SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel het enige wat hij kan, ja.quote:
Genot.quote:Op maandag 17 december 2018 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vond dat stuk over de Bijbel vroeger echt ge-ni-aal
Nieuwe shows heb ik niet gezien en dat ga ik ook niet doen
Dat drukkige kan ik gelukkig goed onderdrukken.quote:Op maandag 17 december 2018 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat is iets anders dan ADHD
Wat merk jij aan ADD dan trouwens? Weinig concentratie?quote:Op maandag 17 december 2018 21:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat drukkige kan ik gelukkig goed onderdrukken.
JR heeft gelachen om Sara Kroos.quote:Op maandag 17 december 2018 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan nooit lachen om vrouwelijke cabaretiers. Hopelijk ben ik nu geen guur mens.
23:15 of zo.quote:Op maandag 17 december 2018 21:46 schreef RedFever007 het volgende:
even wat anders, hoe laat gaat THE BARNES gooien
Ian White doet zn schoondochterquote:
Vrouwen gaan dan ineens geforceerd ordinair doen om grappig gevonden te worden ofzo.quote:Op maandag 17 december 2018 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan nooit lachen om vrouwelijke cabaretiers. Hopelijk ben ik nu geen guur mens.
Heb hetzelfde eigenlijk.quote:Op maandag 17 december 2018 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is niet correct.quote:Op maandag 17 december 2018 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JR heeft gelachen om Sara Kroos.
Geil mokkel toch?quote:Op maandag 17 december 2018 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ian White doet zn schoondochter
Dat vooral ja, maar ook de andere neveneffecten. Al vind ik het zelf moeilijk om het daar aan te wijten en niet gewoon aan je instelling.quote:Op maandag 17 december 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat merk jij aan ADD dan trouwens? Weinig concentratie?
quote:Op maandag 17 december 2018 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JR heeft gelachen om Sara Kroos.
Ik wil ook een dartbord.quote:Op maandag 17 december 2018 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Ik gooide vandaag trouwens T20, T20...net tegen het randje in de T5
Zo dicht bij m'n eerste 180
quote:Op maandag 17 december 2018 21:43 schreef tja77 het volgende:
Maare zijn er ook grappige vrouwen/cabaretiers?
Dat is altijd lastig wat dan je persoonlijkheid is of een stoornis jaquote:Op maandag 17 december 2018 21:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat vooral ja, maar ook de andere neveneffecten. Al vind ik het zelf moeilijk om het daar aan te wijten en niet gewoon aan je instelling.
quote:Op maandag 17 december 2018 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
Moet wel behoorlijk veel werken Stijn. Drukke periode.
quote:
Zelfs niet om Claudia de Breij?quote:Op maandag 17 december 2018 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Brigitte Kaandorp heb ik nog wel ooit redelijk gevonden.quote:Op maandag 17 december 2018 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Broer van Froylan?quote:Op maandag 17 december 2018 21:33 schreef skysherrif het volgende:
Richie Ledezma (?) naar PSV volgens ED
Ik ga nog liever over een spijkerbed lopen.quote:Op maandag 17 december 2018 21:47 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Zelfs niet om Claudia de Breij?
Marcel Maijerquote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:
Noem iemand die minder grappig is dan Soundos El Ahmadi
Claudia de Breijquote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga nog liever over een spijkerbed lopen.
Met een piemel in d'r mond?quote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou zij goede grappen kunnen vertellen?
Spinvisrommel, ongetwijfeld.quote:Op maandag 17 december 2018 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan zogenaamd interessant je kutlijstje met alternatieve kutnummers van kutbands delen op facebook. Rot op.
Possetjequote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:
Lach ik dan bij jou?quote:Op maandag 17 december 2018 21:47 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Zelfs niet om Claudia de Breij?
Foto is een beetje schermvullend dus daarom even in spoilerquote:Op maandag 17 december 2018 21:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bwoh, zij, die chick van die hamster en die chick van Wade.
Alle 3 tegelijk bitte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Tom Egbersquote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:
Even genieten van olympisch ijshockey op Eurosport dan, Tsjechië - Ruslandquote:Op maandag 17 december 2018 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
fakking neuk neukWil je in de RTL7 reclameblokken even naar VI gaan kijken, hebben ze daar "toevallig" ook reclame
neukhoofden
Dat boek over een cavia was echt raar. Maar heb het wel een kans gegeven.quote:Op maandag 17 december 2018 21:50 schreef Doevelaer het volgende:
Paulien Cornelisse vind ik bij vlagen best grappig, voor een vrouw.
Wie?quote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:
Marcel Maijerquote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:
Marcel 'plexiglas' Maijerquote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2018 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die sprintte Boogerd er toch uit op de Cauberg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |