Nah, water vind ik er niet heel erg aantrekkelijk uitzienquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nooit tevreden jij he.
OK, mijn laatste poging om je te overtuigen, maar dit is wel een ander meer:
[ afbeelding ]
Als er geen begroting komt, komt er geen subsidie binnen...quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:29 schreef HPLC het volgende:
waarom doen die studieverenigingstudenten altijd alsof die zooi zo belangrijk is
HET IS HET HELDERSTE WATER TER WERELD!quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah, water vind ik er niet heel erg aantrekkelijk uitzien
Ja maar dat jij. wacht, laat maarquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat mijn probleem?Gaat toch over jouw users
OKOK, gelukkig maar. Waarvan eigenlijk?
Terechte klacht HPLCquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:29 schreef HPLC het volgende:
waarom doen die studieverenigingstudenten altijd alsof die zooi zo belangrijk is
Was het niet helder dat het slechts mijn mening was?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
HET IS HET HELDERSTE WATER TER WERELD!
valt me wel op dat die mensen altijd 2 keer zo lang met hun studie bezig zijnquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat dit voor studenten belangrijk is blijkbaar.
Ik ben gewoon kieskeurig.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nooit tevreden jij he.
OK, mijn laatste poging om je te overtuigen, maar dit is wel een ander meer:
[ afbeelding ]
wat voor subsidie?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:32 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Als er geen begroting komt, komt er geen subsidie binnen...
Waarom zou je ook willen afstuderen?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
valt me wel op dat die mensen altijd 2 keer zo lang met hun studie bezig zijn
Nee, ik ben niet zo;n helder lichtquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was het niet helder dat het slechts mijn mening was?
quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was het niet helder dat het slechts mijn mening was?
Bedankt voor de opheldering!quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo;n helder licht
Zodat je tegen betaling vloeistoffen bij elkaar kunt gooienquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je ook willen afstuderen?
Vloeistoffen uitwisselen met het andere geslacht?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zodat je tegen betaling vloeistoffen bij elkaar kunt gooien
En dat is beter dan tegen betaling alcoholisch houdende vloeistoffen naar binnen gooien omdat......?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zodat je tegen betaling vloeistoffen bij elkaar kunt gooien
Van de faculteiten, studievereniging is nl goed voor studenten binding en dat vindt een faculteit machtig mooiquote:
Eindelijk geld verdienen om fatsoenlijk dingen te kunnen doen ipv crappy leven.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat maar????? Eindelijk weer eens een punt voor mijquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar dat jij. wacht, laat maar
Werkkamp!! Man man man
owquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:34 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Van de faculteiten, studievereniging is nl goed voor studenten binding en dat vindt een faculteit machtig mooi
Dat is wel weer een goed puntquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eindelijk geld verdienen om fatsoenlijk dingen te kunnen doen ipv crappy leven.
Ik dit nog steeds kan doenquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat is beter dan tegen betaling alcoholisch houdende vloeistoffen naar binnen gooien omdat......?
Omdat studielening stopt op een gegeven momentquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |