Ik vond Drake & Josh vroeger een leuk programma.quote:Op maandag 17 december 2018 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
JR en ik lachen om the big bang theory.
Wie doe je hier een plezier meequote:Op maandag 17 december 2018 21:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit is een fuck Viktoria Plzen wedstrijdje
Dat ken ik niet.quote:Op maandag 17 december 2018 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Drake & Josh vroeger een leuk programma.
En financieel adviseurquote:Op maandag 17 december 2018 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
CoatGod, meester analist en presentator.
Moest die bagger een keer aanhoren tijdens togethertubequote:
Haten op spinvisquote:Op maandag 17 december 2018 21:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Moest die bagger een keer aanhoren tijdens togethertube
man man man veel kutter wordt het niet
Die tweede film is een gigantische LSD-trip.quote:Op maandag 17 december 2018 21:54 schreef skysherrif het volgende:
Spongebob is het toppunt van humor.
Purno de Purnoquote:Op maandag 17 december 2018 21:54 schreef skysherrif het volgende:
Spongebob is het toppunt van humor.
This is what we call, BRU-TAL! DENG DENG DENGquote:Op maandag 17 december 2018 21:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Luister nou maar lekker naar minus militia genot
Ik dacht aanquote:Op maandag 17 december 2018 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik denk aan humorloos komt de naam 'Edwin van der Sar' in mij op.
Als die dat niet doet, zie ik hem niet meer zelf van het podium lopen xDquote:Op maandag 17 december 2018 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Jones hoeft nu alleen nog maar zijn eigen legs te houden
Satire.quote:Op maandag 17 december 2018 21:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Moest die bagger een keer aanhoren tijdens togethertube
man man man veel kutter wordt het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |