quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:51 schreef HPLC het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
Heb al tijdje geen user weggejaagd (geloof ik)quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja denk je die is weer verdrietig vertrokken
Volgens mij wel, de nieuwen regelen het maar.
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:51 schreef HPLC het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
Je hebt mij bijna weggejaagd. Nog even doorgaan.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb al tijdje geen user weggejaagd (geloof ik)
Groot gelijk, anders ben je niet meer goed in niets doen.
[..]
Haha. Iedereen die problemen met jou heeft of andersom zal intussen wel weg zijn ook.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb al tijdje geen user weggejaagd (geloof ik)
Groot gelijk, anders ben je niet meer goed in niets doen.
Dat denk ik ook. Watjes.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Haha. Iedereen die problemen met jou heeft of andersom zal intussen wel weg zijn ook.
Dat gaat me nu wel uitstekend af. Ik ben gelukkig stagiair meer.
Hoe?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je hebt mij bijna weggejaagd. Nog even doorgaan.
Geen idee, je weet toch wel hoe je mensen wegjaagd mag ik hopen?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Watjes.
Wat ben je nu dan?
[..]
Hoe?
Ik mag aannemen dat je zelf toch ook weet waarom je weg wil toch?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen idee, je weet toch wel hoe je mensen wegjaagd mag ik hopen?
Ik wil de Michiel Huisman award winnen.. Hoogstwaarschijnlijk lukt dit niet en zal ik mij eerst even tot rust moeten bedaren in een grot in het oosten van Ruslandquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je zelf toch ook weet waarom je weg wil toch?
Michiel Huismanquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil de Michiel Huisman award winnen.. Hoogstwaarschijnlijk lukt dit niet en zal ik mij eerst even tot rust moeten bedaren in een grot in het oosten van Rusland
Watjes? Wat moeten ze dan tegen jouw dictatoriale gedrag?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Watjes.
Wat ben je nu dan?
Zeker, wil er nog wel een keer heen moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Michiel Huisman
In het oosten van Rusland is wel lekker cool ja. Daar koel je wel af..
die kans zit er nog inquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
I'M DREAMING OF A WHIIIIIIIIIITE CHRISTMAAAAAAAS
dat is echt te nep broquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Desnoods huren we van die sneeuw machines
Hier heeft het laatst nog een beetje gesneeuwdquote:
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beter als niks man.
psv scoort 1-0 nu trouwens
Gewoon zeggen dat ik geweldig ben net zoals de rest dat vrijwillig doet?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Watjes? Wat moeten ze dan tegen jouw dictatoriale gedrag?
Nu ben ik wel de baas he
Dit is wel waar.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
I'M DREAMING OF A WHIIIIIIIIIITE CHRISTMAAAAAAAS
Waarom niet, best tof.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zeker, wil er nog wel een keer heen moet ik zeggen.
Wil wel een magneet vanuit Petropavlosk-Kamchatsky
Kunnen zijquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Half VBL zit hier altijd, ik dacht ik post het, dan kunnen hun blijven kijken.
Ja toch.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ik geweldig ben net zoals de rest dat vrijwillig doet?
Van stagiair naar baas. Wow.
[..]
Dit is wel waar.
[..]
Waarom niet, best tof.
oh nicequote:Op dinsdag 11 december 2018 21:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beter als niks man.
psv scoort 1-0 nu trouwens
Zij!!!!!! Ik ga je noten hoor.quote:
Linkje?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja toch.
Je hebt trouwens echt een super mooi meer daarzo
Note je zij ook?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zij!!!!!! Ik ga je noten hoor.
[..]
Linkje?
Je kan het wel vetgedrukt maken maar daar trap ik dan mooi niet in.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ik geweldig ben net zoals de rest dat vrijwillig doet?
Van stagiair naar baas. Wow.
leuk spelquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:20 schreef De_Nater het volgende:
ALV ging niet door, nu wordt er hier beerpong gespeeld, genot
Zo'n werkkamp is echt niet tof hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan het wel vetgedrukt maken maar daar trap ik dan mooi niet in.
Bij deze zeg ik ook nog maar even hoe geweldig je bent voor ik straks in een werkkamp zit
Wat goed is komt snel zeggen ze dan he
Alleen hullie.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Note je zij ook?![]()
En hier, het Koerillenmeer:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan het wel vetgedrukt maken maar daar trap ik dan mooi niet in.
Bij deze zeg ik ook nog maar even hoe geweldig je bent voor ik straks in een werkkamp zit
Wat goed is komt snel zeggen ze dan he
Wacht dan!quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen hullie.
Mooie steen
[..]jouw probleem
Je hebt jezelf zojuist gered.![]()
OKE OKE OKE ben iets meer onder de indruk.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:26 schreef Driepink het volgende:
hier flip, streetview, lekker meertje wel:
[ afbeelding ]
Wat mijn probleem?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]jouw probleem
Je hebt jezelf zojuist gered.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:20 schreef De_Nater het volgende:
ALV ging niet door, nu wordt er hier beerpong gespeeld, genot
Nooit tevreden jij he.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OKE OKE OKE ben iets meer onder de indruk.
Omdat dit voor studenten belangrijk is blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:29 schreef HPLC het volgende:
waarom doen die studieverenigingstudenten altijd alsof die zooi zo belangrijk is
Alsof ze überhaupt relevant zijn. Cultureel erfgoedquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:29 schreef HPLC het volgende:
waarom doen die studieverenigingstudenten altijd alsof die zooi zo belangrijk is
Nah, water vind ik er niet heel erg aantrekkelijk uitzienquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nooit tevreden jij he.
OK, mijn laatste poging om je te overtuigen, maar dit is wel een ander meer:
[ afbeelding ]
Als er geen begroting komt, komt er geen subsidie binnen...quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:29 schreef HPLC het volgende:
HET IS HET HELDERSTE WATER TER WERELD!quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah, water vind ik er niet heel erg aantrekkelijk uitzien
Ja maar dat jij. wacht, laat maarquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat mijn probleem?Gaat toch over jouw users
OKOK, gelukkig maar. Waarvan eigenlijk?
Terechte klacht HPLCquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:29 schreef HPLC het volgende:
Was het niet helder dat het slechts mijn mening was?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
HET IS HET HELDERSTE WATER TER WERELD!
valt me wel op dat die mensen altijd 2 keer zo lang met hun studie bezig zijnquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat dit voor studenten belangrijk is blijkbaar.
Ik ben gewoon kieskeurig.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nooit tevreden jij he.
OK, mijn laatste poging om je te overtuigen, maar dit is wel een ander meer:
[ afbeelding ]
wat voor subsidie?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:32 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Als er geen begroting komt, komt er geen subsidie binnen...
Waarom zou je ook willen afstuderen?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
valt me wel op dat die mensen altijd 2 keer zo lang met hun studie bezig zijn
Nee, ik ben niet zo;n helder lichtquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was het niet helder dat het slechts mijn mening was?
quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was het niet helder dat het slechts mijn mening was?
Bedankt voor de opheldering!quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo;n helder licht
Zodat je tegen betaling vloeistoffen bij elkaar kunt gooienquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je ook willen afstuderen?
Vloeistoffen uitwisselen met het andere geslacht?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zodat je tegen betaling vloeistoffen bij elkaar kunt gooien
En dat is beter dan tegen betaling alcoholisch houdende vloeistoffen naar binnen gooien omdat......?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zodat je tegen betaling vloeistoffen bij elkaar kunt gooien
Van de faculteiten, studievereniging is nl goed voor studenten binding en dat vindt een faculteit machtig mooiquote:
Eindelijk geld verdienen om fatsoenlijk dingen te kunnen doen ipv crappy leven.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat maar????? Eindelijk weer eens een punt voor mijquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar dat jij. wacht, laat maar
Werkkamp!! Man man man
owquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:34 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Van de faculteiten, studievereniging is nl goed voor studenten binding en dat vindt een faculteit machtig mooi
Dat is wel weer een goed puntquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eindelijk geld verdienen om fatsoenlijk dingen te kunnen doen ipv crappy leven.
Ik dit nog steeds kan doenquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat is beter dan tegen betaling alcoholisch houdende vloeistoffen naar binnen gooien omdat......?
Omdat studielening stopt op een gegeven momentquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon werken naast je studie!quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:36 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Omdat studielening stopt op een gegeven moment
Vraag t dan nietquote:
fuck studie, gewoon gaan werkenquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon werken naast je studie!
Werkquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon werken naast je studie!
Op een full-time salaris na is studeren toch relaxter dan werkenquote:
Je was wel geïnteresseerd?quote:
Alleen mensen met een kutbaan zeggen ditquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op een full-time salaris na is studeren toch relaxter dan werken
Het heeft ffe geduurd.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat maar????? Eindelijk weer eens een punt voor mij
OhzoWat zou je me laten doen dan?
Vind werk 10x leuker dan studerenquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We zijn het niet vaak eens, maar nu welquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind werk 10x leuker dan studerenzou het niet inruilen
Werken is wel leuker, maar meer verplichtingen, minder vrije tijd dus beperkter imo.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het heeft ffe geduurd.
Nachtbagger openen, iedere dag om 0.00
[..]
Vind werk 10x leuker dan studerenzou het niet inruilen
Nou tsss dat valt reuze meequote:Op dinsdag 11 december 2018 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het heeft ffe geduurd.
Nachtbagger openen, iedere dag om 0.00
nee man, 5 uur trek je de deur dicht en hoef je nergens meer aan te denkenquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan meot je goed werk zoeken.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werken is wel leuker, maar meer verplichtingen, minder vrije tijd dus beperkter imo.
Enige verplichting is aanwezigheid, werk uitvoeren en deadlines behalen, zie niet echt verschil met een studiequote:Op dinsdag 11 december 2018 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werken is wel leuker, maar meer verplichtingen, minder vrije tijd dus beperkter imo.
deadlines bepaal je zelfquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Enige verplichting is aanwezigheid, werk uitvoeren en deadlines behalen, zie niet echt verschil met een studie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |