abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2018 @ 21:36:46 #76
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_183670209
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:36 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Omdat studielening stopt op een gegeven moment
Daarom ook gewoon werken naast je studie!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_183670221
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:35 schreef HPLC het volgende:

[..]

ow
Vraag t dan niet :')
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_183670222
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:36 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Daarom ook gewoon werken naast je studie!
fuck studie, gewoon gaan werken
pi_183670234
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:36 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Daarom ook gewoon werken naast je studie!
Werk :')
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_183670236
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:37 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Vraag t dan niet :')
waarom niet
pi_183670252
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:37 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Werk :')
Studeren :')
pi_183670257
Freeloaden _O_
  dinsdag 11 december 2018 @ 21:39:14 #83
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_183670272
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:37 schreef Driepink het volgende:

[..]

fuck studie, gewoon gaan werken
Op een full-time salaris na is studeren toch relaxter dan werken
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_183670278
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:38 schreef Sked het volgende:
Freeloaden _O_
Ik doe dit van mijzelf, maar dat werk toch minder goed
pi_183670289
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:37 schreef HPLC het volgende:

[..]

waarom niet
Je was wel geïnteresseerd?
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_183670291
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:39 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Op een full-time salaris na is studeren toch relaxter dan werken
Alleen mensen met een kutbaan zeggen dit
pi_183670299
pi_183670304
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:35 schreef Sked het volgende:

[..]

Laat maar????? Eindelijk weer eens een punt voor mij :@

Ohzo :D Wat zou je me laten doen dan?
Het heeft ffe geduurd. ;(

Nachtbagger openen, iedere dag om 0.00
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:39 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Op een full-time salaris na is studeren toch relaxter dan werken
Vind werk 10x leuker dan studeren :@ zou het niet inruilen
pi_183670305
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:39 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Je was wel geïnteresseerd?
Ja, maar wist geen ander antwoord te geven dan ow of ok
pi_183670313
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:40 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
Toch cool.

Waar is dit?
pi_183670318
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:40 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
Oostenrijk toch?
pi_183670322
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:40 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Vind werk 10x leuker dan studeren :@ zou het niet inruilen
We zijn het niet vaak eens, maar nu wel
pi_183670325
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:41 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Oostenrijk toch?
:Y
  dinsdag 11 december 2018 @ 21:41:51 #94
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_183670326
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:40 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Het heeft ffe geduurd. ;(

Nachtbagger openen, iedere dag om 0.00

[..]

Vind werk 10x leuker dan studeren :@ zou het niet inruilen
Werken is wel leuker, maar meer verplichtingen, minder vrije tijd dus beperkter imo.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_183670336
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:40 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Het heeft ffe geduurd. ;(

Nachtbagger openen, iedere dag om 0.00
Nou tsss dat valt reuze mee :(

Dat vind ik maar niks hoor, moet ik hier elke dag om 0:00 zijn. :{ Heb je niet wat leukers?
pi_183670341
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:39 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Op een full-time salaris na is studeren toch relaxter dan werken
nee man, 5 uur trek je de deur dicht en hoef je nergens meer aan te denken
pi_183670348
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:41 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Werken is wel leuker, maar meer verplichtingen, minder vrije tijd dus beperkter imo.
Dan meot je goed werk zoeken.
Ik ben gewoon elke dag tot 17:00 aan het werk, behalve weekend.
Daaromheen kun je best plannen
pi_183670351
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:41 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Werken is wel leuker, maar meer verplichtingen, minder vrije tijd dus beperkter imo.
Enige verplichting is aanwezigheid, werk uitvoeren en deadlines behalen, zie niet echt verschil met een studie :P
pi_183670370
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:42 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Enige verplichting is aanwezigheid, werk uitvoeren en deadlines behalen, zie niet echt verschil met een studie :P
deadlines bepaal je zelf :9
pi_183670372
En minder vrije tijd, precies wat pinkieboy zegt en je kan vaak ook 36u werken/ 4 dagen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')