quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:51 schreef HPLC het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
Heb al tijdje geen user weggejaagd (geloof ik)quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja denk je die is weer verdrietig vertrokken
Volgens mij wel, de nieuwen regelen het maar.
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:51 schreef HPLC het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
Je hebt mij bijna weggejaagd. Nog even doorgaan.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb al tijdje geen user weggejaagd (geloof ik)
Groot gelijk, anders ben je niet meer goed in niets doen.
[..]
Haha. Iedereen die problemen met jou heeft of andersom zal intussen wel weg zijn ook.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb al tijdje geen user weggejaagd (geloof ik)
Groot gelijk, anders ben je niet meer goed in niets doen.
Dat denk ik ook. Watjes.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Haha. Iedereen die problemen met jou heeft of andersom zal intussen wel weg zijn ook.
Dat gaat me nu wel uitstekend af. Ik ben gelukkig stagiair meer.
Hoe?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je hebt mij bijna weggejaagd. Nog even doorgaan.
Geen idee, je weet toch wel hoe je mensen wegjaagd mag ik hopen?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Watjes.
Wat ben je nu dan?
[..]
Hoe?
Ik mag aannemen dat je zelf toch ook weet waarom je weg wil toch?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen idee, je weet toch wel hoe je mensen wegjaagd mag ik hopen?
Ik wil de Michiel Huisman award winnen.. Hoogstwaarschijnlijk lukt dit niet en zal ik mij eerst even tot rust moeten bedaren in een grot in het oosten van Ruslandquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je zelf toch ook weet waarom je weg wil toch?
Michiel Huismanquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil de Michiel Huisman award winnen.. Hoogstwaarschijnlijk lukt dit niet en zal ik mij eerst even tot rust moeten bedaren in een grot in het oosten van Rusland
Watjes? Wat moeten ze dan tegen jouw dictatoriale gedrag?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Watjes.
Wat ben je nu dan?
Zeker, wil er nog wel een keer heen moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Michiel Huisman
In het oosten van Rusland is wel lekker cool ja. Daar koel je wel af..
die kans zit er nog inquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
I'M DREAMING OF A WHIIIIIIIIIITE CHRISTMAAAAAAAS
dat is echt te nep broquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Desnoods huren we van die sneeuw machines
Hier heeft het laatst nog een beetje gesneeuwdquote:
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beter als niks man.
psv scoort 1-0 nu trouwens
Gewoon zeggen dat ik geweldig ben net zoals de rest dat vrijwillig doet?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Watjes? Wat moeten ze dan tegen jouw dictatoriale gedrag?
Nu ben ik wel de baas he
Dit is wel waar.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
I'M DREAMING OF A WHIIIIIIIIIITE CHRISTMAAAAAAAS
Waarom niet, best tof.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zeker, wil er nog wel een keer heen moet ik zeggen.
Wil wel een magneet vanuit Petropavlosk-Kamchatsky
Kunnen zijquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Half VBL zit hier altijd, ik dacht ik post het, dan kunnen hun blijven kijken.
Ja toch.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ik geweldig ben net zoals de rest dat vrijwillig doet?
Van stagiair naar baas. Wow.
[..]
Dit is wel waar.
[..]
Waarom niet, best tof.
oh nicequote:Op dinsdag 11 december 2018 21:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beter als niks man.
psv scoort 1-0 nu trouwens
Zij!!!!!! Ik ga je noten hoor.quote:
Linkje?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja toch.
Je hebt trouwens echt een super mooi meer daarzo
Note je zij ook?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zij!!!!!! Ik ga je noten hoor.
[..]
Linkje?
Je kan het wel vetgedrukt maken maar daar trap ik dan mooi niet in.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ik geweldig ben net zoals de rest dat vrijwillig doet?
Van stagiair naar baas. Wow.
leuk spelquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:20 schreef De_Nater het volgende:
ALV ging niet door, nu wordt er hier beerpong gespeeld, genot
Zo'n werkkamp is echt niet tof hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan het wel vetgedrukt maken maar daar trap ik dan mooi niet in.
Bij deze zeg ik ook nog maar even hoe geweldig je bent voor ik straks in een werkkamp zit
Wat goed is komt snel zeggen ze dan he
Alleen hullie.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Note je zij ook?![]()
En hier, het Koerillenmeer:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan het wel vetgedrukt maken maar daar trap ik dan mooi niet in.
Bij deze zeg ik ook nog maar even hoe geweldig je bent voor ik straks in een werkkamp zit
Wat goed is komt snel zeggen ze dan he
Wacht dan!quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen hullie.
Mooie steen
[..]jouw probleem
Je hebt jezelf zojuist gered.![]()
OKE OKE OKE ben iets meer onder de indruk.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:26 schreef Driepink het volgende:
hier flip, streetview, lekker meertje wel:
[ afbeelding ]
Wat mijn probleem?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]jouw probleem
Je hebt jezelf zojuist gered.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:20 schreef De_Nater het volgende:
ALV ging niet door, nu wordt er hier beerpong gespeeld, genot
Nooit tevreden jij he.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OKE OKE OKE ben iets meer onder de indruk.
Omdat dit voor studenten belangrijk is blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:29 schreef HPLC het volgende:
waarom doen die studieverenigingstudenten altijd alsof die zooi zo belangrijk is
Alsof ze überhaupt relevant zijn. Cultureel erfgoedquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:29 schreef HPLC het volgende:
waarom doen die studieverenigingstudenten altijd alsof die zooi zo belangrijk is
Nah, water vind ik er niet heel erg aantrekkelijk uitzienquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nooit tevreden jij he.
OK, mijn laatste poging om je te overtuigen, maar dit is wel een ander meer:
[ afbeelding ]
Als er geen begroting komt, komt er geen subsidie binnen...quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:29 schreef HPLC het volgende:
HET IS HET HELDERSTE WATER TER WERELD!quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah, water vind ik er niet heel erg aantrekkelijk uitzien
Ja maar dat jij. wacht, laat maarquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat mijn probleem?Gaat toch over jouw users
OKOK, gelukkig maar. Waarvan eigenlijk?
Terechte klacht HPLCquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:29 schreef HPLC het volgende:
Was het niet helder dat het slechts mijn mening was?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
HET IS HET HELDERSTE WATER TER WERELD!
valt me wel op dat die mensen altijd 2 keer zo lang met hun studie bezig zijnquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat dit voor studenten belangrijk is blijkbaar.
Ik ben gewoon kieskeurig.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nooit tevreden jij he.
OK, mijn laatste poging om je te overtuigen, maar dit is wel een ander meer:
[ afbeelding ]
wat voor subsidie?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:32 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Als er geen begroting komt, komt er geen subsidie binnen...
Waarom zou je ook willen afstuderen?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
valt me wel op dat die mensen altijd 2 keer zo lang met hun studie bezig zijn
Nee, ik ben niet zo;n helder lichtquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was het niet helder dat het slechts mijn mening was?
quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was het niet helder dat het slechts mijn mening was?
Bedankt voor de opheldering!quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo;n helder licht
Zodat je tegen betaling vloeistoffen bij elkaar kunt gooienquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je ook willen afstuderen?
Vloeistoffen uitwisselen met het andere geslacht?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zodat je tegen betaling vloeistoffen bij elkaar kunt gooien
En dat is beter dan tegen betaling alcoholisch houdende vloeistoffen naar binnen gooien omdat......?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zodat je tegen betaling vloeistoffen bij elkaar kunt gooien
Van de faculteiten, studievereniging is nl goed voor studenten binding en dat vindt een faculteit machtig mooiquote:
Eindelijk geld verdienen om fatsoenlijk dingen te kunnen doen ipv crappy leven.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat maar????? Eindelijk weer eens een punt voor mijquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar dat jij. wacht, laat maar
Werkkamp!! Man man man
owquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:34 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Van de faculteiten, studievereniging is nl goed voor studenten binding en dat vindt een faculteit machtig mooi
Dat is wel weer een goed puntquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eindelijk geld verdienen om fatsoenlijk dingen te kunnen doen ipv crappy leven.
Ik dit nog steeds kan doenquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat is beter dan tegen betaling alcoholisch houdende vloeistoffen naar binnen gooien omdat......?
Omdat studielening stopt op een gegeven momentquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon werken naast je studie!quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:36 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Omdat studielening stopt op een gegeven moment
Vraag t dan nietquote:
fuck studie, gewoon gaan werkenquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon werken naast je studie!
Werkquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon werken naast je studie!
Op een full-time salaris na is studeren toch relaxter dan werkenquote:
Je was wel geïnteresseerd?quote:
Alleen mensen met een kutbaan zeggen ditquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op een full-time salaris na is studeren toch relaxter dan werken
Het heeft ffe geduurd.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat maar????? Eindelijk weer eens een punt voor mij
OhzoWat zou je me laten doen dan?
Vind werk 10x leuker dan studerenquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We zijn het niet vaak eens, maar nu welquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind werk 10x leuker dan studerenzou het niet inruilen
Werken is wel leuker, maar meer verplichtingen, minder vrije tijd dus beperkter imo.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het heeft ffe geduurd.
Nachtbagger openen, iedere dag om 0.00
[..]
Vind werk 10x leuker dan studerenzou het niet inruilen
Nou tsss dat valt reuze meequote:Op dinsdag 11 december 2018 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het heeft ffe geduurd.
Nachtbagger openen, iedere dag om 0.00
nee man, 5 uur trek je de deur dicht en hoef je nergens meer aan te denkenquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan meot je goed werk zoeken.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werken is wel leuker, maar meer verplichtingen, minder vrije tijd dus beperkter imo.
Enige verplichting is aanwezigheid, werk uitvoeren en deadlines behalen, zie niet echt verschil met een studiequote:Op dinsdag 11 december 2018 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werken is wel leuker, maar meer verplichtingen, minder vrije tijd dus beperkter imo.
deadlines bepaal je zelfquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Enige verplichting is aanwezigheid, werk uitvoeren en deadlines behalen, zie niet echt verschil met een studie
Vind stage ook wel chill inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Enige verplichting is aanwezigheid, werk uitvoeren en deadlines behalen, zie niet echt verschil met een studie
quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou tsss dat valt reuze mee
Dat vind ik maar niks hoor, moet ik hier elke dag om 0:00 zijn.Heb je niet wat leukers?
Toch beperkter dan 4/5 uur college per weekquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan meot je goed werk zoeken.
Ik ben gewoon elke dag tot 17:00 aan het werk, behalve weekend.
Daaromheen kun je best plannen
Toch meer verplichte aanwezigheid dus minder vrijheid om te plannen wanneer je het werk uitvoert.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon vragen of Haags ook een scriptje voor jou schrijftquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou tsss dat valt reuze mee
Dat vind ik maar niks hoor, moet ik hier elke dag om 0:00 zijn.Heb je niet wat leukers?
Ok, en hoeveel geld heb je om uit te geven in al die vrije tijd?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch beperkter dan 4/5 uur college per week
[..]
Toch meer verplichte aanwezigheid dus minder vrijheid om te plannen wanneer je het werk uitvoert.
neequote:Op dinsdag 11 december 2018 21:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon vragen of Haags ook een scriptje voor jou schrijft
Minder dan ik nu heb, maar nog altijd genoegquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ok, en hoeveel geld heb je om uit te geven in al die vrije tijd?
Oke oke. Dan ga je studeren en dan? Waar haal je het geld voor uitjes etc?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch beperkter dan 4/5 uur college per week
[..]
Toch meer verplichte aanwezigheid dus minder vrijheid om te plannen wanneer je het werk uitvoert.
De uien waren laatst nog in de aanbiedingquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke oke. Dan ga je studeren en dan? Waar haal je het geld voor uitjes etc?
Spaarrekening + baantje naast studiequote:Op dinsdag 11 december 2018 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier valt niet mee te discussieren Flips.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jajaquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zijn werkkampen niet voor bedoeld.
Dus dan moet je naar college, plus de al dan niet verplichte studie uren die buiten je lesuren vallen, dan moet je ook nog werken omdat geld. Waar heb je precies meer vrije tijd om te doen wat je wil?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spaarrekening + baantje naast studie
Was jij maar eens in de aanbiedingquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
De uien waren laatst nog in de aanbieding
hahaatjes
Voorspelling?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriend van me gaat heen en kon last moment nog kaartjes regelen. Ik ben zo jaloers
quote:
2-1quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij jou ben ik altijd in de persoonlijke bonus
Goed punt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus dan moet je naar college, plus de al dan niet verplichte studie uren die buiten je lesuren vallen, dan moet je ook nog werken omdat geld. Waar heb je precies meer vrije tijd om te doen wat je wil?
Gewoon op zoek naar een fatsoenlijke werkgever, dan verschilt het nauwelijks vermoed ik. Genoeg goede werkgevers (vaak wel (semi-)overheid) waar je het niet slecht kan hebben.
Zeker. Maar Ajax speelt thuis zn beste wedstrijden dus denk ook 2-2 maar hoop toch op die winstquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat Bayern orde op zaken komt stellen
2-2 zou alsnog een behoorlijk resultaat zijn, maar ik dus wel dat ze een kleine nederlaag gaan lijden.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zeker. Maar Ajax speelt thuis zn beste wedstrijden dus denk ook 2-2 maar hoop toch op die winst
Ja dit wordt nog 1-1quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:02 schreef Amoeba het volgende:
10 euro dat PSV die voorsprong weer weg gaat geven
Nee. Nou daaahaaag VK.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Hebben jullie tijd om te praten over onze lord & saviour, Mo Salah?
Daar heb ik eigenlijk geen zin in.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
okokquote:
nee laat nu maarquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grappie, wat wil je over hem kwijt?
Zet ik ondertussen even een koppie thee.
waarom ben je niet gewoon voor MVV?quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
ow ja, je komt toch uit Kerkrade ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom niet uit Maastricht, waarom zou ik wel voor MVV zijn?
Nee ook nietquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow ja, je komt toch uit Kerkrade ofzo
Mentor?quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel mijn mentor, dat is beetje jammer
Ja, wie anders?quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Mentor?
Had je maar wat aardiger moeten zijn blijkbaar
Ik weet niet wat VK jouw mentor maaktquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, wie anders?![]()
Het zal ook eens niet.Even goed toch maar kopje thee zetten.
Jouw hele leven is een beperking.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wow wist niet dat je die beperking had.
kan er toch ook niks aan doen dat ik limburger ben johquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jouw hele leven is een beperking.
Lastig welquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet niet wat VK jouw mentor maakt
Welke thee? (ik vind dit erg belangrijk)
Je kan hier een hele flauwe inteeltgrap bij makenquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wow wist niet dat je die beperking had.
Nou en ik niet dat ik Volendam support.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
kan er toch ook niks aan doen dat ik limburger ben joh
Bang dat je iets terug kan krijgen?quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan hier een hele flauwe inteeltgrap bij maken
Maar ik zal me maar inhouden
ik moet dit ff verwerken hoorquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou en ik niet dat ik Volendam support.
Ja uhquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lastig wel![]()
Jasmijnthee. (Beste thee)
Oh en of ik beperkt benquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bang dat je iets terug kan krijgen?
Maaar Kaya Scodelario is wel een snoepje dus dat maakt veel goed.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh en of ik beperkt bennee die opmerkingen zijn ingecalculeerd
Mortie mocht willen dat hij met Emilia Clarke en Blake Lively in bed ligtquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maaar Kaya Scodelario is wel een snoepje dus dat maakt veel goed.
Neem de tijd mien jongquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik moet dit ff verwerken hoor
Wat dan wel? IJsselmeervogels?quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
was voor mij het dichtste bij, maar no way
Jammerquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh en of ik beperkt bennee die opmerkingen zijn ingecalculeerd
Je mag het wel proberen hoor als dat je avond wat opfleurt?quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neem de tijd mien jong
[..]
Wat dan wel? IJsselmeervogels?
[..]
Jammer
Oh fijnquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wil je gewoon apart nog een keer vermelden
sow echt hèquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mortie mocht willen dat hij met Emilia Clarke en Blake Lively in bed ligt
Was te verwachten, sukkelsquote:
Nee joh ben je gek.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag het wel proberen hoor als dat je avond wat opfleurt?
Alsof je niet kan genieten met patat in je gatquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Patat in je gat, geniet van friet.
Ash weet hier vast meer overquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof je niet kan genieten met patat in je gat
Heb je ons wat te vertellen?quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij meer van een frikandel zekerquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
misschienquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb je ons wat te vertellen?
Ooit kampioen van de zondag hoofdklasse (jaartje of 10 terug) en toen ging het snel bergafwaarts volgens mijquote:
Dikte schijnt beter te plezieren dan lengte jaquote:
oh laten we nu net beiden missenquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dikte schijnt beter te plezieren dan lengte ja
Ik houd ook meer van kaaskroket hahaquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie is we?quote:
Ik vind dat juist helemaal niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Volendamquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ooit kampioen van de zondag hoofdklasse (jaartje of 10 terug) en toen ging het snel bergafwaarts volgens mij
Echt he. Waarom ben jij niet voor ADO?quote:
Jij hebt liever kort en dun?quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dat juist helemaal niet aantrekkelijk.
In dit geval allebei niet echt, maar in algemeen.
hoe kom je erbij dat ik niet voor ADO ben. Ga ieder weekend naar het Zuiderparkquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Volendam
[..]
Echt he. Waarom ben jij niet voor ADO?
euhquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dat juist helemaal niet aantrekkelijk.
In dit geval allebei niet echt, maar in algemeen.
En Ajax dan?quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat ik niet voor ADO ben. Ga ieder weekend naar het Zuiderpark
quote:
Ik denk het ook nietquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:48 schreef Fok-it het volgende:
Sked heeft het niet helemaal door geloof ik
quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Integendeel. Wat doe je zaterdagavond?
Dan zit ik in het Gelredome, te genieten van de Vitesse voetbalshow.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oh.quote:
Uhm daar dacht ik eigenlijk ook niet aan. Ik dacht aan het formaat van eten, maar had niet ver genoeg teruggelezen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:52 schreef Fok-it het volgende:
Maar Sked, om je uit je desillusie te helpen, de lengte/dikte ging niet helemaal om vrouwelijk schoon
wowquote:
wat een afknapper ditquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zit ik in het Gelredome, te genieten van de Vitesse voetbalshow.
Wacht nog steeds op hun kampioenschap, zou in 2013 al zo ver zijnquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit had je toch wel mogen verwachten
Nu weet ik helemaal niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Over sensuele frikandellen gesproken
Wat vinden jullie van de banaan van Johnny de Mol?
Pics?quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Over sensuele frikandellen gesproken
Wat vinden jullie van de banaan van Johnny de Mol?
quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu weet ik helemaal niet waar je het over hebt
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-opgewonden-fotoquote:
Bijzonder dat hij dit deelt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-opgewonden-foto
quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik hier verder over moet zeggen
Peter Pannekoek natuurlijk, Najib Amhali geloof ik, nog wat figurenquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:15 schreef Sked het volgende:
Maar wie gaan hem allemaal roasten dan? Was wel een beetje triest om naar zo'n Bridget Maasland enzo te kijken.
Duidelijk een frikandelquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Man man man.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Geloof niet dat dat zijn pik is.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Bijzonder dat hij dit deelt.
Weer een hoop nobuddiesquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Peter Pannekoek natuurlijk, Najib Amhali geloof ik, nog wat figuren
Vorige keer waren Peter en Henry van Loon wel vermakelijk
Wat is het dan wel?quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat zijn pik is.
Ik gok een stuk komkommer ofzo. Of een auberginequote:Op dinsdag 11 december 2018 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Weer een hoop nobuddiesGelukkig schrijven ze de grappen niet zelf, dat was pas horror geweest.
[..]
Wat is het dan wel?
Dat zou het hele gebeuren nog een stuk triester maken ook.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik gok een stuk komkommer ofzo. Of een aubergine
Beter mensen als Daniel Arends doenquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Weer een hoop nobuddiesGelukkig schrijven ze de grappen niet zelf, dat was pas horror geweest.
[..]
Wat is het dan wel?
Het ziet er een beetje gek uit vind ik.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou het hele gebeuren nog een stuk triester maken ook.
Zou ook weleens Maxim dit willen zien doenquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter mensen als Daniel Arends doen
Lol.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Mocht het wel zo zijn is het verkleinen van zijn voornaam niet echt gerechtvaardigd meer
Ja die zal het ook goed doen inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou ook weleens Maxim dit willen zien doen
Daarvoor kijk ik te weinig naar dit soort dingen, maar je hebt wel een punt denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje gek uit vind ik.![]()
Het klopt gewoon niet ofzo.
Johnny ook hahahaaquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarvoor kijk ik te weinig naar dit soort dingen, maar je hebt wel een punt denk ik
Het is nou niet zo dat ik bij een man als eerste naar zijn kruis kijkquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarvoor kijk ik te weinig naar dit soort dingen, maar je hebt wel een punt denk ik
Op de eerste pagina van google kom ik Tatum tegen. Je ex op zo'n roastquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die zal het ook goed doen inderdaad
slechte reddingquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het is nou niet zo dat ik bij een man als eerste naar zijn kruis kijk
Dat gelooft toch niemand.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het is nou niet zo dat ik bij een man als eerste naar zijn kruis kijk
Ogen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat gelooft toch niemand.
Naar wat wel dan?
In een gewone broek zal ik echt niet meteen naar het kruis kijken. Een boxer is wat andersquote:
Ogen, uitstraling, lach. Moet al getriggerd zijn voordat we bij het kruis komen zeg maar.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat gelooft toch niemand.
Naar wat wel dan?
heb ik ook op m'n insta staanquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Bijzonder dat hij dit deelt.
Ook echt zo'n type waarvan 90 procent van de kijkers geeen idee heeft wie dat isquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Op de eerste pagina van google kom ik Tatum tegen. Je ex op zo'n roast
Tatum en Jennifer niet kennenquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook echt zo'n type waarvan 90 procent van de kijkers geeen idee heeft wie dat is
Oké, maar zoek je dan contact? Ik vind dat niet makkelijk om zo even te beoordelen.quote:
En ik maar denken dat jij alleen maar naar een mooi lichaam zoekt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ogen, uitstraling, lach. Moet al getriggerd zijn voordat we bij het kruis komen zeg maar.
Maar mensen die jaar of 18 zijn kennen hen echt niet hoorquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Tatum en Jennifer niet kennen
Nee, niet serieus. Ik kijk ook niet de hele tijd naar iedereens tieten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:34 schreef Already_in_use het volgende:
Denken jullie serieus dat wij naar bobbels in broeken kijken bij een vent ?
Flipps das echt bullshit toch?
Dan moet je Enzo Knol ofzo er neerzetten, tsja.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar mensen die jaar of 18 zijn kennen hen echt niet hoor
De enige plek waar je vloggers moet neerzetten is voor een vuurpelotonquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet je Enzo Knol ofzo er neerzetten, tsja.
Duurt niet lang meer of het zijn er te veelquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De enige plek waar je vloggers moet neerzetten is voor een vuurpeloton
die draag ik nooitquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
In een gewone broek zal ik echt niet meteen naar het kruis kijken. Een boxer is wat anders
Nee totaal niet.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Oké, maar zoek je dan contact? Ik vind dat niet makkelijk om zo even te beoordelen.
[..]
En ik maar denken dat jij alleen maar naar een mooi lichaam zoekt.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar mensen die jaar of 18 zijn kennen hen echt niet hoor
Alleen de eerste 5 seconde zeker?quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, niet serieus. Ik kijk ook niet de hele tijd naar iedereens tieten.
Bullshit inderdaad. Heb wel wat beters te doen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:34 schreef Already_in_use het volgende:
Denken jullie serieus dat wij naar bobbels in broeken kijken bij een vent ?
Flipps das echt bullshit toch?
Lekkere ballenknijperquote:
Ik ga snel een DM sturen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
Ik hou niet eens van dat gespierde en alles.
hey ik ben iel en harigquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
Nee, eigenlijk nooit op straat ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Alleen de eerste 5 seconde zeker?
Sterker nog. Ik hou wel van een beetje vent. Dus niet zoals Hans iel en harig. Mag best wat vlees aanzitten zeg maar.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga snel een DM sturen.
Nee, maar oké, had ik niet verwacht
owquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik hou wel van een beetje vent. Dus niet zoals Hans iel en harig. Mag best wat vlees aanzitten zeg maar.
Nu leg je weer de Absurde quizgod stilquote:
Vlees, vet?quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik hou wel van een beetje vent. Dus niet zoals Hans iel en harig. Mag best wat vlees aanzitten zeg maar.
Gewoon wat om vast te pakken. Geen schraal mannetje. Dat is niks voor mij. Ook geen vetzak. Gewoon kilo of 90quote:
Ik vind dit wel een beetje depri hoor Fokkiequote:Op woensdag 12 december 2018 00:04 schreef Fok-it het volgende:
Nu staren we samen naar de tafel met de mondjes dicht
Blikken die vanzelf spreken in ons gezicht
Ik heb het overgrote deel van alles aangericht
Maar ik rijd te lang in deze tunnel en ik zie geen licht
Wat een mooi gedichtquote:Op woensdag 12 december 2018 00:04 schreef Fok-it het volgende:
Nu staren we samen naar de tafel met de mondjes dicht
Blikken die vanzelf spreken in ons gezicht
Ik heb het overgrote deel van alles aangericht
Maar ik rijd te lang in deze tunnel en ik zie geen licht
Hoi.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
Oké, die 90 ga ik niet halen.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gewoon wat om vast te pakken. Geen schraal mannetje. Dat is niks voor mij. Ook geen vetzak. Gewoon kilo of 90
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |