Wat vind je daar nou van, van de NOS?quote:Op maandag 17 december 2018 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die 'het nieuwjaarsspringen' kijken en dan denken dat dat een op zichzelf staand evenement is, zoals de NOS het altijd brengt.
Ooehhquote:
Als mijn vriendin zo nu en dan even naar de koelkast loopt wel ja.quote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lig je dan echt de hele dag op bed?
Nog nooit gedaan.quote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
Geen zin om uit te gaan met oud en nieuw dit jaar.
Dikzakquote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als mijn vriendin zo nu en dan even naar de koelkast loopt wel ja.
^^quote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Schansspringen vind ik de saaiste kijksport ooit
Acht.quote:
Dat waren altijd de meest droevige stapavonden vroeger.quote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
Bij vlagen eronder, op zoek naar zijn emmertje.quote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lig je dan echt de hele dag op bed?
Uitermate teleurstellend.quote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je van dat soort mensen?
Precies ideaal voor nieuwjaarsdagquote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben allergisch voor nieuwjaarswensen en dat overdreven gedoe wanneer de klok 0:00 slaat.quote:Op maandag 17 december 2018 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal ontzettend kut. Vind het tot 12 uur leuk, daarna ga ik even lief op bed.
Niet de sprongen zelf beoordelen en dan kankeren op de juryquote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Daarom je verwacht er altijd heel veel van en je eindigt uiteindelijk in een wachtrij van 2 uur buiten in de kou en regen.quote:Op maandag 17 december 2018 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat waren altijd de meest droevige stapavonden vroeger.
Kom carbid schieten dan.quote:Op maandag 17 december 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |