Oh, Amerikaan idd jaquote:Op maandag 17 december 2018 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn, daar het een Amerikaan is.
Zijn eindejaarsshow paar jaar geleden was een pareltjequote:Op maandag 17 december 2018 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als Finkersgod is.
Ik heb een lijstje gemaakt maar veel mocht niet baten. Dan heb ik er vrede mee en ga ik niet huilen en stampen en schreeuwen dat de lijst stom is.quote:Op maandag 17 december 2018 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vader mailt zijn lijstje ook altijd nog braaf. Dat vind ik wel lief.
Ik vind Youp ook wel prima, en er zijn vast nog voldoende goede komieken te vinden.quote:Op maandag 17 december 2018 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als Finkersgod is.
De enige keer dat ik een Conference heb bekeken. Sublieme vent.quote:Op maandag 17 december 2018 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn eindejaarsshow paar jaar geleden was een pareltje
Klopt maar als ik iets deel op mijn persoonlijke pagina (groter bereik) dan zie je het toch weer voorbij komen. Maar ik wind me niet zo op als hier hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan je ook beheren zonder door je eigen timeline te scrollen toch.
Met al die 'Tag hier iemand die op een stukje aids lijkt' onzin.
Youp vond ik altijd geweldig maar de laatste Oudjaar die hij deed was ook niet om over naar huis te schrijven eerlijk gezegdquote:Op maandag 17 december 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Youp ook wel prima, en er zijn vast nog voldoende goede komieken te vinden.
Dat was wel vermaak ja toen ik even stiekem keek.quote:Op maandag 17 december 2018 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje gemaakt maar veel mocht niet baten. Dan heb ik er vrede mee en ga ik niet huilen en stampen en schreeuwen dat de lijst stom is.
Of ik ga er gewoon voor zorgen dat er bijna niets meer op mijn FB staat.quote:
Ronald Goedemondt is wel een god hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Er is niet 1 cabaretier die ik nou echt grappig vind.
Finkers kan ik niet verstaan.
Finkers vind ik in fragmenten grappig maar een complete show kijken? Nee dank jequote:Op maandag 17 december 2018 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Nee klopt, maar kijkt nog altijd lekkerder weg dan Breij of Piepkuiken.quote:Op maandag 17 december 2018 21:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Youp vond ik altijd geweldig maar de laatste Oudjaar die hij deed was ook niet om over naar huis te schrijven eerlijk gezegd
1 Van de weinige die me ECHT aan het lachen krijgt.quote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ronald Goedemondt is wel een god hoor.
Hij heeft wel een geweldig boek.quote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Finkers vind ik in fragmenten grappig maar een complete show kijken? Nee dank je
Theo Maassen ook niet?quote:Op maandag 17 december 2018 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Dat heb ik vrijwel enkel bij boeken van marcelgod.quote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een geweldig boek.
Hardop gelachen als ik dat las in de bus.
Tsja, sommigen vergeten dat het niet de Babyboomer-lijst is.quote:Op maandag 17 december 2018 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was wel vermaak ja toen ik even stiekem keek.
quote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
1 Van de weinige die me ECHT aan het lachen krijgt.
quote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onlangs Jochem Meijer gekeken (Adem in. adem uit) was ook erg goedquote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Elke keer weer ja.quote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die ken ik eerlijk gezegd niet zo heel goed.quote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ronald Goedemondt is wel een god hoor.
Schrijft Maijer boeken?quote:Op maandag 17 december 2018 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik vrijwel enkel bij boeken van marcelgod.
Duh! Dat geldt zelfs voor een file, een crematorium en een verse hondendrol.quote:Op maandag 17 december 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar kijkt nog altijd lekkerder weg dan Breij of Piepkuiken.
Kijk een show van hem dan, staat op Netflix.quote:Op maandag 17 december 2018 21:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die ken ik eerlijk gezegd niet zo heel goed.
Vond Harrie Jekkers vroeger wel grappig, dan ging ik alles van hem downloaden en op mn mp3tje zetten voor onderweg naar frankrijk op vakantie.
quote:Op maandag 17 december 2018 21:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Duh! Dat geldt zelfs voor een file, een crematorium en een verse hondendrol.
Ga ik deze week even doen, ben benieuwd.quote:Op maandag 17 december 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk een show van hem dan, staat op Netflix.
Ik zou zelfs nog liever wielrennen kijken dan die aids.quote:Op maandag 17 december 2018 21:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Duh! Dat geldt zelfs voor een file, een crematorium en een verse hondendrol.
staan er wel meer op volgens mij, geniet!quote:Op maandag 17 december 2018 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga ik deze week even doen, ben benieuwd.
Wowowowowowowowowowoowquote:Op maandag 17 december 2018 21:40 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed als ik aan 1 iemand echt een hekel heb is het Jochen Myjer.
uiteraard gedaanquote:
Bert Visscher...???quote:Op maandag 17 december 2018 21:40 schreef skysherrif het volgende:
"Het enige goede wat uit Amsterdam komt is de trein naar Eindhoven!"quote:Op maandag 17 december 2018 21:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
Finkers is echt goed.
Theo Maassen, Hans Teeuwen enzo zijn niet leuk die zijn hard.
Jochem 'kijk mij eens sympathiek zijn 'Myjer.quote:Op maandag 17 december 2018 21:40 schreef skysherrif het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |