Het is echt tijdloos. Die spellen heb ik helemaal stuk gespeeld. Je zag ook wel wat het teweeg bracht toen GO kwam, niet normaal.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nostalgie blijft toch een mooi iets he. Ik draag ook warme gevoelens voor de pokemon spellen op de gameboy
Zal nog eens verkiezingen organiserenquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar zo erg let ik dan weer niet op de verkiezingen.
Call of duty bo4quote:
Ik heb wel gestemd!quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal nog eens verkiezingen organiseren
Klopt. Heb het nog wel eens op mijn mobiel geïnstalleerd. Leuk tijdverdrijf als je even niets te doen hebt. Leuker dan al die suffe store spelletjesquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is echt tijdloos. Die spellen heb ik helemaal stuk gespeeld. Je zag ook wel wat het teweeg bracht toen GO kwam, niet normaal.
(sorry driepink, let's go heb ik nog niet)
Jezus, wat voor nieuwe stuff hebben ze daar dan in gezet?quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Call of duty bo4
Dus nu kan ik die niet spelen maar Fifa spelen terwijl hij aan het downloaden is heeft ook geen nut. Gelukkig zitten we nu 93%
Ik moet nog 2 pokemon in Lets go.. behalve die Meltan dan.. die tel ik niet meequote:Op dinsdag 11 december 2018 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is echt tijdloos. Die spellen heb ik helemaal stuk gespeeld. Je zag ook wel wat het teweeg bracht toen GO kwam, niet normaal.
(sorry driepink, let's go heb ik nog niet)
Ik zou nog wel eens een miss FOK verkiezing willen organiseren waarbij ze maar 1 kledingstuk mogen dragen. Dan zorg ik ervoor dat de vloer extreem koud is zodat ze allemaal kiezen om alleen sokken aan te doenquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal nog eens verkiezingen organiseren
Faka Gquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou nog wel eens een miss FOK verkiezing willen organiseren waarbij ze maar 1 kledingstuk mogen dragen. Dan zorg ik ervoor dat de vloer extreem koud is zodat ze allemaal kiezen om alleen sokken aan te doen
Geen idee. Je zou bijna denken dat ik opnieuw het spel download maar daarvoor is het weer te weinig gbquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezus, wat voor nieuwe stuff hebben ze daar dan in gezet?
Zekerquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nts en met jou? Morgen weer de dag van de zalm
Vond het zo irritant om zo rond te lopen. Maar de casual games speel ik nog steeds weleens als ik zin heb. (eerste twee generaties dan)quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt. Heb het nog wel eens op mijn mobiel geïnstalleerd. Leuk tijdverdrijf als je even niets te doen hebt. Leuker dan al die suffe store spelletjes
Is je dex nu zo snel vol?quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 pokemon in Lets go.. behalve die Meltan dan.. die tel ik niet mee
Dat is echt heel gemeen van je.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou nog wel eens een miss FOK verkiezing willen organiseren waarbij ze maar 1 kledingstuk mogen dragen. Dan zorg ik ervoor dat de vloer extreem koud is zodat ze allemaal kiezen om alleen sokken aan te doen
Het zou gvd verplicht moeten worden om te stemmen!quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is waar in tegenstelling tot sommigen anderen.
Scheelt wel dat je op je mobiel alles 2/4x zo snel kan afspelen waardoor het lopen enzo niet meer zo traag gaatquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Vond het zo irritant om zo rond te lopen. Maar de casual games speel ik nog steeds weleens als ik zin heb. (eerste twee generaties dan)
[..]
Is je dex nu zo snel vol?
Het zijn alleen maar de originele 151 pokemon in Lets Go.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Vond het zo irritant om zo rond te lopen. Maar de casual games speel ik nog steeds weleens als ik zin heb. (eerste twee generaties dan)
[..]
Is je dex nu zo snel vol?
Maar zijn stemmen dan nog wel uit eigen wil uitgebracht?quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zou gvd verplicht moeten worden om te stemmen!
Namen en rugnummers!!quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is waar in tegenstelling tot sommigen anderen.
Ja, daarom ging ik op een gegeven moment ook emulators gebruiken. Maar dan krijg je gedoe met ruilen enzo, dus meer gewoon om een leuke run (of nuzlockegod) te doen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Scheelt wel dat je op je mobiel alles 2/4x zo snel kan afspelen waardoor het lopen enzo niet meer zo traag gaat
Iedereen verplichten om te stemmen, maar blanco stemmen mag, zelfs op alles.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar zijn stemmen dan nog wel uit eigen wil uitgebracht?
Nr1. Sked.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Namen en rugnummers!!
(ja, ik ben er een van)
[..]
Ja, daarom ging ik op een gegeven moment ook emulators gebruiken. Maar dan krijg je gedoe met ruilen enzo, dus meer gewoon om een leuke run (of nuzlockegod) te doen.
Saai wel als het zo makkelijk is.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het zijn alleen maar de originele 151 pokemon in Lets Go.
+ dan die Meltan en zijn evolutie.
Enige probleemdingen zijn die trade evos.. de rest is easy.
Oei. Of anoniem.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen verplichten om te stemmen, maar blanco stemmen mag, zelfs op alles.
Ik kan je stem goed gebruiken voor de michiel huisman categorie waar ik mijn zinnen op heb gezetquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Namen en rugnummers!!
(ja, ik ben er een van)
[..]
Ja, daarom ging ik op een gegeven moment ook emulators gebruiken. Maar dan krijg je gedoe met ruilen enzo, dus meer gewoon om een leuke run (of nuzlockegod) te doen.
Oh nicequote:Op dinsdag 11 december 2018 20:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zin in? Wij delen trouwens zalm uit aan klanten als Kerst geschenk
Die categorie zou ik sowieso wel overslaan.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan je stem goed gebruiken voor de michiel huisman categorie waar ik mijn zinnen op heb gezet
Je gaat omhoog in mijn modranking hoorquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Sta ik in ieder geval op #1
Ik ben er alleen nooit zo goed in die dingen
Stem dan op mij. Je zou mijn dag makenquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Die categorie zou ik sowieso wel overslaan.
Daar word ik niet voor betaald.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stem dan op mij. Je zou mijn dag maken
Ben je toch nog ergens goed in.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Sta ik in ieder geval op #1
Ik ben er alleen nooit zo goed in die dingen
Ben ik ergens goed in is het niks doenquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je toch nog ergens goed in.
Bang dat je populariteit verliest?
Het went.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:40 schreef Flippiee het volgende:
Te veel onder de gordel? Ok ok, sorry.
Oh je bent er nogquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben ik ergens goed in is het niks doen![]()
Ik ben inderdaad wel hartstikke populairMaar favorieten heb ik niet zo verder.
Ja denk je die is weer verdrietig vertrokkenquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh je bent er nog
Kleine dingen waarderen
Erg policor wel van je. Jammer hoor. Zijn de VBL awards er al?
quote:
Zou kunnen hoor, die jongen opende zoveel dat ik alles vergeten ben.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:46 schreef HPLC het volgende:
had je vorig jaar niet dat Tong die awards in VBL opende en dat je echt zoveel categorieën had dat iedereen helemaal wild werd.
opsporing verzocht?quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:49 schreef Driepink het volgende:
Lol, op tv net een donker gekleurd persoon die bang was voor kippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |