Ik heb laatst een portret getekend.quote:
Ik denk dat jij wel creatief bent.quote:Op maandag 17 december 2018 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb laatst een portret getekend.
Ik heb momenteel geen muis.quote:
jankerdquote:Op maandag 17 december 2018 22:02 schreef De_Kraam het volgende:
Haka aids take me home aids
KUTPUBLIEK
Nee, de muis is zaterdag overleden.quote:Op maandag 17 december 2018 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh doe jij het op een touchpad?
Vandaar de Parkinson.
quote:Op maandag 17 december 2018 21:57 schreef RedFever007 het volgende:
wat zegt het Friese zoontje van Peterson wanneer hij iets vreemds vindt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHAHAHHWOOOOOO![]()
:1
![]()
![]()
![]()
![]()
(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
GOD SAVE THE QUEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op maandag 17 december 2018 22:02 schreef De_Kraam het volgende:
Haka aids take me home aids
KUTPUBLIEK
Dan zou ik een dokter raadplegen.quote:Op maandag 17 december 2018 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, de muis is zaterdag overleden.
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 17 december 2018 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel creatief bent.
Dat lijkt me eerlijk gezegd rijkelijk laat.quote:Op maandag 17 december 2018 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik een dokter raadplegen.
SPOILER: HaxballOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |