We houden hier enkel van fictiequote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dobro is een heerlijk wijffie. Ik heb nog een anekdote over haar indien dat gewenst is hier.
Indien vuig...jaquote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dobro is een heerlijk wijffie. Ik heb nog een anekdote over haar indien dat gewenst is hier.
Poepz0r anekdotes altijd +1. Eigenlijk waarvoor we op dit forum zitten.quote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En een zwembandje. Ik zou r niet uit bed schoppen hoorquote:Op maandag 17 december 2018 20:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Getekende Bridgetwenkbrauwengenot.
Zeker als het richting been #metoo verhaal gaat.quote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom we bestaan bedoel jequote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Poepz0r anekdotes altijd +1. Eigenlijk waarvoor we op dit forum zitten.
Da's wel waar.quote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Anchorman zijn is een vak.quote:Op maandag 17 december 2018 20:34 schreef franklop het volgende:
Toch knap dat Koert wel altijd op tijd terug is in de zaal.
Dat doet de regie toch gewoon.quote:Op maandag 17 december 2018 20:34 schreef franklop het volgende:
Toch knap dat Koert wel altijd op tijd terug is in de zaal.
Ik heb maar 2 dartsanekdotesquote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een rare act van jullie.quote:Op maandag 17 december 2018 20:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Dobro wordt een bbw
Jr en ik genieten
+1quote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Marcel zit dan nog halverwege een verhaal of vraag.quote:Op maandag 17 december 2018 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doet de regie toch gewoon.
Scarface.quote:Op maandag 17 december 2018 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie vind je een geslaagde act op FOK! ?
Pino112?quote:
Kunnen ze toch gewoon al naar de zaal toe of die idioot afkappen.quote:Op maandag 17 december 2018 20:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Marcel zit dan nog halverwege een verhaal of vraag.
ja, een vak wat RTL7 kennelijk geen donder kan schelen.quote:
En Zjak zelfquote:Op maandag 17 december 2018 20:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Gooien tegen de vrouw van Zjak toch?
Kijk eens aan ouwe dibbes, jij geluk dat ik een goede bui ben.quote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik teer op mijn PL-avond in Newcastle-anekdote.quote:
Ik kan er wel om lachen.quote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is drukker bezig met Ajax dan met PSV. Wat sneu zeg
Bedoel je niet bij een Febo?quote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En Zjak zelf
En tegen raya bij de opening van een supermarkt
hesgoal is met nederlands commetaarquote:Op maandag 17 december 2018 20:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Unibet stream werkt niet
Heeft iemand een goedwerkende stream voor mij?
Iwaniusquote:Op maandag 17 december 2018 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie vind je een geslaagde act op FOK! ?
Co lijkt me wel een figuur daarvoor. Die heeft over alles een mening klaar.quote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk eens aan ouwe dibbes, jij geluk dat ik een goede bui ben.
Ik was jarenlang official(schrijver) voor het Nederlands Team (rond 2006). Ging met het team bestaande uit Stompe, Robben etc mee naar de Springcup, Six Nations etc.
Toen was daar de Springcup in de Koningshof in Veldhoven waar ene Tony Martin ook aanwezig was. Komt daar zijn nieuwe vriendin binnen (of dat werd zijn nieuwe vriendin laten we zeggen) > Dobro godin.
ENORME strakke jeans met rood/oranje naaldhakken erop en een zeer THICCCC ass. Gaat ze naast Stompe zitten en die zegt; Zooo hallo jij komt de zon brengen op deze regenachtige dag ()
Hoor je haar in gebrekkig Engels/Russisch iets roepen van Thank you but im not interestedHet was enorm CRINGE maar ontzettend grappig als je erbij was
Dit dusquote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft wel goed het PSV-topic om zeep geholpen.
quote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk eens aan ouwe dibbes, jij geluk dat ik een goede bui ben.
Ik was jarenlang official(schrijver) voor het Nederlands Team (rond 2006). Ging met het team bestaande uit Stompe, Robben etc mee naar de Springcup, Six Nations etc.
Toen was daar de Springcup in de Koningshof in Veldhoven waar ene Tony Martin ook aanwezig was. Komt daar zijn nieuwe vriendin binnen (of dat werd zijn nieuwe vriendin laten we zeggen) > Dobro godin.
ENORME strakke jeans met rood/oranje naaldhakken erop en een zeer THICCCC ass. Gaat ze naast Stompe zitten en die zegt; Zooo hallo jij komt de zon brengen op deze regenachtige dag ()
Hoor je haar in gebrekkig Engels/Russisch iets roepen van Thank you but im not interestedHet was enorm CRINGE maar ontzettend grappig als je erbij was
Schijnt in een huis bezig te zijn.quote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is aardig afwezig of niet? Was wel een topvent.
Dankquote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef spleeh het volgende:
[..]
hesgoal is met nederlands commetaar
Ontzettende lieve vent. Veel te sympathiek en makkelijk te bedonderen ook wel. Die moet je eens zien met een paar sappies opquote:Op maandag 17 december 2018 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Co lijkt me wel een figuur daarvoor. Die heeft over alles een mening klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |