painter, Manley en Lewis. Rijtje hoor.
Ze rijdt je gezicht eraf.quote:Op maandag 17 december 2018 21:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Die reet zou ik een meter stront uit vreten!
Ja het is 4 dagen toch?quote:Op maandag 17 december 2018 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die 'het nieuwjaarsspringen' kijken en dan denken dat dat een op zichzelf staand evenement is, zoals de NOS het altijd brengt.
Wat vind je van dat soort mensen?quote:Op maandag 17 december 2018 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die 'het nieuwjaarsspringen' kijken en dan denken dat dat een op zichzelf staand evenement is, zoals de NOS het altijd brengt.
Wat was er ook alweer met hem?quote:Op maandag 17 december 2018 21:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wayne komt te voet om een busticket uit te sparen
Lig je dan echt de hele dag op bed?quote:Op maandag 17 december 2018 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
1 januari hele dag op bed liggen en om een uur of 6 het eerste biertje openen en de finale kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |