oh laten we nu net beiden missenquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dikte schijnt beter te plezieren dan lengte ja
Ik houd ook meer van kaaskroket hahaquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie is we?quote:
Ik vind dat juist helemaal niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Volendamquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ooit kampioen van de zondag hoofdklasse (jaartje of 10 terug) en toen ging het snel bergafwaarts volgens mij
Echt he. Waarom ben jij niet voor ADO?quote:
Jij hebt liever kort en dun?quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dat juist helemaal niet aantrekkelijk.
In dit geval allebei niet echt, maar in algemeen.
hoe kom je erbij dat ik niet voor ADO ben. Ga ieder weekend naar het Zuiderparkquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Volendam
[..]
Echt he. Waarom ben jij niet voor ADO?
euhquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dat juist helemaal niet aantrekkelijk.
In dit geval allebei niet echt, maar in algemeen.
En Ajax dan?quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat ik niet voor ADO ben. Ga ieder weekend naar het Zuiderpark
quote:
Ik denk het ook nietquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:48 schreef Fok-it het volgende:
Sked heeft het niet helemaal door geloof ik
quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Integendeel. Wat doe je zaterdagavond?
Dan zit ik in het Gelredome, te genieten van de Vitesse voetbalshow.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oh.quote:
Uhm daar dacht ik eigenlijk ook niet aan. Ik dacht aan het formaat van eten, maar had niet ver genoeg teruggelezen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:52 schreef Fok-it het volgende:
Maar Sked, om je uit je desillusie te helpen, de lengte/dikte ging niet helemaal om vrouwelijk schoon
wowquote:
wat een afknapper ditquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zit ik in het Gelredome, te genieten van de Vitesse voetbalshow.
Wacht nog steeds op hun kampioenschap, zou in 2013 al zo ver zijnquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit had je toch wel mogen verwachten
Nu weet ik helemaal niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Over sensuele frikandellen gesproken
Wat vinden jullie van de banaan van Johnny de Mol?
Pics?quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Over sensuele frikandellen gesproken
Wat vinden jullie van de banaan van Johnny de Mol?
quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu weet ik helemaal niet waar je het over hebt
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-opgewonden-fotoquote:
Bijzonder dat hij dit deelt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-opgewonden-foto
quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik hier verder over moet zeggen
Peter Pannekoek natuurlijk, Najib Amhali geloof ik, nog wat figurenquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:15 schreef Sked het volgende:
Maar wie gaan hem allemaal roasten dan? Was wel een beetje triest om naar zo'n Bridget Maasland enzo te kijken.
Duidelijk een frikandelquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Man man man.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Geloof niet dat dat zijn pik is.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Bijzonder dat hij dit deelt.
Weer een hoop nobuddiesquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Peter Pannekoek natuurlijk, Najib Amhali geloof ik, nog wat figuren
Vorige keer waren Peter en Henry van Loon wel vermakelijk
Wat is het dan wel?quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat zijn pik is.
Ik gok een stuk komkommer ofzo. Of een auberginequote:Op dinsdag 11 december 2018 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Weer een hoop nobuddiesGelukkig schrijven ze de grappen niet zelf, dat was pas horror geweest.
[..]
Wat is het dan wel?
Dat zou het hele gebeuren nog een stuk triester maken ook.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik gok een stuk komkommer ofzo. Of een aubergine
Beter mensen als Daniel Arends doenquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Weer een hoop nobuddiesGelukkig schrijven ze de grappen niet zelf, dat was pas horror geweest.
[..]
Wat is het dan wel?
Het ziet er een beetje gek uit vind ik.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou het hele gebeuren nog een stuk triester maken ook.
Zou ook weleens Maxim dit willen zien doenquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter mensen als Daniel Arends doen
Lol.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Mocht het wel zo zijn is het verkleinen van zijn voornaam niet echt gerechtvaardigd meer
Ja die zal het ook goed doen inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou ook weleens Maxim dit willen zien doen
Daarvoor kijk ik te weinig naar dit soort dingen, maar je hebt wel een punt denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje gek uit vind ik.![]()
Het klopt gewoon niet ofzo.
Johnny ook hahahaaquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarvoor kijk ik te weinig naar dit soort dingen, maar je hebt wel een punt denk ik
Het is nou niet zo dat ik bij een man als eerste naar zijn kruis kijkquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarvoor kijk ik te weinig naar dit soort dingen, maar je hebt wel een punt denk ik
Op de eerste pagina van google kom ik Tatum tegen. Je ex op zo'n roastquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die zal het ook goed doen inderdaad
slechte reddingquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het is nou niet zo dat ik bij een man als eerste naar zijn kruis kijk
Dat gelooft toch niemand.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het is nou niet zo dat ik bij een man als eerste naar zijn kruis kijk
Ogen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat gelooft toch niemand.
Naar wat wel dan?
In een gewone broek zal ik echt niet meteen naar het kruis kijken. Een boxer is wat andersquote:
Ogen, uitstraling, lach. Moet al getriggerd zijn voordat we bij het kruis komen zeg maar.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat gelooft toch niemand.
Naar wat wel dan?
heb ik ook op m'n insta staanquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Bijzonder dat hij dit deelt.
Ook echt zo'n type waarvan 90 procent van de kijkers geeen idee heeft wie dat isquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Op de eerste pagina van google kom ik Tatum tegen. Je ex op zo'n roast
Tatum en Jennifer niet kennenquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook echt zo'n type waarvan 90 procent van de kijkers geeen idee heeft wie dat is
Oké, maar zoek je dan contact? Ik vind dat niet makkelijk om zo even te beoordelen.quote:
En ik maar denken dat jij alleen maar naar een mooi lichaam zoekt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ogen, uitstraling, lach. Moet al getriggerd zijn voordat we bij het kruis komen zeg maar.
Maar mensen die jaar of 18 zijn kennen hen echt niet hoorquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Tatum en Jennifer niet kennen
Nee, niet serieus. Ik kijk ook niet de hele tijd naar iedereens tieten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:34 schreef Already_in_use het volgende:
Denken jullie serieus dat wij naar bobbels in broeken kijken bij een vent ?
Flipps das echt bullshit toch?
Dan moet je Enzo Knol ofzo er neerzetten, tsja.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar mensen die jaar of 18 zijn kennen hen echt niet hoor
De enige plek waar je vloggers moet neerzetten is voor een vuurpelotonquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet je Enzo Knol ofzo er neerzetten, tsja.
Duurt niet lang meer of het zijn er te veelquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De enige plek waar je vloggers moet neerzetten is voor een vuurpeloton
die draag ik nooitquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
In een gewone broek zal ik echt niet meteen naar het kruis kijken. Een boxer is wat anders
Nee totaal niet.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Oké, maar zoek je dan contact? Ik vind dat niet makkelijk om zo even te beoordelen.
[..]
En ik maar denken dat jij alleen maar naar een mooi lichaam zoekt.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar mensen die jaar of 18 zijn kennen hen echt niet hoor
Alleen de eerste 5 seconde zeker?quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, niet serieus. Ik kijk ook niet de hele tijd naar iedereens tieten.
Bullshit inderdaad. Heb wel wat beters te doen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:34 schreef Already_in_use het volgende:
Denken jullie serieus dat wij naar bobbels in broeken kijken bij een vent ?
Flipps das echt bullshit toch?
Lekkere ballenknijperquote:
Ik ga snel een DM sturen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
Ik hou niet eens van dat gespierde en alles.
hey ik ben iel en harigquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
Nee, eigenlijk nooit op straat ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Alleen de eerste 5 seconde zeker?
Sterker nog. Ik hou wel van een beetje vent. Dus niet zoals Hans iel en harig. Mag best wat vlees aanzitten zeg maar.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga snel een DM sturen.
Nee, maar oké, had ik niet verwacht
owquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik hou wel van een beetje vent. Dus niet zoals Hans iel en harig. Mag best wat vlees aanzitten zeg maar.
Nu leg je weer de Absurde quizgod stilquote:
Vlees, vet?quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik hou wel van een beetje vent. Dus niet zoals Hans iel en harig. Mag best wat vlees aanzitten zeg maar.
Gewoon wat om vast te pakken. Geen schraal mannetje. Dat is niks voor mij. Ook geen vetzak. Gewoon kilo of 90quote:
Ik vind dit wel een beetje depri hoor Fokkiequote:Op woensdag 12 december 2018 00:04 schreef Fok-it het volgende:
Nu staren we samen naar de tafel met de mondjes dicht
Blikken die vanzelf spreken in ons gezicht
Ik heb het overgrote deel van alles aangericht
Maar ik rijd te lang in deze tunnel en ik zie geen licht
Wat een mooi gedichtquote:Op woensdag 12 december 2018 00:04 schreef Fok-it het volgende:
Nu staren we samen naar de tafel met de mondjes dicht
Blikken die vanzelf spreken in ons gezicht
Ik heb het overgrote deel van alles aangericht
Maar ik rijd te lang in deze tunnel en ik zie geen licht
Hoi.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
Oké, die 90 ga ik niet halen.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gewoon wat om vast te pakken. Geen schraal mannetje. Dat is niks voor mij. Ook geen vetzak. Gewoon kilo of 90
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |