Lekker rebels hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor nieuwjaarswensen en dat overdreven gedoe wanneer de klok 0:00 slaat.
Doe even normaal allemaal.
Van die stellen die dan perse bij elkaar willen staan.quote:Op maandag 17 december 2018 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor nieuwjaarswensen en dat overdreven gedoe wanneer de klok 0:00 slaat.
Doe even normaal allemaal.
Beste wensen alvast JR!!!!!quote:Op maandag 17 december 2018 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon op tijd zorgen dat je iets tofs geregeld hebt. Buitenland om te beginnen.quote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
Geen zin om uit te gaan met oud en nieuw dit jaar.
Vrienden zijn engquote:Op maandag 17 december 2018 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van die stellen die dan perse bij elkaar willen staan.Of van die mensen die je nooit gedag zeggen en nu 3 kussen willen. Pleur op.
Altijd al zo geweest ja. Dan kijk ik liever alleen een lekkere sexfilm op nieuwjaarsnacht. Heerlijk.quote:Op maandag 17 december 2018 21:28 schreef skysherrif het volgende:
Daarom je verwacht er altijd heel veel van en je eindigt uiteindelijk in een wachtrij van 2 uur buiten in de kou en regen.
Daarom, laat lekker gaan die aids.quote:Op maandag 17 december 2018 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van die stellen die dan perse bij elkaar willen staan.Of van die mensen die je nooit gedag zeggen en nu 3 kussen willen. Pleur op.
Heb wel iets, maar ben er bang voor dat ze uitwillen.quote:Op maandag 17 december 2018 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon op tijd zorgen dat je iets tofs geregeld hebt. Buitenland om te beginnen.
Waarom?quote:Op maandag 17 december 2018 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat waren altijd de meest droevige stapavonden vroeger.
Ja, dan ga je toch niet?quote:Op maandag 17 december 2018 21:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb wel iets, maar ben er bang voor dat ze uitwillen.
Liever met een Braziliaanse schone een bed in kruipen jaja heywooduquote:Op maandag 17 december 2018 21:29 schreef heywoodu het volgende:
Uitgaan met de jaarwisseling
Nou ja, sowieso 'uitgaan'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |