De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op maandag 10 december 2018 11:44 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel een expert in dit soort zaken he. Nou heb ik vroeger bij het voetballen wel eens een piemel gezien onder de douche, ben ik nu homo? En zo niet, loop ik de kans om later nog geïnfecteerd te raken?
Dat is hetzelfde probleem als dat andere prachtproduct van Amsterdam, Heineken.quote:Op maandag 10 december 2018 13:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat is dan eigenlijk het probleem met copulatie op boten?
De natuur is gericht op overleven. Homoseksualiteit kan niet leiden tot overleven. Dus ik ben daar niet van overtuigd.quote:Op maandag 10 december 2018 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oké.
Homoseksualiteit is ook natuurlijk, hoe hard je ook gilt van niet. Als een flamboyante keukenmeid.
Je moet je kinderen niet moeten weghouden, je moet gewoon over straat kunnen zonder ermee te worden geconfronteerd. Doe het in een besloten ruimte voor mensen die er bij willen zijn, maar dwing mensen niet om een omweg te maken.quote:Op maandag 10 december 2018 14:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gelukkig is het vrij makkelijk om je kinderen weg te houden van dit. Zelfde kutargument gebruiken engnekken ook tegen ZP, vuurwerk en bijna alles wat leuk is.
Maar waarom moet je gewoon over straat kunnen zonder met fenomeen X geconfronteerd te worden, maar is confrontatie met fenomeen Y een probleem? Nogal willekeurig hequote:Op maandag 10 december 2018 14:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Je moet je kinderen niet moeten weghouden, je moet gewoon over straat kunnen zonder ermee te worden geconfronteerd. Doe het in een besloten ruimte voor mensen die er bij willen zijn, maar dwing mensen niet om een omweg te maken.
Vuurwerk en dergelijk zijn wmb van een heel andere orde.
Als je de zoekfunctie gebruikt kom je nog veel meer tegen.quote:Op maandag 10 december 2018 14:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En dat over een verzameling posts van meer dan 2 jaar terug. Kon je echt niks beters vinden?![]()
Dan zal het vast wel meevallen
Okquote:Op maandag 10 december 2018 15:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je de zoekfunctie gebruikt kom je nog veel meer tegen.
Dat hangt ervan af wat fenomeen x en y zijn. Zonder dat te preciseren kun je ook niet beargumenteren.quote:Op maandag 10 december 2018 15:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar waarom moet je gewoon over straat kunnen zonder met fenomeen X geconfronteerd te worden, maar is confrontatie met fenomeen Y een probleem? Nogal willekeurig he
Vuurwerk is ook niet natuurlijk en het kan de overlevingskansen belemmeren
Dus als je in het safaripark 2 (mannetjes) leeuwen of 2 aapjes met elkaar ziet batsen dan hou je je kinderen ook heel snel de hand voor de ogen? Want wij zijn echt niet de enige diersoort waarbij homoseksualiteit voorkomt.quote:Op maandag 10 december 2018 14:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Je moet je kinderen niet moeten weghouden, je moet gewoon over straat kunnen zonder ermee te worden geconfronteerd. Doe het in een besloten ruimte voor mensen die er bij willen zijn, maar dwing mensen niet om een omweg te maken.
Wat heeft dit met homo's te maken?quote:Op zondag 9 december 2018 22:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
Inderdaad, oprotten met hoe andere mensen zich willen uiten! Dat er homo's zijn is nog tot daaraan toe, maar dat ze zich op verschillende manieren uiten is echt stuitend. Beter sluiten ze die tent snel!
Ik heb nog nooit 2 leeuwen of apen in het safaripark een parade zien doen over hoe fijn ze het vinden om met elkaar te batsen en zich voor de gelegenheid hebben kaalgeschoren en in een strak pakje gehesen.quote:Op maandag 10 december 2018 15:09 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dus als je in het safaripark 2 (mannetjes) leeuwen of 2 aapjes met elkaar ziet batsen dan hou je je kinderen ook heel snel de hand voor de ogen? Want wij zijn echt niet de enige diersoort waarbij homoseksualiteit voorkomt.
En jij denkt echt dat jouw kinderen het één bal uitmaakt als ze dat zouden zien? Ze zullen er hooguit om lachen en er verder niks van denken.quote:Op maandag 10 december 2018 15:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 2 leeuwen of apen in het safaripark een parade zien doen over hoe fijn ze het vinden om met elkaar te batsen en zich voor de gelegenheid hebben kaalgeschoren en in een strak pakje gehesen.
Ik wilde nog iets toevoegen aan mijn reactie.quote:Op maandag 10 december 2018 15:13 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat jouw kinderen het één bal uitmaakt als ze dat zouden zien? Ze zullen er hooguit om lachen en er verder niks van denken.
Ah, U vindt zichzelf dus moreel verheven omdat U uitsluitend heteroseksuele, monogame relaties bezigt en dit beschaafde beeld ook vooral uitdraagt aan anderen.quote:Op maandag 10 december 2018 15:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]Dat wil ook zeggen dat je je drangen niet altijd de vrije loop laat gaan. Dat heet beschaving.
doodeng vind ik een groot woord, bizar..quote:Op zondag 9 december 2018 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie mijn gelijk - helaas - bevestigd. Niet dat je hogere wiskunde moet hebben gestudeerd om in "discussies" over Zwarte Piet verder te kijken dan je neus lang is, natuurlijk. Iedereen met gezond verstand en enig analytisch vermogen kan dat.
Ik deel je analyse dat Amsterdam zich van Nederland vervreemdt en een raar soort Vrijstaat aan het worden is. De recente opmerkingen van burgemeester Halsema over het niet-handhaven van het boerkaverbod zijn daar illustratief voor.
Het geval wil dat de Canal Pride (als prominent onderdeel van Gay Pride) nu eenmaal een landelijk evenement is, dat toevalligerwijs in Amsterdam plaatsvindt. Dat sommige mensen het liever zien verdwijnen, wil natuurlijk niet zeggen dat er gehoor moet worden gegeven aan die mensen. Uiteindelijk gaat zo elk feest of elke traditie naar de knoppen.
Ook nu weer dreigt de discussie te gaan over de wenselijkheid van een druk evenement in de Amsterdamse grachten en de "overlast" die dat veroorzaakt voor mensen die uit eigen vrije wil in het centrum van de hoofdstad wonen. Wat erachter schuilgaat is veel meer dan dat: weg met ons! Weg met alles dat Nederlands is, weg met Nederlandse feesten en tradities. Ruim baan voor alles dat wordt geïmporteerd; van Halloween en Black Friday tot boerka's in het straatbeeld.
Doodeng is het.
Ja? Varen ze die boot zo regelrecht je huis in daar in staphorst? Waarna die homo's er uit springen, naar boven rennen en zo erotisch achterover leunend op de fontanellen van jouw peuter elkaar beginnen klaar te zuigen toch?quote:Op maandag 10 december 2018 12:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waarom moeten kinderen met de uitspattingen van volwassenen worden geconfronteerd?
Mensen categorisch wegzetten als 'niet natuurlijk' en onwenselijk is niet mijn beschaving vriend.quote:
Gedrag, niet mensen.quote:Op maandag 10 december 2018 16:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mensen categorisch wegzetten als 'niet natuurlijk' en onwenselijk is niet mijn beschaving vriend.
Effectief gezien een nutteloze toevoeging. Je zegt tegen mensen dat ze niet mogen zijn wie ze zijn en dat is niet mijn beschaving.quote:
Wat denk je van Giethoorn?quote:Op maandag 10 december 2018 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je niet in een stad als Amsterdam (of Parijs of New York) gaan wonen als je niet met toerisme om kunt gaan.
Ook niet in Garderen of Voorthuizen trouwens, want daar barst het ook van de toeristen, vreselijk asociaal volk ook vaak, meestal uit Amsterdam.
TS toch niet?quote:Op maandag 10 december 2018 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
Complete volksstammen - ook hier op FOK! - hebben een gruwelijke hekel aan Canal Parade en roepen hier dat die 'vieze nichten een beetje normaal moeten doen'.
Maar nu is iedereen weer vriendjes met de homogemeenschap, aangezien ze kan worden gebruikt als stok om GL mee te slaan.
Ja, nou ja, er was wel kritiek op die vreedzaam protesterende groepjes mensen in gele hesjes gekleed.quote:Op zondag 9 december 2018 23:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu?
En ik denk dat er niet veel users zullen zijn die achter vernielende idioten in gele hesjes zullen staan. De groep die vreedzaam protesterende gele hesjes ondersteund die zal heel wat groter zijn.
En we weten allemaal ook heel goed uit welke hoek het anti-homosentiment waait...quote:Op maandag 10 december 2018 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
Complete volksstammen - ook hier op FOK! - hebben een gruwelijke hekel aan Canal Parade en roepen hier dat die 'vieze nichten een beetje normaal moeten doen'.
Maar nu is iedereen weer vriendjes met de homogemeenschap, aangezien ze kan worden gebruikt als stok om GL mee te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |